Jump to content

Probleme cu incalzirea in masina


luapsogard
 Share

Postare recomandată

apostol.danielcristian

Am sa incerc sa va explic mai bn desi stiu ca nu ma pot exprima ca un cunoscator in materie.Pornesc masina sa o incalzesc stand pe loc in parcare.Cat timp mororul este rece merge brici...dupa ce incepe sa se incalzeasca(tot pe loc in parcare) incepe sa se inece si se opreste.O repornesc,merge bine 20 de secunde dupa care apare aceeasi problema.Am incercat si dupa ce am facut de doua ori acest test cu ea pe loc sa plec.Cat timp sunt cu piciorul pe acceleratie masina se intinde..cum apas frana(sau nu),deci scade turatia motorului si asa mai departe masina incepe sa se inece si se opreste.o repornesc si iar merge cam 20 de secunde apas acceleratia si merge.Am scos mufa cu 4 pini de la senzorul care da informatii catre calculatorul masinii si merge mai bn.adica parca nu mai face asa probleme.Dar ma gandesc ca acel senzor da informatii catre calc care este starea motorului(cald,rece)si tot asa da si dozajul de benzina in functie de cum este starea motorului.Practic in momentul in care motorul este cald si nu este accelerat(nu neaaparat sa fie frana apasata)ca este pe loc sau in mers..masina se ineaca si se opreste.Mentionez ca pomba este buna si baga presiune cat trebuie iar filtru este nou.Stima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o proba cu un alt senzor de temperatura. S-ar putea el sa fie buba.

Cel mai bine ti-ar prinde o diagnoza... dupa cum ti-am scris si in primul post dupa intrebarea ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt curios cati dintre cei care criticati acest model ati avut rabdarea sa citit ultimele capitole din manualul service al Golfului :'Planul de intretinere' si 'Lucrari de intretinere'...cati dintre voi ati schimbat "de buna voie" capacul delco si pipa la fiecare 2 ani?...curatat clapeta acceleratie?...diagnoza anual ptr. verificare senzori(cara nu sunt neaparat defecti ci doar decalibrati, spre ex. senzorul de temp. al apei decalibrat cu 10 grade si te gandesti sa vinzi masina ca nimeni nu ii da de cap) ....fara suparare, suntem buni la criticat dar cand e vorba de intretinere predictiva o dam la intors. In 2 ani de zile de cand lucrez la un service am vazut de toate, Golfuri 3 la care proprietarii nici nu stiau ca au filtru polen, cat despre schimbat ceva la ea in afara de ulei si filtru aer nici prin cap nu le-a trecut (si ala ieftin dom'le ca si asa e batrana).S-apoi cand le dai masina impecabila si le zici pretul fac ochii mari cat cepele...

Si eu am avu probleme (colegii vechi stiu), dar am investit foarte mult timp (cca 1 an de zile am scotocit netul,biblioteci) am citit toate documentatiile gasite despre Golf3,am achizitionat interfata originala Vw (nu din aceea care sa se arda dupa o singura folosire, desi am si din aia de 3 ani, dar am dat pe ea 250 ron cand pe net se vindea cu 70 ron) dar cel mai important am realizat ca masina are 16 ani (avea cand am cumparat-o) si e normal sa pice una alta, dar le schimb preventiv indiferent ca masina merge sau nu si ma pot mandri ca am depasit 250.000 Km si ma incumet la orice ora sa plec la drum indiferent de traseu.(singura chestie este consumul de ulei, aprox. 1-1.5 litri intre schimburi.)

Din punct de vedere al eficientei,al consumului,fiabilitatii dar si al simplitatii (vorbim de 4-5 senzori, pe care daca le sti principiul de functionare dai de cap oricarei defectiuni survenite)consider ca Golf 3 este una din cele mai reusite masini ale concernului.(lucrez in service si sa nu va spun cate probleme pun masini mai noi cu senzori pe fiecare furtunas...)Mare atentie la piesele de schimb (majoritatea turcisme de 2 lei, mai proaste decat second) dar in special la consumabile!

Bafta si km cati mai multi!

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Vreau sa intreb ce este piesa din spatele motorului care arata ca un filtru si din el pleaca un furtun in capacul de la injectie ?Eu l-am scos si pe el vine gaze arse daca il astup la un cap face presiune si arunca ulei pe la joja ,a desfacut cineva aceasta piesa,pentru ca eu cred ca toata mizeria care este pe clapeta de acceleratie vine de acolo,acea mizga uleioasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune o poza ca sa fim siguri de ceea ce vorbim. Tu zici ca vine un furtun din capacul de la culbutori in el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca de epurator este vorba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da am mai cautat informatii si se numeste epurator-ce face asta si ce are in interior?.. pentru ca eu ce am vazut este ca ar avea ceva ca un arc, gen cum este o nichelina de resou ,si este plina de mizerie groasa cum este pacura ,de asta si am spus ca de aici vine mizeria de la clapeta de acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am si eu un golf 3 14 din 93 si nu merge cum trebuie consuma mult relantiu neregulat,cand ruleaza pe drum daca tin acceleratia constant da suturi trebui apasata pedala de acceleratie mereu.eu asa l-am cumparat. am schimbata sonda de temperatura si nimik,a fost umblat si la potentiometru de vede pozitia clapetei .are cineva vreo idee ce ar putea avea??????????

