Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

poate sa imi dea cineva o schema cu clapeta ce dirijeaja aerul cald si aerul rece din interorul masini.a mea cred ca nu mai functioneaza bine si nu mai inchide bine.va rog sa ma ajutati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Azi am observat cade la ventilatorul de la aeroterma dat pe treapta 4 scoate un fum ca de motor ars in habitaclu .Am dat azi aeroterma jos si am incercat pe rind toate treptele de viteza dar numai pe treapta 4 scoate fum de la motoras.De ce scoate fum?? motorasul nu e ars ,functioneaza,ce sa

intimplat ??Am si scos siguranta de la aeroterma de teama sa nu ia ceva foc.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui desfacut, sa vezi in interior ce este mai exact, sa vezi daca cumva opune rezistenta ceva, practic pe treapta 4 motorasul este pe direct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu un update la problema consumului meu mare, zilele astea am condus ca un pensionar, vorba voastra, maxim 90 inafara, constant cu 80, schimbam la 2400 RPM, am incercat sa folosesc cat mai putin din cursa pedalei de acceleratie, si am reusit sa fac cu 10 litri 173 km, adica un consum de 5.8L/100km, iar in oras sub 10L nu scade consumul oricat de lenes as conduce, ca o completare, nu cred ca conteaza atat de mult la ce turatii schimbi viteza, ci mai mult conteaza cat de repede ajungi la turatia aceea, si inca ceva, turometrul digital la 100km/h imi arata fix 2600RPM, e de bine, nu? :D

P.S.: Nu am mers subturat deoarece nu au aparut trepidatiile de care pomeneste dorur. De vina era stilul meu de condus pt. consumul mare, nu masina. :D

Modificat de CristyX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un 1.6 ABU si vreau sa va spun ca imi consuma foarte putin....e drept,schimb undeva in jur de 2000ture si merg mai mereu singur,fara greutate si scot cam 6 mediu.....foarte bun,nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un ibiza din 95 cu motor abd 1.4

la incputul iernii mi s-a dus incalzirea, am constatat ca e din cauza lipsei de apa din circuitul de racire. cand am completat, a ajuns apa in ulei, iar dupa ce a crescut nivelul, a dat uleiul pe afara .

am desfacut motorul si am schimbat garnitura de chiulasa, am rectificat chiulasa. Dupa remontare este totul ok, nu mai am apa in ulei, insa a inceput sa-mi curga pe la furtunul de jos de la radiator.

Problema mai mare este ca motorul consuma 12 litri la suta. Merg foarte incet, ce-i drept in oras , distante scurte.

catalizator nu mai am ca s-a spart si l-am scos afara.

ce mai pot sa fac cu motorul, ca asa nu-i treaba, mai degraba il dau la fier vechi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, de ceva timp motorul meu a inceput sa scoata niste sunete foarte ciudate..clantane de il iau dracii si nu imi dau seama de unde se aude ( mi se pare ca din partea dreapta dar nu sunt sigur). Prima oara am crezut ca e ambreiajul ca stiam ca e pe duca (patineaza dar nu f tare) insa problema persista si cu ambreiajul calcat. Clantanitul incepe dupa 2 mii de ture (daca apas usor acceleratia nu se aude nimic, pot sa o duc si pana la 4 mii si tot nu se aude) insa daca apas acceleratia mai puternic, dupa 2 mii de ture incepe iar sunetul "magic". Cand e motorul cald se aude parca mai incet (sau mi se pare mie) In frana de motor nu se aude absolut nimic. Sunetul este ceva in genul unei scantei date de bobina pe caroserie insa mult mai puternic. Uleiul este la nivel, motorul trage la fel, de pornit porneste la fel, scantei nu da pe langa, deci chiar nu imi dau seama ce poate avea... :(

Modificat de SethBv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sethbv

Avansul ?

am un ibiza din 95 cu motor abd 1.4

la incputul iernii mi s-a dus incalzirea, am constatat ca e din cauza lipsei de apa din circuitul de racire. cand am completat, a ajuns apa in ulei, iar dupa ce a crescut nivelul, a dat uleiul pe afara .

am desfacut motorul si am schimbat garnitura de chiulasa, am rectificat chiulasa. Dupa remontare este totul ok, nu mai am apa in ulei, insa a inceput sa-mi curga pe la furtunul de jos de la radiator.

Problema mai mare este ca motorul consuma 12 litri la suta. Merg foarte incet, ce-i drept in oras , distante scurte.

catalizator nu mai am ca s-a spart si l-am scos afara.

ce mai pot sa fac cu motorul, ca asa nu-i treaba, mai degraba il dau la fier vechi...

Pentru ca ai scos catalizatorul acum sonda lambda citeste alte valori pentru ca gazele ies mai repede. Verifica sonda lambda si incearca sa pui un catalizator pe ea.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, intradevar, acum am venit de la service si era dereglat 2 mm, l-a pus la punct si parca merge mai bine masina dar tot se aude. Mecanicul mi-a spus insa sa nu imi fac probleme ca motorul e ok, problema e de la benzina. Desi am alimentat pana acum de la aceasi pompa si aceasi benzinarie si nu am avut probleme pana acum..ciudat :blink: E adevarat ce mi-a zis oare? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motorul meu( 1,6 ABU) am acelasi zgomot.Se aude lantul pompei de ulei( la motorul meu pompa e angrenata pe lant, nu stiu la al tau), merg asa de 2 ani si nu s-a intamplat nimic.Initial am crezut ca e avansul, l-am reglat, am schimbat si benzina, am pus aditivi, la fel.

