Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

fujitsu999- am aceeasi problema, cu acelasi tip de motor.Ne poate ajuta cineva cu un sfat? Stiu ca sunt minti luminate pe acest forum(fara sa perii pe nimeni).Se poate opri din cauza ca ajunge apa la alternator?

Nu cumva a intrat apa la delco sau la bobina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"in 2-3 minute motorul frige": poate sa fie fie termostatul blocat pe inchis si astfel sa se faca racirea doar pe circuitul mic. Ceasul din bord ce temperatura indica? E normal sa friga pentru ca temperatura de lucru trebuie sa fie mai mare de 90 grade.

Daca dupa mai mult de cinci minute de functionare a motorului (pe timpul verii si cu masina stationata) furtunul ce duce spre radiator este rece, chiar daca ceasul din bord arata ca totul fiind bine, ai o problema cu termostatul. Opreste motorul.

Modificat de empty4u81
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-108006-0-55414100-1338211469_thumb.post-108006-0-55414100-1338211469_thumb.post-108006-0-21723000-1338211471_thumb.post-108006-0-72917800-1338211472_thumb.post-108006-0-28162400-1338211473_thumb.

Am pus niste poze sa vedeti mai exact despre ce este vorba... si am pus si cu legatura aia suspecta la furtunul de vaccum ... ar mai fi ceva care ma deranjeaza .. se incalzeste foarte repede motorul , in 2 3 min sa zic daca pun mana pe el frige, ar putea fi senzorul de temperatura stricat? si sa il schimb si pe ala ? sau sa ii fac un test sa vad poate imi da cv eronat ?

Senzorul de temperatura sigur nu incalzeste masina mai repede. E bine daca se incalzeste repede (mai ales in anotimpul asta) numai sa nu se supraincalzeasca.

Pune o poza mai mare din ansamblu cu tot motorul sa vedem mai bine ce e acolo. Pare o improvizatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,nu stiu daca am postat unde trebuie

masina este g3 1.4variant din 94

problema este cand e aproape de rezerva 6/10 litri de benzina in rezervor porneste mai greu si in curbele la dreapta moare motoru sau nu se accelereaza.

e normal sa faca asa? initial am crezut ca e de vina filtru de benzina care oricum o sal schimb dar mi sa mai spus ca ar fi si pompa de benzina.

precizez ca pompa de b a fost schimbata de vechiul propietar nu stiu daca e noua sau sh.

Modificat de cristigoe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok . Maine o sa fac din nou poze cu tot motorul ... sa vedeti despre ce este vorba. In bord imediat dupa ce porneste si merg sa zic cam 1 km se ridica la 90 grade , desi cand deschid capota nu poti pune mana pe motor ca frige tare, nu stiu care ar fi problema, dar dupa o ora de mers , incepe sa traga greu si sa miroase a incins, iar pe de alta parte mai si consuma. Oricum cu pornirea e posibil ca sa fi gasit solutia care vine de la "SUPAPA VACCUM CANISTRA CARBUNE ACTIV " cand scot mufa porneste bine , cand o pun la loc , balbaie de parca ar merge in 3 pistoane . Va multumesc foarte mult pentru raspunsurile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fujitsu999- am aceeasi problema, cu acelasi tip de motor.Ne poate ajuta cineva cu un sfat? Stiu ca sunt minti luminate pe acest forum(fara sa perii pe nimeni).Se poate opri din cauza ca ajunge apa la alternator?

Nu cumva a intrat apa la delco sau la bobina ?

m-am uitat si parea a nu fi fost atinse de apa.Dupa 15-30 minute i-si revine, semn ca s-a evaporat apa.Cred ca singura solutie e sa le ud pe rand cu furtunul .

Modificat de lungoci1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_mihai

Eu iti recomand sa nu le uzi cu furtunul daca vrei sa nu ai probleme mai mari,ai mari sanse sa arzi bobina,am vazut masina care dupa ce a fost spalat motorul nu mai pornea deloc si dupa aia vezi distractie,schimba aia,apoi aialalta si tot asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut poze cu motorul complet .. sa vedeti daca este ceva susepct si daca stiti sa imi dati un sfat cum sa remediez problema. Si daca mai stiti imi puteti recomanda un mecanic in Iasi care sa se poate uita putin la masina mea,, sau cineva dintre vai care stie , macar sa stiu ce trebuie sa schimb la ea sau sa fac, poate o scot si eu la capat. App are ceva daca merg cu mufa de ca "canistra carbune activ" de langa filtru de aer scoasa?? Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

doar curios, ma bag si eu,

in timp ce merge motoru, trage putin de corpul de clapeta, stanga dreapta, si sune-mi ce se intampla

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok maine incerc.. ce ar trebui sa se auda .. sau sa se intample?? incerc asta cu mufa de la "canistra carbune activ bagata sau scoasa?? ca aia era o problema la mine cu pornirea.. acum sta putin turata sa zic 1000 sau 1050.. !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai 2 improvizatii pe masina. Una este o punte intre 2 furtune in spatele clapetei si a doua este o valva sau ce e in stanga in spatele filtrului de aer. Nu cred ca asa arata cea de la canistra. Cea de la canistra e sub.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina in cauza este un Golf 3 1.6 90 cp din '94. Pe parcursul iernii trecute a avut tot felul de probleme care au fost remediate de mecanici mai mult sau mai putin priceputi.

Una din probleme a fost cu pierderea de putere a masinii; a fost remediata prin schimbarea pompei de benzina. Aceasta a revenit oarecum pt ca nu pierde putere mereu. Inca nu am gasit o rezolvare pentru asta.

