Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

Daca porneste greu nu este neaparat de la bujii. Cu motorul pornit trage puternic de cate unul din cele 4 cabluri de la baza. De cate ori deconectezi o bujie functionala motorul trebuie sa merga sacadat; adica "daca da sa moara" bujia respectiva este buna si nu trebuie inlocuita.

Prima oara cand am incercat acest test nu departam destul de mult capatul fisei de bujia respectiva, facea aprindere, iar eu eram foarte nedumirit de ce fiecare bujie luata separat era defecta.

La final pui cablul la loc apasand puternic, aranjezi capisonul de cauciuc ce are rol izolator si repeti experimentul cu o alta fisa.

E bine sa ai o manusa pe mana pentru ca ciupeste. :)

Fisele se verifica cu aparatul de masura (rezistenta electrica cca 6 kO). Clasica verificare cu scoaterea fiselor pe rand este daunatoare atat senzorului lambda cat si catalizatorului, si seara cu capota ridicata se verifica "furtul de curent" intre fise si masa.

Ideea este sa nu faci in mod repetat verificarea prin decuplarea fiselor.

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am scos furtunasul care intra in acea electrovalva si nu mai face zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica problema la un vw golf 3 motor 1.6 ABU al cumnatului meu. Pornea masina mergea 10 km cu ea si dupa aceea se ineca si murea motorul si nu mai reusea sa porneasca motorul. La prima impresie a zis ca este filtrul de benzina pe care l-a schimbat impreuna cu filtrul de aer +schimb de ulei sii filtru de ulei. Dupa ce a facut schimbul la masina a mers putin cu ea si i-a facut aceeasi problema dar numai mergea la automat. A incercat sa schimbe pompa de benzina si la fel nu a pornit. Chestia interesanta este ca pompa nu se amorsa(cred ca am spus bine) cand punea contactul si nu ii ajunge curent la mufa care intra la pompa. Am testat sa vad daca are plus la siguranta 18 care merge la pompa de benzina si cand pune contactul becul nu sta aprins nici macar juma de secunda. Ce ar putea sa aiba?

Am incercat sa o pun pe tester dar nu merge, nu vede nimic.

Modificat de max4ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica releul pompei de benzina, ti-am facut un print, urmeaza pasii si vezi ce e cu releul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sethbv aceasta schema se aplica si pentru motoarele de 1.6 ABU?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, e aceeasi chestie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ! Am si eu o problema la masina mea golf 3 din 1995 , model Pink Floyd . Cand incerc sa pornesc masina dimineata sau cand e motorul rece , porneste abia la a 2 a sau a 3 a cheie , dar motorul nu merge in parametri normali , parca tremura , turometrul indica cam 850 - 900 turatii , cateodata pare sa fie mai lenesa , nu prea are forta , cateodata merge binisor, am pus mana la teava de esapament si cam impinge aer cu putere . Am schimbat bujii , filtru aer , polen. Va rog sa imi spuneti cam la ce m-as putea uita , sau daca stiti de unde ar putea fi aceasta problema. \Referitor la consum este putin peste cel normal, sa zic maxim 1.5 litri fata de cel normal. am si o mica fisura la evacuare pe sub masina .. da e mica nu e zgomotoasa tare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune contactul cand e masina rece.Daca nu auzi motorasul de relanti (cel de pe corpul de injectie) functionand atunci trebuie sa il iei la verificat (contact si motor electric).Ptr. motorul tau vezi ca se potriveste cel de la Dacia pe injectie (cca 1 milion nou in magazine).

Banuiesc ca ai verificat furtunasele de pe sub capota (aer fals), fisele de bujii sa fie la locul lor...

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fisele la bujii sunt la locul lor.. la furtunase m-am uitat putin .. dar nu prea ma pricep la care in mod special sa ma uit sa vad daca sufla pe vreundeva .. Imi puteti da un indiciu la ce anume m-as putea uita in mod special??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu va suparati, se potrivesc telescoapele sport de polo 6n2 pe golf 3?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca da, la Golf codul incepe cu 1H iar la Polo cu 6N, restul e identic

Posibil sa fie mai dure fata de cele de Polo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fisele la bujii sunt la locul lor.. la furtunase m-am uitat putin .. dar nu prea ma pricep la care in mod special sa ma uit sa vad daca sufla pe vreundeva .. Imi puteti da un indiciu la ce anume m-as putea uita in mod special??

Fa verificarea motorasului de relanti duap cum ti-am descris mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ploaia de ieri din Bucuresti: am trecut prin cateva balti relativ adanci (sa tinem cont ca am suspensie sport cu drop 60/40mm aproximativ) , imediat dupa aceasta masina a inceput sa se opreasca la ralanti, daca o tineam turata la peste 1500 sa zicem, mergea in continuarea, in schimb la ralanti statea putin dupa care scadea brusc si se oprea motorul. Aceste lucru s-a intamplat in mod repetat, pana am renuntat, am tras pe dreapta si am plecat fara masina. Ce este de facut, de unde a aparut problema ????

