Jump to content

Passat 1.6 TDI Submotorizat?


dax
 Share

Recommended Posts

Geisterfahrer

:) doar in aia de la pompa..

Link to comment
Share on other sites

De acord pt consumul mediu, dar pt cel orar....hm...nu stiu daca ar face cineva consumul orar la pompa :icon_cheesygrin:

Link to comment
Share on other sites

Geisterfahrer

Consumul la relanti (orar) e inclus in consumul mediu raportat de CB. E simplu CB calculeaza asa: cu X litri de benzina ai mers Y kilometri. Chiar daca la tine Y e mic pentru ca mai mult ai stat cu masina (sau ai condus mult cu ambreiajul apasat), consumul de relanti se regaseste oricum in consumul mediu afisat de CB...sau la pompa, evident.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut!

Cum nu am gasit un topic dedicat, am sa pun intrebarea aici. Ce parere aveti de 1.4 TSi pe Passat B7 ?

Link to comment
Share on other sites

1,4 si 1,6 nu merita pe Passat. Daca va uitati la motor luati Jetta sau Golf. Nu va faceti griji de consum, un 2.0 diesel de 170cp consuma 9 la aglomeratie in oras si 5 in afara la 90-120. Un Passat submotorizat nu va scoate un consum bun si oricum nu merita, abia se taraie. Daca nu aveti bani de un motor de 140-170cp mai bine luati o Skoda cu un motor mai puternic sau o masina de categorie mai mica.

Edited by geovadim
Link to comment
Share on other sites

Geisterfahrer

Serios? Inseamna ca inginerii de la VW sunt tampiti si nu-si dau seama de asta, altfel nu s-ar explica de ce pun astfel de motoare pe Passat.

Daca vrei sa vezi daca ti se potriveste sau nu un anume motor, fa un test-drive.

Link to comment
Share on other sites

micuzzu_marius

f corect, passatul deja e alta clasa nu merita sa fie submotorizat ca nu scoti consum mai mic ca un motor mic pt ca e fortat la greutatea lui, doar atat ca ai taxe mai mici dar nesemnificativ deci 2.0 la diesel si 1.8 la benzina minim ar trebui sa inceapa motorizarille si la mine pe jetta care e mai mica decat passatul cu macar 100 kg si 1.6 tdi nu e vreo forta a naturii cu siguranta :icon_cheesygrin:

cu siguranta inginerii de la vw nu s prosti, dar asta e directia pietii auto, motorase mai mici dar asta nu inseamna ca e si cel mai bun lucru

Link to comment
Share on other sites

Sotia mea are un opel corsa modelul nou de 1,2 85cp benzina si consuma la fel ca passatul meu de 2.0 170cp in oras si mai mult in afara. Masina trage greu si daca o fortezi sa ai viteza si demaraj consuma.

Normal, inginerii pun si motoare mici ca sa vanda, dar tu daca dai banii e posibil ca dupa scurt timp sa iti dai seama ca ai gresit. De ce zic ca nu merita un motor mic? Inainte de Passat am avut pana in 2007 un Logan luat tot nou, motor de 1.4 nu mai stiu cati cai. Accelera de la 0-100km/h in aproximativ 12.5 secunde si murea in rampe cand era incarcata avand acceleratia la podea. Era frustrant.

Mi-a parut rau ca nu luasem 1,6 si cand am luat passatul am luat un motor mai mare pentru ca asta fusese un mare minus, il simtisem. Daca te uiti la un Passat de 1,6 diesel are 0-100 tot in 12,5 si secunde. Sunt sigur ca iti moare in rampe incarcata si ca nu trage la drum, la fel ca Loganul de 1,4.

Daca vrei sa te fugareasca Loganurile de 1,6 ia-ti Passat de 1,6 si, na, ai Passat. Un Logan de 1,6 va fi mai rapid decat Passatul, are 11,5 secunde la aceeasi putere de 105cp, iar la 85cp e la fel ca Passatul de 1,6 pana la suta, 12,9 secunde.

Am mers anul trecut la mare cateva zile cu un Golf de 120cp sau 105cp nu mai stiu cat avea si tragea bine de tot incarcat. De aia zic, arunci banii pe un Passat cu motor mic, nu o sa te simti bine in el si nu o sa ai nici consum. Stiu ca Passatul nu e o masina premium, dar este peste multe din clasa ei la finisaje si merita sa aiba un motor mai puternic.

