Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

nu ai fratele meu ce sa strici..te apuci dimineatza la 10-11 si pana la 3-4 il ai pus inapoi....daca tot desfaci ar fi bine sa iti schimbi si buretii de etansare .......

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fara sa desfaci bordul poti incerca pe la furtunul care intra in radiator sa bagi apa calda cu presiune sa lasi sa curga pe celalalt furtun

de iesire pana vine apa curata se desfunda f.repede.Faci exact acelasi lucru dar fara sa-l dai jos,cauti furtunul de intrare si de iesire faci un circuit sub presiune,ai sa vezi ce repede iese mizeria,nu mai demontezi tot bordul.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna incerc si eu ca si multi alti proprietari de masinute mai vechi sa dibuiesc o problema.

Incalzirea la un passat din 1989 1,8 benzina.

Furtunele care intra din compartimentul motor in habitaclu sunt fierbinti si tur si retur dar incalzire inauntru ciciu.

Cand comut din panoul de bord de pe aer rece pe aer cald se simte o diferenta de debit doar a aerului care vine prin gurile de ventilatie.

Sa fie radiatorul oare infundat, si daca e acela a incarcat cineva sa il desfunde asa cum e in acest video,

, ce ma sfatuiti, inainte sa vina zapada si sa ma apuc de desfacut bordul, pentru ca se pare trebuie desfacut tot. Nu cred ca este o mare diferenta intre vento golf III si acest model de passat, sau daca e va rog cateva sugesti.

Cu deosebita stima. Ovi SUCIU manddru proprietar de VW.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa schimb buretele acela ce etanseaza clapetele trebuie dat tot bordul jos nu?(Problema mea e ca pe oricare din directii as da: parbriz/picioare/fata,tot imi baga aer si pe la restul,dar nu asa mult)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa ajungi la clapetele de la ventilatie, trebuie sa dai bordul jos. si daca tot faci operatiunea asta, ia si caloriferul in casa, si desfunda-l calumea. cand pui clapetele la loc, verifica si daca se inchid cum trebuie, si daca comuta corect. in special cea care deviaza aerul prin/pe langa calorifer.

succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai dau nimica jos,nu ma deranjeaza prea tare (caldura sa am,si am!).Ma gandeam doar ca poate e vreo versiune mai usoara si nu stiu eu de ea.Multumesc de raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adrianviperdodge2012

Te referi la clapetele acelea din bord care opresc curentul de aer sau deschid traseul pt a bate aerul in fata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer la clapetele acelea care redirectioneaza aerul cand invarti de buton pentru picioare,fata,parbriz etc.Sistemul aerotermei sau nu stiu cum sa-i zic.

Modificat de MojoGaby
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa schimb buretele acela ce etanseaza clapetele trebuie dat tot bordul jos nu?(Problema mea e ca pe oricare din directii as da: parbriz/picioare/fata,tot imi baga aer si pe la restul,dar nu asa mult)

Aer tot vor baga. Asa e construita functia. Vezi in manualul de utilizare.

Caldura.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspuns.Nu stiam ca asa este facuta,oricum sau mai dus si buretii aia ca mai zboara cate o bucata prin masina.Deci daca vreau aer mai puternic pe parbriz sau la picioare de exemplu, trebuie sa inchid macar fata centru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai fratele meu ce sa strici..te apuci dimineatza la 10-11 si pana la 3-4 il ai pus inapoi....daca tot desfaci ar fi bine sa iti schimbi si buretii de etansare .......

Merci de incurajare.

Am comandat radiatorul iar maine dimineata ma apuc de lucru. Sper sa termin in aceesi zi - am citit de la multi neexperimentati ca mine ca au terminat in 2 zile. :icon_cry:

Oricum, dupa ce am vazut pozele din DIY, am vrut sa duc masina la service, insa cand mi-au spus ca ma costa 500 de lei, am zis ca merita sa incerc. :D

Revin cu info.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, in cele din urma a intervenit ceva si n-am mai apucat sa fac nimic.

Ca sa mai pot circula cu masina i-am facut totusi astazi operatia de bypass si i-am legat furtunele cu un cot de cupru - o treaba romaneasca, dar simpla si eficienta (temporar, pana vine frigul).

Fiindca nici weekendul viitor nu voi avea timp sa dau jos bordul si sa schimb radiatorul, revin cu rugamintea de recomandare a unui mecanic din Timisoara care sa faca treaba asta ok, pentru mai putin de 500 de lei.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

AM BURETI DE LA CLAPETELE DE COMUTA AER RECE/CALD RUPTI

CU CE ALT BURETE II POT INLOCUII?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Stie cineva cat costa o consola cu butoanele alea trei ventilatie aer si directie?Sunt rupte plasticele de prindere a tuburilor prin care trece sarma.

