Jump to content

Passat 1.6 TDI Submotorizat?


dax
 Share

Postare recomandată

Eu detin un Vw Passat B7 de 1,6 TDI 105 CP din 2011 . Am circulat cu el 20.000 km si vreau sa va spun ca nu am nici varsta de 55 ani , si sunt foarte multumit ! Depinde ce ceri si ce pretenti ai de la o masina . Masina mea are 36.000 km si nu am avut probleme cu ea si se comporta super ok . Am fost in concediu in afara cu familia circul in romania cu ea zi de zi si sunt foarte multumit ! Ma descurc in depasiri foarte bine iar la dealuri nu imi scade viteaza de la 140 la 100 cum am vazut ca discuta un coleg . Sincer cine vrea o masina noua , consum redus , impozit mic este foarte ok . !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Eu am un b6 din 2010 1,6 tdi cr bluemotion.....150.000 km facuti la drum lung 80% si 20 % oras. Plaja de cuplu la 1,6 cr este mai mare decat la vechiul 1,9 pd. Probabil din aceasta cauza unii colegi au senzatia ca nu trage ca un 1,9 tdi.

Este un motor mai " cizelat" decat 1,9 tdi pd, de aceea a si fost inlocuit ca doar nu isi dadeu cei de la VAG cu firma in cap singuri !!!

Totusi am observat in trafic foarte multi posesori de passaturi care au impresia ca merg cu Lamborghini, Porsche, McLaren, etc. Stiti vorba aia " ulciorul nu merge de multe ori la apa, se mai si sparge odata si odata" Poate daca am fi un pic mai civilizati in trafic nu mai ar trebui sa vedem de ce nu sunt de ajuns 105 cp ?

Per total masina este excelenta, consum mic,taxe mici,motor silentios, consum ulei foarte mic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un passat cu 1.6 TDI CR si, acum am 193.000 km, eu am facut vreo 30.000 din total. Saptamana trecuta am inlocuit EGR, in rest nimic. masina este varianta comfort cu dotari destul de scumpe. Important este ca motorul asta nu este pentru viteze mari pe distante lungi. Am mers si cu 180-190 km/h, e ok, DAR consumul este foarte mare si la viteze de peste 140 km/h!!! Lipseste a sasea viteza! Inainte am avut un golf V, 1,9 TDI, dar inclin sa spun ca golful era mai sprinten, ce-i drept si clasa mai mica.

Eu locuiesc in Germania si merg destul de mult pe autostrada si vreau sa schimb cu ceva cu motor mai puternic. Totusi, pe drumuri unde circuli cu viteze de pana in 100 km, consumul este INCREDIBIL, scot si sub 4 l/100km. Deci, nu recomand "sportivilor"!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

citind aceste 9 pagini observ ca exceptie facand ultimele 4 posturi , 99% din "comentatori" isi dau cu parerea din auzite , vazute sau mers in cel mai fericit caz 5km cu aceasta masina .

as fi preferat sa citesc parerile posesorilor acestei motorizari pe passat b7 .

personal consider ca peste 170-180 km la ora este un model submotorizat . insa in ultimi 2 ani am ajuns de 2-3 ori la aceasta viteza ("doar asa sa nu las un logan sa ma depaseasca ")

pentru un mers legal urban cat si extra urban passat b7 1,6 tdi este o masina normala cu un raport bun

sigur nu este un A8 3,0 tdi insa la fel parcurg 5km zilnic spre si dinspre job cu ambele masini, nu este nici o diferenta

personal am achizitionat aceasta motorizare pe passat B7 pentru tehnologia bluemotion, consum de oras mic taxe si asig mici . La un moment te cam  saturi de 12-14% consum si 20 mil impozit .

eu unul sunt multumit . nu am scos niciodata 4 % consum insa pe un drum de buc ies cam 6% mers in viteza a 6a 2200 ture 150km/h. La 1800 ture acul arata 130. La 2000 ture se duce la 140 la 2200 150 dupa 160 incepe sa se simta lipsa de putere . Asta pe autostarda > pe drum cu carute cu matizuri si cu loganuri nu se pune problema e vorba de acceleratii de la 50 la 90km/h .

Passat Var HLBMT

Motor CAY C cutie M6F MYP

km 56k

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, mie mi se pare normal ca cei care au cumparat motorizarea asta sa nu li se para submotorizat si sa fie multumiti, nu? De aia restul de 99% din posturi sint din auzite, pentru ca ceilalti n-ar cumpara asa ceva. Eu n-am condus 1.6 TDI, dar am condus vreo 1000 km un B6 variant benzinar de 1.6 si am crezut ca mor...cu 4 oameni in masina (fara bagaje) pe Frankfurt-Paris si inapoi mi-a venit de cateva ori sa ma dau jos sa-l imping. Passatul e o masina grea, totusi....