cu stima....astept un raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine ai venit in comunitatea vw-forum. In primul rand cine ti-a umblat la potentiometru a gresit enorm-pozitia lui este calibrata din fabrica siorice defectiune apare la el se schimba cu tot cu partea inferioara acorpului de acceleratie.Cu vag-comul poate fi reads cat de cat in pozitie de lucru. Trebuie vazute erorile tster (desi sunt convins ca int va da Throttle position si v60 (motoras relanti). Si ar fi bine daca ai gasi la bani putini (150 ron) un corp de acceleratie la care sa nu se fi umblat la potentiometru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am si eu o intrebare se potriveste corpul de acceleratie cu potentiometru de dacie pe injectie???

ast un raspuns cu respect............................

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vad ca ai patit ca mine astept pana porneste si ventilatorul de la radiator si tot nimic caldura furtunele care intra in cabine frig deci intra apa pe ambele da in cabina caldura vag de tot ca o adiere de vara asa putin aproape insesizabil si ma dispera asa ca daca gasesti problema poate imi trimiti si mie un raspuns cu ce a fost la tine.Multumesc anticipas si drumuri bune sa ai :RO flag:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica sufele care actioneaza clapetele de dirijare a aerului,la tine a ramas clapeta de dirijare a aerului cald\rece comutata pe pozitia rece,da panoul de la climatizare jos si vezi ce-i acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut baieti,

Problema la golf 3 1,6 ABU; in urma cu vreo 3 luni...in plina iarna a inceput sa porneasca greu dimineata (initial am zis ca e de la baterie dar nu era asa)..pornea mai greu dupa 2,3 ture de dat la automat si mergea foarte nasol- sacadat tare (ca si cum ar merge in trei pistoane) si scotea un fum alb cu miros accentuat de benzina; dupa un timp dupa ce se incalzea motorul nu mai facea asa de tare dar tot mai dadea in nas in timpul mersului.Am schimbat la ea pompa de benzina, bujii, fise si capac delcou + lulea.Doar mica imbunatatire dupa aceste modificari.(in sensul ca cam la fel de greu pornea si inca mai scotea fum alb).Dupa ce am schimbat cele de mai sus am vazut ca nu se mai ridica acul la apa...si am dat vina pe senzorul de apa...l-am schimat si pe ala si la fel foarte mica imbunatatirea (poate ca era un oic mai cald afara)...dupa ce am schimbat senzorul mecanicul mi-a reglat un pic relantiul si sta pe la 800 acum. In urma cu 5 zile n-a mai vrut deloc sa porneasca - deloc deloc ...scot o bujie si era afumata rau - deci nu venea benzina deloc (ciudat pt ca schimbasem pompa de benzina sau cel putin asa mi-a zis mecanicul pe care nu-l banuiesc "inca" de smenuri); dand de cateva ori la automat am auzit ceva ciudat la relee...schimb releul pompei de benzina ...iau baterie de la cineva (dupa e zile de dat la cheie nu mai avea)...si supriza porneste, dar tot cam la fel face dimineata si in general cand pornesc masina cu motorul rece dupa o stationare prelungita, da in nas cam 5 min dupa pornire (sa fie sonda lambda,catalizatorul?.Am curata toate mufele; nu stiu cum s-o mai iau...

Deci...la rece inca (dar nu asa de greu ca iarna) merge sacadat tare si scoate fum alb.Dupa ce merg un pic merge cat de cat bine..mai da in nas cate o data si era unele "lag-uri" cand accelerez.

Heeeelp please.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu daca bujiile sunt afumate nu benzina este problema ci scanteia. Verifica si senzorul de temperatura al aerului si eventual canistra de vapori. Pune si vagcom-ul poate da ceva erori.

Fumul alb cu miros de benzina la pornire este relativ normal cand este rece afara cu conditia sa nu fie exagerat si sa dispara dupa ce se incalzeste putin motorul. Da avea miros dulceag atunci era problema. Bujiile sunt alea care trebuie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt curios cum ti-a reglat mecanicul relantiul la 800 rpm, daca ti-a umblat la potentiometru e nasol. In primul rand trebuie sa o pui pe tester sa citeasca cineva care stie parametri cititi de ecu si eventualele erori. Faptul ca la rece merge sacadat poate fi fie de la senzorul de temperatura decalibrat (citeste temp. gresita fata de realitate) sau motorasul de relanti inactiv (nu neaparat defect ci dereglat sau cu contactul de relanti defect).

P.S. nu inteleg de ce ai schimbat pompa de benzina si bujii/fise atat timp cat masina pornea (chiar si functionand defectuos), daca a fost recomandarea mecanicului te sfatuiesc sa il schimbi mai degraba pe el.

