Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

hm, ciudata problema :).

Dar ramane relativ constant la cat o accelerezi? sau scade dar greu?

Ai verificat si chestia aia (nu stiu denumirea) care preincalzeste colectorul de aspiratie?

Cu alt ECU ai incercat?

Modificat de Parias
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am turato pana la 3.000 si cand am luat piciorul de pe acceleratie a ramas la 2.000 vreo 30 secunde. Zici de "ariciul" din admisie? Nu l-am verificat da banuiesc ca e destul de cald afara incat sa nu fie nevoie de el. Cu alt ecu inca nu am incercat, maine imi vine cablu ptr diagnoza si o sa fac o comparatie intre valorile de la masina mea si alta identica. Si o sa postez aici un log (daca se poate face asa ceva) Poate stie cineva sa il citeasca calumea :)

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca si cu alt ECU, dar vezi sa nu fie de pe un ABD de dupa jumatatea lui 1994, ca alea mai noi au immo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am observat niste rateuri pe evacuare, cand intra in frana de motor. care ar putea fi cauza/cauzele? in rest nu sunt probleme. (cel putin la prima vedere).

doar cand intra in frana de motor, si asta doar sub 2000 rpm, incep niste rateuri ... mici :) ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Una din cauzele din poza. Eventual sa fii atent si la alte manifestari pentru a stabili mai exact.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema... cred. Am observat ca piesa asta din poza tacane cand e motorul pornit. Crezand ca este defecta am incercat sa ii scot mufa. Cand am atins-o a dat un rateu de am sarit in sus. Cu ea scoasa sta mai turat motorul. Ce este acea piesa? E normal sa tacane asa tare?

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este valva de la canistra de vapori. Este comandata de ECU si lasa sa treaca spre sistemul de alimentare benzina transformata din vaporii din rezervor. chestia asta o face atunci cand motorul functioneaza in bucla inchisa (adica atunci cand are turatie constanta...la ralanti de exemplu).

Lumea zice ca e normal sa tacane, eu nu stiu daca este normal, dar am vazut la un ABD ca tot asa tacane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Am mai intrebat eu candva despre aceasta valva. Dar nu am primit un raspuns concret care sa ma lamureasca.

Deci o las in pace. Intrebarea care ma macina este de ce imi "rontaie" motorul?

Am schimbat distributia si tot asa? Sa fie de la tacheti? Ulei fara proprietati? Este 10w40. Nu stiu ce sa mai cred?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa nu mai ai canistra de carbon activ... ..

Tacane sau e si un fel de bataie...... ?

Verifica daca mai ai canistra cu carbon activ. Am vazut multe care nu mai aveau canistra si tacanea/batea asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miroase a benzina in jurul masinii?? e normal sa stea mai turata cu mufa scoasa!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu miroase. Tacane si atat. Canistra este acolo. Se poate curata daca e infundata sau "plina" cu diverse?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua la toata lumea,

am nevoie de sfatul vostru, masina mea e un seat din '94, cu motor 1.6-ABU, 75 cai. Sunt multumit de ea, am mers oarecum mult cu ea in 2 ani(servici 5+5 km/zi dar cu multe plimbari: transfagarasan, transalpina, drumuri prin tara, etc) si nu m-a lasat in drum pana acum, nici vara nici iarna. Problema e urmatoarea, cand acul de temperatura lichid de racire ajunge la jumatate sau foarte aproape de jumatate (probabil 90 grade, am indicator cu liniute nu cu cifre) masina scoate fum pe esapament, mult fum, deschis la culoare, fara sa turez motorul. De regula merg cu putin peste 2000 de ture dar trebuie sa spun ca am facut scoala pe aceasta masina(mers mult cu viteza 1 si 2) iar apoi, la inceput, am cam fortat-o mergand tare sa pot urca cu a 3-a si a 4-a pe pante de munte. Acum se incalzeste repede (aproximativ 10 - 15 minute) si apoi cand acul indicator ajunge la jumatate scoate fum si numai daca pornesc motorul si o las linistita la relanti, fara sa accelerez deloc. Peste jumatate, acul de temperatura nu trece mai mult de 1 - 2 mm chiar daca accelerez mai mult. Mecanicul meu (un particular cu un service mic, fara elevator, etc) a spus ca trebuie neaparat segmentata. Eu mai demult am auzit ca pana la segmentare mai trebuie verificate si alte lucruri dar atunci nu ma interesa acest aspect mai ales ca nu ma pricep la masini (decat la problemele pe care le-am intalnit la a mea, zic eu nu foarte deosebite). Rugamintile mele sunt de a-mi spune daca doar segmentarea rezolva aceasta problema (motorul trage, parca nu la fel de tare ca inante dar mergand zi de zi cu ea nu pot sa zic cat de mari sunt diferentele), si daca ajung sa segmentez motorul, care e oricum vechi, ce costuri ar trebui sa am in vedere la desfacerea lui, ce probleme ar putea sa mai apara, daca pun segmenti noi pe cilindrii si chiulasa veche pot aparea disfunctionalitati, daca desfac motorul ar fi bine sa mai schimb si altceva prin el pentru a evita o alta desfacere etc ?

