Jump to content

poze montaj/demontaj 6N2


barabas leiba
 Share

Postare recomandată

Daca ai sigurantele sub bord stanga jos, teoretic da. Daca ai nelamuriri privind simbolurile, o sa piratez si traducerea fiecarui simbol

<{POST_SNAPBACK}>

Daca nu-ti ia prea mult timp, cred ca ar fi mai mult decat utila si traducerea fiecarui simbol.

Dan :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg ce fel de masina ai, sincer. Nu ai precizat daca este CLASSIC sau hatchback. Sincer din cate stiu nu exista 4 geamrui electrice la POLO pana in luna 11 2001, din cauza ca li s-a parut mai fancy

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg ce fel de masina ai, sincer. Nu ai precizat daca este CLASSIC sau hatchback. Sincer din cate stiu nu exista 4 geamrui electrice la POLO pana in luna 11 2001, din cauza ca li s-a parut mai fancy

<{POST_SNAPBACK}>

E Polo 6N, hatchback cu 2+1 portiere, cu motor de 999 cmc (pe benzina). An de fabricatie 1999, dar cu specificatie in carte de identitate ca e model 2000. Revenind la geamuri, ma refer la piesa de plastic care este pozitionata pe usa soferului (are patru butoane- 2 pt. geamuri si doua pentru inchidere). Butoanele sunt toate la locul lor dar pe partea care nu se vede (a piesei cu butoanele, parte care e bagata in portiera) lipseste o mufa (care corespunde butonului de actionare a geamului de la sofer). Din cauza asta nu imi functioneaza nici geamul din dreapta nici cel din stanga. Asa am cumparat masina si nu stiu ce pot face ca sa o rezolv.

Numai bine,

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg ce fel de masina ai, sincer. Nu ai precizat daca este CLASSIC sau hatchback. Sincer din cate stiu nu exista 4 geamrui electrice la POLO pana in luna 11 2001, din cauza ca li s-a parut mai fancy

<{POST_SNAPBACK}>

Cu alte cuvinte asta e piesa in discutie.

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 3 butoane: la inchidere/deschidere este un singur buton de tip balansoar (cheitza/usa deschisa)

Sa inteleg deci ca cel dinainte a taiat din fire si a facut acolo totul varza?

Ai trei mufe: una maro pentru geamul electric sofer, una neagra pentru geamul electric pasager (comandat de pe partea soferului) si una clasica, cu papuci pentru butonul de inchis/deschis usile

Intrebare: geamul electric din dreapta poate fi actionat din dreapta sau nici de acolo nu merge?

Nu inteleg exact ce ai tu acolo, dar vreau sa raspunzi la intrebarile astea:

1. Iti merge vreun geam electric?

2. Daca da, de unde sunt actionate? Ma refer la geamul pasagerului din dreapta, care are DUBLA COMANDA. Poate fi actionat si de la sofer si de la pasager.

Faptul ca iti lipseste mufa de la butonul geamului soferului nu implica nefunctionarea geamului pasager (au sigurante diferite, relee diferite, motoare-logic diferite si circuite diferite)

3. TOT NU INTELEG CE MASINA AI! spune-mi la seria de pe talon daca e YY dupa 500.000

adica:

WVW ZZZ 6NZ YY.......... CE SCRIE AICI DUPA YY

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt 3 butoane: la inchidere/deschidere este un singur buton de tip balansoar (cheitza/usa deschisa)

Sa inteleg deci ca cel dinainte a taiat din fire si a facut acolo totul varza?

Ai trei mufe: una maro pentru geamul electric sofer, una neagra pentru geamul electric pasager (comandat de pe partea soferului) si una clasica, cu papuci pentru butonul de inchis/deschis usile

Intrebare: geamul electric din dreapta poate fi actionat din dreapta sau nici de acolo nu merge?

Nu inteleg exact ce ai tu acolo, dar vreau sa raspunzi la intrebarile astea:

1. Iti merge vreun geam electric? Nu

2. Daca da, de unde sunt actionate? Ma refer la geamul pasagerului din dreapta, care are DUBLA COMANDA. Poate fi actionat si de la sofer si de la pasager. Geamul de la pasager nu functioneaza nici apasand butonul de la sofer nici pe cel de la pasager.

Faptul ca iti lipseste mufa de la butonul geamului soferului nu implica nefunctionarea geamului pasager (au sigurante diferite, relee diferite, motoare-logic diferite si circuite diferite). Sa fi scos ex-proprietarul sigurantele aferente? Nu stiu care sunt sigurantele pt. geamuri ca sa le verific.

3. TOT NU INTELEG CE MASINA AI! spune-mi la seria de pe talon daca e YY dupa 500.000. Seria e dupa 500.000. Mai exact incepe cu 508. :unsure:

adica:

WVW ZZZ 6NZ YY.......... CE SCRIE AICI DUPA YY

<{POST_SNAPBACK}>

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, deci ca masina ai 6N2, nu 6N sau 6N FACELIFT. Foarte usor de facut diferenta dintre modelul nostru si cel anterior se refera la interior: POLO 6N are un interior simplutz, sobru, al nostru are interiorul luat in proportie de 99% de pe LUPO.

