Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

Sa nu ii curga apa sau antigelul in masina.

in masina nu ii curge. O sa curga putin in compartimentul motorului cand desface cele 2 furtune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care are idee ce valori are dioda de pe termorezistenta ceramica de la ventilatorul de la aeroterma, mi sa ars dioda aia si nu-mi mai merg treptele 1,2,si 3, am lipit o alta dioda ce aveam prin casa si a tinut o saptamana si a cedat? Multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu este o rezistenta termica,nu este dioda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe rezistenta aia exista si o dioda care permite curentului sa intre prin rezistenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este siguranta termica,strapeaza cu sirma si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai idee ce valoare are? am vazut cai din cupru, si sigur nu ia foc ceva peacolo? :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce mai mare prostie. Dupa asta o sa vezi plastic incins ars prin bord.

Chestia aia e siguranta termica de 210 grade si 10A.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu un vr6,si acum cateva zile i-am pus antigel Hepu G12 etc...inainte temp apei nu urca mai sus de 70-80 grade,urca pe la 80 daca stateam mai mult pe loc si cum porneam scadea la 70,cu schimbatul antigelului am zis sa schimb si termostatul ca poate aia e de vina,am pus un termostat nou si surpriza tot aceeasi treaba,nu urca mai sus de 70grade nici cum,acul sta pe 70 nemiscat,caldura nu e ceea ce ar trebui,si la relanti se raceste si mai bine iar in ture se incalzeste,eu zic ca acest lucru e din cauza ca nu sa aerisit radiatorul de incalzire din compartiment,dar care e cauza temperaturii apei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de termostat ai pus. La cat deschide? La motorul tau vad ca este necesar unul cu deschidere la 80 grd. C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de la cine l-am cumparat a zis ca numai de un fel este pt vr6,acum nu stiu daca e un termostat care sa lucreze la 70grd c pe vr6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca mai conteaza si calitatea termostatului, citisem pe undeva acum ceva timpa ca schimbase 3 termostate pana sa dea de unul care sa isi faca treaba, iar concluziile pe acolo erau ca Wahler ar fi cel mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am si eu o problema cu incalzirea la un golf III 1.6 benzina.

Am citit discutiile si am zis sa pun si eu o intrebare.......Ce problema ar putea fi la mine cu incalzirea daca si turul si returul sunt fierbinti??? si totusi in masina abia intra caldura combinata cu aer rece????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca turul si returul de la calorifer sunt fierbinti, e posibil clapeta care comuta pe aer cald sa nu faca cursa completa. Dupa ce incalzesti masina incearca sa desfaci consola centrala si sa tragi mai mult de cablul de la aer cald sa vezi ce se intampla

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare..... care sunt cauzele : in mers am caldura, iar daca stau pe loc treptat, treptat caldura se reduce din densitate in 5 minute baga rece.....am avut caloriferul spart am avuto la mecanic, la schimbat.....

Modificat de Darius30tm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compara temperatura furtunelot care intra in calorifer, in momentul in care ai caldura si momentul in care nu ai caldura. Daca e diferenta, si anume se racesc in momentul in care nu mai ai caldura inseamna termostat blocat pe deschis sau deschide prea repede termostatul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probleme cu termostatul nu cred ca are deoarece el are probleme cu caldura in stationare.Daca erau probleme cu termostatul(blocat deschis) atunci avea caldura in stationare, iar in mers baga aer rece.

sigur nu ai probleme cu pompa de apa?deoarece in mers pompa reuseste sa puna in miscare fluxul de lichid, iar in stationare, cand turatia este mica(relanti), pompa nu mai poate alimenta suficient caloriferul.Probabil ai ceva pale rupte.Vara cum a stat temperatura?

Ca sa fi sigur, incearca urmatoarele:cand incepe sa bage aer rece, tine motorul turat(cat crezi tu, doar sa nu stea la relanti,pe loc) cateva minute.Daca incepe sa bage caldura, mai mult ca probabil ca palele pompei de apa nu mai sunt.Sau! daca caloriferul nu a fost schimbat, posibil sa fie partial infundat si la relanti lihidul sa nu poata circula prin el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am probleme mari cu incalzirea in masina. In sensul ca nu baga caldura decat foarte putin. In masina ma simt ca in Siberia.

Acea clapeta de care care se vorbeste aici functioneaza in principiu. Momentan elimin acesta cauza.

