Jump to content

poze montaj/demontaj 6N2


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

motoarele de pe POLO 6N2 sunt:

1,4 60CP 0-100km/h=14,5 sec / 160km/h max

1,4 16V 75CP 0-100km/h=12,3 sec/ 172 km/h max

1,9 SDI 64CP 0-100km/h=15,6 sec/ 160km/h max

1,4 TDI 75 CP 0-100km/h=12,9 sec/ 170km/h max

1,6 16V GTI 125CP 0-100km/h=8,7 sec/ 205km/h max

1,0 50CP 0-100km/h=18,4 sec/ 151km/h max

1,4 16V 100CP 0-100km/h=10,4 sec/ 188km/h max

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se monteaza un eleron de fabrica de 6N2 GTI pe un 6N2 normal. VW s-a mai desteptat, pentru ca eu cand mi-am pus acelasi eleron in 2001, era putin altfel: am stat o zi intreaga la PORO sa il monteze, pentru ca au dat 2 gauri cu bormasina in colturile hayonului, ca sa il prinda, pentru ca asa era conceput.

oamenii au schimbat modelul si se poate monta acuma fara sa mai dati gauri in tabla, altfel spus nu se mai prinde cu suruburi de hayon, ci intra cu doua cleme metalice in gaura ramasa dupa scoaterea celui de-al treilea stop si e "securizat" pe interior

repet, in 2001 nu exista asa ceva

ELERONUL DIN IMAGINI ESTE REPER DE FABRICA (nu este tuning, accesoriu sau altceva) vine si cu al treilea stop si este din material ABS (plastic), usor de vopsit si rezistent

in esenta se scoate al 3-lea stop, se aseaza asta. Are niste margini lipicioase pentru fixare si este strans cu cele doua suruburi care intra in locul stopului (poza 5). ceea ce nu se vede in imagini este faptul ca eleronul a fost umplut de lipici de fixare a parbrizului (BETALINK), nu silicon chior de baie!

REMERCIEMENTS A MICHA POLO, POUR LES IMAGES CLAIRES

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acestui domn i s-a rupt acea fustita de plastic de la schimbator si a inlocuit cu fustita de Golf IV, dar din piele, daca tot s-a obosit

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici va faceti o idee de felul in care sunt montate ornamentele care acopera instrumentarul de bord. Omul nostru are un 1,4 MPI, dar si-a montat ceasuri cromate de GTI, cu tot ce trebuie.

Observati cu rosu clemele de prindere, pentru a nu trage cu disperare.

Exista un surub/soricel/imbus pe interiorul acelei casti mari de plastic, poza 1(este poreclit "DARTH VADER"), pe care il desurubati si ajungeti la al doilea ornament de plastic, mai subtire, care este prins tot cu un soricel de bordul masinii (nu de ceasuri!

De aici aveti acces la ceasuri, care sunt prinse cu alti doi soricei de bordul masinii Este utila secventa asta in cazul in care vreti sa vopsiti sau sa imbracati in folie de carbon VADER-ul.

Mare atentie sa nu rupeti ceva. Aveti poza mai jos un pic, adica aici http://vwforum.ro/index.php?showto...ndpost&p=140834

Sorry da nu a incaput in acest post ca era prea mare poza si mai erau alte cateva poze aici.

Modificat de horgarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata solutia pentru a scapa de vibratiile din usa si zgomote parazite. Solutia aleasa de acest domn este ok. Acel plastic rosu inteleg ca erste un material care se foloseste la pereti la insonorizare.

Daca tot suntem aici, putem observa mai multe detalii utile:

1. Acea sarma de otel imbracata intr-un mic furtun de burete e foarte paguboasa. De fapt face legatura dintre clanta cromata si yala usii. Daca se indoaie mai mult decat trebuie (de exemplu daca impingeti puternic in fata de usa in zona tapitata) nu mai este in tensiune si nu mai puteti deschide usa!

2. Mufa rosie este de la butonul inchis/deschis din interior (cheitza/masinutza)

3. Mufa maro este de la geam electric sofer. Tot acolo gasim si mufa neagra de la geam electric pasager.

4. se observa sina geamului electric, cu negru

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care doreste sa isi monteze in locul manerului de la sofer un port-ochelari, foarte practic si estetic. Atentie, nu se potrivesc cele de Passat sau Beetle!