Tare mi-e frica ca am buretii dezlipiti (zilele astea mi-au sarit in ochi cateva bucati si nu stiam de unde vin) dar o sa verific cat de curand daca se comuta clapetele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

100 de lei. Nu iti face griji in legatura cu buretii pentru ca si mie mi s.au dus si am caldura de lesin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara...

Am si eu o mica(mare) problema... sper ca am nimerit bine topicu... din cate citisem pare sa oi fi nimerit

Iarna tot timpu am problema asta

Cand este sub 5-10 grade afara ... tot imi ingheata parblizu pe dinauntru....

Am observat ca aici au mai multi probleme asemanatoare cu ale mele... cand dau drumu la aer cald in masina.. cand afara este frig... mi s abureste parblizu... daca ii dau aer rece pe parbliz trece aburu... deci eu practic ca sa pot vedea unde merg trebuie sa merg cu aeru rece iarna sau ca sa am caldura in masina trebuie sa stau sa sterg din 5 in 5 minute parblizu ca se tot abureste intruna....

asa... asta fiind una.. cand parchez masina... dupa 2 ore... am geamu inghetat pe dinauntru.. si mor cand vad in parcare o dacie 1310 cu geamurile impecabile si ale mele inchetate bocna pe dinauntru... ca sa nu zic ca e destul de nasol de dat jos gheata pe dinauntru....

Mentionez ca nu AC... si sa cam ros putin cauciucu de pe plasticele alea de la stergatoare (am vazut aici ca ar mai avea putina legatura si asta)... oricum fenomenu asta era si inainte sa se roada.. si pusesem si filtru de polen (inainte nu aveam..)

Doresc sa rezolv problema asta pana da geru k-lumea...

Va multumesc

Modificat de Pinkygigabyte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Daca ti se abureste parbrizu posibil sa fie spart caloriferul. Nu miroase ciudat? Antigelul isi mentine niveleul in borcan?

2. Aeriseste bine masina inainte sa o incui. Deschide toate usile cateva minute in functie de cat de cald e in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 1 nu prea mi se pare ca miroase a antigel.. mai consuma dar foarte putin... o sa observ cand o sa se mai raceasca si o sa folosesc mai intens aeru cald....

la 2... nush.. mie unu nu mi se pare normal sa stau de fiecare data cu ambele usi deschise (ca e in 2 usi)... nam mai auzit p nimeni facand asta.. si cu siguranta ala cu dacia lui 1310 nu sta el cu usile deschise inainte sa lase masina in parcare

Ceva anromal oricum e... ca sunt singuru tot timpul din toate parcarile care are geamu bocna

Modificat de Pinkygigabyte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacia nu e asa etansa :winter:

Incearca ce-ti zic si o sa vezi ca nu o sa mai ai probleme. Nu cred ca-i bai sa lasi usile 1 minut deschide inainte de a pleca de langa masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Treaba cu usile este adevarata. Am ajuns si eu la concluzia ca este etansa. Inainte mergeam cu dacia si stateam numai cu carpa in mana. Sigur ai caloriferul spart. Si eu cand dau drumul la caldura maxim si afara este frig rau mi se aburesc geamurile pe spate mai ales, ca si eu am doua usi. Da-i si tu caldura la jumate cat sa fie o atmosfera buna in habitaclu. Nici sa stai in pielea goala dar nici sa dardai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa a inceput si la mine,la inceput se aburea la frig si umezeala si in ultimul timp imi scotea aburi pe la gurile de ventilatie de ziceai ca esti intr-o baie cu aburi,am schimbat caloriferul in 5 ore a fost gata si acum e alta viata am caldura si geamuriel uscate,deci schima caloriferul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.. cred ca o sa ma apuc saptamana asta de treaba... ca idee cat ar fi un astfel d calorifer? asta in caz de ar fi spart :).. daca e prea scump atunci tot cu carpa pe geam voi ramane si iarna asta :D

Modificat de Pinkygigabyte
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta la dezmembrari nu tre sa fie foarte scump si daca desfaci bord sa il schimbi pt ca daca este fisurat un pic nu pre ai cum sa vezi tu fisura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cumparat caloriferul nou cu 80 de lei, acum cateva saptamani. Tinand cont de cat de greoaie este schimbarea lui consider ca n-are rost sa te risti, sa cauti la dezmembrari.

Totusi, daca n-ai timp/bani sa-l schimbi, decat sa stai cu carpa in geam si cu picioarele in antigel, mai bine faci operatia de bypass si legi intre ele furtunele care intra in calorifer - dureaza 10 minute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa anulezi caloriferul cum ar veni...

Pai si dupa aia faci chichirigeaua in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!