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1.Unde este senzorul de temperatura al aerului si canistra de vapori?

2.O sa incerc sa dau de cineva din Iasi care stie sa citeasca parametrii cu Vagcom-ul pt Golf 3, unul din cei 2 mecanici a pu-so pe vagcom si mi-a zis ca a dat o eroare la senzorul care citeste pozitia clapetei de acceleratie si nu a putut s-o stearga,Masina mergea foarte nasol si am lasat-o la Roman (eu stau in iasi dar sunt din zona romanului) , mecanicul de la Roman a incercat sa schimbe motorasul pas cu pas dar a zis ca nu a avut efect si el mi-a reglat relantiul.Oricum dupa ambele experiente cu mecanici , atat cel de la Iasi cat si cel de la Roman , desi m-am dus la ei cu recomandare de la niste cunoscuti de ai lor am ramas foarte dejamagit...m-am saturat de replici de genu: ar putea sa fie aia, hai sa schimbam aia...gata am terminat-o cu astea.

3.Nu stiu unde a umblat sa schimbe relantiul - o sa ma mai documentez si sa vad ce pot face in privinta asta.

Probabil mi-a recomandat sa schim pompa de benzina , bujii fise pentru ca dadea in perioada respectiva in nas rau de tot....nu stiu banuiesc....oricum nu mai merg la el.

Nasol ca nu am cum sa stau pe la ei cand las masina acolo..din cauza serviciului..asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare.

Va rog daca aveti timp si rabdare sa ma ajutati cu niste sfaturi pt a rezolva cumva problema care am intampinat-o.

Dupa ce pornesc masina se aude un huruit care vine din zona calculatorului, din bord parca.

Este un sunet foarte ciudat, de intesitati diferite si intervale de timp diferite. Uneori sunetul incepe imediat cum pornesc masina, alteori dupa 1 ora de mers...

Alte simptome care le-am observat ar fi un tremurat mai pronuntat la relanti si un consum crescut de la aprox 7,5-8 L la 11-12 L /100km.

M-am gandit sa incep cu o diagnoza Vag-com.

Daca este cineva din CLUJ care se pricepe si m-ar putea ajuta cu o diagnoza (contra cost) ar fi excelent.

Ce parere aveti de sunetul misterios ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_mihai

Din calculator nu are ce zgomote sa se auda,poate din zona tabloului electric se aude,eventual sa fie un releu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate de la canistra cu carbon activ ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca nu am mai postat dar nu am mai avut posibilitatea.

Sunetul am descoperit ca vine de la o piesa care nu stiu exact ce este( am inteles ca e ceva electrovalva pt normele D3).Problema e ca nu stiu de ce scoate zgomotul acela.

Atasez o poza sa vedeti despre ce e vorba

http://img62.imagesh...8/dscn0047r.jpg

http://img40.imagesh.../dscn0048mm.jpg

Modificat de tixmich
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice ar fi nu este ceva original. Vezi unde duce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raducutzu91

sal stiu k poate o sa radeti de mn dar nu stiu unde sunt bujiile la un golf 3motor 1.4 nu am umblat niciodata la ele cam de un an de cand o am si acum porneste cam greu si as vrea sa la schimb eu.spuneti-mi si mie unde sunt va rog.mersi anticipat

Modificat de v@sy
Topic mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmareste fisele care pleaca din delcou si ai sa dai de ele, sunt in spatele motorului :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca porneste greu nu este neaparat de la bujii. Cu motorul pornit trage puternic de cate unul din cele 4 cabluri de la baza. De cate ori deconectezi o bujie functionala motorul trebuie sa merga sacadat; adica "daca da sa moara" bujia respectiva este buna si nu trebuie inlocuita.

Prima oara cand am incercat acest test nu departam destul de mult capatul fisei de bujia respectiva, facea aprindere, iar eu eram foarte nedumirit de ce fiecare bujie luata separat era defecta.

La final pui cablul la loc apasand puternic, aranjezi capisonul de cauciuc ce are rol izolator si repeti experimentul cu o alta fisa.

E bine sa ai o manusa pe mana pentru ca ciupeste. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi cer scuze ca nu am mai postat dar nu am mai avut posibilitatea.

Sunetul am descoperit ca vine de la o piesa care nu stiu exact ce este( am inteles ca e ceva electrovalva pt normele D3).Problema e ca nu stiu de ce scoate zgomotul acela.

Atasez o poza sa vedeti despre ce e vorba

http://img62.imagesh...8/dscn0047r.jpg

http://img40.imagesh.../dscn0048mm.jpg

Sunt si eu in aceasi situatie. Nu stiu ce este aceasta piesa. La 10 secunde dupa ce pornesc motorul incepe sa bazaie puternic, si sa vibreze, timp de vreo 5 minute. Nu stiu ce este si de ce face asa. Pana acum nu a mai facut asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!