Jump to content

Passat 1.6 TDI Submotorizat?


dax
 Share

Recommended Posts

Eu detin un passat b7 de anul trecut din octombrie am deja 20 000 km cu el parcursi, si sa sti ca intri foarte leje cu el in depasiri,cel mai imp e cum il conduci in primi 5000 km, cum il inveti sa mearga motoru...daca vrea cineva informati mai multe sa-mi trimita un mesaj privat si ii zic tot ce doreste...va zic eu e foarte bun si cosum foarte mic...si la 170 la ora nu merge chinuit deloc motoru

Link to comment
Share on other sites

Cu timpul te obisnuesti si incepi sa cunosti limitele motorului,dar tot slabut e pentru o masina ca Passat, pe Golf se simte ceva mai bine.STIMA

Link to comment
Share on other sites

micuzzu_marius

Eu detin un passat b7 de anul trecut din octombrie am deja 20 000 km cu el parcursi, si sa sti ca intri foarte leje cu el in depasiri,cel mai imp e cum il conduci in primi 5000 km, cum il inveti sa mearga motoru...daca vrea cineva informati mai multe sa-mi trimita un mesaj privat si ii zic tot ce doreste...va zic eu e foarte bun si cosum foarte mic...si la 170 la ora nu merge chinuit deloc motoru

Unde ai facut ciptuning la motor ca vad ca in semnatura ai 135 cp, stiam ca pe motorul asta inca nu a aparut soft, e ceva beta am inteles si cat te a costat, eu sunt multumit de al meu, dar mi ar place 135 cp si peste 300 Nm :icon_cheesygrin:

Link to comment
Share on other sites

Eu detin un passat b7 de anul trecut din octombrie am deja 20 000 km cu el parcursi, si sa sti ca intri foarte leje cu el in depasiri,cel mai imp e cum il conduci in primi 5000 km, cum il inveti sa mearga motoru...daca vrea cineva informati mai multe sa-mi trimita un mesaj privat si ii zic tot ce doreste...va zic eu e foarte bun si cosum foarte mic...si la 170 la ora nu merge chinuit deloc motoru

Unde ai facut ciptuning la motor ca vad ca in semnatura ai 135 cp, stiam ca pe motorul asta inca nu a aparut soft, e ceva beta am inteles si cat te a costat, eu sunt multumit de al meu, dar mi ar place 135 cp si peste 300 Nm :icon_cheesygrin:

am un prieten care se ocupa...e ceva soft de la revo,120 euro

Cu timpul te obisnuesti si incepi sa cunosti limitele motorului,dar tot slabut e pentru o masina ca Passat, pe Golf se simte ceva mai bine.STIMA

man nu e vorba de obisnuinta, am avut si inca am un santa fe 2.2 crdi de 152 hp si sa sti ca nu e mare diferenta...nu e deloc slab motorul pentru masina asta...iti spun eu...daca nu deti una si nu sti cum e nu vorbi fara rost

Îmi dau si eu ca părerea..din nou...

Decât sa iei un Passat de 1.6 TDI, cu 105hp, in aceeași bani, îți iei motor de 2.0, cu mai multe opțiune pe o jetta.

Într-adevăr , Passat este construit pe alta platforma, se conduce mai "elegant", sta altfel pe sosea...am încercat unul, insa dacă ai numai bani de Passat de 105hp, păcat sa dai, numai ca este Passat si ca , consuma 4 si ceva...

Indiscutabil , contează ce fel de pilot ești..., dar dacă îți place sa simți o accelerare, sa mă iertati, la 105hp pe Passat nu o vei simți.

Am o cunoștință si mi-a spus ca , cu 50litri a făcut 1200km, si îl cred pe cuvânt pt ca știu cum conduce.

Drum bun tuturor.

sa sti ca se simte accelerarea la motoru asta de 105 cai...

Link to comment
Share on other sites

alexarad:Prietene, vezi ca la ai tai 20 ani, mai pune pe atat si mai vorbim. Auzi, nu detii nu vorbi, daca ai fi citit atent de la inceputul topicului ai fi stiut ca nu vorbesc fara sa fi condus o masina cu acest motor si da, este slabut pe Passat, cum era si 1.9, de aia l-am si dus in 135cp pe al meu.

-"am avut si inca am un santa fe 2.2 crdi de 152 hp si sa sti ca nu e mare diferenta" , hotaraste-te ai avut sau il mai ai, ca nu cred ca ai produs inca ceva ??

