Jump to content

Vreau sa cumpar un B8!


GunX
 Share

Postare recomandată

Autohold inseamna ca iti tine masina in rampa. Start/stop iti opreste motorul.

 

Nu e printre cele mai fiabile, dar important e sa fi fost intretinuta corespunzator. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este o cutie sensibila daca iti bati joc de ea. batut joc de ea inseamna sa te dai "sportiv" cu o cutie proiectata pentru confort sau sa nu ii respecti intervalele de service. revizia la cutie e destul de costisitoare, multi "economisesc" la capitolul asta, apoi se plang ca e cutia proasta ca se strica. 

Modificat de GunX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru explicatii. Ma voi mai gandi, in cazul acesta. Trebuie sa ma interesez ce e cu auto-hold-ul asta. Vad ca butonul exista, dar am impresia ca e doar de forma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Eu am și climatronic simplu (pe o singura zona) și Multitronic 8+1...

Clima pe o sg zona își face treaba asa cum trebuie, nu suferi în niciun caz (rar au fost cazurile când am dat temperaturi diferite la precedenta mașină pe care aveam pe 2 zone.

Nu simt lipsa gurilor de ventilație din spate pentru ca oricum acolo stau kinderii (la mașină de serviciu le țin inchise)... Am mașina de 2 ani și nu am suferit în vreun fel.

Multitronic-ul 8 este o cutie trecuta peste bolile copilăriei, necesita (ca orice automata) întreținere la fiecare 60k km - cel puțin cele de la VAG - și este dedicata confortului. E o combinație ideala pt tfsi dpmdv, nu are agresivitatea Dsg ului și nici sportivitatea lui însă se pretează altor întrebuințări. Cum am DSG pe cea de la serviciu, pot face o comparație la obiect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru precizari. Am inteles si eu ca aceasta cutie necesita o intretinere periodica, lucru care nu ma sperie desi nu prea stiu in ce consta si ce preturi presupune. Imi este frica sa nu se defecteze 'fara motiv', adica sa nu fie prea sensibila. Nu sunt ahtiat dupa viteza si nici nu conduc agresiv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Atunci ar trebui sa te servească corect.

O revizie la cutie te costa undeva în jur de 2000 lei +/- la fiecare 60k km...

Personal nu as lua cutie automata (de orice fel și producator) fără istoric service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am un Mitsubishi Lancer 2012 invite, 37.000km,  1.6 117 cai benzina, este pe autovit la vanzare. Sub 10.500 nu o sa il dau.

Si ma gandeam sa imi achizitionez un A4, prefer pe firma cu TVA deductibil. Deci valoarea masinii ar fi cam 13.000 euro sa zic. 

Fac cam 12.000-13.000 km pe an, deci e ok si 1.8 tsi si 2.0 diesel, probabil ca nu va fi foarte mare diferenta in buzunar. 

Ma incadrez in banii astia la unul cu leduri si navi ? 

 

Intrebarea mea e : Daca vi se pare ok sa dau o masina cumpara de mine noua din reprezentanta, cu motor mai mic si putine dotari insa, pe una cu 150.000 probabil si mai batrana ca an, dar cu un confort, motor si dotari superioare ? PS : chiar am nevoie de confort :D

 

Nu as avea prea multi bani de bagat in "eventualele stricaciuni". 

 

Imi place asta desi nu are navi daca or fi km reali : http://www.dasweltauto.ro/d/detail#brand=QXVkaQ**&carId=1012900676&carIndex=2&garantie=false&maxKM=125000&maxPage=2&maxPrice=250000&maxRegYear=2009&modelgroup=QXVkaXxBdWRpIEE0

Modificat de RaduVicol
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

- masina de la weltauto pare ok. nu are suspensii s-line/sport, ceea ce e bine. ar mai avea nevoie de pilot automat (se poate monta aftermarket). scaunele integral din piele neagra o sa se incinga prea tare vara.

- 1.8 tfsi e un motor fiabil, nu prea sunt probleme cu el.

- navi nu ai nevoie, citeste acest post http://vwforum.ro/topic/84391-vreau-sa-cumpar-un-b8/?p=2416087

- eu am cumparat 3 masini de la weltauto si toate au fost ok. normal ca am avut unele probleme dar au fost minore. as cumpara din nou de la ei daca ar fi cazul.

- obiectiv vorbind, nu merita sa dai masina ta luata de noua, poti trai f bine cu ea inca 10 ani si cu costuri mai mici decat cu un audi in general/a4 in particular. subiectiv, daca iti doresti un a4, iti iei un a4.

Modificat de mihaicicioc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Pe acelasi principiu n-ai nevoie nici de geamuri electrice. Nici de xenon. Nici de leduri in far. Nici de climatronic. Nici de piele. Nici de pilot automat. Pot continua lista pana maine :) Ideea e ca de aproape nimic nu ai nevoie, dar toate astea iti fac viata mai usoara si te fac sa te simti mai bine in masina ta. Cat despre factorul vizual, nu poti compara cum arata consola cu navigatie fata de tristetea aia cu 10 metri patrati de plastic gol unde se vede clar ca ceva lipseste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar, sa revenim cu picioarele pe pamant, de regula Das Welt Auto vand masini ce au istoric complet in service, eu asa stiu. Deci faza cu kilometrii reali zic ca e f sigura.

Modificat de Muraru Dan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar revin la intrebarea mea...Voi ati face trade`ul in locul meu ? Lancer 2012 37.000 km vs A4 2008, 100.000 km? 

