Jump to content

Martorul de la bujie si de la motor aprinse in bord


alexpva
 Share

Postare recomandată

Multumesc pentru informatie, este posibil sa nu fi pus mufa aia cum trebuie inapoi, se ajunge greu la mufa aia? Scuze pt greseli, dar sunt la munca si scriu de pe telefon( am carnaciorii mari)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca s-a sters, e bagata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Baiatul cu testerul a zis ca aparut iar eroarea, dar martorul de la check engine nu s-a mai aprins, nu stiu ce sa zic:|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si baiatul cu testerul nu s-a uitat la mufa, la cablaj - macar sa ti-l arate care este, ca e foarte usor de ajuns la el - de obicei asa trebuie sa se faca..... inainte sa iti zica unde si care este problema.

 

e pus pe suport, in stanga, deasupra distributiei, vis-a-vis de vasul de expansiune, sa zicem

 

 

post-30007-0-75316900-1453459723_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu crede ca se pricepe asa bine la mecanica, omul doar a facut o diagnoza si mi-a zis sa fac poza ca sa stiu ce sa caut si unde sa caut, pt 30 de lei nici nu aveam mari pretentii, multumesc pt informatii, nu o sa mi bag eu nasul acolo, voi merge la un service autorizat si sa ii pun sa verifice toate mufele si cablajele de acolo, MULTUMESC MULT PENTRU SFATURI!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@monchris

De ce nu apelezi la colegii nostri Pronet/Florin/Al Bundy pt.o diagnoza/rezolvarea problemei(sunt din Buc.si, stiu ce au de facut).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin,

Problema persista, acum jumatate de ora cand am pelcat de la job, am pornit masina si mi-a ramas check-ul aprins, imi recomanzi pe cineva din Bucuresti care ar putea verifica maine mufa respectiva si cablajul?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 3 persoane indicate mai sus, cat si topicul de prestari servicii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Problema a fost rezolvata, mufa de la acel senzor a fost pusa stramb si a fost indoit un pin, am indreptat pin-ul, am pus mufa la loc in pozitia corecta, am sters eroarea si totul este ok.

 

Va multumesc pentru sfaturi si pareri!

O zi cat mai placuta va doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am vazut aici pe topic ca pretul la EGR avea valori diferite de la 1190 la 2300 cu manopera. Dun ce am citit era vorba tot de motoare de 2.0 tdi. Dc? De unde se poate cumpara egr nou? Nu de la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat masina in service iar mecanicii au gasit cateva mufe crapate. Una dintre ele ar fi cea pt capsula vacuumatica a turbinei. Probabil de acolo ar fi problema in cazul meu. In rest cateva '' supurari '' si sfaturi de a schimba toate garniturile motorului si de a da jos "clapeta, EGR, si tot ce e pe langa'' :) Afacere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Facut diagnoza cu VCDS in regim propriu si am gasit urmatoarele erori. Daca aveti recomandari cu privire la cu as putea verifica daca e capsula defecta/turbina sau egr colmatate, etc.

 


3 Faults Found:
009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit 
               P2563 - 000 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 106
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 159266 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.03.14
                    Time: 07:46:05

             Freeze Frame:
                    RPM: 782 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 13.91 V
                    Lambda: 94.7 %
                    Lambda: -26.0 %
                    Bin. Bits: 00001110
                    Voltage: 1.748 V

001027 - EGR Valve (N18) 
               P0403 - 000 - Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 7
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 158878 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.03.08
                    Time: 13:36:47

             Freeze Frame:
                    RPM: 1311 /min
                    Speed: 29.0 km/h
                    Load: 0.0 %
                    Load: 14.9 %
                    Lambda: 23.7 %
                    Mass Air / Rev.: 310.0 mg/str
                    Temperature: 80.1°C

001029 - EGR Sensor 1 
               P0405 - 000 - Signal too Low - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 158512 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2016.03.03
                    Time: 15:13:46

             Freeze Frame:
                    RPM: 0 /min
                    Speed: 0.0 km/h
                    Voltage: 11.93 V
                    Lambda: 100.2 %
                    Lambda: 0.8 %
                    Voltage: 0.000 V
                    Bin. Bits: 00000000