Link to comment
Share on other sites

trebuie sa te uiti si la cuplu nu doar in cat timp scoate suta la ora.uite,1800 tsi de 160 cp,prinde suta in 8,7 sec si are un cuplu de 250,2000tdi de 140 cai are un cuplu de 320,si prinde suta in 10 secunde.ca tdi prinde suta in 10 secunde asta nu inseamna ca o sa moara in rampe.iar un motor de 1600tdi la 105 cai,are aclesi cuplu ca tsi,250,si prinde suta in 12,5 sec.crezi ca o sa moara in rampa si asta si o dacie de 1,6 o sa treaca pe langa el fluierand?nu cred.si cel de 1400 tsi la 122 cp,cu un cuplu de 200 si cu suta in 10,6 sec nu cred ca o sa fie lasat in urma de o dacie,oricare ar fi ea.dar fiecare alege masina dupa buget si cam ce ar vrea sai ofere acea masina.comfort,siguranta,viteza etc.parerea mea,pentru drumurile din romania,e nevoie de o masina care sa te scoata cu brio atunci cand efectuezi o depasire,cred ca e cel mai important in romania.de multe ori masina puternica salveaza vieti.parerea mea

eram si eu in dubii,intre 1400tsi si 1800tsi,am ales 1800tsi.

Link to comment
Share on other sites

Uite ca eu am Passat de 1.9TDI 105CP si nu mi-a murit niciodata motorul ,daca nu citeam aici pe forum astfel de comentarii nici prin cap nu-mi trecea asa ceva,eu inainte de passat am avut un Bmw 525 din 2006 cu 177cp si cand am luat Passatul nu mi sa parut o decadere semnificativa,este o masina normala,oricum nu moare ba din potriva se infige cand ai nevoie!!!!!

Edited by Paparazzi
Link to comment
Share on other sites

Dacia Logan 1.6 16v pare a fi un fel de bau bau pentru posesorii de Passat.

Mor de ras:)

Passat 1.4 Tsi e ok, dar nu intr-o tara in care toti viseaza TDI-uri.

Passat 1.8 Tsi mi se pare cel mai dezechilibrat motor din oferta din cauza consumului imens.

Link to comment
Share on other sites

Geisterfahrer

Hahaha...comparatia Passat - Logan face toti banii! N-am mai ras asa demult.

Pentru cine-si mai aduce aminte...Trabanturile "faceau" la plecatul de la semafor orice dacie 1300. Am vazut la TV cum un Fiat seicento de vreo 20 de ani lasa un Golf 6 GTI (cu DSG, e adevarat) cu vreo 2 lungimi in urma la plecatul de pe loc. Ei si? Asta inseamna ca mai viseaza cineva la Trabant sau Seicento?? Hai sa ramanem cu picioarele pe pamant. Parca Loganul are vreo 800kg...

Link to comment
Share on other sites

Passat 1.8 Tsi mi se pare cel mai dezechilibrat motor din oferta din cauza consumului imens.

Eu ma gandeam pe un a6 la un 2.0tsi de 180cp, e similar ca putere cu ce am acum, iar greutatea noului a6 e egala cu a passatului, asa ca nu ar trebui sa fie probleme de dinamica. Nu mai vreau sa aud de TDI chiar daca stiu ca acum sunt fiabile, prefer un motor pe benzina mai simlpu chiar daca are un consum mai mare. Nu e de interes consumul mai ales ca nu merg mult.

Hahaha...comparatia Passat - Logan face toti banii! N-am mai ras asa demult.

Parca Loganul are vreo 800kg...

Nu chiar, cred ca are in jur de 1,2 tone daca nu mai insel. Doar nu e Caterham. :D

Edited by geovadim
Link to comment
Share on other sites

e nevoie de o masina care sa te scoata cu brio atunci cand efectuezi o depasire,cred ca e cel mai important in romania.de multe ori masina puternica salveaza vieti.parerea mea

Nu este adevarat. La efectuarea unei depasiri este nevoie de mai multa minte, nu de o masina mai puternica. Iar masina puternica NU salveaza vieti, doar soferul poate face asta. Stiu, poate parea absurd ce spun, dar asta este adevarul gol-golut. O masina puternica ofera un confort mai mare, dar nu este mai sigura decat una mai putin puternica. Nici un om normal la cap nu se baga intr-o depasire cu ultimii cai pe care-i are la motor. Din pacate, aici, in Romania, soferii inca cred ca o masina mai puternica este mai sigura...

Iar comparatia Logan 1,4 vs Passat este deplasata. Nu puterea este problema la acea masina, ci prostia producatorului care si-a batut joc de clienti si a pus o cutie de viteze nepotrivita pentru acel motor. In rest, o masina mai puternica (construita de un producator normal) acceleraza, urca dealuri, etc, mai bine decat alta mai putin puternica, dar la fel de grea, indiferent de cuplul motor al celor doua masini.

Motorul de 1,6 este ok pentru cei care pot astepta linistiti intr-o coloana momentul potrivit pentru efectuarea unei depasiri, pentru restul exista alternative

Link to comment
Share on other sites

Nu este adevarat. La efectuarea unei depasiri este nevoie de mai multa minte, nu de o masina mai puternica.. O masina puternica ofera un confort mai mare, dar nu este mai sigura decat una mai putin puternica. N

Absolut corect.