Ps: masina este un mk3 1.6 AEA din '95

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o mica problema la un vw golf 3 motor 1.6 ABU al cumnatului meu. Pornea masina mergea 10 km cu ea si dupa aceea se ineca si murea motorul si nu mai reusea sa porneasca motorul. La prima impresie a zis ca este filtrul de benzina pe care l-a schimbat impreuna cu filtrul de aer +schimb de ulei sii filtru de ulei. Dupa ce a facut schimbul la masina a mers putin cu ea si i-a facut aceeasi problema dar numai mergea la automat. A incercat sa schimbe pompa de benzina si la fel nu a pornit. Chestia interesanta este ca pompa nu se amorsa(cred ca am spus bine) cand punea contactul si nu ii ajunge curent la mufa care intra la pompa. Am testat sa vad daca are plus la siguranta 18 care merge la pompa de benzina si cand pune contactul becul nu sta aprins nici macar juma de secunda. Ce ar putea sa aiba?

Am incercat sa o pun pe tester dar nu merge, nu vede nimic.

La problema mea care am enuntat-o mai sus voiam sa va intreb daca este posibil sa fie din contactul masinii problema, adica sa nu trimita curent la pompa de benzina. Am verificat releul de la pompa de benzina si functioneaza. Nu stiu ce sa ii mai fac. Primeste pentru oment curent pompa se amorseaza , merge bine si dupa putin timp nu se mai alimenteaza cu curent si moare. Acum folosesc un strap ca sa alimentez pompa intre sigurantele 18 si 20 . Chiar nu mai stiu ce sa fac.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_mihai

Ai ceva contacte imperfecte undeva in tablou daca zici ca cu strap merge,acel contact slab se incalzeste in timp si se intrerupe.Daca in momentul cand se opreste masina martorii din bord raman aprinsi nu este problema de la contactul masinii,scoate tabloul elecrtic si cauta pe spatele lui contacte imperfecte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am observat ca masina merge bine cand e motorul rece .. dar in schimb cand se incalzeste .. isi pierde puterea , trage greu , parca ar fi varza motorul , am observat ceva suspect la un furtun de vaccum , ies 2 furtunase mici din el .. unu intra in corpul de injectie , celalalt este lasat de izbeliste cu un fel de filtru micul la sf lui.. o sa fac o poza sa imi spuneti ce e suspect in caz ca este .. am scos futunuasul ala care intra in corpul injectorului si trage aer cu putere..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica senzorul de temperatura .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum il verific??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru inceput cand s-a incalzit motorul si merge greu cum zici tu scoate-i mufa si vezi cum se comporta masina.

Ar fi bine sa faci o proba cu unul al unui coleg si daca e necesar sa il schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fujitsu999- am aceeasi problema, cu acelasi tip de motor.Ne poate ajuta cineva cu un sfat? Stiu ca sunt minti luminate pe acest forum(fara sa perii pe nimeni).Se poate opri din cauza ca ajunge apa la alternator?

Modificat de lungoci1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am observat ca masina merge bine cand e motorul rece .. dar in schimb cand se incalzeste .. isi pierde puterea , trage greu , parca ar fi varza motorul , am observat ceva suspect la un furtun de vaccum , ies 2 furtunase mici din el .. unu intra in corpul de injectie , celalalt este lasat de izbeliste cu un fel de filtru micul la sf lui.. o sa fac o poza sa imi spuneti ce e suspect in caz ca este .. am scos futunuasul ala care intra in corpul injectorului si trage aer cu putere..

pai furtunasul ala de care zici (asta daca am inteles eu bine) nu trebuie lasat de izbeliste asa , adica in aer. trebuie sa vina de la vacuum, pana la "filtrul ala mic de care ziceai" (supapa pt suprapresiune cred ca se numeste), si vezi sa nu traga aer aiurea pe nicaieri, sau sa nu fie ciupit pe undeva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi o sa verific la filtru de aer sa vad daca deschide supapa , si o sa o pornesc fara cele 2 mufe de la corpul injectorului si fara cel de la senzorul de temperatura. Fac poze la furtunele alea acolo..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai ceva contacte imperfecte undeva in tablou daca zici ca cu strap merge,acel contact slab se incalzeste in timp si se intrerupe.Daca in momentul cand se opreste masina martorii din bord raman aprinsi nu este problema de la contactul masinii,scoate tabloul elecrtic si cauta pe spatele lui contacte imperfecte.

o sa incerc sa fac si asta. am mai observat ieri ca mi se incazeste foarte tare releul 167 (cel de la pompa).

Modificat de max4ever
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca am gasit problema la masina .. astazi am incercat sa pornesc masina cu mufa de la filtru de aer scoasa .. A pornit impecabil la prima cheie , la sfert .. am bagat mufa cu motorul pornit , imediat scade in turatie, si se balbaie , In concluzie cand mufa e bagata porneste greu , balbaie , cand e scoasa e normal , impecabil .. Are ceva daca merg cu ea asa scoasa??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-108006-0-55414100-1338211469_thumb.post-108006-0-55414100-1338211469_thumb.post-108006-0-21723000-1338211471_thumb.post-108006-0-72917800-1338211472_thumb.post-108006-0-28162400-1338211473_thumb.

Am pus niste poze sa vedeti mai exact despre ce este vorba... si am pus si cu legatura aia suspecta la furtunul de vaccum ... ar mai fi ceva care ma deranjeaza .. se incalzeste foarte repede motorul , in 2 3 min sa zic daca pun mana pe el frige, ar putea fi senzorul de temperatura stricat? si sa il schimb si pe ala ? sau sa ii fac un test sa vad poate imi da cv eronat ?

Modificat de cipel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!