Nu poti compara santa fe decat cu un SUV, Touareg spre exemplu,dar asta are motor de 3.0 tdi, :lol:ce naiba, ai gasit si tu comparatie ??? Oricum e o masina" subtire" pentruPassat, care cred ca e si mai scump fata de santa fe.

Oricum e o masina" subtire" fata de Passat, care cred ca e si mai scump fata de santa fe.

Link to comment
Share on other sites

Eu am 1.6 TDI de 75 CP pe polo 6r si sunt relativ multumit de el in depasiri (majoritatea le fac cu a 3-a, fiind o treapta lungaaaa :| ), cat despre turatia pe autostrada, eu in a 5-a la 3000 rpm am 170 km/h (acolo e si limitata)

Oricum eu ma gandesc la un soft de 100-105 CP pt a mea..si apoi sunt convins ca o sa fiu multumit.

(inainte sa folosesc polo-ul am folosit un passat de 180 CP timp de 2-3 ani..si inca il mai folosesc din cand in cand, dar nu simt nevoia de aceiasi putere si pe polo..)

Link to comment
Share on other sites

micuzzu_marius

pe passat cutia de viteze are 6 trepte facuta special sa ajute acest motoras de 1.6, pe jetta, golf, polo are 5 trepte dar mai lungi incepand cu a 3-a, nu putem compara popo cu passat care e mai greu cu vreo 300 kg cred, oricum cutia de viteze face f mult si poate scoate dintr un motor mic ceva putere, de ce cutia dsg trage asa de bine care are 6.7 trepte ca s scurte si tine motorul in cuplu......parerea mea nu mi sariti in cap :icon_thumleft:

polo, scuze :lol: am gresit

Link to comment
Share on other sites

daca era motorul diesel de 110 cp sau 115 cp (de pe superb..care e la limita) mai era un fel de echilibru dar 1.6/105 cp pe un passat avand in vedere pretul de achizite e cam putin .. skoda octavia cu 1.9/105 cp de la 3 persoane in sus tre sa tragi cam tare de ea .. la un passat din diferenta de masa de 70kg reiese ca de la 2 persoane in sus tre sa tragi la fel de tare .. cred ca iti poate pune probleme serioase in depasiri cu 4 persoane + bagaje + ac.

Edited by iulianb2007
Link to comment
Share on other sites

off topic-pe drumurile care le avem in romania e buna orice capacitate,nu avem drumuri pe care sa circuli cu mai mult de 120km/h

deci nu inteleg de ce trebuie cineva sa-si cumpere masina care sa ajunga usor la 200km/h!

depasirile la noi sunt periculoase si pentru o masina de 200 cp,pentru ca nu avem drumuri si soferi "profesionisti".

Link to comment
Share on other sites

tot offtopic:care are bani de passat nu cumpara 1.6/105 cp. poate doar trendline + 1.6. passat nu e o masina ieftina. cand dai atatia bani pe o masina ori iti permiti sa platesti clar diferenta pana la 140 cp, ori iti iei jetta ori alta marca.

Link to comment
Share on other sites

Passat 1.6 Tdi este submotorizat pentru cei care cred ca e necesar sa ai minim 200CP pentru a putea ajunge din A in B. Evident mai sunt cei care cred ca Passat-ul e o masina sport sau care se cred ''piloti''.

Repet, am mers cu masina si va spun ca la orice drum din Romania diferenta fata de un motor mai puternic se masoara in cateva minute.

Desigur daca va ganditi la Transfagarasan s-ar putea ca acolo diferenta sa fie mai mare. Dar Passat nu e o masina de drumuri inguste de munte ci o masina de clasa medie, pentru un familist.

Varsta medie a cumparatorului de Passat e de vreo 55 de ani. Asta ma cam pune pe ganduri

Link to comment
Share on other sites

Geisterfahrer

Varsta medie a cumparatorului de Passat e de vreo 55 de ani. Asta ma cam pune pe ganduri

Offtopic: Hahaha! Asta de unde-ai mai scos-o? La 55 de ani copiii familistului care cumpara Passat au deja permis si masinile lor de cativa anisor buni ;) Eu mi-am luat Passat pentru copii, si am fix 20 de ani mai putin ca familistul tau :D

Ontopic: Am mers cu passatul 1.6TDI dar si cu cel de 2.0TDI (140CP) cand am facut test-drive. Sincer, desi diferenta de putere exista cu siguranta, nu mi-am dat seama de ea. Am condus in ablele cazuri pe drumuri relativ pline, la ora de varf in afara localitatii. Am ales 2.0TDI pentru potentialul mai mare pe autostrada. Pentru Romania insa, as alege fara sa clipesc cel de 1.6TDI, diferenta de pret nu se justifica in conditiile traficului. Altfel spus, in Bucuresti Passatul de 1.6TDI sta in blocaj la fel de bine ca un BWM M5, ba chiar mai bine daca stau sa ma gandesc la consumul de relanti ;)

Link to comment
Share on other sites

Da ,Dinule,de acord ce zici(scrii),daca e vorba de oras, atunci te descurci si cu 70-80 cp,dar pentru drumuri extraurbane, mai ales la cat de aglomerate sant drumurile noastre, se simte nevoia de un plus de putere in depasiri.