Link to comment
Share on other sites

Am citit aici pe forum ca Jetta sau Golf 1.2 TSI de 105 CP se comporta peste asteptari, in acest caz ar trebui ca si Passat 1.4 TSI 122 CP sa fie tot pe aproape, iar cel de 160 CP chiar super...?!

Motorizarea mai slabuta se va vedea in principal in extraurbanul patriei, din cauza lipsei autostrazilor. Exista posibilitatea sa nu prea poti depasi de exemplu tirurile la un drum Buc-Arad, cu masina incarcata e o cauza deja pierduta...eu cu 140 CP TDI cam trag de ea, peste 140 la ora raspunde foarte lent in conditii de incarcare modica (2 pers + bagaje), o avea si DSG-ul partea lui de vina nu zic, dar cu 170 CP cred ca era chiar ok

Link to comment
Share on other sites

Dacia Logan 1.6 16v pare a fi un fel de bau bau pentru posesorii de Passat.

Mor de ras:)

Passat 1.4 Tsi e ok, dar nu intr-o tara in care toti viseaza TDI-uri.

Passat 1.8 Tsi mi se pare cel mai dezechilibrat motor din oferta din cauza consumului imens.

Ce ne facem cind va aparea Logan 2? Se va alege praful de Passat. 1.6TDI este un motor cel putin interesant, 1.8TSI este de asemenea o motorizare excelenta pentru Passat, atit ca performante dar si un consum decent spun eu(cit al unui Logan 1.6 16V fara probleme :) ).

Link to comment
Share on other sites

dcpavelescu

Offtopic: Dupa ce nu am mai condus Logan-ul de vreo 2 luni am avut ocazia sa ma urc iar. Cateva pareri nu contest ca pot fi subiective dar asta este ce am simtit: Am avut ocazia sa inteleg ce zicea parerea celor care se legau de zgomotele logan-ului: se aud pocanituri peste tot zici ca nu ai caroserie :) si nici nu are 3 ani. Strict legat de cutie si motor Loganul 1.5 dCI, 85 cp este foarte reusit. Pana la viteze de 140 km/h (are si el limitele lui :)) eu zic ca pe drum drept si in depasiri Passat-ul de 105 cp o ia in freza :) Passat-ul fie el si de 105 cp se comporta in schimb bine in curbe ca d-aia e Passat :) Scaunele de la Logan sunt mai moi ca la Passat dar se misca de zici ca se adapteaza in functie de viteza :)

Link to comment
Share on other sites

Offtopic:dar in comparatie cu Lastunul nu ne poate da nimeni o parere!

Link to comment
Share on other sites

Geisterfahrer

...eu cu 140 CP TDI cam trag de ea, peste 140 la ora raspunde foarte lent in conditii de incarcare modica (2 pers + bagaje), o avea si DSG-ul partea lui de vina nu zic, dar cu 170 CP cred ca era chiar ok

Whaaat?? DSG-ul e adevarat ca raspunde mai intarziat cand apesi pedala la fund, dar si cand raspundeee! 140 de cai sunt suficienti pentri orice depasire.

Asta e culmea, acum 30 de ani cand drumurile erau in Romania pline de dacii 1300 identice cum s-or fi descurcat soferii la depasiri? Sa nu spuna cineva ca atunci se circula cu viteza mai mici, ca incep cu contra-exemplele! ;)

Link to comment
Share on other sites

dcpavelescu

Confirm ca 140 de cai sunt suficienti pentru depasiri. Banuiesc ca exista si masini de 140+ cp dar in primii 6000 km nu m-a depasit nici o masina :)

DSG-ul raspunde cu un delay dar asta este perceptia data de faptul ca nu faci nimic (...daca ar mai trebui sa mai apesi chestii sau sa muti levierul altfel trece timpul) :) (oricum cred ca nu depaseste 1 sec ochiometric zic)

DSG rules in zone de accelerare unde trebuie sa urci cateva trepte in cateva secunde cat si pe serpentine unde trebuie sa iesi corect din curbe. Daca esti in kick-down raspunde corect si la peste 140 km/h.

Link to comment
Share on other sites

In opinia mea 1.6 TDi este un motor mult prea modest pentru o limuzina de 1,5-1,6 tone. 140 cai este minim.

Link to comment
Share on other sites

Cum ne putem atunci explica succesul pe care l-a avut 1.9TDI pe Passat B6?

Link to comment
Share on other sites

dcpavelescu

daca exista 2.0 TDI avea un success modest :) zic si eu

Link to comment
Share on other sites

Doar daca ar fi existat 2.0 TDi pe vremea 1.9 TDi :(...

Dar stai, a existat :huh: .

Edited by mike.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!