Iata si codul de piesa, ca sa fiti siguri ca nu cumparati aiurea. Este vreo 20 de euro. Mare atentie, iarasi la codul de culoare (gri, bej) ca sa se asorteze interiorului!

cod piesa: 1J0 857 465 Y20

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata unde se ascunde claxonul masinii, cel actionat de pe volan. Cei care aveti alarma de fabrica mai aveti un claxon identic (desi mie mi se pare ca suna altfel) pitit sub parbriz, langa motorul de stergatoare.

Modificat de horgarban
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata inca o poza cu masca de deasupra ceasurilor de bord si locul unde se afla suruburile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

I. Iata lumina din interiorul portbagajului la 6N2. Este comandata de la intrerupatorul yalei de la hayon, care are doua functii: A. aprinde pe bord martorul portbagaj deschis si B. aprinde lumina in portbagaj .Personal am montat inca doua astfel de plafoniere in portbagaj si la cea de fabrica am pus bec de 10 W, care lumineaza mai bine.

Firele sunt:

1. maro= MASA

2. rosu= + 12 V LAMPA

OFF-TOPIC: mentionez ca pozele nu sunt de la mine din portbagaj, deci aviz amatorilor de boxe scumpe, la mine in portbagaj sunt doua bidoane de apa si 3 sprayuri ruginite cu silicon

II. Iata niste imagini cu stopurile de 6N2. Sunt utile pentru a intelege corespondenta firelor si ce reprezinta fiecare. Ignorati cele doua fire subtiri care apar iin poza 3. Sunt in cazul stopurilor cu LED-uri pe pozitie. (Hella-tuning)

POZA 6 se refera la cablajul/mufa stopului stanga

fir 5- maro= MASA

fir 4- verde/gri=STOP DE CEATA

fir 3- negru/gri (subtire) = PENTRU STOPURI CU LED-uri

fir 2- negru/gri= SEMNALIZARE

fir 1- rosu/negru= STOP(FRANA)

POZA 7 se refera la cablajul/mufa stopului dreapta

fir 5- maro= MASA

fir 4- negru/bleu= LAMPA MARCHE-ARIERRE

fir 3- rosu/gri= PENTRU STOPURI CU LED-uri

fir 2- negru/verde= SEMNALIZARE

fir 1- rosu/negru= STOP(FRANA)

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trecem un pic la demontaje "extreme". Aici avem un domn cu un POLO 1,4 TDI AMF 55kw/75 PS ca a al meu care si-a demontat complet masinutza.

I. Incepem cu motorul. Pozele sunt utile pentru a vedea mai multe unghiuri ale motorului si pentru a le folosi ca baza de lucru (puteti sublinia cu "carioca" zonele unde apar diverse probleme cand aveti nelamuriri) Creed ca este mai util pentru toti daca vorbim pe poze decat sa dam din maini pe forum. ;)

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

II. Asa arata pe sub burta aceeasi masina

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Observati cutia de sigurante in prima poza stanga jos si mufa ceasurilor de bord in locul in care stau acestea (e roz cu bleu si pe masina exista doua in total).

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aici jos avem demontate panourile fetelor de usa din spate. Se observa unitatea de la inchiderea centralizata (poza 2/ furtunul albastru)

Aici avem o imagine si pe la discurile de frana

Aici s-a demontat materialul care asigura izolarea intre parbriz si compartimentul motor. Se observa o gaura de plastic care are un sigiliu de burete. Pe acolo intra aerul in habitaclu si tot pe acolo intra si apa cand se infunda scurgerile de la parbriz.

Observati cum este montat borcanul de la solutia de spalat parbrizul. Are un surub pitit, care este foarte greu de scos. De asemenea, uitati-va la motorul de la borcan, care se arde destul de des si la cele doua stutzuri de plastic negru care se infunda/crapa/pleznesc. Unul pleaca catre fata, altul catre stergatorul din spate.

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E beton explicat...Multumim.

Cred ca vom putea avea un manual de service numai din pozele tale Barabas.

Da ce doamne iarta-ma l-a apucat pe omul asta sa faca varza masinuta?

Aia nu va mai fi masina fara probleme niciodata (parerea mea...nu trebuie neaparat sa fiti de acord cu ea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Omul poate sa para nebun, insa a demontat masinutza ca sa ii puna motor de audi TT :) Nu prea cred ca i-a reusit oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata solutia pentru repararea acelei garnituri de la antena de pe plafonul masinii, care se roade si incepe sa ploua in masina. Exista KIT DE REPARATIE complet si cred ca se potriveste la toate care au acest tip de antena (Golf IV, Fabia, SEAT-uri, etc). Oricum la 6N2 merge sigur. Codul kit-ului e pe ambalaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata cum se pot schimba uratii tambure la POLO 6N2 cu discuri de frana si placute de frana. Aveti nevoie de o pereche de discuri, de o pereche de etriere de frana de spate si de un set nou de placute de frana. Vestea buna este ca nu trebuie facute modificari mari, ci doar montaje si de asemenea se poate face aceeasi operatie si la 6N, Classic, etc. In ultima poza, omul face un reglaj, mai precis strange cablul franei de mana. Pentru a ajunge acolo trebuie scoasa toata consola din plastic (dintre scaune).

