Jump to content

Sistemul start-stop


LauCalin
 Share

Postare recomandată

Cand am ridicat masina la primul semafor (150m) mi s-a oprit motorul. Am crezut ca mi-a murit motorul. Apoi mi-am amintit ca exista start stop, insa spre rusinea mea fiind prima experienta cu SS, nu am stiut cum arata pictograma pt dezactivare. Prima modificare/codare a fost ca cineva, caruia ii multumesc, sa-mi dezactiveze de tot Start-Stop.

Cand ai o masina silentioasa, e aiurea sa tot dea soc in motor fiecare pornire la semafor. Pai daca mergeam cu start stop naveta in 2017 de 35 km/zi in Buc, porneam si opream motorul de 50 de ori minim.

 

O singura data i-am dusdorul, cand am prins coada la vama 1 ora+.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

# socinmotor v-a ramas in minte :))

Pana la urma sa nu uitam ca SS contribuie la o norma de poluare mai ridicata...

Cand platiti diverse taxe...mai mici...de ce nu ziceti la caserie...mai luati 100 ron aici...ca eu il tin dezactivat  :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şoimu' Patriei
On 10/19/2018 at 7:48 PM, Laurentiu_LWR said:

Pana la urma sa nu uitam ca SS contribuie la o norma de poluare mai ridicata...

Mai scazută?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut , 

Detin de putin timp un passat B7 2013 cu functia start/stop dar nu functioneaza :(

imi apare in bord la semafor acel "A" taiat ca si cand motorul este oprit dar totusi el functioneaza .

mentionez faptul ca am schimbat bateria si am codat-o 

Modificat de Daniel.serban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca nu are conditiile necesare sa functioneze (temperatura, consumatori, incarcare, etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este foarte util sistemul ptr cei ce nu il au

eu avandu-l , nu imi e util , asa ca il dezactivez imediat ce pornesc motorul , a intrat in reflex

de ce ?

ca sa justific cei 2400 lei platiti impozit local ... asta apropo de cei 100 de lei care trebuie dati in plus cand il dezactivezi

si evident , ca sa nu fac ping-pong cu asemenea motor

daca s-ar opri dupa 5 secunde de stat pe loc , ar fi ok , dar el se opreste imediat ce nu se mai misca masina ... penibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de ce am impresia ca daca aveai E5 plateai mult mai mult la un motor de 3.0...deci ceva reducere tot ai... ?

Daca dai o pagina in urma ai sa vezi ca am si masina cu SS...nu imi exprim parerea de plictiseala pe aici...

Drumuri bune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am E5 si nu , nu am nicio reducere

indiferent de norma e poluare , taxele locale se platesc ptr auto doar in functie de capacitatea motorului

am vrut sa punctez faptul ca sistemul opreste masina prea repede , este enervant si de aceea multi il dezactiveaza

daca era gandit altfel , cu oprire dupa cateva secunde bune de la momentul cand masina a stat pe loc, era logic si ok

adica sa nu iti opreasca masina non stop cand mergi bara la bara , ci doar cand e necesar : semafoare , stationari mai lungi , etc

nici eu nu eram plictisit cand am postat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bara la bara, sistemul opreste de 2-3 ori dupa care gata.

eu asa am patit cand il tineam deschis de curiozitate.

pana o sa fie pornirea electrica (ca la hibride), tin SS dezactivat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O conditie ca sa mearga SS este si: "viteza de la ultima oprire sa fie peste 4Km/h."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut ,cam de o luna nu mi se mai opreste masina chiar daca apa este la 90 si uleiul intre 80-90 ,dupa mers 20km minim ... Imi arata semnul cu A taiat si scrie    "engine must be running" si "power consumption is high" 

Am lasat motorul pornit in parcare de dimineata vreo 10 minute dupa ce facusem 20 km, acul la turometru era la 1000 si nu scadea am apasat pedala o data si a revenit la 800 ,nu stiu daca isi facea sau nu regenerare dar turatia a ramas la 800 inca vreo 5 min dar cele doua avertizari A taiat au ramas ,ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Si in parcare ai stat cu centura pusa? Ai avut macar 4 Km/h de la ultima oprire?  Asta scrie in carte, degeaba imi da un hater minus. Sau ai luat temperatura la baterie sa vezi daca nu-i rece? Nu conteaza ca motorul este cald. Daca nu sunt indeplinite conditiile urmatoare si poate si altele, nu merge SS si gata, si nu are nimeni de unde sa stie de ce nu merge. (citez ce am scris mai sus cu cateva posturi):

Ca sa functioneze SS trebuie sa ai usa soferului inchisa, centura pusa, capota inchisa, sa nu ai remorca, motorul sa nu fie  foarte rece sau foarte infierbantat, bateria  incarcata si buna, DPF sa nu fie in regenerare, sa nu ai multi consumatori porniti (incalzire scaune, AC), bateria sa aibe temperatura normala, viteza de la ultima oprire sa fie peste 4Km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E iarna, probabil si bateria te lasa si incearca sa o incarce. Ca sa porneasca start-stopul trebuie sa nu ai alti consumatori gen scaunele incalzite, etc

