Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

Cred ca undeva greseti in calcule, 30 litri consumati in 730 km!!! ciudat la motor 1.6 75cp. Verifica cu un vag com sa vezi poate ai probleme la senzori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am unde sa fac diagnoza pentru ca are mufe cu 2 pini si nu au cabluri.Legat de consum asta a fost nr de km de la 0 la plecare si cat a fost la intoarcere,plin pe plin.Consum mixt cam 6L.Facut proba cu 1L acelasi traseu 17km .Iarna consuma cu 1L mai mult,si niciodata nu plec cu motorul rece,stau pana cand decupleaza socul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, 30 litri in 730 km mie imi da 4.1 l/100km. Doar cu motorina poate ajungi la consumul asta, dar pe benzina...

Cam multisor ulei iti consuma. Ar trebui sa ii faci un reglaj la avans.

Turatia este ok pentru un consum mic, dar tot nu cred ca la 2200 rpm tu ai 100 km/h, poate ne mai lamuresc si ceilalti forumisti cu acelasi tip de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turatia este aceeasi si pe ac si electronic.Avansul este dat mai mic cu 2mm fata de cum era cand am cumparat-o din cauz benzinei batea rau.Foloseam numai bebzina mol 95 dar o consuma repede,acum merg doar cu rompetrol.Raportat la turatia de 2000,treapta a 3 -40km,tr a 4-60,tr a 5-80,singura problema este ca nu are demaraj puternic in 1si a 2 treapta sa o calc brusc si sa frece cauciucul pe asfalt,asta nu.Pe pamint sau drum neasfaltat ,da patineaza.Calcata brusc zici ca merge inecata,apasata usor merge bine,si mecanicii sau mirat ca este prea sensibila acceleratia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa cu 2 pini am eu daca ai drum prin Brasov.

Mai mult ca sigur nu ai 2200 la 100 km/h. Poate undeva in jur de 2700-2800. Asta daca ai cutia originala specifica pentru motorul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si clar, se ineaca pentru ca e dereglat avansul.

Din cauza asta nu ai nici forta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia este CHL 85 .Legat de consumul de ulei?,sa pun mai gros 15-40,avea la bord 157mii km asa era si pe acte dar nu stiu daca erau reali sau nu.Acum are cam 174,vreau sa va spun ca am facut schimbul de filtre si erau cele de la data fabricatiei,mai ales in cel de benzina era ca pacura depunerile .Am probat multe la cumparare 1.6 si 1.4 dar raspundea greu la acceleratie,astea in tara iar la nr. de km.afisati si aspect era diferenta enorma

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea e indicat sa pui acum cand e frig 15 W40. Cel mai bine verifica compresia sa vezi cum stai si dupa aia vezi poate nu ajungi la cheltuieli mari sa rezolvi problema asta cu uleiul.

Posibil sa schimbi doar segmentii, si daca faci asta sa verifici si tachetii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutia este CHL 85 .Legat de consumul de ulei?,sa pun mai gros 15-40,avea la bord 157mii km asa era si pe acte dar nu stiu daca erau reali sau nu.Acum are cam 174,vreau sa va spun ca am facut schimbul de filtre si erau cele de la data fabricatiei,mai ales in cel de benzina era ca pacura depunerile .Am probat multe la cumparare 1.6 si 1.4 dar raspundea greu la acceleratie,astea in tara iar la nr. de km.afisati si aspect era diferenta enorma

Legat de ulei tu vrei sa tratezi efectul nu CAUZA. Verifica sa nu ai pierderi de ulei pe undeva . (motorul e curat ?) Verifica sa fie uleiul bun : sa respecte norma 500.00,501.01 sau 502.00 si nu in ultimul rand cum a zis si @denismoc compresia . Scoate fum albastru ?

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este curat ,uleiul este 10+40 norma vw ,fum albastru nu scoate .Principala cauza ar fi dupa mine daca va uitati unde am postat eu despre patinarea ambreajului la 2000 si treapta a 4 a ,eu cred ca pe la ambreiaj sa scape ulei ,vreun semering ceva de patineaza cind vrea atunci cind o calc brusc.Un prieten a luat masina si a spus ca o probeaza el la ambreiaj,a tras frana de mana si ia dat cu 1-a,masina sa afundat un moment de spate dar apoi motorul se tura in gol fara sa miroase a disc sau sa iasa fum.Acum merg cu ea asa daca este frig merge daca se incalzeste e de rau mai ales in depasiri.Ceva ciudat este faptul ca atunci cind patineaza discul daca nu mai accelerez o las libera si apoi iara acce. atunci prinde nu mai patineaza.Spuneti-va si voi parerea,cand o da caldura vreau sa schimb ambreajul...,daca asta o fi de vina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand la rece merge ok, iar dupa o folosire a masinii cand motorul/cutia masinii se incalzesc si incepe ambreiajul sa patineze, poate sa ajunga ulei pe discul de ambreiaj.Pe jos nu curge deloc? Am avut si eu simptomele enumerate de mine si era dus un semering de la o tija din cutie.