Nu sant un sofer agresiv si nu circul numai pe stanga, dar la un drum Roman- Timisoara(650km) cu 1.6 tdi cr am simtit nevoia de putere in depasiri, este strict parerea unui cetatean cu carnet conducere de 20 ani.

Pentru Passatul din semnatura am preferat 1.9 tdi+TCM fata de 2.0, pentru ca e un motor cunoscut pentru fiabilitate, la 105cp era cam puturos pentru masina, tot la depasiri ma refer si cred ca conteaza mult cateva secunde intr-o depasire.

Cat despre Germania, nu m-ar deranja prea mult motorul 1.6 tdi pe autostrada, mai ales la cat de civilizat e traficul p-acolo, dar na, pe noi ne despart mult mai multi ani de Germania,ca km ajungem rapid si cu motorul de 1.6 tdi acolo :) .Stima

Link to comment
Share on other sites

Offtopic: Hahaha! Asta de unde-ai mai scos-o? La 55 de ani copiii familistului care cumpara Passat au deja permis si masinile lor de cativa anisor buni ;) Eu mi-am luat Passat pentru copii, si am fix 20 de ani mai putin ca familistul tau :D

Am citit o revista editata de nemti in care publicul tinta este un barbat, cu familie, de vreo 55 de ani. Asta e tinta fabricantului, ce sa-i faci.

Romanii nu se incadreaza intr-o astfel de statistica, aici iti dau dreptate.

Link to comment
Share on other sites

Geisterfahrer

Interesant...mai stii ce revista...un link ceva? (pe PM, sa nu poluam aici topicul). Eu stau in Germania si pot spune cu siguranta ca cei care cumpara passat nu au 55 de ani. Passat e masina clasica pentru familisti de ca. 40 de ani, middle-class. La 55 de ani oamenii cumpara C sau E-Klasse ;)

Link to comment
Share on other sites

Eu as alege clar motorul de 1.6 TDI ! Mai bine zis as alege consumul mai redus, asigurare si impozit mai mici !

In ziua de azi la cat costa motorina si benzina eu zic ca nu mai conteaza cate 4 tiruri depasesti dintr o bucata sau cate turatii ai in treapta 6...

Cum zicea colegul @dinu_s pt Ro e numai bun motorul de 1.6 TDI !

Link to comment
Share on other sites

La o masina de genul Passat, conteaza mai mult cuplul decat caii putere. Pe B7 spre exemplu se pune si 1.4TSi de 122cp si 200nm, pe cand 1.6TDi are 105cp, dar 250nm.

Consum foarte bun, la o masina de familie este important acest aspect, in detrimentul vitezei, depasirilor, demarajului in forta. Da trage mai greu intr-o depasire, asta e clar insa daca se urmareste asa ceva exista 2.0TDi.

Submotorizat nu este, ci facut pentru un alt tip de clientela, diferenta fiind de doar 1200Euro.

Edited by The_Ego
Link to comment
Share on other sites

@dinu_s: ai sesizat vreo diferenta de tonalitate si nivel de zgomot interior/exterior intre 1.6 tdi si 2.0 tdi?

Mie personal motorul de 2.0 tdi 140 cai mi s-a parut destul de silentios, insa din presa (adac report) am citit ca cel de 1.6 tdi ar fi mai putin rafinat si mai galagios, in special la rece.

Link to comment
Share on other sites

Geisterfahrer

Hmm, nu m-am concentrat la zgomot. Diferenta de pret dintre 1.6 si 2.0 TDI (mica zic eu) m-a facut sa merg pe 2.0 TDI fara sa stau prea mult pe ganduri. Daca insa zgomotul motorului e o problema, atunci recomand cu caldura geamurile laminate ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut, am si eu un passat B7, 1.6TDI, din 08.2011.....vroiam sa te intreb cat consuma al tau.

