Jump to content

poze montaj/demontaj 6N2


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

barabas leiba

Prima veste buna legata de stergatoare AEROTWIN. Exista si varianta de lama pentru bratele noastre (6N-6N2) Pana acum nu se puteau pune decat daca se cumparau si bratele de la 9N (cam scumpe) si oricum veneau destul de nasol.

Deci, nenea VALEO face stergatoare care se pupa fix pe bratele standard de 6N(2). Vestea buna e ca nu prea are cine sa le fure ca nu merg si la alte modele :P Aceeasi veste buna si in cazul oglinzii de la sofer care nu se pupa decat la 6N2 (nu la Lupo, nu la Polo Classic, nu la Polo 6N, la NIMIC, decat 6N2)

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

Mufa de la debitmetru cu localizare si desfacut debitmetru inauntru ca sa vedeti cum arata. Daca suspectati ca debitmetrul nu mai merge se face un test foarte usor: se scoate mufa si trebuie sa se auda cum scade putin turatia motorului. Daca nu se intampla nimic, inseamna ca debitmetrul e praf.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
barabas leiba

Uitati-va unde poate sa se ascunda filtrul de benzina la 6N2 pe benzina. Este pe sub masina. Tare frumos asezat. Fara elevator nu prea faceti nimic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine ma ajuta cu dimensiunile de la semeringul prin care intra tija de schimbare a vitezelor in cutie. Am usoare scapari de ulei si vreau sa-l schimb.

E urgent ca maine la 16.00 ma duc la mecanic pt schimbat frine si nu m-as duce de 2 ori. Please!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

Faza e ca la Augsburg iti da cel mult reperul piesei, dar detalii despre ea (dimensiuni, culoare, material) nu apar, din simplul motiv ca sistemul nemtesc e gandit sa te duci in service si aia sa comande piesa fara sa ii intereseze detaliile. Deci eu cel putin nu am pe cine sa intreb ce dimensiuni are semeringul.

Asa am intrebat despre mai multe piese dar nu sunt date si caracterisiticile. Nu mai e nimeni pe forum sa te ajute? Sa intrebe la vreun magazin de piese mai mic?

APROPO:

Faza patita de mine pentru care ii blestem pe nemti! La Polo 6N2 exista ceva foarte urat. Exista pivot inferior stanga si dreapta. Buuun. Astea nu au repere stanga/dreapta gen LH sau RH (left-hand.etc), ci sunt niste cifre gen JBJ 272 si JBJ 273. Acum faza!!!!

Daca ai roti pe 14 e ceva gen 272 STANGA si 273 DREAPTA

Daca ai roti pe 15 este 272 DREAPTA si 273 STANGA

Ma credeti ca am cumparat pivot de stanga care a fost pus in dreapta si a iesit un mare BULSHIT?? Daca te duci si ceri "de dreapta" sau "de stanga" incepe IURESH.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata inca niste poze de la un POLO 6N2 SDI, facute pe sub burta masinii.

Ce dimensiuni are acel semering. Se pare ca de el e vorba.

Tija are aprox. 15mm iar la exterior ar fi cam 25mm.

Modificat de gigi35
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Intrucat nu am reusit sa evoluez de la nivelul de membru cu 2 patratele am decis sa ma retrag de pe acest forum. Ma asteptam sa cresc un pic in ochii moderatorilor dar nu s-a intamplat

Raman fidel forumului francez dedicat modelului POLO 6N2

Bafta!

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver: nu esti aici pe forum ca sa ajuti oamenii? esti pentru patratele??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ajuta oamenii in continuare, si dale incolo de patratele..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E regretabil ca te retragi. Chiar aveam nevoie de ajutorul tau.

Poti totusi sa ne ajuti cu site-uri ?

Mersi muult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, continuam alergarea:

Aici aveti cum se scoate afara motorul de stergator de luneta. Omul nostru a montat un dop in loc de stergator, o chestie cam imbecila. Ne ajuta pozele ca sa vedem clar cum e montat tot sistemul si cum arata pe acolo

In gaurile in care bagati mana ca sa inchideti hayonul exista cate un surub "soricel" imbus, pe care il demontati dupa care trageti de acest plastic imens ca sa iasa afara. Plasticul e pozat din mai multe unghiuri ca sa vedeti cate cleme are si unde sunt amplasate, pentru ca se rup foare usor!

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)

Deci se poate !!!!

Bravo Barabas.

Mersi

Modificat de george d.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un nene si-a dat jos amortizoarele fata/spate de fabrica si si-a pus mai scurte. Este interesant de vazut cum se monteaza/demonteaza pe acolo

[attachm

ent=15026:attachment][

attachment=15029:attachment]

[attachm

ent=15042:attachment]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se schimba filtrele de aer la POLO 1,4 MPI

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitati-va ce si-a facut omul asta, cica un fel de admisie mai bengoasa. Nerecomandat copiilor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se demonteaza semnalizatoarele laterale (de pe aripi)? Sa ars un bec.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba
Publicat (modificat)

Foarte usor, din pacate. De ce zic asta? Pentru ca la fel de usor se fura. Vii cu o surubelnita cu cap drept pe care o imbraci intr-o pelicula subtire de scotch, ca sa nu fie metalul gol. Te duci la latura mica a dreptunghiului (care e cam oval sincer) si faci un fel de parghie. O sa vezi ca sare semnalul singur afara si curge cu tot cu mufa si cablu. Faza e ca din nefericire nu stiu sa iti zic la care latura (stanga sau dreapta) sa tragi, pentru ca nu la toti sunt puse la fel. Incerci in stanga. Daca nu iese usor, incerci in dreapta si trebuie sa iasa. Nu forta aiurea! Se rup piciorusele lucasului.