Daca discul de ambreiaj mai merge, dar este imbibat cu ulei, se poate spala cu spray de frane.Daca este prea subtire, poti sa schimbi tot kit-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

Am si eu un Golf3 1.4 ABD 44kw, adus in tara in decembrie 2010 si cumparat de mine in martie 2011. Mai bine nici nu luam, sunt tare dezamagit de masina. Cutia de viteza e foarte bun, defapt sunt multumit doar cu asta, in rest numai probleme. Am cumparat cu catalizator spart si disc de ambreiaj uzat care aluneca daca acceleram putin mai tare motorul. Am schimbat ulei motor, toate filtrele, bujiile, curea alternator in primul val. Dupa 2 -3 saptamani au inceput sa bata amortizoarele din spate. Dupa 2 luni pivotul fata dreapta, dupa care dintro data am simtit ca nu mai trage motorul ca inainte, mai ales cand schimbam in treapta a 2 trebuia sa turez motorul ca sa nu moara. Cum a atins 2000 turometrul, revenea puterea motorului. Cu acest motiv mi-a crescut consumul enorm, peste 10 litri intre oras cu schimbare trepte la 2200-2500 rotatii. Am schimbat placa, disc si rulment ambreiaj , nu mai patina ambeiajul, dar consumul a ramas. Am pus pe tester ca m-am gandit poate e dusa sonda lambda, dar totul a fost ok. A spus mecanicul ca poate e din cauza termostatului, intradevar ca nu inchidea in totalitate si din acest motiv timpul de incalzire la temperatura optima a fost mai mult. Am schimbat termostatul, s-a simtit shimbare la incalzire, dar comsumul mare a ramas. Am verificat distributia si am constatat ca cureaua e lungita tare. Am cumparat curea si pompa apa, am bagat in service pt. schimbare. Meseriasul mi-a zis ca a avut cureaua sarita peste cu un dinte si din acest motiv n-a tras bine motorul si crescutul de consum. Dupa 2 zile am auzit un zgomot de supapa, mi-a fost clar ca vine de la functionarea incorecta a unui tachet hidraulic. M-am dus la service si meseriasul a confirmat ca intradevar e din cauza tachetului hidro si m-a programat pt. ziua urmatoare. In drum spre acasa am auzit trei lovituri puternice de fier cu fier si s-a oprit motorul. Cand au desfacut chiulasa, surprize de sarbatori pt. mine , s-a blocat tachetul si pistoanele au lovit supapele, s-a rupt boltul rotii dintate de la distributie. Ei, am cumparat supape noi, tachetii hidro, ghidaje de supape, simeringuri si garnituri. A stat masina in service 2 saptamani, cand au montat totul la loc masina nu mai pornea. De fapt a pornit pt. 2secunde, dupa care se oprea ori de cate ori incercam. Au pus pe tester si a iesit eroare la ECU. Mechanicul zice ca ar fi de la deconectarea bateriei si sistemul a ramas fara curent 2 saptamani. Reprogramarea ar fi undeva la 250-300 ron. In momentul de fata masina inca e in service, iar eu fara masina. Asta ar fi povestea mea cu primul meu Golf3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai cam cu 200 ron cred iti cumperi alt ECU, oricum motorul tau este cel mai popular motor de golf 3, poate o sa gasesti si mai ieftin ;)

Recomand sa cumperi de la cineva in care sa ai incredere(nu din targ.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, aveti idee daca se potrivesc tampoanele de la motor de pe 1.4 multipunct (AEX banuiesc) pe 1.4 ABD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum fac rost de o clema care prinde cablul de orientare a aerului in habitaclu / este de cumparat ? / poate fi facuta o improvizatie acceptabila?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu un colier de plastic (tie wrap / soricel). Daca ai drum prin Buc iti fac eu una cadou, dar merge foarte bine si cu tie wrap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!! Nu imi merge aerul cald in masina deloc.Mi s-a mai intamplat saptamana trecuta nu a mai mers dar a pornit singur.Acum nu mai merge deloc.Dintr=o data.E un polo din 1996.Ce pot sa fac acuma???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca sunt calde conductele care duc spre interior.......poate sa fi ramas termostatu blocat.... daca sunt calde verifica daca cand dai pe cald iti deschide clapeta de caldura.....se poate si aia....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,vreau si eu o parere despre distribuitorul de frana de la puntea spate,in mers da un zgomot in toata caroseria pe drumuri cu gropi,are un surub care se regleaza sus +jos vreau sa stiu ce urmari are modificarea pozitiei acestuia.Am vazut ca in momentul apasari pedalei de frana acesta actioneaza ca un piston, ce urmari are asupra franei daca schimb pozitia.Zgomotul este foarte suparator,metal pe metal cu o cadenta mare.Daca il blochez cu o pana de lemn,,arcul respectiv,,nu mai face dar in mers la frinare ce face?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi, in acest topic se vorbeste despre motorizarile din titlu, nu despre orice fel de problema pe care o are un Golf cu motorizarea respectiva.

Modificat de taz21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare.Am si seu o problema de vreo 2 ani cu incalzirea la vento am schimbat tot ce se putea schimba radiatoare amandoua furtune vent.filtre de polen am dat turbina asia sau cum ii zice am izolat-o cu un burete cauciucat ca imi era dus buretele si tot baga foarte slab cald ce oare mai ar trebuii sa ii fac.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

furtunele care duc la radiator sunt la temperatura motorului?radiatorul este cald?ai schimbat vreodata pompa de apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am crezut ca datorita celor 2 tipuri de motorizari este mai beneficpentru cei ce le detin sa posteze in topicul respectiv ,,ca intr-o carte cu cuprins,, sa posteze problemele aparute avind in vedere anii masinii si anii de service calificat in Romania pe golf 3,mai ales ca sunt niste serii de motor limitate intre anii x si y.M ULTUMESC!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!