 

Important e sa fii multumit cu ce-ai cumparat, pentru stilul tau de condus si drumurile pe care le ai de facut. De aia exista mai multe motorizari, sa atraga clienti cat mai diferiti.

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F corect dl. Dinu.

Ar fi minunat ca garajul nostru sa contina cate un vehicul pentru fiecare stare de moment . Probabil ca multi ar avea si un b7 1, 6tdi bmt.

Intrebarea care se poate comenta ar fi "cat de mare e diferenta de 5 hp de la 1, 6 tdi 105hp la 2.0tdi 110hp. "

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut ocazia sa merg cu un b7 2.0 de 110, eu venind de pe 2.0 170! In oras cel putin se simte foarte foarte puturos, tragi de el sa poti trece de pe o banda pe alta sau alte mici depasiri,... !

Chiar nu vreau sa ma gandesc la un 1.6 tdi pe aceasta caroserie care are totusi o masa destul de maricica cum se comporta. Cel de 140/170 merita fiecare banut in plus fata de cel de 110 iar diferenta de consum mie unu imi pare nesemnificativa!

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Posibil in bucuresti sa fie diferenta mare de la 105 la 140/170 cai asta pentru ca e oras foarte mare si prinzi portiuni de drum de 5 -10 km unde poti sa ii dai talpa si sa simti cu adevarat diferenta . Insa in constanta oras mic la 1km ai 5 semafoare te uiti cu ura la tramvai ca ajunge inaintea ta care ai audi cu v6 si 240cp la semaforul urmator . Noroc ca scos mazare tramvaiele .......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Vrei sa zici 5-10 metri, nu km in Bucuresti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.6 TDI CR are aceeasi putere ca si 1.9 TDI PD. Nu e o racheta, trage decent, consuma la fel. Am facut Timisoara-Praga si retur cu 5 persoane in masina, portbagajul plin, climatronicul pornit non-stop, si am avut si momente in care am mers cu 160km/h, si momente in care am mers cu 110-120km/h si consumul a fost de 6.0l/100km. Evident, mi-ar placea un 2.0 CR 140 sau 170 CP, dar mie imi ajung 105 CP deocamdata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La cum  merge turcul asta pe autostrada nu pare submotorizat  :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Nu prea pare 170-180km/h sincer....un 140-150 mai degraba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu din semnatura prin Austria pe autostrada noaptea pe la 4,tata a prins  200km/h,si mai prindea si peste!asa ca de dus duce foarte bine,daca vrei mai mult treci la Lamborghini :D ,acest topic se axeaza pe timpul de accelarare 0/100km in cat timp prinde ,eu sunt satisfacut  si prin oras,reprizele de accelaratie cand trebuie sa ma bag  ma incanta si nu am probleme!!!!

P.S:dinule cum nu pare la turc viteza respectiva , cand pe digital arata si  200km/h!!!!

Modificat de Paparazzi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

asta ma gandeam si eu, de ce nu ar fi viteza respectiva, ca e afisata in bord, doar nu a  modificat turcul ceasurile :D ....sau mai stii :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Pai din cate stiu, camioanele au voie cu max 100km/h. Trece pe langa multe, si cand le depaseste viteza relativa nu pare mai mult de 40-50km/h. Dar suntem offtopic.

 

Cu corolla aspirata de 110 cai merg de vreo 8 ani si duce linistita peste 200 sustinut zeci de kilometri pe autostrada, am facut de multe ori. Problema e ca ajunge greu acolo ;)

Passatul e mult mai greu, cu unul de 1.6 aspirat, incarcat cu 5 persoane si bagaje n-am reusit sa trec acum cativa ani de 160km/h orice ii faceam. Era un B6 benzinar, berlina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puterea -> viteza maxima

Cuplul -> cat de repede ajunge la viteza maxima...

(evident intr-un model simplificat la maxim, fara sa tinem cont de rapoartele cutiei etc)

 

Presupunand ca

- motorul de 1.6 aspirat de pe Passat ar avea 105 CP

- motorul de 1.6 TDI are tot 105 CP

- masele celor 2 masini ar fi egale

atunci ar trebui ca ambele masini sa atinga aceeasi viteza maxima (evident in treapta maxima de viteza).

 

Din cate stiu 1.6 aspirat de pe passat B6 e in 2 variante: 102 cai (1.6 MPI) si respectiv 115 cai (1.6 FSI). Deci e oarecum ciudat ca nu puteai sa treci de 160 km/h, chiar si in varianta 1.6 MPI...