Eu stau in Bucuresti si merg cu el c-am 6km pe zi, 3 km dus pana la birou si 3 intors acasa(de vreo 2-3 ori pe saptamana se intampla sa fac si 20-25 km/zi), consumul il fac mereu la pompa, a inceput din octombrie 6,45% pe urma 7,39%, dupa care a inceput sa-mi sara de 8,05%, 8,39% si acum in februarie am mers 80 de km , am facut plinul si cand am facut consumul mi-a dat 12,85%....mi se pare c-am mult. Tin sa precizez ca de fiecare data cand faceam plinul bagam c-am 40-45 de litri si am bagat mereu numai diesel scump. Acum am aproximativ 5170km.

Link to comment
Share on other sites

sa stii ca socul asta l-am avut si eu. A mea consuma decent pana cand a venit gerul. Avand 2 masini, cea a sotiei un golf 5 1,9 105 consuma putin mai mult decat passatul meu iar acum treburile s-au inversat putin. Golful consuma 10-11 iar passatul 12-13 sau chiar mai mult. Intr-o discutie cu un coleg de servici care se pare ca este mai priceput decat mine mi-a spus ca acest consum ridicat se datoreaza filtrului de particule si senzorului pe care il are, care se pare ca da nu stiu ce indicatii CB si ar consuma mai mult.

P.S. Pe timpuri geroase este contraindiat privirea acului rezervorului sau consumului de orice natura mai ales cel instant deoarece te supui riscului unui atac de panica sau mai rau de cord. :)))

Link to comment
Share on other sites

sa stii ca socul asta l-am avut si eu. A mea consuma decent pana cand a venit gerul. Avand 2 masini, cea a sotiei un golf 5 1,9 105 consuma putin mai mult decat passatul meu iar acum treburile s-au inversat putin. Golful consuma 10-11 iar passatul 12-13 sau chiar mai mult. Intr-o discutie cu un coleg de servici care se pare ca este mai priceput decat mine mi-a spus ca acest consum ridicat se datoreaza filtrului de particule si senzorului pe care il are, care se pare ca da nu stiu ce indicatii CB si ar consuma mai mult.

P.S. Pe timpuri geroase este contraindiat privirea acului rezervorului sau consumului de orice natura mai ales cel instant deoarece te supui riscului unui atac de panica sau mai rau de cord. :)))

Salut......problema e ca nu m-am uita niciodata pe CB, am facut consumul mereu la pompa.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dupa indelungi incercari am reusit sa fac un test drive cu B7 1.6 TDI pe o distanta mai lunga (oras + autostrada). As putea spune ca pentru o utilizare normala mie nu mi s-a parut submotorizat, se poate merge decent pe autostrada pana in 150-160 (la 140 in treapta a 6-a sunt cam 2300 ture). Desigur, masina nu e racheta, dar mie personal imi este de ajuns ca si putere si dinamica dezvoltata.

Singurul punct critic pe care pot sa il mentionez este ca parca motorul de 1.6 e mai putin "cultivat" si mai zgomotos decat cel de 2.0, atat in sarcina cat si la mersul in gol (si aici nu ma refer la diferenta de putere).

Ca o curiozitate, oarecum inexplicabila, pe Passat motorul de 1.6 arata un consum orar de 0.6 l/h, in schimb ce acelasi motor pe Jetta (teste facut in acceasi zi) arata 0,3-0-4 l/h - ambele cu motoarele dupa o cursa de 30km si toti consumatorii opriti.

Link to comment
Share on other sites

Geisterfahrer

Ca o curiozitate, oarecum inexplicabila, pe Passat motorul de 1.6 arata un consum orar de 0.6 l/h, in schimb ce acelasi motor pe Jetta (teste facut in acceasi zi) arata 0,3-0-4 l/h - ambele cu motoarele dupa o cursa de 30km si toti consumatorii opriti.

Pai...diferenta poate fi explicata de multi factori: alta temperatura exterioara, alta masina cu alta platforma care are alte module (unele consuma mai mult, altele mai putin curent chiar ca nd "nu fac nimic"), alt ECU, cu alt soft, poate cu alta adaptare la afisarea consumului de relanti etc etc etc :)

Link to comment
Share on other sites

Partea cu temperatura exterioara cade, temperatura fiind aceeasi (sau cat ar putea varia in mai putin de 30min). Posibil sa fie sunt module aditionale, sau cum spui adaptarea consumului sa fie asa de bine facuta incat sa apara dublul valorii (sau jumatatea ei, depinde in care parte s-a adaptat mai "bine"). Pana la urma, nici nu mai stii in ce valori sa te increzi...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!