Readiness: 0 1 0 0 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adineauri am fost sa arunc o privire pe la masina sa vad ce si cum e de facut. Am desfacut teava de recirculare a gazelor care intra in galera de admisie si am gasit ceva depuneri p e acolo. Am bagat dejtu' pe trasem spre clapeta si ori prin constructie e obstructionat partial ori s-a colmatat de tot. Sunt ceva depuneri pe teava si la flansa dar nimic de speriat.
Am verificat capsula vacuumatica de pe turbina cu furtunul din dotare si se pare ca mentine vacuum. Acum mai grav ar fi sa fie geometria variabila intepenita uneori. N18 am verificat si la prima vedere pare OK.  Supapa de sens de pe linia de vacuum e curata si ea. Toate furtunasele par si ele in regula.

Erorile au fost sterse dar daca revin cred ca fac o programare in reprezentanta pentru ca doar acolo le vor desface pe toate cu adevarat. Tare mi-e ca o sa ma usture la buzunar un EGR nou (pentru ca nu se curata). Cu turbina... alta poveste... nu cred ca desfac si curata. Probabil inlocuiesc intreg subansamblul ca niste baieti harnici ce sunt.
 

Am inregistrat la relanti urmatoarele valor, poate se pricepe cineva sa le descifreze:

Oil ash volume 210ml
Carbon Mass (spec.) 7.2
Carbon Mass act 0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut.

am si eu o problema.

passat cc 2.0 tdi, euro 6, 2010.

problema este ca uneori imi apare in bord martorul acela care arata ca o spirala si imi scrie check engine now.

apare cam o data la cateva zile si se stinge in cateva secunde.

apoi, de vreo cateva zile mi s-a mai aprins martorul acela care arata ca un capat de conducta.

la fel, s-a stins dupa cateva secunde.

de asemenea, ieri in timp ce asteptam la semafor s-a oprit motorul si nu a mai pornit.

am tras-o pe dreapta, am incercat sa o pornesc, motorul invartea, pornea, insa intr-o fractiune de secunda se oprea (nu aveam nici un martor aprins in bord sau ceva)

apoi a venit cineva si m-a tractat.dupa ce am ajuns in fata blocului, a pornit ca si cum nimic nu s-ar fi intamplat si pana acum totul a mers perfect.

va rog sa ma ajutati daca se poate.

am inteles de la cineva, ca as face bine daca m-as duce 50-60 km pe autostrada si sa o tin la minim 3500 ture.

precizez ca stilul meu de condus pe orice distanta, chiar si in afara orasului,nu trece de 90, treapta a6a (dsg)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa o diagnoza si posteaza rezultatele scanarii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stilul tau de mers nu prea e potrivit pt motorul diesel cu filtru de particule. Cum zice si Florin, fa-i o diagnoza!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut florin. imi poti da pe cineva care sa ma ajute u pompa de motorina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

https://postimg.org/image/bavknxvah/ De la ce sa fie??

martorul bujii aprins si check,oprit ieri ,a disparut,am fct testele la egr ,totu ok,am luat azi un hop iar a aparut ,insa doar martorul bijii care se aprinde si se stinge

Modificat de Dogu91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica becurile de la stopurile de frana.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Clasica" diagnoza, din pacate e cam singura optiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am facut am pus link cu poza mai sus cu erorile date.

Ps edit:am coborat acum am mers putin cu ea mi s.a aprins martorul motor,fara bujii,nu intra in protect,am mai mers putin a aparur Error  Start/stop

Modificat de Dogu91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 13 février 2012 at 11:20 PM, alexpva said:

am finalizat ... era supapa ( capsula) de la turbosublanta ... o piesa independenta de turbosuflanta cu o tija cu piulite pe ea si cu o membrana inauntru ... care coboara si urca tija in functie de accelerarea motorului, aceasta pormimd turbo suflanta in functie de novoia motorului... 700 lei jucaria + manopera vreo 180 lei ...

Salut,

unde ai reparat-o?

mi-a aparut azi exact aceeasi problema

merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Aseara cand ma intorceam de la servici in mers a inceput sa imi clipeasca si mie sarmulita aia si mi-a taiat din putere la masina. Am oprit si am pornit si a revenit la normal. Are cineva o idee de la ce ar putea fi ? Toate becurile functioneaza. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O diagnoza in primul rand/banuiesc probleme pe egr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!