Modificat de tlc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa ma bag aiurea sau sa par vreun cunoscator, dar nu comparati benzina cu dieselul. Am auzit multi care s-au plans de motoarele pe benzina de pe golf de 1,6 ca fiind lenese. Ideea e ca probabil nu au cumplu care sa ajute la reprize masina.

Ca parere personala fiindca detin passat b7 cu motor de 1,6 tdi, e o masina efectiv decenta. Nici puturoasa nu poti spune ca e nici sa te dea pe spate. Eu fac o comparatie cu masinile care le-am condus destul de mult sa imi pot face o idee. ( clio diesel 1,5 80 cp, clio 1,4 de 98 cp, megane de 1,5 100cp, laguna 1,9 120 cp si bmw f10 2,0 de 184 cp)

Consumul masinii e decent la fel, mie extraurban imi face 5,2 alergat iar in bucuresti de la 7 la 9-10 in functie de distanta si stilul abordat in ziua respectiva. Masina are 14700 km, luata la 8000 de km. Personal am luat-o sh, un pret bun pt dotari, an si km. Daca optam pt o masina noua sigur luam un 2.0 tdi, cu toata ca tendinta actuala la toate modele si marcile din cate observ este de downsizing in ceea ce priveste motoarele. Iar tot ca pct de vedere personal, fara sa fiu repet cunoscator, desi as putea sa zic ca renault scoate din 1,6 dci 130 de cp, iar vw doar 105, este importanta si fiabilitatea motorului. Cilindreea mare si o putere mai mica denota si o fiabilitate mai crescuta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Benzina aspirata e mai lenesa (sau asta e senzatia) pt. ca trebuie turata spre 5000 si chiar peste ca sa simti ca trage. Daca schimbi viteza la 3000 rpm normal ca ti se pare lenes...

Vezi si turatia de cuplu maxim la un benzinar aspirat versus un diesel supraalimentat.

 

Daca ar exista la VAG 1.6 TDI de 130 CP, si-ar mai lua cineva 2.0 TDI de 140? Eu nu cred...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am initiat thread-ul acesta acum aproape un an cand am decis pana la urma sa aleg varianta 2.0. Intre timp am facut mai mult de 30k km cu Passat-ul si recent am primit la birou un Passat de 1.6 tdi varianta Trendline. Diferentele de dinamica sunt clare, insa cel cel 1.6 consuma mai putin cu 0,6-0,9 litri fata de cel de 2.0 cam pe aceleasi trasee (cel de 1.6 are si anvelope mai inguste si cu indice de eficienta mult mai bun fata de masina mea).

 

Daca ar fi sa mai aleg o data as alege tot pe cel de 2.0. Pe cel de 1.6 l-as alege doar daca as circula mai putin, mai putine drumuri lungi si daca s-ar mai optimiza ceva la motorul respectiv (de ex. la 1200-1400 ture motorul are o tonalitate deranjanta si in general pare mai zgomotos decat cel de 2.0).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ce mergi cu masina numai in prima viteza ?

banuiesc ca oricum nu schimbi la turatiile astea care ca si intindere in timp nu cred ca tin mai mult de cateva zecimi de secunda .

eu unul am renuntat la 2,0 pentru ca se auzea un zgomot mai puternic atunci cand inchideai usa dreapta spate dar numai cand rezervorul era mai putin de 20 litri . :D ..... foarte deranjant si atunci am luat 1,6.

oricum e clar ca 105 cai sunt mai putini decat 110 si mult mai putini decat 140 si mult mult mai putin decat 170 mai ales cand e vb de aceeasi masina . Asta e clar e matematica pura . Nu poti intreba daca 105 e mai mic decat 110 .

din ce am mai cascat insa gura prin etka vw a inceput sa doteze vw/sk/audi incepand cu 1/2013 cu motoare 1,6 de 110 cai CRKB TDI. bluemotion .  sa vezi polemica 1,6L cu 110cp sau 2,0 cu 110cp ?

Modificat de skodita100
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Caii in plus nu au fost criteriu de alegere in cazul meu, ma interesa mai mult consumul si cat de elastic si cultivat e motorul. Din punctul meu de vedere cel de 1.6 nu se ridica la nivelul celui de 2.0 dpdv al criteriilor mele.