Asadar:

1. verifica sigurantele. vei putea folosi in cel mai fericit caz numai geamul electric dreapta, daca zici ca mufa la butonul soferului /stanga a disparut complet. Verifici pozitiile 38/39/26

2. daca tot nu merge nimic, urmeaza buba: omul care a vandut masina ori a luat motoarele de macarele, ori le-a stricat, ori cine stie ce a facut acolo

acum intrebare-intrebatoare:

tu cand ai cumparat masina nu i-ai coborat geamurile deloc? ai plecat cu ea asa si ai descoperit ca nu se deschid?cand? :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revenim cu explicatia pentru simbolurile de la sigurante. nu le aveti pe toate, exista spatii libere (nici nu le puteti pune), deci relax!

1- circuit electric motor

2- iluminarea placutei de inmatriculare

3- circuit electric motor

4- lumini de pozitie

5- lumini de pozitie

6- stergator luneta

7- lumini de semnalizare

8- sistem ABS (mai exista 2 sigurante si in compartimentul de la + baterie)

9- reglaj electric faruri

10- lumini de interior/plafoniere

11- ceasurile de bord

12- faza lunga

13- faza lunga

14- avarie

15- iluminarea ceasurilor de bord

16- centrala electrica

17- plierea electrica a oglinzilor (nu e cazul)

18- oglinzi degivrate/incalzite

19- claxonul masinii (volan)

20- cd-player/radio/car kit pentru telefon

21- climatizare/lumini/4 motion (nu e cazul)

22- claxon alarma fabrica

23- centrala electrica/iluminarea selectorului cutiei de viteze

24- circuit electric motor

25- iluminarea selectorului cutiei de viteze (nu e cazul)

26- climatizare/inchidere-deschidere usi/urcare-coborare geamuri

27- ceasurile de bord

28- immobiliser/circuit electric motor

29- centrala electrica/lumini marsarier

30- circuit elctric motor

31- circuit electric motor

32- circuit electric motor

33- climatizare/lumini/4 motion (nu e cazul)

34- climatizare/lumini/4motion/bujii

35- trapa electrica

36- circuit electric motor

37- circuit electric motor

38- geamuri electrice fata

39- geamuri electrice fata

40- circuit electric motor

41- immobiliser/blocat usi/senzor perimetru (alarma de fabrica)

42- sistem de navigatie (nu e cazul, ins ala unii poate sa fie conectat acolo si casetofonul!)

43- lampa de marsarier

44- reglaj electric faruri

45- reglaj electric faruri

46- bricheta

47- spalator de faruri (numai la faruri cu xenon)

48- dezaburire luneta

49- ventilator aeroterma

50- stergatoare de parbriz si spalator de parbriz

51- scaune incalzite

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asadar:

1. verifica sigurantele. vei putea folosi in cel mai fericit caz numai geamul electric dreapta, daca zici ca mufa la butonul soferului /stanga a disparut complet. Verifici pozitiile 38/39/26

2. daca tot nu merge nimic, urmeaza buba: omul care a vandut masina ori a luat motoarele de macarele, ori le-a stricat, ori cine stie ce a facut acolo

acum intrebare-intrebatoare:

tu cand ai cumparat masina nu i-ai coborat geamurile deloc? ai plecat cu ea asa si ai descoperit ca nu se deschid?cand? :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Masina a fost inainte pe mana unei cucoane cu bani, care nu stia decat sa se suie la volan. La blocul de comanda pt. geamuri electrice (cel vechi), care vine pe usa soferului, a avut un scurt si i s-a topit o mufa tata in cea mama (geam pasager). La cel nou pe care l-a cumparat, in loc de o mufa papuc clasica (pt. inchidere) + 2 mufe (pt. actionare geamuri), are numai 1 mufa papuc + 1 mufa pt actionare geamuri. In stadiul asta am cumparat eu masina. Stiam de defectiune dar am sperat ca nu sunt infipte ca lumea mufa tata in cea mama sau ca e problema de sigurante. Oricum sigurantele inca nu le-am verificat. Un bloc de ala de comanda (pt geamuri + inchidere, cu toate trei mufele) ai idee cat costa si de unde poate fi cumparat?

Multam de ajutor,

Dan :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revenim cu explicatia pentru simbolurile de la sigurante. nu le aveti pe toate, exista spatii libere (nici nu le puteti pune), deci relax!

<{POST_SNAPBACK}>

De unde se pot cumpara sigurantele? Sunt facute de mai multe firme? Traducerea simbolurilor de la sigurante e mai mult decat utila. Multumiri d-lui barabas leiba.

Dan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu placere! :(

Exista doua tipuri de sigurante: cele mici si cele mari

Cele mari se gasesc aproape peste tot, adica la benzinarii, magazine de piese, cora, carrefour, etc, etc. Cele mici se gasesc la CORA, Shell si cred ca si la OMV.Sunt ieftine ca braga toate, deci nu va panicati!