Dupa parerea unora ar mai fi o posibila cauza termostatul. Dar atat timp cat apa urca la 80 grade , as elimina si aceasta cauza. ( nici vara nu urca mai mult de 80).

Mai ramane de verificat caloriferul de caldura. Nu stiu sigur unde este situat aceasta. Am mai multe pont-uri ca s-ar situa in partea dreapta a bordului ( tot pe unde se gaseste si acea clapeta). Din ce am citit pe acest topic am intels ca ar exista un DIY pentru demontarea caloriferului. ( sper sa si il gasesc).

Dupa ce as reusi sa il desfac aveti idee cu ce sa incerc sa il desfund in cazul in care e infundat?

Multumesc anticipat!

Modificat de ionutzz13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Am si eu o mica problema masinuta mea nu mai baga caldura asa cum ar trebui adica aerul bagat este cald si atat precizez ca iarna trecuta era fierbinte iar in momentul in care directionez aerul catre zona de jos picioare isi pierde simtitor din caldura. Pentru cei ce stapanesc foarte bine traiectoria aerului in instalatie precizez ca vara asta am scapat un pix pe duzele frontale din dreapta soferului in instalatie ar putea fi o posibila cauza a pierdei radicale a temeraturii.

Am verificat si furtunele care intra si ies din calorifer au aproape aceiasi temeperatra si sunt f fierbinti.

Multumesc anticipat tuturor celor ce au postat aici informatiile mi-au fost de mare ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat acel DIY si cred ca acesta este http://volkswagen.ms...showtopic=98763

O sa ii arat si mecanicului meu si impreuna vom reusii noi!

Ramane dilema daca acest radiator de caldura se poate curata ! Si daca da cu ce anume.

Sa traim bine!

Modificat de ionutzz13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cine reuseste sa schimbe caloriferul de caldura avand ca suport tutorialul din link-ul de mai sus e tare.

Eu nu am mai vrut sa ma complic. Dar am reusit sa rezolv problema.

Dar primul lucru pe care trebuie sa il faca cei care au probleme cu caldura ar fi sa elimine drept cauza termostatul atat timp cat apa urca spre 90 grade si ramane constanta.

Rezolvarea problemei! ( de fapt desfundarea caloriferului) :

- se desfac cele doua furtunuri care duc apa spre calorifer. ( turul si returul). Pe unul dintre ele se baga apa cu presiune , pana cand iese pe celalat apa limpede. Nici nu va imaginati ce a iesit la mine!

Extrapoland poza rusului , puteti vedea in atasament unde se gasesc aproximativ furtunele care trebuie desfacute. ( acolo unde exista un "conector" ceva de genul).

Important e ca am procedat astfel si acum am caldura mai mult decat ok in masina!

Sa traim bine!

post-89431-0-82371700-1321873920_thumb.j

Modificat de ionutzz13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

Am incercat si eu sa curat caloriferul de caldura cu apa sub presiune, sincer nu am avut timp sa vad daca a iesit mizerie dar sincer se simte diferenta inainte de orice altceva incercati sa curatati caloriferul este o operatiune foarte simplu de facut si merita sa incepeti cu ea inainte sa demontati bordul sau alte chestii mai complicate.

Numai bine,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut. Vreau sa va spuneti si voi parerea,la13mii de km a consumat 2,5l ulei este mult?Am ulei aral 10-40 ce a fost in motor la schimb era mai rosu la culoare si mai gros ,toata perioada care a trecut pana am facut schimbul de ulei apr.4luni nu consuma ulei,uleiul era limpede nu era ars.Acum motorul se manifesta astfel;nu trage bine in tr1ci2 daca o calc brusc,daca accelerez usor merge.Eu niciodata nu o tutez mai mult de 3000 indiferent de treapta pentru ca la 2200 am cu a 5 100km si nu am unde sa circul cu viteza asta in localitate.Media folosita este 2000-2200.Voi ce spuneti merg cu ea subturata si asta ar fi cauza ca nu trage ?La consum e super,un drum targoviste -costinesti 730km -30litri benzina, media 115km/ora, depaseam 140 se cunostea la consum.La mecanici am fost si toti au spus ca, ce vreau la 75de cai sa zboare,pai dacia la45 scartiie rotile pe asfalt la asta ,lipsa.Astept parerile voastre. Sanatate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!