Jump to content

VW Golf .:R - The blue rabbit


DarianM

Postare recomandată

  • Replies 349
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DarianM

    105

  • JUG

    31

  • Kostas

    29

  • xht20

    25

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dsg ul este cea mai rezistenta componenta din masina aia :)

Link către comentariu

Glumești sau sunt piese care cad în mod tradițional?

Am înțeles că jantele pe 19 sunt o mare problemă.

Link către comentariu

Nu stiu daca glumea AndiB sau nu, dar din ce am citit pe forumurile de afara, DSG-ul 6 suporta foarte mult abuz. Am vazut masini cu Stage II+ la motor si Stage II la cutie care vad LC-ul aproape zilnic sau de 10-12 ori intr-o zi la pista de drag si rezista cu stoicism.

De ce sunt jantele de 19 o mare problema?

Link către comentariu

Nu glumeam absolut deloc dsg ul este foarte bine construit, spre deosebire de alte subansambluri. Masina mea avenit stoc cu 320nm iar acum am in jur de 460

Link către comentariu

:)). Si a mea a venit stock cu 350, am acum 435 Nm si a crapat mecatronic-ul la 46.000 km. Depinde si de cum ti-este norocul...

Link către comentariu

Mechatronic-ul este o componenta "mai mult" electronica decat mecanica si nu stiu cata legatura au partile mecanice si uzura lor cu aceasta unitate de control. Ea guverneaza o serie de senzori si are ca scop principal alegerea treptei de viteza optima, asadar nu mare lucru, in principiu.

Cresterea valorii cuplului nu cred ca influenteaza direct unitatea Mechatronic, ci doar discurile de ambreiaj si integritatea fizica a cutiei in sine.

Cazuri izolate de probleme au toate cutiile, fie manuale sau automate si indiferent de producator. In final, eu zic ca DSG-ul e foarte rezistent!

P.S.: Nici nu are rost sa discutam de alde TC-SST-ul de pe Mitsubishi: o belea ambulanta! :D

Link către comentariu

Mecatronicul nu e nicidecum mai mult electronica, e o componenta hidraulica extrem de complexa si guverneaza absolut tot legat de cutie (cuplare-decuplare ambreiaje + selectare trepte viteza). Practic in afara de mecatronic DSG-ul nu e compus decat din 2 cutii manuale clasice, cu arbori si pinioane aferente + 2 ambreiaje multidisc, care normal ca rezista la foarte mult abuz, spre deosebire de unitatea de comanda care e destul de sensibila.

Mie mi-a picat primul la 40.000km cu masina stock, mers absolut decent, si acum la 70.000 a inceput si al doilea sa dea semne ca cedeaza (bruscari la plecarea de pe loc, schimb 1-2 mai violent)

Link către comentariu

Mie mi-a picat primul la 40.000km cu masina stock, mers absolut decent, si acum la 70.000 a inceput si al doilea sa dea semne ca cedeaza (bruscari la plecarea de pe loc, schimb 1-2 mai violent)

S-ar putea să nici nu apuc să fac eu 40k cu ea vreodată. În plus am văzut că nu e foarte scump.

De ce sunt jantele de 19 o mare problema?

Am văzut că nu prea rezistă.

Link către comentariu

Pana acum eu nu am auzit/ citit de jante Talladega OEM care sa crape, dar cine stie?!

Ale mele pana acum(16500km) nu s-au indoit, iar de crapat nici atat, ceea ce e si normal daca mergi cu grija si, poate mai ales, avand in vedere ca jantele OEM sunt recunoscute pentru rezistenta, insa din pacate si pentru greutatea mare. :(

Cat despre Mechatronic, intr-adevar, nu e foarte scump. Durerea apare daca trebuie sa schimbi ambreiajele, nu Mechatronicul.

