Jump to content

consumul real


PassatB7
 Share

Postare recomandată

Arad - Salzburg 5.2 l/100klm, viteza medie 124km/h, o persoana in masina, bagaje full, trafic fluent, fara ambuteiaje (dupa deblocarea portiunii Budapesta-Viena), temperatura exterioara 4-7 grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Deci si-a dat drumul... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt convins daca tine asa de mult de masina, s-a mai incalzit vremea si am schimbat putin stilul de mers pe autostrada. Pe sens invers consumul a fost 5.5 l/100km, 2 persoane si bagaje full, mers putin mai repede si un blocaj de 20min in Ungaria, viteza medie doar 119 km/h.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu toata iarna 80% oras, cu trasee de max 5 km, consum 10-11 litri /100km, masina consuma conform datelor tehnice la distante mari si mers calm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Asta n-o inteleg: "masina consuma conform datelor tehnice la distante mari si mers calm". Unde ai gasit scris asa ceva?!

 

10-11 % e destul de mult, dar passatul nu e masina de mers prin oras, asta se stie.

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

cu trasee de maxim 5 km , iarna la temperaturi joase, cam nu prea poti scoate consum mai bun ca cel dat mai sus , cred ca nici nu se misca acul de la temperatura motorului...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa scrie pe Google, Dinu_s, iar in cartea masinii se cheama caracteristici tehnice; mers calm inseamna sa nu calci masina la ""blana", ci s-o accelerezi constant in timp, sofereste un mers de duminica.

Nu cred ca e o varianta buna a doua masina de oras ptr toti eu merg 10 0000km pe an, in concediu plec cu avionul, si fiecare isi face calculele lui.

 

Date tehnice Volkswagen Passat B7 Sedan:
- Dimensiuni L x l x h: 4.874 x 1.820 x 1.470 mm
- Ampatament: 2.712 mm
- Capacitate portbagaj: 565 litri
- Capacitate rezervor (litri): 70

Motor Volkswagen Passat B7 2.0 TDI BlueMotion 140 CP:
- Capacitate cilindrică (cmc): 1968
- Cutie de viteze: 6 M/T [6 DSG]
- Putere maximă (CP@RPM): 140@4200
- Cuplu maxim (NM@RPM): 320@1750-2500
- Viteza maximă (km/h): 211
- Acceleraţie 0-100 km/h (s): 9.8
- Carburant: diesel
- Standard emisie noxe: Euro 5
- Consum urban/extraurban/mixt (l/100 km): 5.6[6.3] / 4.0[4.5] / 4.6[5.2]
- Emisii CO2: 119 [135] g/km
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Ahhhaa, abia acum am inteles. Tu vrei sa zici ca daca mergi lejer si pe distante mai lungi, atunci masina consuma cf. specificatiilor. Eu am inteles din postul tau ca un consum cum ai scos tu (10-11%) ar fi conform cu datele tehnice. De aia am intrebat unde ai gasit tu asemenea date tehnice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, nu ai observat virguala.

oricum in oras nu am scos mai putin de 7,5 nici mort, in nici o coditie.

masina e grea si consuma mult cand o tot pui in miscare la semafoare, dar cum ziceau unii,  pusa pe sosea/autobanda e perfecta .

intr-o noapte, liber sau singur pe sosea, Piatra Neamt -Bacau (70 km distanta parcursa ) consum 3,5/100 km cam cu 80 km/h  mers constant, masina grea si cam la vale geografic vorbind; la intors 5,2.

Eu am avut pe vw 1,4 benzina 75 cp pe o bora si consuma identic  dar fffff puturoasa; putin mai nervoasa ca logan 1,4.

Deci si 140 cp si  consum de VW UP nu prea iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

piatra neamt-roman e cam la vale si eu am scos pt neamt -iasi 3.8 la suta, dar invers 4.8 la suta, acelasi stil de condus, aceeasi incarcatura, deci clar e inclinat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

a fost lejer drumul intradevar, 1 la mana e mai usoara jetta cu aproape 200 kg, 2 la mana e 1.6 tdi, motor mai mic si e normal sa consume mai putin, vroiam sa subliniez ca DA drumul e inclinat spre roman (coduci usor la vale venind de la piatra)asa cum ai precizzat, scuze de Off topic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Munich-Arad, 2 persoane in masina, bagaje full, pana la tavan (nu credeam ca pot incapea atatea chestii in variant), autostrada relativ libera, mers cu tempomat setat la 150, mai putin in zonele cu drum in lucru si restrictii, consum 6.0 la pompa, viteza medie 126km/h. E mult, putin?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E ok zic eu, daca ai mers foarte mult cu tempomatul chiar m-as fi asteptat la mai putin, ca drumul e relativ plat...

In fine, cu 150 pe tempomat in Austria ai luat sigur cateva radare din alea de-ti fac poza dupa ce treci...In Ungaria poate ai scapat daca nu te-au oprit pe loc. Chiar, cum e cu amenzile din Austria, le primesti in romania acasa (presupun ca masina e inmatriculata in RO). De la o anumita suma in sus ar trebui sa le trimita din cate stiu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

150 pe bord inseamna cam un 135-140 real (in functie de dimensiunea anvelopei), deci nu cred ca a luat nici un radar.