A4 S line arata super la exterior. Frumos si interior, fara navi si leduri spate din pacate. Dar per total cred ca e ok masina. Credeti ca trebuie bagati ceva bani in ea daca e sa o iau ? Distributia e pe lant ? 


Va atasez niste poze cu masina 


:)

post-148779-0-65837500-1423668795_thumb.

post-148779-0-49160400-1423668798_thumb.

post-148779-0-28567800-1423668805_thumb.

post-148779-0-37091900-1423668849_thumb.

Modificat de RaduVicol
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina de la welt nu e S-line in intregime!

http://www.dasweltauto.ro/d/detail#brand=QXVkaQ**&carId=1012900676&carIndex=2&garantie=false&maxKM=125000&maxPage=2&maxPrice=250000&maxRegYear=2009&modelgroup=QXVkaXxBdWRpIEE0

Are bara spate si pragurile fara sa aiba bara fata si nici tips-urile cromate cum vin la toate S-line.

 

O masina luata de noua cu atat de putini km sa o dai pentru un A4 la peste 100k si mai veche 4 ani discutabil.  La dotari nici nu se poate compara si nici la motor, A4 fiind mult superior. Acelasi lucru si la interior, practic Lancer 2012 arata de parca ar fi din anii 2000. Targetul Mitshubishi fiind altul.

Ca design mie imi place mai mult lancer (cu niste jante de 18", are deja eleron).

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La design exterior e super. Practic trebuie sa renunt la faptul ca am o masina diferita care o vezi de 3-4 ori pe zi, la km putini, an bun si faptul ca urmeaza sa nu bag niciun ban in ea in favoarea dotarilor, confortului si motorului superior. Totusi 100.000 la A4 nu cred ca e o problema din moment ce eu fac cam 12.000km pe an, anul e cam belea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total de acord cu ego ; exterioril e super la lancerul tau..insa interiorul...e.." sport" sa zic asa ; audi e altceva..totusi, nu as da lancerul, vorba ta, o masina mai unica pe strazi pt A4 care e plin de el..singurul lucru "deranjant" la lancerul tau e motorul..si...deprecierea..daca iti permiti intretinerea A4-ului si eventualele costuri de intretinere ale unei masini mai " premium ", daca tu cauti confort sporit si dotari, atunci A4 e pt tine ; btw, la cum e saturata piata de masini..nu cred ca iti vei gasi client cu cash pt lancer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raduvicol,stai cu lanceru,nu te grabi sa-l vinzi...eventual fa un test cu a4 inainte

 

eu am avut b8 acu 5 ani,postez pe acest topic de cind l-am vindut adica acu 3 ani...l-am vindut din motivul care-l zice algorab ,ma enerva consola si mi-am luat a3 dupa 2010 de care sunt muuuult mai multumit la toate capitolele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect, sunt cam offtopic ,da imi dau cu parerea ca am avut masina B8 si poate pot ajuta colegii ce vor sa cumpere b8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ambreiajul la masina aia a fost schimbat deja 100%,la fel si distributia daca km sunt reali deci tehnic trebuie sa fie foarte buna

 

daca nu lasa mai mult de 300 la masina inseamna ca masina e ok,ar trebui sa o vezi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut o masina cu 250.000km si chiptuning de la 130.000km pe care-am vandut-o cu ambreiajul original, mergand perfect. Deci nu cred ca exista o regula clara. Daca masina aia a mers spre exemplu facand naveta cateva sute de km pe zi pe autostrada, ai uzura ciuciu la ambreiaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi se pare cea mai putin importanta problema daca trebuie schimbat ambreiajul. E masina adusa din Franta de un samsar ce mai are de vanzare cateva masini, iar anuntul este elaborat in stilul caracteristic cu "perfecta estetic si tehnic" si cel putin o inadvertenta ("LINIE AUDIO HI-FI").

 

Nu va bucurati la A4 b8 la 10k doar pt ca e Audi. Nu trageti de buget ca sa luati un Audi ieftin si apoi sa nu mai fie buget pentru schimbat piese. 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sincer pt toti doritorii de a4 b8 un gind...

 

eu umblu mult in germania (si de 3 ori pe luna) dar nu va mai faceti iluzii in privinta preturilor raportat la nr de km....pot sa va zic ca eu nu am vazut inca a4 din 2011 acolo sub 12000 euro fara 270-280K la bord...

 

sa va zic pretul de germania...nu stiu,mai bine tac

 

totusi daca m-am bagat in seama un b8 din 2011 cu 140000 km cu dotari medii motorizare 143cp este undeva la 14000-15000 euro deci concluzia trageti-o voi referitor la anunturile de pe autovit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In curand o sa vina nemții sa cumpere de la noi :))

Poate nu e o gândire prea sănătoasă dar eu parca as prefera sa iau un A4 de la samsari doar datorită faptului că ei l-au luat la pretul fara TVA care la o asemenea suma e destul de mare. Sa nu mai zic de costul transportului care e destul de mic , aducând masini cu platforma.

Eu ca persoana fizica sigur ies mai scump daca merg sa o caut in Germania.

Lăsând la o parte număr de km eu zic ca sunt sanse sa găsesti si masini ok la un pret mic ( pentru un B8).

Ar fi interesant de stiut de la posesorii de B8 si nu numai, care ar fi bubele acestui model !?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!