Jump to content

Desfacere valva EGR -> Passat B6


Tinu8800
 Share

Postare recomandată

Nu ai capsula de vacuum la EGR. Este actionat electric.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu de la EGR, de la turbina.

Modificat de Hotomanul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am montat in cele din urma egr nou marca wehler,a venit cu doua garnituri pentru din teflon sau ce o fi,cea care vine intre egr si teava cu gazele nearse si nu inteleg de ce au venit doua pentru ca acolo am gasit doar una si era de grosimea unei noi din cutie,cred ca vin doua pentru ca atunci cand o cureti dupa un interval de timp,sa o schimbi,cred...si a mai venit o garnitura din cauciuc cred ca oring ii spune si nu stiu pentru ce e pentru ca egr-ul avea deja pusa pe el una si pentru clapeta mi sa parut ca era cam subtire si am lasat-o pe aia care era fiind in buna stare.In fine am curatat tot am montat egr si am plecat in proba masina merge normal ca si inainte si nu mi sa stins eroarea emision workshop,vechiul egr cred ca avea membrana sparta pentru ca nu tinea aerul cand trageam din tzaful lui era casi cum trageam aer dintr-un furtun taiat la capatul celalalt.intrebarea mea este ca e neaparat sa sterg eroarea cu vagul sau dispare singura?si cum o blocheaza sau infunda mecanicii pentru ca eu nu am gasit nici o tablita sau surub sau alceva la egr-ul vechi?

28codb6.jpg

20u60sm.jpg

2wof8ec.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema.Am luat borna la baterie vreo ora jumatate si intre timp am reparat si furtunul de la epurator care era crapat,am pus borna si mi sa aprins si becul de la motor ca il aveam si ala de la directie si espul si airbagul care deja era,am facut o tura cu ea si a disparut martorul de la column(directie)esp am apasat butonul si a disparut(s-a activat) si dupa ce am oprit motorul si l-am pornit a disparut si enervantul martor motor cu mesajul emision workshop :icon_bounce:  dar a ramas ala cu airbag-ul care cred ca tai firele si leg pe direct pana la urma :sly:  Acum nu stiu daca eroarea era si de la furtunul de la epurator,cert e ca egr-ul era terminat si sincer numai ca a disparut eroarea si sunt multumit,altii zic ca ar fi si consumul mai mic daca e functional egr-ul,ramane de vazut.va salut si trebuie sa imi iau un cablu vag pentru ca e aproape indispensabil pentru masinile astea,mai indispensabil ca o surubelnita :banghead:

Modificat de manyx86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

va salut, eu am motor bkc 1.9tdi,2006,la mine curge ulei pe la egr adica pe la cele doua gaurele care le are in partile laterale ceea ce nu imi place,intrebarea mea ar fi de ce curge mentionand ca motorul se comporta normal,si daca o schimb cu una noua va mai curge dupa aceea sau nu,va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa mai arunce pe acolo - cand incepe sa fie pe duca. Daca nu e sparta membrana nu te apuca de schimbat - inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Buna...am un passat motor 2.0, 140 CP din 2007, cod motor BKP si am probleme cu EGR-ul.Am gasit unul nou de pe acelasi tip de motorizare doar codul motor este BMP. Oare se potriveste la mine? Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate lamuri cineva?

Aseara in parcare masina mea nu a mai vrut sa porneasca.M-am uitat in cele din urma la blocul de sigurante de la motor.siguranta de la clapeta de acceleratie era arsa.m-am documentat si am vazut ca in mod normal trebuie sa fie o siguranta de 10A.La mine era de 20 A si arsa.Am inlocuit-o cu una de 10A si dupa 30 de secunde a pocnit ceva.am deschis capota si a inceput sa scoata fum ca la balamuc.m-am uitat dupa ce sa risipit fumul si am observat cu stupoareca capacul de la clapeta de acceleratie zburase.Culmea ca siguranta nu era arsa.

Mentionez ca am un vw passat  b6 2.0tdi-140 cp.4motion.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie schimbată clapeta de admisie.

Totuși, în acest topic e vorba de EGR, nu de admisie.