Va multumesc si astept cu nerabdare parerile dumneavoastra.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti mananca ulei,cat ulei completezi de la schimb la schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acum n-am observat sa-mi creasca nivelul uleiului (nici n-am urmarit asa ceva), la antigel o sa ma uit maine daca se simte uleios la degete, iar fumul e intr-adevar de culoare alba. De mancat imi mananca ulei, completez destul de des dar cate putin, dupa 1-2 drumuri mai lungi de 200 - 300 km, la munte, pun (din ochi) cam 100 150 ml. Eu de regula pun ulei sa fie cat mai aproape de limita maxima pe joja, gandindu-ma la varsta si uzura motorului. La drum intins, pentru ca nu o mai alerg, sta acul de temperatura cu aproximativ 3 5 mm pana in linia indicatoare din jumatatea ceasului (teoretic pana in 90 de grade) si atunci nici nu scoate fum(vizibil in oglinda) nici nu gasesc ca trebuie sa completez. Problemele apar cand trebuie sa merg incet prin oras, cand masina sta pe loc cu motorul pornit sau cand urc la munte, atunci se incinge motorul si cand ajunge acul indicator aproape de jumatate deja ma uit in oglinda dupa "efecte speciale".

E grav ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat la antigel, adica am luat cu degetul si mi s-a parut ca era putin si uleios. Adevarul e ca eu nu stiu cum este antigelul original la pipait, acesta era ca un sirop rozaliu, adica putin mai gros, nu ca apa, insa oarecum limpede, ma gandesc ca daca ar fi fost amestecat cu ulei, ar fi fost mai murdar. Nu ma pricep sa explic in termeni tehnici, dar cine e in domeniu cred ca intelege ce incerc sa spun.

E posibil sa fi stricat ceva(vreo garnitura) ca tin uleiul in motor aproape de limita maxima si s-a creat presiune mare , , ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un test de compresie.Daca e ok, schimba doar garnitura de chiulasa.Verifica ochiometric eventuale defecte gen fisuri-canale intre camere de ardere, intre cilindri,etc(asta dupa ce desfaci chiulasa)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut..de ceva timp ma confrunt cu o problema..masina merge perfect porneste bine si la rece si la cald..se accelereaza perfect.. dar cand ajung fix in 3000 de ture intrerupe..da suturi.daca o tin in 3000 de ture asa face..cand am depasit acest prag nu mai are nimic merge perfect pana in 4000-5000.. iar cateodata dimineata mai merge intrerupt..porneste bine sta la relanti dar cand apas acceleratia odata incepe sa mearga inecat cu fum pe evacuare..accelerez de cateva ori mai puternic si isi revine..acest fenomen se intampla cateodata dimineata..nu imi pot da seama ce are..

motor 1.6 benzina abu

Modificat de v@sy
Topic mutat.Foloseste functia Search inainte de a deschide un topic nou
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit timpul ploios, umiditatea este ridicata...

Aceste motoare se confrunta cu o problema. Si anume: nu le place umiditatea. Asa face si a mea cateodata. Cand o pornesc parca ar fi diesel. Cumpara-ti un spray WD40 sa il ai pentru orice eventualitate. Sterge-i capacul de delco pe dinauntru dar ai grija la carbune sa nu il rupi si apoi dai doua fasuri de spray ca ajuta la eliminarea umezelii, mai curata-i bujiile din cand in cand...

Nu stiu de ce dar cand vine toamna apar probleme de genul la motoarele ABU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CUMPAR CUTIE VITEZE 5 TREPTE PENTRU 1,4 L ABD, cea cu ELECROMOTORUL IN SPATE ! catalin tel 0765915916

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza anuntul in aria de cumparari sau poti cauta in aria dezmembrari,poate ai mai mult noroc sa gasesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La capacul ax supape am o problema cu surubul de langa roata dintata de la distributie s-a dus filetul din inauntru si nu mai strange perfect acolo si pierde ulei intrebarea daca se poate gasi separat de chiulasa "semiluna" care prinde in capat axu cu came si simeringul cred, in care se infileteaza si surubul respectiv...treaba nasola ca e si din aluminiu si e usor casant? Thanx!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceau,

Am realizat ieri ca trebuie sa-mi schimb radiatorul de incalzire dar, desi am citit forumul, mi-e teama sa nu stric ceva cand desfac bordul. :(

Imi puteti recomanda pe PM un mecanic sau un servive din Timisoara unde sa-mi pot duce masina cu incredere pentru aceasta operatiune?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!