Modificat de barzone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil ai vrut sa zici pompa de ulei :blah_:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata s-a corectat. Si eu ma intrebam serios ce lant are la pompa de benzina :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si banuiesc ca lantul e cam greu de schimbat, nu? Oricum daca zici ca nu sunt probleme daca bate atunci nici nu cred ca il schimb, motorul merge chiar perfect si de cand mi-a reglat avansul e un vis :wub:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu niste precizari.

Deoarece m-a mancat harnicia in palma, am desfacut din nou motorul, in ideea de a vedea ce si cum "pacolo". Operatiunea de schimb de chiulasa nu am facut-o eu, si nici nu am participat la ea. Acu vroiam sa strang chiulasa , ca am parcurs deja 1000 de km de la montare. Ghinion, ca nu am avut cap corespunzator pt cheia dinamometrica.

In ideea sa mai curat pe la zona de injectie, am dat jos totul, pana la galeria de admisie.

Am verificat bujiile, toate sunt gri, fara funingine sau ulei. Am curatat fisele pe interior, le-am dat cu spray contact, la fel am facut cu toate mufele care erau prin zona.

Garnitura dintre injector si galeria de admisie era destul de coapta pe interior, am curatat-o si pe aia si am spalat chestiile ajunse in galerie cu un jet mare de spirt.

Injectorul era full de depuneri de ulei, cu toate ca teava de la gazul de ulei era picata jos. Pe asta l-am luat la spalat cu un spray de curatat frane, pana am scapat de tot uleiul de pe el. Am montat totul la loc. Nu mi-a ramas nici un surub in plus si nici in minus.

La prima pornire, motorul a mers bine, poate cu ralantiul putin marit , cam vreo 3 -4 minute, dupa care pierde ralantiul aproape pana la innecare, se tureaza din nou pana la ralanti si repeta asta pana la infinit. Daca incerc sa-l turez, se tureaza foarte greu, dupa care revine la situatia anterioara. De miscat nu reusesc s-o misc din loc (masina) ca moare motorul cum dau drumul la ambreiaj.

Ce ar trebui sa verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema!

Am redesfacut motorul, si sub carcasa filtrului de aer era o mufa pe care am uitat s-o pun la loc :-)

Huh ce sperietura am tras :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut!

Am si eu un golf 3 1.4 abd

Cand il pornesc, daca a stat oprit mai mult timp sau daca este in panta, motorul se subtureaza pana se opreste. Cand este cald sau dupa 2-3-4 incercari nu se mai opreste dar se aude ca se subtureaza tare. Problema apare exact dupa ce iau mana de pe cheie(adica revine la normal, nu mai sta pe electromotor) si desigur, daca accelerez putin, porneste normal(dar stiu ca imi stric electromotorul daca mai fac asa mult timp)

Care credeti ca este problema?

Ce ar trebui sa curat/verific?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aceeasi problema cu incalzirea: ventilatorul merge OK pe toate treptele dar nu sufla aer pe nici o pozitie a selectorului de destinatie (sau foarte foarte firav). Cald se simte numia pe pozitia de maxim (RED) si cred ca iese pur si simplu prin convectie. Rezultat: frig sau aburire cind ploua.Ideea e ca intii nu a mai dat cald la picioare , apoi cald venea doar pe pozitia de maxim. Toate butoanele se rotesc ok fara rezistenta: sa fie doar cablurile de comanda nesigurantate? Am vazut toate schitele si pozele dar nu cred ca e o idee buna sa desfac bordul in parcare si sa dau jos volanul cu airbag. Aveti vreo idee sau macar un mecanic constiincios care sa-l repare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, am rezolvat problema de mai sus(am uitat sa il intreb pe mecanic ce i-a facut dar relatiul este mai stabil acum), acum as vrea sa stiu cam cat costa segmentii pentru toate pistoanele+chiulasa?

Dar manopera?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

<kapaionutz> Pai ar fi bine sa il intrebi pe mecanic ce ti-a facut de iti sta relantiul, deoarece producatorul spune clar ca acesta nu se regleaza! In mod normal trebuia sa puna testerul pe ea, sa vada parametri (eventuale erori stocate de ECU).Sper sa nu-ti fi umblat la surubelele de pe corpul clapetei de acc. ca o sa cam regreti.

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rezolvat la mecanic: comenzi mecanice defecte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Vin si eu cu o intrebare in legaura cu golfu-ul meu 1,6 ABU . De cate ori folosesc marsarierul mai mult vine un miros ciudat, banuiesc eu, de la cutie.E normal asa ceva? Am o curte cam stramta si trebuie sa fac cateva manevre pana in garaj.

In plus am observat o scurgere de ulei din cutia de viteze pe la semeringul tijei care merge la schimbator.Multi mi-au zis sa nu schimb semeringul pentru ca nu o sa tina prea mult eventual sa mai completez cu ulei iar altii m-au spus ca ambreajul meu merge ciudat. Nu mai stiu ce sa cred, de unde vine mirosul?, are legaura cu scurgerea de ulei?, oare am probleme cu ambreajul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fel de miros ?

Nu miroase a benzina pentru ca mergi mai incet intr-un spatiu stramt ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti! Sunt si eu k si voi un posesor de VW Golf 3 variant(break),1.4 benzina,60 de caluti in ''herghelie'',motor tip ABD.Am un consum de 8 in oras,mers normal(nu sportiv) si 6.4 afara din oras la drum lung.Ce ziceti,e bun consumul? Astept parerile voastre.

Modificat de v@sy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!