Jump to content

poze montaj/demontaj 6N2


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

salut poti sa imi spui unde se afla sirena de la alarma la un polo in 4 portiere din 2003 alarma este cea din fabrica cu led pe portiera sofer portierele se inchid dar nu se aude bib am bagat vag com si la test nu suna multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din nefericire nu ma pricep decat la POLO 6N2, masina fabricata intre 11.99 - 01. Incearca la baietii cu 9N. Sincer, din cate stiu nu semana nimic intre 6N2 si 9N

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal Lucian! Daca te ajuta cumva, eu la masina mea polo 9n3 am alarma din fabrica, dar nu bipaie in nici un fel la inchiderea usilor(asta se pare ca tine de utilizarea alarmelor in UE - anti poluare fonica). Din ce am citit eu despre acest tip de alarme de fabrica se pare ca intra in functiune decat la spargerea unui geam si incercarea de pornire- furt cand intr-adevar se pare ca se declanseaza si claxonul- pana atunci cred ca nu vei auzi nimic (nici nu-ti doresc!). Daca ma insel asupra acestui tip de alarma de fabrica sunt si eu interesat de noutati mai ales ca la vechea masina mi se parea util sa faca un beep cand se incuiau usile sa stiu si eu fara sa ma mai uit ca am incuiat masina- la cea noua trebuie sa ma uit daca s-au inchis usile(mi se pare mai incomod)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata becul de pozitie de la farul standard de POLO 6N2. Poate vi se pare inutila poza, dar nu este. Va ajuta sa intelegeti cum se scoate becul, impreuna cu mufa in care intra. Dupa ce scoateti capacul de la far din clemele metalice, apasati pe acel soclu negru de plastic, ca sa iasa mufa. Daca invartiti sau trageti in disperare mufa, nu va iesi.

Trebuie apasat, daca observati atent spre capat, unde sunt firele, mufa are doua excrescente triunghiulare. Apasati pe ele si o sa iasa foarte frumos. Trust me! :)

Tot aici veti observa cu mare atentie acea parghie de plastic alb pe fundal, care provine de la motorul de reglaj pe inaltime al farului. Daca o fisurati, oglinda farului cade in jos si bate complet aiurea. Ala este un loc in care eu mai bag din cand in cand vaselina, ca sa alunece usor. Atentie! Piesa foarte fragila, care nu merge lipita cu nimic!

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas, nu poti te rog sa ma ajuti cu niste poze demontaj capac de la motor(capacul de plastic de pe motor, motor 1.0 benzina) si de scoatere a bateriei (la baterie are un suport deasupra la borna +) Merc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dat in lucru o poza ca sa vezi cum iese capacul de la motor. Cred ca te referi la acel ornament pe care se afla sigla VW si care acopera "estetic" motorul

Bateria se scoate foarte usor, in sensul ca nu trebuie sa te panichezi de capacul de plastic de la +, care gazduieste sigurantele de la ABS, AER Conditionat si ventilatorul motorului, alaturi de inca 2-3 circuite de mare intensitate.

Se deschide capacul de la acel locas din plastic si decuplezi + din doua locuri: o sa vezi ca din acea piesa de plastic iese o tablie subtire care este prinsa cu o piulita pe + la borna. O desfaci si o dai la o parte (iese cu totul intreaga piesa de plastic si ce are in ea. Apoi desfaci borna de la + bateriei cu totul. Urmeaza sa scoti minusul de la borna bateriei cu totul. Si mai ai un surubu, in partea de jos a bateriei, la mijloc cu care se prinde o piesa de metal din care iese niste fire, piesa care are rolul de a tine bateria pe loc sa nu zboare.

Sper sa fi inteles ceva din ce am scris eu aici. :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata distributia la un motor 1,4 TDI, 55 kw AMF. Recomand sa nu va apucati voi sa schimbati distributia in nici un caz, dar macar sa va faceti o idee cum arata. Piesele originale de VW de la acest motor sunt fabricate in Japonia(!), Ma refer la role si intinzator.

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas, nu poti te rog sa ma ajuti cu niste poze demontaj capac de la motor(capacul de plastic de pe motor, motor 1.0 benzina) si de scoatere a bateriei (la baterie are un suport deasupra la borna +) Merc

Pentru capac motor - vezi ca ai doua "dopuri" de plastic cu diametrul de aprox. 2 cm cu rolul de mascare a piulitelor. Scoti "dopurile" desfaci piulitele...

Pentru baterie - la borna "-" desfaci pur si simplu piulita pe care trebuie sa o ai acolo. Ca sa ai acces mai ca lumea la borna "+", vezi ca la capacul de plastic care acopera sigurantele de pe baterie ai doua clapete laterale. Apesi clapetele, rabatezi capacul de plastic si ai acces la borna plus. Acolo ai doua piulite care trebuie desfacute.

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@VW Polo 6N: mi-ai luat painea de la gura! :) Dar iata niste poze

off-topic: la postul de mai sus, cel cu indicatiile, am niste greseli de ortografie gen "iese" in loc de "ies", etc. Nu a fost cu intentie, please forgive me!

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niste alte poze de la 6N2 1,4 TDI AMF. Ii multumim domnului Ian care ne-a furnizat pozele.

