Jump to content

consumul real


PassatB7
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

Pentru Passat B7 2011 1.6 TDI, consumul este undeva la 6,1-6,5L la un condus 30% oras - 70% extraurban. La drum extraurban consumul este in jur de 5,6-5,7 L, iar pe autostrada la 140 km/h in treapta a 6-a consumul este in jur de 6-6,2 L (aproximativ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, masina mare si motor mic....cred ca in oras consuma de rupe. Consumurile astea date de tine sunt reale, sau ce afiseaza BC-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1499 kg nu e asa de mare. Cu un rezervor de 70l (dar fara sa consum toata rezerva), ma duc peste 1100 km in regim 30 oras-70 extraurban; cel mai mult am lasat pana la 1150 km, vara. Iarna acum imi ia 7L in acest regim (mai ales ca acum am filtrul de aer cam imbacsit), de unde nu am facut nici 950 km cu un rezervor.

 

In oras consuma ce-i drept 8-9L, dupa cum am vazut pe CB. Nu rulez prea mult urban, deci nu pot sa dau un consum mediu urban. Dar mai apoi sunt si 2.0 TDI care consuma 11-12L urban (cunosc mai multe cazuri), asa ca nu stiu cat de relevant e in mediul urban. Partea cea mai proasta la consum e greutatea masinii, indiferent ca e 1.6 sau 2.0 TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 tdi consuma 11-12 doar daca merge bara la bara, adica mai mult sta decat merge si asta pe distante scurte. Deci e irelevant.

Mie in 2 ani mai mult de 10.1% media pe un rezervor in conditii de iarna in bucuresti nu mi-a luat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa si eu in trafic urban mai relaxat ma duc sub 7.5%, 7,5-8%, depinde de trafic si de cat de mult stau la semafor. Dar nu conduc deloc subturat: tot timpul ma duc pana la 2300-2500 ture, cateodata 3000. Mecanicul mi-a recomandat tot timpul sa ating cel putin 2500, altfel sunt pe drumul cel bun in viitor pentru schimbare/curatare filtru particule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

v4hr.jpg5v44.jpg5cuu.jpg

 

cam asa consuma a mea masinuta extraurban, urban ma raportez la valoarea de "peste 9"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, esti cam peste medie, avand in vedere ca consumul real e cu cel putin 0.4-0.8 mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu asta, dar la nici o masina pe care am condus-o pana acum eu nu scoteam consum bun si nu pot sa spun ca conduc prea sportiv. dar nici nu as schimba dupa cum imi arata pe bord sa schimb vitezele. chiar daca sarcina pentru motor e destul de mica sa ceara a 6-ea la 70 la ora eu nu o sa i-o dau, la fel si pentru celelalte trepte de viteza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia incearca sa faci cum zice...si o sa scoti mult mai bine. Eu conduc majoritatea timpului pe autostrada, iar pe drumuri asemanatoare celor "nationale" din Romania scot de obicei mult sub 5% (real, nu BC), la viteze medii asemanatoare cu a ta.

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Frumos consum, zic eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Intrebare: dupa cati km se "lasa" motorul M6 2.0 TDI 140 CP BlueMotion? Masina are acum 4.000 km la bord si consuma 7.5 l urban, 5.7 l extraurban(doar soferul) si 6.2 l extraurban(sofer+2 pasageri+portbagaj plin cu bagaje). In plus, turometrul sta in relanti pe la 900-950 rpm.