La masinile noastre nu exista "bloc" de butoane de comanda, ci exista:

1. ornament cu gauri, vopsit la cod de culoare (gri/negru/bej), in care intra butoanele

2. buton inchis/deschis masina din interior (cheitza/deschidere)

3. buton urcat/coborat geamuri tip 1

4. buton urcat/coborat geamuri tip 1

5. clema pentru prinderea ornamentului cu gauri in fata de usa a portierei.

se cumpara numai ce este stricat, spre deosebire de golf 4, unde te uiti lung din cauza unui buton. deci ideea cu "blocul" cade din start. butonul este scump, circa 30 de euro. mufa se poate cumpara separat in caz ca e nevoie, e circa 3 euro, dar trebuie relipite cu letconul firele

exista si buton urcat/coborat geamuri tip 2 (usa pasagerului) care pe langa faptul ca are alt tip de mufa, nu are functia "express down", adica nu coboara geamul direct jos sau sa urce direct sus, cum au cele tip 1.

altfel spus, nu poti schimba intre ele butoanele de la usa soferului cu usa pasagerului.

nu cred ca e de la butoane sau mufe problema ta, pentru ca geamul dreapta trebuia sa iti mearga de la butonul dreapta-pasager!

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul in care ti-au murit TOATE butoanele de geamuri electrice (caz EXTREM de rar) daca ai alarma de fabrica pe masina cu inchidere centralizata (led la usa soferului, avertizare alarma claxon, senzor de perimetru interior pe plafon stang, la mijloc intre geamurile laterale) poti face o proba inchizand cu cheia masina si vezi daca urca geamurile.

daca deschizi cu cheia masina si tii de cheie in pozitia deschis, geamurile ar trebui sa coboare, amandoua, in acelasi pas.

incearca si asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu multumesc pentru traducerea sigurantelor ! Simbolurile alea erau ca un fel de cod secret...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No problemo! :)

In general nu prea aveti ce umbla la ele, ca se ard greu, doar daca faceti vreo cotzkarie ;)

Recomand sa verificati cand vi se arde ceva TOATE sigurantele, pentru ca am descoperit legaturi care nu sunt trecute pe fusecard-ul ala, adica altfel spus se arde cate o siguranta care are legaturi "secrete" si nu va merge altceva.

eu le verific pe toate.

uneori se pot arde cate doua in acelasi timp, deci mare atentie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitati-va unde se afla computerul masinii la 6N2. Nu umblati acolo, ca nu aveti ca sa ii faceti, insa e bine sa verificati din cand in cand sa nu intre apa la mufe sau sa fie mizerie/umezeala in jurul lui. Baiatul asta NU are voie sa ia apa, de-aia l-au si pus mai ferit.

:lol: Am ramas socat sa vad ce aiurea este asezat la IBIZA 1,2 noua, mai precis in dreapta sus la motor, de ia toata apa cand deschizi capota pe ploaie sau mai speli motorul (neindicat)

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine e in dreapta sus la motor dar e curat, n-are nimic :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

never say never! urmariti urme de umezeala si mizerie la mufe, ca de acolo se trage moartea masinii!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Copii uitati aici cum se monteaza o husa de piele naturala de volan la 6N2. Pot sa va spun ca eu am pus ochii pe ea de 1 an, insa e scumputza la noi (+/- 120 de euro la Augsburg). Ea e Simoni Racing si exista mai multe combinatii: negru/negru, negru/rosu, negru/argintiu. Omul nostru a montat negru/negru.

Eu oscilam daca sa cumpar sau nu, insa am acum dovada ca se monteaza usor, pentru ca omul nostru nu e chiar un geniu, din ce am discutat cu el.

REMERCIEMENTS A GREG6N2 POUR CE REPORTAGE TRES COMPLET

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si finalul apoteotic. dupa cum observati, iese mega-bine iar totul e mura-in-gura: instructiuni, gauri gata date, ata, ace, etc, trebuie sa iasa si la un copil de 3 ani :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa arata pe sub "burtica" un polo 6N2 1,4 TDI, AMF :blink:

de remarcat - cum va uitati la poza stanga/jos- radiatorul de retur de motorina, este dreptunghiular si gri, care costa acum un an vreo 13 milioane si romanii mai dau cu el de trotuar si se uita dup-aia lung :blink:

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa arata hayonul pe interior, daca dati jos masca din plastic.

de observat motorul de stergator+stropitoarea lunetei. atentie la stutzul care intra in motor (furtunul negru), pe unde stropitoarea primeste apa! este un loc unde se mai desface si incepe sa curga apa in hayon!

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa arata un 6N2 cojit complet in spate: fara mocheta, fara panouri de plastic, fara banchete, fara nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

usor off-topic, dar uitati-va cum si-a preparat masina nenea asta. dupa ce i s-a parut lui ca e totul grozav s-a luat la intrecere cu un SUBARU si vedeti si voi ce a iesit :)

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

finalul previzibil.omul se plange ca pneurile erau proaste si astfel s-a rasturnat usor. :)

Modificat de barabas leiba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!