Inainte sa pleci verifica nivelul de incarcare al bateriei. ca start-stop sa functioneze eu am observat ca trebuie sa fie >70% pe timp de iarna si fara consumatori importanti.

ca sa verifici nivelul de incarcare al bateriei tine apasat pe butonul ala dintre ceasuri care reseteaza tripul (0.0) cateva secunde pana iti apare "Time" si pe urma "Battery status". Da-i drumul cand iti apare "Battery status" si iti arata nivelul de incarcare al bateriei. Operatiunea asta o faci cu motorul oprit si fara sa ai pus contactul.

Si eu am observat ca incepe sa se descarce destul de mult bateria pe timpul noptii la temperaturi scazute, sper sa trec iarna asta si la anul sa o schimb.

 

On Topic:

mie a inceput sa mi se exfolieze butonul de start-stop. Literele alea au iesit in relief si inteapa la atingere :)). Cred ca va trebui schimbat dar am vazut si eu cateva tutoriale pe youtube si ii prea greu pentru mine :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am indeplinit tot ce ai spus, o saa verific marti bateria sa vad daca e buna ,dar tot nu imi explic consumul care zice ca este marit si ca motorul trebuie sa mearga ,ms pt raspuns(la dpf cum scrie pe media cand face regenerare ?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

opreste consumatorii, in special caldura - clima - comuta pe OFF si vezi daca iti mai afiseaza mesajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca face regenerarea la mine apare parca "Engine must be running" fara alta observatie. Dar sa stii ca nici mie pe frigurile astea nu imi intra start-stopul si tot asa scrie "Power consumption is high", chiar daca opresc clima si consumatorii. Cred ca bateria e pe duca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut masina noua. In prima iarna la temperaturi negative tot asa scria, "consumption too high". Exclus bateria sau consumatori pentru ca erau toti opriti. Consumatorii aia sunt chiar bateria care trebuie incarcata probabil. O conditie ca sa functioneze SS este si temperatura bateriei sa aibe o anumita valoare pentru ca se stie ca capacitatea acesteia scade din cauza frigului. Parerea mea este ca nu are nimic masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 1/6/2019 at 2:49 AM, alexandrupaul said:

... ca sa verifici nivelul de incarcare al bateriei tine apasat pe butonul ala dintre ceasuri care reseteaza tripul (0.0) cateva secunde pana iti apare "Time" si pe urma "Battery status". Da-i drumul cand iti apare "Battery status" si iti arata nivelul de incarcare al bateriei. Operatiunea asta o faci cu motorul oprit si fara sa ai pus contactul...

Am incercat procedeul la Passat B7 - nu functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa zic ,am oprit si clima azi si farurile si acelasi mesaj legat ,am oprit masina si am verificat capacitatea de incarcare a bateriei dupa 25km ,viteza medie undeva la 70km/h plus 3-4km oras si era 80% ,probabil sa fie bateria care e din 2014 ,doar ca nu am luat in calcul pana acum . Masina porneste la sfert la minus 10 grade 

Dar in dimineata asta o alta problema care persista enervant cam la 2 3 drumuri imi ramane turatia la 1000 chiar daca apa este la 90 ....trebuie sa fie si uleuiul la peste 80 grade sa aiba o turatie normala la relanti ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Daca ai diesel turatia la ralanti ridicata poate insemna si ca-si face filtrul de particule  (DPF-ul) regenerarea-alt topic. Nu inseamna intotdeauna ca este din cauza bateriei sau consumatorilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Discuţia despre recall a fost mutată într-un topic mai potrivit

Vă rog să păstraţi discuţia on-topic

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna seara, sunt nou in familia Volkswagen si deja am intampinat o problemuta. Am un B8 wagon achizitionat ieri cu niste kilometrii (vreo 197000km) dar masina este de la cineva cunoscut. Azi mi-a aparut in bord martorul de bujie incandescenta (spira portocalie) si clipea incontinuu, la oprirea motorului eroarea disparea si totul functiona normal. Acum, pe seara, mi-a aparut din nou dar de data aceasta insotita si de martorul de motor( tot portocaliu) si mesajul "Error Start-Stop System" iar masina nu mai are aceiasi putere, nu mai trage ca inainte.  Am decis sa scriu pentru ca am vazut ca s-a  mai plans cineva aici de eroarea sistemului SS dar nu a specificat si de martorii de bujii si motor aprins. Are cineva idee despre ce ar putea fi vorba? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În teorie, trebuie sa faci o diagnoza, ca să vedem exact despre ce e vb. Asa, poate sa fie o problema de la EGR, actuator turbo.... Sau poate chiar senzor presiune motor. 

Deci, doar diagnoza ne poate spune exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!