Mai Greuceanu e cu becul, pentru ca e 5W, dar colorat, nu e transparent si se gaseste un pic mai greu. Uita-te pe tabelul ala pus de mine ca sa vezi ce tip de bec e. O sa caut si eu. Este pe pagina 3 la threadul asta, e becul cu indicativ 2827/ de 5 wati. Gasesti la Augsburg, targ si din cate stiu eu si la Carrefour. Faza e ca au bagat lucas transparent si deci becul e portocaliu. Inainte era lucasul portocaliu si becul transparent. Eu am lucasuri rosii (IN-PRO) si bec transparent

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba
Publicat (modificat)

Niscaiva poze de la un motor SDI. Nenea asta s-a apucat sa spele motorasul si i-a iesit destul de bine. Pozele sunt bune ca instrument de lucru. Cei cu SDI pot sa sublinieze diverse parti ale motorului cand au o problema. O localizam mai usor pe poza decat dand din maini.

Uitati-va cum arata cutia de viteze de 1,4 MPI

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
silver polo
Foarte usor, din pacate. De ce zic asta? Pentru ca la fel de usor se fura. Vii cu o surubelnita cu cap drept pe care o imbraci intr-o pelicula subtire de scotch, ca sa nu fie metalul gol. Te duci la latura mica a dreptunghiului (care e cam oval sincer) si faci un fel de parghie. O sa vezi ca sare semnalul singur afara si curge cu tot cu mufa si cablu. Faza e ca din nefericire nu stiu sa iti zic la care latura (stanga sau dreapta) sa tragi, pentru ca nu la toti sunt puse la fel. Incerci in stanga. Daca nu iese usor, incerci in dreapta si trebuie sa iasa. Nu forta aiurea! Se rup piciorusele lucasului.

Mai Greuceanu e cu becul, pentru ca e 5W, dar colorat, nu e transparent si se gaseste un pic mai greu. Uita-te pe tabelul ala pus de mine ca sa vezi ce tip de bec e. O sa caut si eu. Este pe pagina 3 la threadul asta, e becul cu indicativ 2827/ de 5 wati. Gasesti la Augsburg, targ si din cate stiu eu si la Carrefour. Faza e ca au bagat lucas transparent si deci becul e portocaliu. Inainte era lucasul portocaliu si becul transparent. Eu am lucasuri rosii (IN-PRO) si bec transparent

daca vrei un bec alb incearca cu putina acetona.

se albeste instant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silver polo

Asa arata in interior ceasurile de bord si acestia sunt toti martorii care exista la bordul de 6N2. Nu va speriati, unii nu vi se vor aprinde niciodata.

Martori la care nu stiti semnificatia:

1. triunghiul galben cu sageata ESP

2. QS - neindificat, se pare ca este la LUPO cu cutie automata sau POLO cu cutie automata

3. Sageata in sus - o functie foarte rara, care arata cand trebuie schimbata treapata sau cand este cuplul maxim. Oricum neidentificata clar, nu apare in nicio carte

4. Volanul cu semnul exclamarii insemna ca a ramas servodirectia fara lichid sau alta avarie

salut

sageata despre care vorbesti, o gasesti cel mai des la auto japoneze.

am avut o mazda 626 1986 avea acelasi semn.

se aprinde la accelerare brusca cand motorul e subturat si la cuplu maxim. japonezi!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata cum arata cand este demontat de pe Ansamblul ABS Computerul. Este simplu. Locurile unde intra suruburile sunt marcate cu rosu. Calculatorul inca nu am reusit sa il desfac. Astazi cand termin fac poze.

Apropo ... voi cum curatati si cu ce motorul si restul ... nu am scut si cand ploua ma doare inima cand il vad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zorro Classic
daca vrei un bec alb incearca cu putina acetona.

se albeste instant.

Becul este portocaliu, nu alb, fiind vorba de un lukas de semnalizare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa trecem la fapte si lucruri serioase. Iata pozele pentru Computerul ABS. A fost cam dificil de desfacut dar merita. Acestea ne fiind izolate termic, cu timpul se oxideaza contacte, se dezlipesc fire (la mine sa dezlipit firul pentru motor abs). Iar la alimentare sunt doua tranzistoare. 1 este defect. Fac comanda si il schimb eu. daca reusesc dau o bere virtuala la toata lumea pe forum.

Sper sa functioneze si sa comunice cu calculatorul.

Si inca o poze cu volanul meu imbracat de mine in piele wv passat . Am primit pielea de la un prieten care lucra la volane. Apropo... ati stiut ca pentru vw volanul se face la Arad.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba
Publicat (modificat)

Nenea Zakimaci: ;)

Sa inteleg ca omul meu nu m-a mintit si intr-adevar se arde acel tranzistor? Trebuie neaparat imbracat in silicon tot ansamblul, imbraca-l ca la balamuc

Verifica dupa aerisirea franei si siguranta 8 de la tablou, aia de 10 amperi si siguranta de pe baterie de 30 de amperi sa fie intregi. sunt sigurante de ABS. Reperul 8 iti aprinde pe bord logo (ABS), aia de 30 de amperi aprinde pe bord si (ABS) si (!) si in prima faza piuie la bord

Pielea aia de volan arata a SIMONI Racing si se vede ca e de Passat ca nu se pupa bine la forma aia de T

Zaki, vad ca esti mai freelancer si putem face echipa buna. Si eu am bagat ghearele in masina si am demontat relativ multe chestii de pe ea, ne putem sustine reciproc cu "know-how"

Tin sa salut aparitia pe acest forum a unui POLO-ist care mai si face cate ceva la masinuta, nu doar vorbeste despre uleiuri si ciobituri in parbriz ;)

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!