Avem asa: un volan cu airbag scos, un compresor de aer conditionat, locul unde intra furtunele de motorina si sonda litrometrica in rezervorul de combustibil sub bancheta din spate si mai avem o poza cu radiatorul pentru returul de motorina dat jos

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am considerat ca nu prea sunt clare pozele de mai sus, asa ca detaliem cum sa scoateti volanul de la masina, nu ca ati avea vreun motiv pentru asa ceva, dar merita vazut. Ce observam aici? In primul rand daca rotiti volanul la 90 de grade o data stanga si apoi dreapta veti observa doua orificii prin care daca bagati o surubelnita dreapta iese capacul de la volan care contine AIRBAG-ul. Observati apoi acea linie subtire (banda) care are doua steckere (mufe) galbene: una dincolo de coloana de directie, iar alta in interiorul volanului. Daca le decuplati veti putea scoate intai capacul volanului si apoi volanul. Cele trei suruburi din ultima poza va ajuta sa scoateti manetele de la stergator/semnalizator. Firul negru cu papuc de plastic este de la intrerupatorul claxonului

TOT CE FACETI LA VOLAN VETI FACE CU BATERIA DECUPLATA DE LA + si -, PENTRU CA ALTFEL SE INREGISTREAZA ERORI LA AIRBAG

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nemtii schimba pe banda rulanta din tambur in disc de frana pe spate. Atasez din nou niste poze (de la alta sursa) prin care sa vedeti clar cum arata in interior tamburul in caz ca va sare vreun arc si nu mai stiti sa il puneti la loc. Nu s-a schimbat nimic fata de reportajul pus de mine mai devreme cu transformarea tambur/disc, dar acest domn a fost atat de bun incat sa ne dea si un necesar de piese cu coduri originale VW. Discurile pot fi si echivalent gen Lucas, Brembo, etc

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata stropitorile de faruri la 6N2 (standard pentru faruri cu Xenon). Avem si un reportaj destul de neclar pentru cum se monteaza aceste stropitori. Eu am faruri cu Xenon originale dar montate dupa trei ani si m-a interesat subiectul. Daca mai sunt doritori il putem arata, insa nu este foarte bine explicat, lipsesc niste pasi si necesarul de piese.

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iata o schema cu ce contine bara spate de 6N2, ca sa vedeti ce se cumpara pe bucati si ce exista sub spoiler

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se schimba uleiul la cutia de viteze. Eu l-am schimbat deja, ma cam stresa ca are 110.000 km, m-a costat cam mult, dar asta e.

Pozele sunt pentru un motor 1,4 MPI, dar am vazut ca seamana 99% cu ce am si eu. Exista doua suruburi imbus, unul pentru golire, altul pentru umplere. Cel de jos este pentru golire, cel de sus pentru umplere. Operatiunea se face foarte usor in service, bidoanele de ulei de cutie au un prelungitor ca un pai de plastic si se toarna foarte usor uleiul.

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Uitati-va inca o data mai bine unde sunt suruburile care tin bara de protectie din fata, ca sa nu rupeti ceva. Apoi avem amortizoul fata detaliat si cel spate detaliat la fel.

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La acest motor AMF 1,4 TDI mai apare uneori o problema, adica se strica senzorul de temperatura a lichidului de racire a motorului. Indicatorul trebuie sa stea, cand s-a incalzit motorul, ca in ultima poza.

Omul a scos acel senzor, l-a inlocuit si a completat cu lichid de racire (antigel) original, care este fara silicati, pentru motor din aluminiu. Eu am inlocuit cu ARAL (care ste roz la culoare) luat de la noi

Nu i se incalzea excesiv motorul, insa pe bord arata cai verzi pe pereti

Ala vechi arata asa

Tweetere demontate

Mufa (priza) pentru scanarea cu VAG-COM. Dati la o parte scrumiera si o gasiti aici.

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Barabas, ai poze montare boxe pe usile din spate?

Cam ce boxe trebuie pentru radio cass-ul standard de pe 6N?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te pe pagina 2 de la acest topic si o sa vezi la un moment dat un mic reportaj cu niste domni care au pus boxe pe spate, fooooarte mari si ai acolo si niste masuratori. Vezi ca e valabil doar la usi spate de 6N2(!), dar din cate stiu caroseria este aceeasi cu 6n (nu Classic!), difera doar fetele de usi si prinderile

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te pe pagina 2 de la acest topic si o sa vezi la un moment dat un mic reportaj cu niste domni care au pus boxe pe spate, fooooarte mari si ai acolo si niste masuratori. Vezi ca e valabil doar la usi spate de 6N2(!), dar din cate stiu caroseria este aceeasi cu 6n (nu Classic!), difera doar fetele de usi si prinderile

Vazut! Merci beaucoup!

In general nu difera 6KV2 de 6N. Ai idee de putere si dimensiuni standard?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu impedanta obligatoriu 4 ohmi si puterea e undeva la 35 de W din fabrica. Dar poti sa "customizezi" cat te tine... :beerchug:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata pe interior sistemul de inchidere/deschidere usa. Mos Zorro, vezi daca seamana cu cei ai tu, eu cred ca da. Acea sarma 14 se indoaie sau se gripeaza si nu mai poti deschide usa. Este util sa vedeti ce se comanda pe bucati, si, din fericire se comanda destul de detaliat

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

Aici avem o turbina obosita in stanga si una nou-nouta in dreapta. Cam bine de nenea care isi cumpara turbina noua. La noi costa +- 800 de euro cu piesa la schimb, la Augsburg. Mucho exepensivo, dar ghinion!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
barabas leiba

Asa se monteaza plafoniera de VW PASSAT W8

[attachm

ent=13157:attachment][

attachment=13160:attachment]

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

barabas leiba

[attachm

ent=13170:attachment][

attachment=13173:attachment]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!