Jump to content

Sistemul start-stop


LauCalin
 Share

Postare recomandată

In adaptari, corect?

în urmă cu 8 ore, C Z R a scris:

...Memoreaza ultima "pozitie" a butonului si actioneaza la punerea contactului....

Un link catre asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In adaptari, da.

Modulul e de pe ebay iar cablajul si mufele facute de mine. Ajunge cam 200 ron cu totul.

Modificat de C Z R
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut.

 

Stie cineva daca se pot monitoriza in timp real conditiile de activare a S/S ? Deseori imi apare "A" taiat cand stationez si stau cu frana apasata, si as vrea sa stiu ce conditie nu este indeplinita pentru oprirea motorului. M-as astepta sa vad pe vreun modul un set de biti pentru care fiecare bit are mascata o functie anume, de unde as putea deduce ce ma intereseaza.

 

Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,in dimineata aceasta dupa 30 de minute de mers in care start/stop a functionat de cateva ori mi-a aparut aceasta eroare.am observat ca era mai turata pe liber ca de obicei ,precizez ca am mers cu motorul mai turat

B4B3B8EE-3018-4FE4-8CB0-98F7752BF3B0.thumb.jpeg.aa28f0bc093e3d5cb31ca39adebf3c09.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca statea mai turata este posibil sa fi fost o regenerare activa in acel moment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Dolfin si daca era regenerare, are legatura cu eroarea la Start-Stop afisata in bord?

@Mihaimiron fa o diagnoza, sa vezi detalii despre eroare. Bateria e in stare buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Muale bateria a fost schimbata in Ianuarie,cred si eu ca ar fi vorba de o regeneare si sistemul nu i a dat voie sa faca start/stop,am sa incerc sa fac o diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Cand nu sunt indeplinite conditiile ca sistemul SS sa porneasca, apare A taiat si gata. Nu apare eroare. Aia este de la altceva-probabil nu vei afla niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut , pana azi de un an de când am masina nu mi-a funcționat start-stop , azi surprinzator am avut un drum in oras si la primul semafor sa oprit ideea este ca nu porneste la călcarea ambreiajului este posibil sa fie din cauza bateriei?

Modificat de Costa1988
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.09.2018 at 18:44, Ebi a scris:

   Cand nu sunt indeplinite conditiile ca sistemul SS sa porneasca, apare A taiat si gata. Nu apare eroare. Aia este de la altceva-probabil nu vei afla niciodata.

Si care ar putea fi condițiile care trebuie îndeplinite pentru a functiona SS?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

     Daca masina s-a oprit din cauza SS si nu din cauza ca ai motorul defect, trebuia sa porneasca la calcarea ambreiajului daca nu cumva ai deschis usa sau daca nu cumva ai defect switch-ul de la ambreiaj si nu stie ca l-ai calcat. Daca era bateria defecta nu functiona SS. Daca motorul se opreste din cauza SS, si daca ai consumatori mari si bateria scade sub un anumit nivel, motorul porneste si fara sa calci ambreiajul.

   Ca sa functioneze SS trebuie sa ai usa soferului inchisa, centura pusa, capota inchisa, sa nu ai remorca, motorul sa nu fie  foarte rece sau foarte infierbantat, bateria  incarcata si buna, DPF sa nu fie in regenerare, sa nu ai multi consumatori porniti (incalzire scaune, AC), bateria sa aibe temperatura normala, viteza de la ultima oprire sa fie peste 4Km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, Costa1988 said:

Si care ar putea fi condițiile care trebuie îndeplinite pentru a functiona SS?

multe - incarcare, stare baterie, temperaturi, consumatori, erori, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata de ce unii isi doresc un SS NEfunctional, pentru ca functionarea lui aduce probleme asociate.

Din relatarile din post masina este din 2014.

42182336_1938338982890125_13668844573273

41984457_1938339076223449_54798007254437

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum prezinta @Dolfin e clar ca in timp vor aparea probleme la alternator, electromotor motor etc.

E clar ca aceste piese au fost gandite sa reziste mai mult pentru un motor cu start stop decat unul fara.

