Jump to content

VW Golf .:R - The blue rabbit


DarianM

Postare recomandată

  • Replies 349
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DarianM

    105

  • JUG

    31

  • Kostas

    29

  • xht20

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

Da, ala e, atat ca in link-ul tau sunt incluse si discurile de pe spate.

Modificat de JUG
Link către comentariu

este super smecher kit-ul - asta il am si eu pe masina - doar pe cel de fata - nu am discurile de pe spate si sincer nu stiu daca trebuie sau nu dar cel de pe fata e bestial

Link către comentariu

Daca vrei te pun in legatura cu Daniel, patronul companiei. Imi e prieten apropiat si iti poate oferi un discount bun pt ca vii din partea mea

este super smecher kit-ul - asta il am si eu pe masina - doar pe cel de fata - nu am discurile de pe spate si sincer nu stiu daca trebuie sau nu dar cel de pe fata e bestial

Discurile spate sunt la dimeniunile OEM si singurul "avantaj" e ca au acelasi pattern ca cele de pe fata. In rest nimic deosebit

Link către comentariu

Rămâne de văzut. N-am în plan modificări. Va fi mașina mea de zi cu zi în principiu. În oraș nu-mi prea sunt de folos. Măcar de-aș putea să ies mai des.

Link către comentariu

Exact acel kit il vreau si eu dar mai am de asteptat pana bugetul devine disponibil. Sper sa il gasesc la un pret bun atunci

Link către comentariu
  • 2 months later...

updates

 

- Capota full carbon 3,5 kg by Custom Performance Valcea

- Trimuri interioare carbon (lac albastru)

Rsz 20130410 135126

Rsz 20130410 135151

Rsz 20130410 135132

20130410 135232

 

Link către comentariu

Superbe.

Doar ca as fi pus directie fibrei opusa de cum e acum, ca sa aibe aplecare in aceeasi directie cu celelalte elemente ale usii (maner, etc).

Link către comentariu

Arata superb! Nu stiam ca se lucreaza in Romania cu fibra de carbon la nivelul asta :)

Daca poti ne spui si niste preturi?

Link către comentariu

frumos si fac front comun la culoare cu jantele.

(eu as scoate stickerul-e prea mare,dc tot e musai  sa il pui,atunci era o optiune sa fi pus unul la aceeasi dimenisune ca stickerul vwforum pe sprinceana unui far 

post-119733-0-84477100-1365756946_thumb.

Link către comentariu

13-15 kg, enorm :D Sunt curios de pret, cu toate pe Leon 1p arata oribil capotele de carbon...cel putin la culoarea mea alb..

Link către comentariu

Sa revin cu lamuriri:

- pretul este 1200 euro capota de carbon asemanatoare (pretul variaza in functie de dimensiune si complexitate atat in sus cat si in jos)

- tehnologia folosita este de infuzie la rece toate echipamentele, materiale si know how sunt furnizate de aceeasi firma ce livreaza tesatura si rasinele de carbon pentru multi producatori auto europeni printre care si Koenigsegg. Tehnica folosita este exact cea de aici

- carbonul este de 12k de aceea este extrem de rigid si usor fata de cel de 3k.

-elementele interioare sunt laminate cu preform si au costat undeva intre 300-400 euro (mai am de facut cateva)

 

Legat de greutate: cea originala undeva la 18-19 kg fara balamale, cea de carbon 3,5 kg fara balamale, s-au folosit toate prinderile originale, balamale etc.

 

Alte detalii prin pm.

 

PS: legat de sticker - are rol de marketing masina mea fiind si de prezentare, urmand sa faca baietii usile, haionul aripi etc.

Link către comentariu

Cam 100E pe kg slabit :) Probabil ca atat face insa in tara noastra cam greu de satisfacut un asa moft.

Ar trebui sa asiguri masina acum la noua valoare data de elementele de carbon.

Link către comentariu

Capota cel puțin, da, mai ales pe la noi.

 

Oricum arată foarte bine și pentru diferență, parcă nu e chiar exagerat de scump.

 

Cum e distribuită greutatea la R?