Modificat de livescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fac drumul respectiv de multa vreme si destul de des si inca nu am primit nici o amenda. In Austria se vad radarele destul de bine, in zona lor reduc usor viteza, altfel m-as fi trezit cu un teanc de amenzi pana acum. In Ungaria sunt si radare fixe (nu foarte multe) si mobile, provocarea de fiecare data e sa le vezi pe cele mobile in timp util....Un politist austriac mi-a spus ca se aplica o toleranta de 10%, deci daca ai merge cu mai putin de 143 real ar fi in regula.

 

Sorry pt off-topic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Da? In Germania nu se mai aplica nicio toleranta, acum aparatele cica-s mult mai precise...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...
Geisterfahrer

Stuttgart - Aeroport München si inapoi (vreo 500km in total), 2 adulti si 2 copii + ca. 50kg bagaje, consum BC: 5.5%.

 

Asta in conditiile in care viteza medie a fost 120km/h si la intoarcere a plouat tot drumul (la mine consuma 0.8-1.0 litri mai mult pe ploaie). Am mers bucati lungi cu tempomatul la 150-160, dar am si facut vreo 2 pauze scurte, dar am si mers de cateva ori peste 230km/h (pe bord).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bun consumul, respect! Consumuri comparative la viteze mai ridicate am obtinut doar cu alte anvelope decat cele cu care a fost livrata masina (MIchelin Primacy HP care dupa mine sunt cam de kokos) sau mers cu ACC activat in "umbra" altor masini. Cat e diferenta la pompa fata de cel indicat de CB?

 

Arad-Munich, total 1000km, 3 persoane, bagaje full, consum 6.6%. 600 de km din drum a plouat destul de tare si vant din plin, mers cu 140 cu tempomat, restul mers pe autostrada cu tempomat la 150. Bucati bune de drum consumul instant era pe la 8-10, vant, ploaie...conditii destul de nefavorabile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Diferenta dintre consumul BC si cel real cu cauciucurile astea (de vara, cele cu care a venit masina) vad ca difera. Mi-am notat consumul din BC la fiecare plin si vad ca variaza intre 0.4 si 0.7 litri/100km cu cauciucurile astea.

Evident cauciucurile s-au mai tocit in timp, plus ca ti-am zis ca pe ploaie scot un consum marit simtitor, probabil ca rezistenta la inaintare se mareste pe asfalt ud.



Ah, uitasem sa zic...acum vreo 3 saptamani am facut o excursie Stuttgart - Bodensee cu bicicletele agatate pe carlig. Dus-intors vreo 500 km, sarcina pe carlig fiind de vreo 50 kg (suportul de biciclete + 3 biciclete), masina incarcata cam ca mai sus.

Tot asa, la dus am mers pe uscat, la intoarcere pe ploaie non-stop, cam la aceleasi viteze. N-am observat ca consumul sa creasca cand am bicicletele acolo, asta apropo de alta discutie cum ca ar consuma mai mult cu biciclete pe carlig. La mine (Variant) n-am observat nicio diferenta, la berline se pare ca creste consumul cu vreo 0.3-0.5 litri, din cauza ca bicicletele sunt mai "expuse" decat la Variant probabil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intreb oare daca nu ploua, cat ar fi iesit consumul? Probabil in jur de 5%, care pt viteza cu care ai circulat mi se pare fooooarte bun, sa nu zic de neatins. Si mi e imi consuma pe ploaie mai mult, e normal sa scada rezistenta la inaintare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Depinde de cum se circula in momentul ala pe autostrada. Daca e liber si poti merge constant, fara franari in blocaje, urmate de accelerari pana la urmatorul blocaj, atunci se pot scoate consumuri frumoase. Pe mine m-a impresionat placut ca am reusit sa scot o viteza medie de peste 100km/h, asta de cativa ani e o performanta din ce in ce mai rara pe autostrazile germane, cele (cica!) renumite pentru lipsa limitei de viteza :tuktuk:

 

In august am planificat o tura mai lunga pana in Corsica, voi vedea atunci ce consum fac cu masina plina si probabil cu aerul conditionat pornit. Trebuie spus ca acum vremea e foarte buna pentru consumuri reduse, de vreo 2 zile nu au mai trecut temperaturile de 10 grade, azi dimineata erau vreo 5 :winter:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Na ca acum am mai salvat un bon de motorina pe spritmonitor.de si vad ca la ultimele 2 plinuri facute cu rotile de vara difera destul de mult intre ce afiseaza BC-ul (5.5 l/100km) si consumul real: o data 6.0 si o data 6.3 :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intreb oare daca nu ploua, cat ar fi iesit consumul? Probabil in jur de 5%, care pt viteza cu care ai circulat mi se pare fooooarte bun, sa nu zic de neatins. Si mi e imi consuma pe ploaie mai mult, e normal sa scada rezistenta la inaintare.

Sa creasca rezistenta la inaintare, nu sa scada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulianb2007

Sunteti perseverenti :) . Eu torn in B7 tot timpul tin rezervorul la 2/3. Dar din bonuri 80% urban in 11.000 km CB 6.7 real 7.2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!