 

@skodita100: din fericire la utilizez pe toate 6, insa se intampla sa ajungi si sub 1400 ture, mai ales daca iei in calcul si indicatiile CB, desigur sunt regimuri tranzitorii. Vad ca la 1.6 zgomotele motorului compenseaza cu succes orice balbaieli prin rezervor, tare motorul asta :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

oricand un motor mai mare e mai ok fata de unul mic in sensul ca trage mai lejer avand o rezerva de putere ca si la cele pe benzina multi prefera (de ex)1.8 tsi sau 2.0 tsi fata de 1.2 tsi, asta nu inseamna ca motoarele mai mici nu sunt bune, e in functie de necesitati, ma indoiesc ca inginerii de la VAG au scos 1.6 tdi asa la misto si nu e testat pe sosea, clar 2.0 trage mai bine, depasesti mai repede, dar cunoscand capacitatea motorului stii ce poate si nu te bagi in depasire cu tirul venind din fata la 20 metri



sa fie diferenta mica de pret intre cele doua motorizari si eu as merge pe 2.0 tdi, dar nu e delc diferenta mica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut

Am un B7 cu motor de 1.6 diesel 110 cai. Am masina de la 3400 km si am ajuns cu ea la 70000, in toti acesti km am facut 5- 6 drumuri de Italia . La 150km/h turometru sta la 2200 ture (ce-i drept ajunge foarte greu la viteze mai mari :) . Partea buna este ca ,,, consumul nu  sare de 5.6 /100 (sau 5.8/100 pe cruise control ) Singurul lucru cu adevarat deranjant kla masina este ca n-o poti coonduce fara muzica --bordul scartaie din toate incheieturile. In rest probleme obisnuite -consumabile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut,

 

Nu va suparati ca va spun, dar majoritatea comentariilor din acest thread sunt pareri subiective venite de la persoane care nu sunt posesori ai motorizarii 1.6 TDI,dar cu toate acestea opiniile contra abunda. Ar fi util sa fie scris ceva mai la obiect, altfel e doar spam.

 

Ca un posesor al unui Passat B7 2011 motorizare 1.6 TDI, impresiile mele sunt urmatoarele:

  • masina nu e nici pe departe submotorizata. Acum, depinde de pe ce masina plecati. Fosta mea motorizare a fost 1.5 dCi (si 1.8 TDCi inainte) si pot sa va spun ca 1.6 TDI pe Passat B7 (adica 1499 kg ) este net superior. Motorul este destul de elastic, cuplul este suficient iar demarajul este acceptabil (inclusiv reprizele intermediare). Ca un raspuns la una din primele postari: in treapta a 6-a turatia este pe undeva la 2.000-2.200 rpm la 140 km/h. La drum extraurban masina face depasiri acceptabile cu masina umpluta la refuz (4 persoane + copil + bagaje), nu prea vad de ce unii spun ca motorul nu trage. Iar numai cu soferul in masina acceleratia intre trepte este foarte buna, de fapt drumul meu zilnic este extraurban pe centura aglomerata de langa Bucuresti si va spun ca nu stau la coada. Daca stai sa faci comparatii cu 2.0 TDI, e logic faptul ca 1.6 este inferior (si da, masina nu te baga in scaun ca un motor mai mare), dar din moment ce cititi acest thread inseamna ca sunteti constransi de o anumita suma de bani: la second hand diferenta intre motorizari este de 1000-2000 euro, deci depinde cat vreti sa platiti pe masina.
  • consumul este bun, avand in vedere ca e o masina de 1,5 tone. La un condus zilnic 30% oras - 70% extraurban, consumul e undeva intre 6,1-6,5 l (adica fac intre 1050-1100 km cu un plin de 70l la temperaturi peste 5 gradeC, dar fara sa ma duc prea mult in rezerva). Nu circul frecvent prin oras ca sa pot sa am o cifra exacta, dar la un condus strict in trafic bara la bara consumul ar fi undeva intre 7,5-8,5l, chiar 9l daca stai numai la cozi. 

Ca o concluzie, daca doriti o masina confortabila, cu un pret acceptabil si performante medii, motorizarea 1.6 TDI e mai mult decat suficienta. Si nu comparati cu 1.6 TDI de pe Skoda, pentru ca dupa cate am inteles exista diferente intre ele, inclusiv de fiabilitate. Iar despre taxe si RCA mai mici nici nu mai amintesc, cred ca deja toata lumea stie. Si sa stiti ca este adevarat: inginerii aia de la VW nu au fost cretini cand au pus motorizarea 1.6 pe masina asta.

 

Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna asta cu 1.6 TDi de pe VW difera de ala de pe Skoda.

Titlul topicului este o intrebare. Raspunsul scurt este "Da" in 90% dintre cazuri. Daca nu cumva faci naveta doar pe autostrada si nu te intereseaza reprizele, Passat 1.6 TDi e submotorizat pentru mersul pe DN/E unde trebuie sa depasesti ca sa nu ajungi la destinatie in alt anotimp.

LE: Performante medii poti spune ca are 2.0 de 140cp.

Modificat de mike.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!