Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

I.am facut si asta...din cate am vazut ala care a avut masina a avut radiatorul spart si a bagat prafuri din alea pe instalatie...am curatat, am bagat jet de apa, si curge curata...am vaz ca imi dispare si apa din borcan nu pica pe nicăieri, nu se duce nici in baia de ulei...exista ceva sa bag pe instalatie sa curat porcaria aia? Sau dib cauza asta sunt probleme la caldura?

Modificat de MARYUSRDV619
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-au zburat bucati de burete prin fante? Daca da, atunci aerul nu se va mai incalzi si nu va mai putea fi dirijat.

Daca iti dispare apa din vasul de expansiune, undeva exista o scurgere. Verifica radiatorul(cel din fata) ,furtune, pompa de apa, culoarea uleiului/ lichidului de racire din vasul de expansiune si radiatorul de incalzire din bord.

Radiatorul din bord poti sa il cureti cu substante ce se folosesc pentru desfundarea tevilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti miroase urat in masina? Daca da vezi ca ai radiatorul de incalzire spart. Eu asa am patit la golful meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu miroase urat...uleiul este ok..nu a dat cu bucati de burete, dar tot nu baga caldura, daca era spart radiatorul de caldura nu gaseam ud in masina? Se observa...si ma gandesc ca nu baga deloc...daca merg cu caldura oprita cand ii dau drumu baga firbinte pentru cateva secunde cum am mai spus apoi baga

atat cat sa dezabureasca geamurile, am un prieten tot cu un golf acelasi an acelasi motor numai ca a lui are A/C si cum se ridica apa putin deja baga caldura la 90° daca dai caldura la maxim nu poti sa mai stai in masina...vine iarna usor usor și trebuie sa o fac neapărat P.S la mine in oras sunt numai "mecanici" si decat sa ii dau lu' unu din asta bani sa imi faca "nimic" mai bine imi spune cineva care a mai patit si o fac singur.

Modificat de MARYUSRDV619
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine nu curgea in masina, dar am gasit in cutia in care e bagat radiatorul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In acest caz, posibil pompa de apa sa nu aiba debit suficient cat sa impinga lichidul prin radiatorul de caldura. Ai incercat cu solutii sa-l cureti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de solutii cum se numesc, unde se gasesc? Pompa de apa are 2000 km am schimbat.o odata cu distributia...si oricum pe instalatie face presiune daca dau capacul jos dupa ce o opresc imi sare in cap...cand am luat masina bagam apa pe tur la calorifer si nu iesea pe retur...pana a iesit ca un dop..a curs mizeria apoi curgea normal...eu nu inteleg furtunele de la calorifer ard..daca comut de pe rece pe cald se simte diferenta...adica baga dar foarte putin cat ssa nu se abureasca geamurile

EDIT: daca tin caldura pe treapta 1 baga cat de cat, dar daca dau pe 2,3 scade din ce in ce,pe 4 nu mai baga decat foarte putin...

Modificat de MARYUSRDV619
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sare de lamiie,400 grame ,eu de 2 ori am bagat in anul asta,asa am umblat 3 zile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aveai aceeasi problema?

Modificat de MARYUSRDV619
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceasi problema am avut si eu iarna trecuta,cautam tot feluri de soluti.........dar nimic ,tot acolo am ajuns,adica sa scot tot bordul afara,era ceva munca,dar merita,nici eu nam avut buretile la clapeta,am rezolvat cu ceva banda adeziva(goasa si lata)am cumparat si un radiator nou(60 lei)am schimbat,si gata,,,,,,,,,,,,,,,,,,,acum am caldura,,,,,,,,,,,,,,,,,sare de lamiie am bagat dupa ceam schimbat caloriferul,ca sa curata bine instalatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calorifer infundat,iarna trecuta m-am chinuit cateva saptamani sa il desfund cu jetul de apa,cu bicarbonat,cu apa fierbinte,otet,am bagat si turbojetul si tot nu am rezolvat nimic pana nu l-am schimbat,el arata ca nou doar ca era infundat,l-am desfacut si are niste spirale ca sa incetineasca viteza apei si sa faca schimbul de caldura bine iar intre acele spirale si tiava era depuneri si apa nu mai trecea cum ar trebui,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Tot am cautat pe google si am vazut o gramada de solutii...cum il pot face sa bage caldura? Eu tind sa cred ca nu este de la calorifer furtunele de tur si retur ard de nu poti tine mana pe ele...poate sa fie ceva din cauza gpl-ului? Sa nu fie pus ceva cum trebuie? Daca tin caldura oprita 10-15 minute cand ii dau drumu baga firbinte cum ar trebui pentru cateva secunde apoi baga caldut a veniiittt iarnaa va rog ajutati.ma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omule............schimba radiatorul,verifica clapetele,daca nu ai burete pe ele nu o sa ai caldura niciodata.{si eu cautam tot feluri de solutii dar,tot acolo am ajuns}