Link către comentariu

Cum e distribuită greutatea la R?

Prost!:)

Macar dac-ar fi un 62-38, dar nu cred.

De pe fata ar fi minunat daca s-ar scadea 50kg. Nu e greu, dar e scump.

Link către comentariu

Nu e chiar asa de prost distribuita dar usurata pe fata cu capota, aripi, frane brate si mutata bateria se echilibreza binisor.

 

Pretul este poate peste bugetul unora, dar pentru cine doreste sa usureze masina este cea mai buna si eleganta metoda

Link către comentariu

Cică ar fi 60/40.

 

Oricum am întrebat și pentru că mie hayonul mi se pare ușurel și în general nu cred că spatele are suficiente elemente pentru a echilibra mașina. Și atunci nu prea merită hayon și mai ușor.

Link către comentariu

Asa este, atentia trebuie canalizata pe puntea fata.

Relocarea bateriei e o idee buna, doar ca e o caruta de bani setul de piese necesar(circa 800EUR).

Link către comentariu

Exista baterii slim usoare special pt racing, mult mai usoare decat cele OEM

 

Eu nu prea inteleg dc se alearga dupa usurarea extrema a masinii atata vreme cat nu se participa cu ea la competitii profi unde sa conteze fiecare kg

Adica decat sa se cheltuiasca 5-6000 Euro pt usurarea masinii cu fibra de carbon, se pot schimba scaunele fata cu unele usoare, se poate scoate bancheta spate si ai dat jos mai mult decat cu fibra.

Nu stiu cat se poate usura masina cu fibra respectiva (50-60kg cred) (capota, aripi, usi, hayon)

Ideal e sa poti sa le faci pe toate dc ai posibilitatea.

Dc ne referim strict la Cp/kg -  la jumate de pret se pune o turbina mai mare plug and play (LOBA LO400 de ex) si iesi mai bine la raport decat fibra.

 

E strict o parere personala. Nu cred ca merita usurarea pt cateva zeci de kg (in cel mai bun caz) - raportat la cheltuieli.

Modificat de saibot
Link către comentariu

În general nu prea merită să faci multe chestii, dar ține și de pasiune și de multe ori nu destinația este cea care contează, ci drumul. Vezi de exemplu fusco câte calcule și-a făcut și totuși e o distracție.

Link către comentariu

De preferat este ca usurarea sa vina cu alte imbunatatiri pe langa, vezi frane mai performante(fading redus, greutate redusa, aspect imbunatatit), bascule de Audi TT(greutate redusa, confort sporit, imbunatatire tinuta de drum), aripe evazate(greutate redusa, aspect imbunatatit, posibilitate imbunatatire tinuta de drum daca se mareste ecartamentul), alte scaune si multe altele de genul.

Depinde foarte mult ce urmaresti! Daca vrei acceleratie, atunci aproape ca nu conteaza de unde dai jos greutatea, atat timp cat masina e 4x4 si nu cu tractiune sau propulsie(risti sa pierzi aderenta). In schimb, daca vrei o masina echilibrata, mai agila si mai placuta la condus, trebuie sa incerci egalarea distributiei masei fata-spate, iar aici alde scaune usoare sau bancheta data jos nu prea fac bine, chiar mai mult rau.

 

Cat despre piesele din carbon, ele sunt ceva deosebit, un rafinament care nu e la indemana oricui, dar ajuta mult in canalizarea scaderii greutatii.

Link către comentariu

Nu stiu cat se poate usura masina cu fibra respectiva (50-60kg cred) (capota, aripi, usi, hayon)

 

Acum cateva zile am facut un calcul cu baietii cat se usureaza din capota, haion, 4 usi, aripi, iar cifra era peste 150 kg. dar in cazuri extreme se poate merge mai departe schimband aripi spate + cadre laterale, plafon si sectiuni de podea ajungadu se la reduceri de inca 170-180 kg.

 

Cat despre piesele din carbon, ele sunt ceva deosebit, un rafinament care nu e la indemana oricui, dar ajuta mult in canalizarea scaderii greutatii.

 

+1

Link către comentariu
  • 1 year later...

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!