Modificat de DJ44MKE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

B7 Variant 4Motion 140cp, 6 viteze - cu masina goala afara am ajuns si la 4.7.  Cu portbagajul incarcat la o medie de 140km/h undeva pe la 6.9. In bucuresti cu masina goala pe la semafoare si condus "un pic" sportiv cam 10.5 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buresti-Motru aprox 600 km, 3 pers in masina + bagaje, AC ON, mers sportiv cu depasiri multe si 140-150 pe A1 - 5.0l/100km - super multumit de consum, cu Fordu de 1.6 la drumul asta nu scoateam sub 6L pe CB daca o alergam asa tare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am luat taraboanta mea de doar cateva saptamani dupa ce Citronela pe care o aveam si-a dat obstescul sfarsit intr-un pasaj inundat aproape de Milano. Am luat masina de la Cluj-Napoca, i-am facut plinul la circa 40-50 de km spre Oradea. Cu acel plin am ajuns la Oradea unde am inmatriculat-o, m-am "fatait" cu ea pe acolo, am plecat si ajuns la Targoviste unde iar am "fatait-o" cam o saptamana.Iar la Targoviste am reusit "performanta" de ai "forta" intrarea a peste 73 de litri-in ciuda faptului ca oficial rezervorul are doar 70. Este adevarat si faptul ca de la 68-69 de litri m-am cam chinuit vreo 5 minute sa fac sa intre si restul.Care a intrat fara sa dea pe dinafara si sunt convins ca macar alta jumatate de litru ar mai fi intrat.....

  Ei bine, cu aceasta motorina am plecat inapoi la Oradea pe ruta Pitesti-RM.Valcea-Sibiu-Sebes-Cluj-Napoca-Huedin.La Oradea de altfel i-am schimbat parbrizul care avea vreo 5-6 lovituri zdravene de piatra si care riscau pe viitor sa "plece" -sa devina adevarate crapaturi.L-am platit 2140 de RON in care cei de la VW mi-au dat si stergatoare noi....Din Oradea am plecat spre Budapesta,apoi spre Slovenia-Maribor-Lubliana si pana la Noua Goritie , unde in apropierea granitei cu Italia am facut din nou,plinul.Ca fapt divers eram deja pe rezerva iar computerul de bord imi dadea o autonomie de inca circa 120 de km....Am reusit sa introduc de aceasta data varsand chiar un pic de motorina pe dinafara -68,73 litri de motorina , dupa ce , conform "trip"-ului facusem de la benzinaria Petrom din Targoviste exact 1358,1 Km. Aceasta inseamna o medie de 19,76 de kilometri cu un litru sau 5,06 litri la 100 de Km.......ceea ce mi se pare un consum excelent.Intr-adevar si pe computerul de bord imi indica un consum mediu de 5,1 la 100 de Km si,daca mai tin bine minte , o medie a vitezei de circa 105 km la ora ( dar aici nu mai sunt asa de sigur daca am vazut-o odata ajuns la Milano sau mai inainte ).

  Doresc sa specific faptul ca am condus aproape 100% extraurban ( la Oradea am facut foarte putini km prin oras)-prin Romania cu viteza de circa 100 la ora extraurban si 50-60-70 urban ( nu de alta dar te apuca efectiv strechea sa ai de mers sute de km in regim-100 de km la ora cativa km-si alti km cu 50 la ora-iar accelerezi la 100 iar reduci la 50 .........Iar daca reduci la 50 TIR-urile pe care de abia le-ai depasit in extraurban -parca "te imping" din spate in localitati...... :RO flag: .In Ungaria pe autostrada am rulat cu circa 140 de km la ora , iar in Slovenia am depasit limita legala in general cu pana in 10 km orari in plus adica in general ruland cu 110-140 de km orari.In Italia am mers apoi ceva mai repede......

  Profit de ocazie sa ii sfatuiesc pe cei care au autonomie mare la propriile masini si care merg prin Slovenia spre Italia sau Spania , ca motorina din aceasta tara de tranzit este mai ieftina decat din Romania.Astfel ca , de aceasta data nu am mai realimentat la iesirea din Romania pe la Bors,ci direct in Slovenia ( unde combustibilul este acum mai ieftin decat in Romania ,Ungaria sau Italia)- parca de 1,36 Euro la litrul de motorina.

  Ca incarcatura a masinii am fost doar doua persoane cu portbagajul destul de plin ( plin dar nu exagerat......multumita portbagajului cu adevarat generos al Passatului Variant. Legat de aceasta , o faza haioasa a fost atunci cand prietena mea m-a intrebat unde ii pusesem bagajul -destul de voluminos de altfel, iar eu il pusesem deja in "fundul" portbagajului... :)) desi ea se afla langa masina langa portbagajul deschis.......