Alta problema este cu aprinderea martorului de ulei, aceasta am gasit o rezolvare aici pe topicul g3 si anume sa verific senzorul de ulei, ulei de proasta calitate sau ceva la electrica. Aceasta din urma poate sa aiba legatura cu a treia problema a masinii adica resetarea ceasului din bord. Dau vina si pe baterie care poate isi da duhul dar nu prea pare pt ca porneste la sfert, becurile din interior se aprind destul de puternic deci nu prea cred ca e de vina asa mult bateria.

Cam astea ar fi problemele mai importante ale masinii si sper sa gasesc raspunsuri aici.

Imi cer scuze daca problemele acestea au fost discutate si rog pe cei care stiu sa ma directioneze catre topicurile cu rezolvarea.

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut poze cu motorul complet .. sa vedeti daca este ceva susepct si daca stiti sa imi dati un sfat cum sa remediez problema. Si daca mai stiti imi puteti recomanda un mecanic in Iasi care sa se poate uita putin la masina mea,, sau cineva dintre vai care stie , macar sa stiu ce trebuie sa schimb la ea sau sa fac, poate o scot si eu la capat. App are ceva daca merg cu mufa de ca "canistra carbune activ" de langa filtru de aer scoasa?? Va multumesc

Prima improvizatie e facuta pe returul de la caloriferul din masina. :sly:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ar trebui sa fac pentru inceput?? sa incerc sa infund furtunul ala gros cu 2 capacele , la cele 2 iesiri , iar la furtunasul ala mic care intra in clapeta sa il pun normal ? fara sa aiba iesire catre furtunul de la caloriferul din masina..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite ! Am gasit o poza cu fostul meu ABD. Stock stock fara modificari ! OEM !

Cam asa ar trebui sa arate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru poza.. Pt. inceput o sa incerc sa deconectez mufele alea de acolo , sa vad care este treaba,si sa vad totusi de ce se incalzeste asa tare motorul , eu fac drumuri IASI-VASLUI fiind student, si cand ajung la destiantie , motorul e fff cald. pun mana pe furtune is super calde, daca pun mana pe partea de motor pe unde se pune uleiul si unde vin bagate bujiile la fel ,frige. Ce sa incerc ?? sa o pun la test sa vad daca imi indica vreo eroare, In caz ca e termostatul ar trebui sa imi apara la test?

Si mai am o intrebare. Cum imi dau seama daca catalizatorul nu este in regula? Sau cum stiu daca este infundat. Scade din puterea motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca este infundat catalizatorul scade puterea dar nu cred sa fie cazul.

Termostatul nu se vede la diagnoza dar in schimb poti vedea temperatura reala la precizie maxima dupa care iti poti face o idee daca are sunt probleme la el. Adica o sa vezi daca e mai cald motorul decat trebuie. Teoretic e normal sa friga doar sunt 90-95 grade acolo. Ventilatorul porneste cand e mai cald afara sau mergi gen bara la bara mai mult timp ?

Pe ceas in bord cat iti arata temperatura ?

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ventilatorul porneste , merg rar bara la bara, in bord se ridica temperatura la 90 grade in maxim 5 minute de mers si asa ramane . Dupa ce opresc motorul , ventilatorul mai ramane pornit cam jumatate de minut dupa care se opreste. Maine o sa leg normal furtunasele alea , si o sa infund returul ca si mie imi pare cv imporvizatie acolo, apoi o sa vad cum se comporta! Referitor la catalizator , ar fi posibil sa fie ceva in neregula si cu el (posibil infundat) , ca parca nu trage normal, mentionez ca e putin fisurat pe sub masina dar nu stiu exact unde!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu iti sare apa de 90 si electroventilatorul este functional totul este in regula.

Eu legat de putere m-as orienta putin dupa piesa aceea alba ca o valva montata pe oala amortizorului din stanga. Nu e originala si stiu ca s-a mai plans cineva de lipsa de putere si avea aceasta valva. Siptomele au disparut dupa ce a anulat-o.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare ? Ai verificat daca mai ai canistra cu carbon (E sub lonjeron si e greu de vazut).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am verificat . astazi am timp liber sunt acasa o sa verific.. cum fac?? dau jos cutia de la filtrul de aer??? si sa ma uit sa vad daca e acolo.. referitor la piesa aia alba ce ii fac.. cum o anulez unde mai exact este , are mufa cv??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cea din poza este?? Daca e ea .. cum o anulez ca vad ca are un furtunas care intra in ea.. ? Pun un dop ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmareste un pic ce intra in ea si unde duce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca nu am mai postat dar nu am mai avut posibilitatea.

Sunetul am descoperit ca vine de la o piesa care nu stiu exact ce este( am inteles ca e ceva electrovalva pt normele D3).Problema e ca nu stiu de ce scoate zgomotul acela.

Atasez o poza sa vedeti despre ce e vorba

http://img62.imagesh...8/dscn0047r.jpg

http://img40.imagesh.../dscn0048mm.jpg

@ Cipel

Ia legatura cu colegul citat de mai sus. Are acelasi sistem montat si vad ca si improvizatia de la returul de la calorifer are legatura cu electrovalva aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr. Serban87

In primul rand trebuie vazut ce motor ai, ptr. ca pe Golf 3 s-a montat fie motor de 1.6 75 cp fie 1.6 101 cp, in nici un caz de 90 cp. Motorul de 1.8 are 90 de cai.

Resetatul bordului are legatura fie cu siguranta arsa fie contactul electric defect (de aici si pornirea mai dificila uneori).

Lipsa de putere nu se datoreaza pompei de benzina ci unui sensor care este decalibrat sau defect. Iti recomnad o diagnoza si un log pe parametric live cu masina rece pana se incalzeste.

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!