Prin extrapolare daca un electromotor al unui motor fara start stop rezista X porniri cel al unui motor cu start stop ar trebui sa reziste cel putin X*3 porniri.

Deci daca am start stop si nu il folosesc asta va duce la o durata de viata mai mare a componentei.

Problema cea mare e ca inca ne uitam la costuri si nu intelegem pentru ce a fost creat acest sistem.

E vorba doar de reducerea noxelor. Diferenta de consum nu justifica prezenta sistemului.

Nu neg ca sunt situatii cand este bun. Dar cea mai buna varianta ar fi off si cu activare la nevoie.

Asta pentru a proteja masina in detrimentul protejarii mediului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, asa cum ai zis, sistemul e gandit pentru a intruni normele de poluare in aglomeratii, cu opriri dese. Daca sistemul ar fi gandit cu off si activare la nevoie, acesta nu ar fi luat in seama la masurarea noxelor.

Eu il tin de obicei activ, il scot doar cand vad in fata trafic ce se misca incet, dar constant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la servici un renault megane 2016 dupa 40.000km prin romania electromotorul a cedat de la atata start-stop...

in acelasi timp avem renault-uri fluence ca masini de servici, din 2011-2012, majoritatea au 280.000 si chiar 350.000km... nicio turbina schimbata, niciun motor crapat, ulei 5w-30, nu consuma un gram intre schimburi de 30.000km
electronica e cam slaba la renault, broaste la usi care au cedat electronic, sau chiar bordul care iti arata range de 300km desi mai ai jumatate de rezervor si consuma 4.8l la 100km

nu stiu cum o fi la VW sistemul dar cu siguranta piesele nu sunt din titan ca sa reziste :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot de la servici,dokker-ul a ajuns la 35k km si nu a cedat nimic...

Teoretic...cu cat il folosesti mai mult cu atat mai repede cedeaza ceva...corect?

Eu il utilizez non stop...pentru ca daca e sa cedeze ceva ,sa cedeze cat este inca in garantie  :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate cât e în garanție doar creste gradul de uzura... Cedează când iese din garanție și reparația e din buzunarul clientului. E și asta o varianta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect...dar daca stai sa te gandesti sunt sanse mult mai mari...spre sigur ca vei face reparatia pe banii tai daca o menajezi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu îl folosesc deloc și cândva se va strica electromotorul chair și asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai "pacatos" e sistemul in combinatie cu DSG, sigur face mai multe opriri/porniri decat la o cutie manuala, unde tinand apasat ambreiajul ptr 2-3 secunde uneori eviti oprirea motorului.

Chiar si asa, eu cred c'am prins 2 situatii in care am fost un pic mai lent si fix cand se oprea motorul i'am cerut sa porneasca si zgomotul urat ce'a urmat (un carait) cred c'a fost de la electromotor, care se cupla cat motorul inca avea o oarecare turatie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Muale said:

Eu nu îl folosesc deloc și cândva se va strica electromotorul chair și asa

   Garantat o sa ajunga masina la fier vechi si electromotorul va fi in perfecta stare. Astea de SS rezista la milioane de porniri si daca nu folosesti sistemul va tine mai mult decat masina. Stiu o multime de masini fara nici o interventie la electromotor care au fost duse la rabla sau urmeaza la anul sa fie duse, si au peste 350.000 Km. Daca masina este buna si porneste la sfert, electromotorul tine cat masina. Daca trebuie sa dai la cheie pana iasa fum din el, nu tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut electromotoare defecte  pe passat B7 si pe A5 2013 .

 Partea proasta e ca nu prea se  gasesc piese de schimb .

Pe langa electromotor se mai defecteaza volant si baterie 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei0241 In combinatie cu DSG sistemul start/stop nu opreste motorul la semafor daca este autohold-ul activ si cutia este in D sau S. Doar la tinerea apasata a franei in situatia pe care am descris-o se opreste motorul.

@EEXCALADE presupun ca electromotoarele defecte de care spui erau pe masini la care se folosea sistemul start/stop, nu?

Eu personal am reflex sa dezactivez sistemul dupa ce pornesc motorul, nu imi place.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!