 Oricum, la stabilirea consumului de combustibil sunt in joc foarte multi factori-importanti cu totii-de la starea tehnica a masinii (starea motorului ,a anvelopelor,etc.),stilul de conducere ( cei de la VW Oradea mi-au spus ca au avut un caz al unei doamne soferite careia ambreiajul masinii VW Passat nou noute i-a fost schimbat dupa doar 800 de km... :tuktuk: ),conditiile de trafic ( extraurban sau intraurban-zone cu trafic sau nu),terenul  predominant in plan,in coborare sau in urcare, dar si conditiile meteo ( sa conduci mult timp cu vant puternic din fata -afecteaza desigur consumul-ca de altfel temperaturile extreme) sau nivelul de incarcare al autovehiculului ( una este sa mergi singur in masina goala si alta este sa fiti in 5 cu portbagajul arhiplin)....... Cum toate aceste conditii sunt foarte variabile de la un caz la altul este destul de dificil sa stabilesti cu claritate un anumit consum.

  Totul este sa adaptam cat mai multe masuri posibile pentru satisfacerea acestui aspect al consumului-daca el ne intereseaza cu adevarat.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun consumul! Apropo, cati km are mașina ta? Fiindcă eu tot cred ca fiind sub 10000km(a mea) consumul este de 6L/100km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La capitolul kilometri ,si-a facut de mult rodajul...... :lol: .In bord sunt 150.000 acum...


Oricum, daca ai inca foarte putini kilometri facuti cu ea,te sfatuiesc calduros sa o menajezi ca pe un bibelou.......Pentru ca si in functie de cum o "obisnuiesti" vei avea parte de consumuri mai mari sau mai mici de motorina sau de ulei pe viitor......


Si intr-adevar este foarte posibil ca autoturismul tau sa aiba,fiind inca in rodaj , un consum mai ridicat de combustibil.

    Daca nu este o povara financiara prea mare, o buna idee cred ca ar fi si sa-i schimbi ceva mai repede uleiul si filtrul aferent precum si sa fi mai atent la calitatea motorinei pe care o pui in rezervor-in sensul ca nu cred ca ar fi prea indicat sa alimentezi de la orice benzinarie......in ciuda pretului probabil mai convenabil.

Modificat de Calin-Ionut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorina doar de la OMV. Schimbul de ulei am înțeles ca se face după o alerta pe care o da calculatorul mașinii. Fiind in garantie nu as vrea sa intervin de capul meu cu intervalul de revizie. Stilul de sofat e semi-sportiv, mai vede din când in când si 4000 rpm. Merci ca m-ai linistit cu consumul, probabil o sa mai scadă după 10k.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

omv, petrom sau mol comercializeaza acelasi carburant, de la Brazi.

Modificat de chryssti
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa 40.000 de km te vei bucura de un consum mult mai mic si de un motor mai "elastic".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea are 1000 de km acum, 2.0 TDI 140 CP. Am alimentat(facut plinul) imediat dupa ce am ridicat o de la dealer , cum ziceam...am parcurs 1000 de km( 20 % urban, 80 % extraurban) si mai am vreun sfert de rezervor. Spre exemplu, ieri am parcurs aprox. 50 de km in Bucuresti prin trafic destul de anevoios si pe calc. de bord imi arata 5,6 cu climatronic pornit cam jumatate din aceasta distanta, start & stop activ. 

Eu ma declar foarte multumit de acest consum care sunt convins ca se va imbunatati dupa cateva mii de km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite o idee! Eu dezactivez start&stop pentru ca mă sperii ca tot romanul când se opreste motorul la semafor :) Poate de acolo am consumul mai mare...sau de la unghiul de 0* pe care îl face pedala de acceleratie cu podeaua :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mers 50%oras-50%autostrada

Regulamentar (nu vrem sa luam amenzi),sa speram

Consum mediu 6,2%

Esti un mincinos,cu trei persoane in masina!!!!

Dute si te plimbaaaa!!!!

Esti un mincinos,cu trei persoane in masina!!!!

Dute si te plimbaaaa!!!!

Mers 50%oras-50%autostrada

Regulamentar (nu vrem sa luam amenzi),sa speram

Consum mediu 6,2%

Esti un mincinos,cu trei persoane in masina!!!!

Modificat de catalion28
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in 2400 km am medie 6.2 si oras am observat ca scot max 7

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!