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa se scoate bara de protectie fata la 6N2.

In prima faza se scoate semnalizatorul lateral sub care se ascunde un surub. Se roteste la 90 de grade acel mic surub de plastic si se trage in sus. In partea cealalta se roteste invers si se ridica in sus. Scoateti mufa semnalizatoarelor laterale.

Treceti la etapa a 2-a unde aveti cate 4 suruburi pe fiecare parte.

La etapa a 3-a scoateti intai masca de protectie a proiectorului de ceata (e prinsa cu un surub stea) si apoi demontati surubul care se ascunde sub ea. In toate aceste trei etape veti face totul stanga/dreapta. Pozele sunt facute numai pe o parte

Urmeaza apoi etapa 4 in care intai scoateti grila cu sigla VW (aici este badge-less, piesa de tuning), care are 4 cleme de prindere (sunt fragile!) si le miscati ca in imagine iar apoi desurubati cele 4 suruburi de la bara de protectie. Nu uitati sa scoateti mufele de la proiectoarele de ceata din bara!

Ultima etapa trageti usor spre in fata bara de protectie si aveti grija sa nu pierdeti suruburile si mai ales sa stiti fiecare de unde este!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Niste poze pe la roti. Utile ca obiect de lucru si mai ales vreau sa observati rotorul de la senzorul ABS, este acea roata cu gaurele care apare mai clar in poza 3. Daca o strambati (de exemplu puneti aiurea prezoane mai lungi) e de rau, pentru ca trebuie sacrificat rulmentul de roata ca sa o scoateti de acolo. Observati si senzorul de ABS, care daca ia gheata incepe sa dea erori pe bord. Se observa in poza 2, dreapta sus e in forma de L, are un capac (mufa) de plastic negru. Ieftin, usor de montat.

In sfarsit o poza mai clara cu sigurantele. E punct de plecare. Ignorati acel 10 care nu are nici o legatura cu nimic

Asa se scoate butonul de lumini. Este util ca sa nu trageti in disperare de el.

Asa arata mufa de la faruri

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Acestea sunt dimensiunile lui POLO 6N2, in 2+1 usi. Atentie! Sunt valabile numai pentru 6N2, nu 6N!

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata ceasurile de bord pe verso, cu cele doua mufe electrice. Este foarte util pentru a observa unde se afla soneria care avertizeaza ca sunt luminile aprinse + alte nereguli (ABS, etc). Este acel loc unde sita de plastic este mai rara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iacata cum arata schema de distributie de 6N2, cu motor 1,9 SDI

Heeelp!

Poate cineva sa-mi trimita schema de distributie pentru VW Polo 6N2, motor 1l, tip motorALD?

Multumiri anticipate.

Dan :lol:

P.S. Ce anume trebuie schimbat cand umbli la distributie?

- pompa apa (ce marci se recomanda)

- curea distributie (ce marci de recomanda)

- rola intinzatoare (cate role trebuie schimbate - mai sunt si role de ghidare care trebuie schimbate?)

Ceata e densa rau de tot. Astept ajutor.

Modificat de VW_Polo_6N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata distributia la ALD, 1.0L. De preferat sa schimbi rolele si cureaua de distributie cu piese originale VW, nu cu echivalent. Este treaba serioasa si nu merita sa te carpesti cu piese mai ieftine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata in interior ceasurile de bord si acestia sunt toti martorii care exista la bordul de 6N2. Nu va speriati, unii nu vi se vor aprinde niciodata.

Martori la care nu stiti semnificatia:

1. triunghiul galben cu sageata ESP

2. QS - neindificat, se pare ca este la LUPO cu cutie automata sau POLO cu cutie automata

3. Sageata in sus - o functie foarte rara, care arata cand trebuie schimbata treapata sau cand este cuplul maxim. Oricum neidentificata clar, nu apare in nicio carte

4. Volanul cu semnul exclamarii insemna ca a ramas servodirectia fara lichid sau alta avarie

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!