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

log.txtSalut,imi spuneti si mie ce parere aveti despre aceste valori ale egr-ului de pe masina din semnatura...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Vreau sa curat EGR la masina personala (cod motor cbab).

Stie cineva sa imi zica un cod de garnitura pentru Egr la codul meu de motor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

seara buna tuturor!! Daca inlocuiesc egr-ul cu altul trebuie facuta vreo calibrare?multumesc!!!

Modificat de andrei8030
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreau sa curat EGR la masina personala (cod motor cbab).

Stie cineva sa imi zica un cod de garnitura pentru Egr la codul meu de motor?

 

Depinde ce vrei ca sunt 3

03L131547B saiba etansare triunghiulara

03G131547C garnitura oring

069131547D garnitura catre teava de recirculare gaze

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai as vrea sa schimb toate garniturile cand voi demonta si curata EGR.

Multumesc ce info robert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Da de obicei trebuie schimbate si garniturile((40/50 lei)

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
ovidiu_1984c

post-130516-0-28460500-1399814718_thumb.post-130516-0-60957500-1399814765_thumb.post-130516-0-68149600-1399814802_thumb.

 

   Salutari dragi prieteni. Intr-o sfanta zi de Duminica ... in sfarsit, dupa 2 tentative initiale, am reusit si eu sa desfac de pe masina EGR-ul si clapeta de acceleratie...  Sulpriza mare ... ceea ce am gasit acolo dar si satisfactie k am reusit sa o si curat. Dupa cum vedeti am postat si ceva foto sa vedeti ceea ce ati putea gasi si voi.

      Si ca sa va fiu si eu oleak de ajutor, pt cei care vor sa se apuce de treaba, pt a curata toata problema eu am folosit de toate: incepand de la benzina (inmuiat, stropit si frecat cu o periuta de dinti), sprei WD40, si inca un sprei antirugine cu mare putere de penetrare ... dar se poate folosi si Carbosol.

   Ink un lucru important, incepem toata treaba prin a deconecta bateria, mai bine zis numai borna minus - pt a nu ne iesi erori cand scoatem acele mufe; iar la urma urmei foarte mare atentie cand le conectam la loc deoarece la mine cred ca nu le-am conectat bine si am avut ceva probleme la pornire... Abia dupa a-4-a, a-5-a cheie a pornit.

Modificat de ovidiu_1984c
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cati km are?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge mai bine? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ovidiu_1984c

Am 150000 km ... Sincer diferenta nu e cine stie ce ..., mai mult psihologic k nu ma mai gandesc eu la treaba asta. Tehnic fara doar si poate am facut un bine masnii, pot zice chiar k am scapat de la moarte EGR-ul - daca mergea asa inainte nu stiu cat mai rezista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru 1,9 PD 105cp are cineva o schita sau poze cum se desface?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ! am un vw passat , 2 tdi , 140cp , motor bmp. apas usor acceleratia si cand o eliberez pufaie. nu afecteaza parametrii motorului. in urma unei verificari am constatat ca la obturatorul de la egr scoate gaze pe langa axul clapetei .imi poate spune cineva daca se poate demonta acea clapeta si daca se poate sa ii fac o bucsa noua la in strungar . multumiri anticipate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

La un CR 1.6 tdi bluemotion martorul ceck engine aparut pe bord ce poate insemna? Mentionez ca motorul functioneaza corespunzator si nu am observat nici o diferenta in comportament fata de inainte. Din ce am citit pana acum ar fi de la egr insa nu ar trebui simt si fizic o modificare? Care a-ti mai intampinat martorul check engine si i-ati dat de cap?

Modificat de Mihai_tgv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA o diagnoza sa vezi ce erori sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urmeaza sa fac. culmea astazi a disparut, a stat aprins 1 zi intreaga si azi la una din porniri nu a mai aparut..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Mi-am achizitionat si eu garniturile de la egr si urmeaza sa fac curatarea. Trebuie sa mai astept putin deoarece nu am vcds ( vine in 2 sapt) si fara nu vreau sa ma apuc de treaba.

Voi scrie aici ce si cum dupa opertie.....sper sa fac si cateva poze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!