Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

poi am lipit niste autocolant din plastic si nu cred ca trece prin el si nici nu cred ca s-a dezlipit...plus ca nu am m-am atins de parghia de la aer cald/rece absolut deloc..oricum sambata ma apuc sa demontez tot si voi lua totul de la capat plus ca voi schimba si caloriferul pentru a fi sigur ca si ala e schimbat.sper sa iasa totul bine.daca am probleme revin aici...hahaha

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu te apuci de dat jos bordul mai poti incerca ceva:

da la o parte consola centrala (cea cu frana de mana si schimbatorul), scoate si partea cu butoanele de la climatizare si desfa cablul de la rotita din mijloc (cel de aer rece/cald).

sub scrumiera ai acces la parghia care actioneaza clapeta de aer rece/cald (este cea din spate - cea mai apropiata de motor) - cu motorul oprit misca parghia cu mana si asculta daca lucreaza clapeta; cred ca ai acces sa poti pune mana si pe plasticul din jurul caloriferului - vezi daca e fierbinte cand e motorul cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu mi-am recoditionat aeroterma,am dat buretii aia de pe toate clapetel jos,apoi am pus o banda adeziva de aluminiu peste acela gauri de la clapete si peste am lipit folie de pus sub parchet din aia cu folie de aluminiu pe o parte,am spalat cu apa fierbinte si detergent radiatorul,apoi cu jetul si suflat bine,eu avand doua radiatoare unul din cupru si unul din aluminiu,l-am pus pe cel de cupru,am considerat ca e mai bun,dar caldura in masina nu aveam cum trebuie,clapetele lucrau corect,am schimbat termostatul dar degeaba,pompa de apa o excludeam deoarece are paleti din fier,am zis ca asta e atat poate.Am mers asa vreo doi ani pana sa spart radiatorul,l-am schimbat pe cel de aluminiu si acum am caldura de nu pot sa merg cu ventilatorul pe treapta 1 trebuie sa il mai opresc din cand in cand,eu zic ca si caloriferul conteaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata am astupat paleta de aer rece aer cald am pus izolatie de parchet din aceia de scart si am dat peste cu banda tare daia ca la americani gri sper sa tina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit...pana la urma am reusit sa verific si clapeta de aer cald/rece si din ce am vazut functioneaza bine..am reusit sa pornesc motorul si sa verific daca caloriferul se incalzeste si din cate am vazut se incalzeste.sa va zic sincer nu stiu ce alta problema ar putea fi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca, caloriferul se incalzeste - ceva e in neregula cu clapeta. Ai acoperit gaurile la ambele compartimente ale clapetei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am acoperit numa partea care e pe cald.....e nevoie si pe cealalta??nu mi-am dat seama....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana la urma am dat tot bordul jos azi(bine ca a tinut vremea cu mine si nu a fost prea frig).am etansat absolut tot si am schimbat si caloriferul(fiind infundat dar nu in totalitate...doar o parte).am etansat toate clapetele si am pornit motorul.rezultatul fiind cel mai bun.se incalzeste in masina.multumesc foarte mult tuturor pentru sfaturi si sper sa nu aveti parte niciodata de probleme de genu care le-am avut eu.o seara frumoasa si drumuri bune tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna tuturor. Cred ca si eu am aceeasi problema ca si voi, adica nu imi etanseaza k clapeta din interior. Intrebare. Dupa ce dau jos bordul (coaja) am acces la clapeta sau trebuie sa deconectez furtunele de la calorifer si AC si sa scot aeroterma (carcasa cu tubulatura), daca ati putea detalia un pic exact cum ati procedat. Si alta intrebare, temperatura de la ulei la relantiu imi sta la 74 grade nu urca mai mult, daca ma deplasez urca, temperatura de la apa urca si sta lipita de 90 grade, e normal? Termostatul e k, caloriferul ambele furtune sunt la fel de cald deci nui deaici. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai acces la clapeta trebuie sa scoti aeroterma si furtunele de la calorifer trebuie scos tot afara ca sa poti separa cutia in doua sa poti scoate clapeta sa o astupi. nui nimic daca sta apa la 90 asa trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuia sa astup si clapeta care directioneaza aerul pri masina daca stie cineva multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

va salut pe toti,am si eu un vento de 1.9 td cod motor AAZ si am probleme cu caldura in masina,am tot citit pe forum ca este vorba de un anume burete,de unde as putea sa comand sau sa cumpar pentru a schimba buretele?cu as putea sa fac o curatare a radiatorului de caldura cat si a intregii instalatii de racire a masinii? Va multumesc pentru sugestii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in locul buretelui se poate lipi orice ca sa astupi gaurile din clapetele de la ventilatie (daca acolo e problema la tine).