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok o sa ma apuc ai eu de demontat rog un baiat de pe forum sa imi posteze pas cu pas, suruburi ascunse tot tot si cateva poze nu ar strica Mulțumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, anul acesta l-am demontat, nu am facut poze , din cate imi aduc aminte , in afara de suruburile din interior , mai ai ascunse 2 suruburi sub parbriz , si trebuie sa desfaci si stergatoarele + plasticaraia de pe acolo  , pt ca contrapiulitele sunt pe la stergatoare . Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut bordul am dat ramfortarea jos dar m.am blocat la suruburile aerotermei nu dau de ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In compartimentul motor ai 3 piulite care trebuie desfacute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata l-am desfacut...clapetele sunt in perfecta stare caloriferul cred ca este am bagat apa fiarta in el si nu se incalzeste decat jumate am comandat altul maine il schimb...se poate sa fie si din cauza plamanului de gaz? sa nu fie puse corect furtunele de la apa?? eu zic ca asa jumate cat se incalzea ala tot trebuia sa bage...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate, ia si taie cu flexu partea de jos a caloriferului si ai sa vezi ce gasesti. In schimb lipestei folie de aluminiu pe clapetele alea daca tot ai desfacut tubulatura,poate o sa mai tina buretele ala vreo 2,3 ani apoi se macina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de intrebare...

Pentru a schimba buretele de pe clapete...trebuie dat tot asa tot bordul jos nu??(sper sa nu primesc injuraturi,dar sunt la munca si nu am timp sa caut tot topicul) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da trebuie dat jos bordu, ranforsarea si aeroterma. Se mai poate acoperi clapeta si fara sa dai jos aeroterma,dar te chinui si nu iese prea bine treaba, eu nu am putut sa desfac furtunele de la A.C si nu am mai reusit sa dau jos aeroterma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am terminat am incheiat...acum am calduraaa multumesc tuturor care au postat aici...mi-a fost de mare ajutor...caloriferul a fost de vina...am gresat si motorasul...abia ca se aude acum  :D  sunt posesorul unui golf cu caldura pe frigurile astea  :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Masina in cauza este un Golf 3 1.6 90 cp din '94. Pe parcursul iernii trecute a avut tot felul de probleme care au fost remediate de mecanici mai mult sau mai putin priceputi.

Una din probleme a fost cu pierderea de putere a masinii; a fost remediata prin schimbarea pompei de benzina. Aceasta a revenit oarecum pt ca nu pierde putere mereu. Inca nu am gasit o rezolvare pentru asta.

Alta problema este cu aprinderea martorului de ulei, aceasta am gasit o rezolvare aici pe topicul g3 si anume sa verific senzorul de ulei, ulei de proasta calitate sau ceva la electrica. Aceasta din urma poate sa aiba legatura cu a treia problema a masinii adica resetarea ceasului din bord. Dau vina si pe baterie care poate isi da duhul dar nu prea pare pt ca porneste la sfert, becurile din interior se aprind destul de puternic deci nu prea cred ca e de vina asa mult bateria.

Cam astea ar fi problemele mai importante ale masinii si sper sa gasesc raspunsuri aici.

Imi cer scuze daca problemele acestea au fost discutate si rog pe cei care stiu sa ma directioneze catre topicurile cu rezolvarea.

Va multumesc.

daka becu dr l ulei iti sta aprins pompa de ulei nu mai lucreaza l parametri ei adika 0.7 bari minim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut,

am un golf 3 variant 1.9 tdi GT cu climatronic si nu mai merge ventilatorul de caldura. L-am demontat de sub bord si l-am conectat din nou. Nu a pornit decat ajutat, dar nu se invartea foarte tare. Apasand pe butonul de turatie de la clima, cand a ajuns pe la jumatate s-a oprit din mers. M-am uitat la perii si sunt bune. Daca incerc sa pornesc ventilatorul de la buton nu porneste.

Stie cineva ce ar putea sa aibe?

 

Multumesc de raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!