Eu am lipit material (folie) care se pune sub parchet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare!

am si eu o intrebare.

se poate schimba buretele de la clapete,fara a demonta toata aeroterma ,mai precis daca trebuie neaparat sa golesc clima de freon?

 

Raspuns; DA

Modificat de parula66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut si imi cer scuze daca s-a mai discutat asta mai in urma, dar nu am cand sa citesc tot topicul.. spuneti-mi si mie, va rog, cu ce pot inlocui banda aia de burete de la clapetele de ventilatie din bord.. zilele astea ajung pe la cateva magazine de bricolaj si poate gasesc ceva. multumesc anticipat! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! Eu am pus banda adeziva (tip garnitura) cum se pune la geamuri la apartament sa nu intre frigul (Purfix parca se numea) si e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.am si eu un golf 1.9 sdi de vreo saptamana,nu mai baga caldura aproape deloc.mentionez ca nu am caloriferul infundat,asta a fost primul lucru care l-am verificat.apa nu imi urca mai mult de 70-75grade,am cumparat termostat si radiator de racire,ca pierdea pe lateral antigel,am incercat cu "stop radiator" dar fara efect.va rog sa ma ajute cineva,daca a patit la fel,sau daca stie ce poate sa aiba :dry:  :dry:  :dry:  :dry: 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Daca lasi motorul pornit iti porneste ventilatorul?e posibil ca ceasul din bord sa-ti indice eronat.Si eu ma chinui de doua zile cu caldura,am schimbat termostatul,am curatat radiatorul de caldura cu tot felul de solutii si jet de apa dar degeaba,nu s-a desfundat,tot trebuie sa dau bordul jos sa-l schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci cand ai bagat"stop radiator" este sa fii infundat partial radiatoru din bord, Mai este clapeta de cald rece"a sarit buretele de pe clapeta(burete iesit pe gurile de aer) asta inseamna bordu trebuie dat jos si pus alt burete pe clapeta aia(merge si cu burete dintrala care se pune sub parchet)"                                                                                      Daca ati arata in bord apa 70-75 si termocupla pornea,asta inseamna ca senzoru de temperatura este defect "bine inteles si termostatu blocat pe deschis"     Abea astept primavara sa-mi dau bordu jos si sa-mi schimb buretele de pe clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite ceva folositor, cum se schimba caloriferu din bord:https://www.youtube.com/watch?v=7l3iPnGOOlU                                                                                                    si inca o problema cu radiatoru din bord:https://www.youtube.com/watch?v=vek1a5jCcTw                                                                                                   interioru la aeroterma:https://www.youtube.com/watch?v=B_fpdDFU_w0

Modificat de baltaretu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat caloriferul luni l-am pus nou,vreo 5 ore de munca iar satisfactia e pe masura,am caldura de nici pe treapta 1 nu pot tine ventilatorul ca te coci in masina,radiatorul pe care l-am scos arata ca nou doar ca este infundat asa ca aveti grija daca luati sh poate fi mai rau ca cel de pe masina,mie la dezmembrari mi-a cerut 50 de lei iar unul nou m-a costat 60 lei febi,dar era si mai ieftin cu 40 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am caldura in masina dar sincer nu ca atunci cand am cumparat masina.. Cu cat dau intr-o treapta mai mare cu atat aerul se raceste. In treapta 3 deja ventileaza un aerputin caldut. Mi-a aruncat si burete prin ventilatii si tind aa cred ca asta e motivul. Parca mi-e cam teama sa ma apuc de demontat atatea, dar paba la urma am sa o fac. Ma gandeam sa izolez toate imbinarile pe unde trece aerul pt cadin cate am vazut nu sunt prea etanse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paul daca ai vazut lincul de mai sus cu radiatoru, si clapeta (cald-rece)din tubulatura este destul de importanta. Nu prea conteaza etansarea pe la coturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am vazut. Tocmai din cauza asta ma bate gandul sa ma apuc dar vreau sa mai fac rost de niste pasla fonomin pt ca daca tot desfac bordul sa mai insonorizez putin si peretele despartitor de motor. Momentan e bine in masina. Cand voi decide cu siguranta voi lucra pe filmul postat de tine. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!