Link către comentariu

Eu zic ca jantele OEM sunt cele mai rezistente din gama lor ....am auzit de OZ-uri pe 18-19 indoite , fisurate , BBS-uri (desi cred ca astia le produc la voi , nu stiu sigur) indoite , stiu ca sunt extrem de rezistente !! Totusi pe undeva e normal cand te gandesti la talon 35 si diam. 19 sa le mai faci "patrate" , dar asta la noi .... pe drumurile noastre impecabile !!!

Link către comentariu

Și asta e adevărat. Eu la BMW am avut 40 din 235 parcă pe față. Ceva mai mare talonul și suspensia mai puțin dură, deși e tot sport.

Pana acum eu nu am auzit/ citit de jante Talladega OEM care sa crape, dar cine stie?!

Îți arăt eu :D

Link către comentariu

Sa inteleg ca ti-ai luat R sau vrei sau stii pe cineva care a reusit performanta cu Talladega OEM? :D

Link către comentariu

Cat despre Mechatronic, intr-adevar, nu e foarte scump. Durerea apare daca trebuie sa schimbi ambreiajele, nu Mechatronicul.

Din pacate e fix invers:) Un set de ambreiaje e 6-700 euro si un mecatronic aprox. 1800.

Sa terminam cu OT repet: mecatronicul e o componenta ff importanta la DSG si orice defect se simte instant.

In postul anterior ma refeream ca am inlocuit un mecatronic pe garantie si acum dupa 2 ani si al doilea isi da duhul.

Modificat de thesaw
Link către comentariu

thesaw a avut dreptate in descrierea mecatronicului, exact aia face. Probabil in timp se uzeaza supapele acelea de la fortele mai mari, depinde si de noroc si de cum ai grija de cutie. Sunt sigur ca poti sa ai o cutie perfecta, daca nu ii faci revizile la timp o sa fie probleme.

Eu nu am avut deocamdata probleme cu DSG si sper sa nu am :)

Legat de jantele pe 19, sunt destul de rezistente, pana sa se strambe se ciupesc bucati din ele, eu stiu mai bine.

c6t9: ti-ai luat R? ce culoare? :D fa un topic sunt curios

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Daca tot aproape a trecut ianuarie mi-am facut calculele pentru anul acesta si am hotarat lista de modificari pentru 2013:

- DV Forge electronic cu arc albastru

- Evacuare refacuta pe 76 mm

- Intercooler (inca nu m-am hotarat modelul)

- update soft RBN la stage 2 si soft DSG

- sway-bars H&R

- arcuri H&R pentru suspensia dcc

- frane Alcon (asta mai spre vara-toamna)

- capota carbon by Custom Performance Valcea

- diverse interior alcantara by Custom Performance Valcea

- daca o sa fie buget - Haldex Controller

- Revizie motor+DSG+ bujii din nou+cam follower

Link către comentariu

oho - se pare ca toata lumea si-a pus ganduri mari cu R-ul in primavara/vara asta :)

spor la treaba :icon_cheesygrin:

Link către comentariu

Daca tot aproape a trecut ianuarie mi-am facut calculele pentru anul acesta si am hotarat lista de modificari pentru 2013:

- DV Forge electronic cu arc albastru (bun)

- Evacuare refacuta pe 76 mm (in sfarsit :)) )

- Intercooler (inca nu m-am hotarat modelul) (Wagner sau THS, parerea mea)

- update soft RBN la stage 2 si soft DSG

- sway-bars H&R (bun)

- arcuri H&R pentru suspensia dcc (bun)

- frane Alcon (asta mai spre vara-toamna) (suuuper)

- capota carbon by Custom Performance Valcea (interesant si sunt interesat)

- diverse interior alcantara by Custom Performance Valcea (frumos)

- daca o sa fie buget - Haldex Controller (bun)

- Revizie motor+DSG+ bujii din nou+cam follower

Felicitari. Mi-am permis cateva completari

oho - se pare ca toata lumea si-a pus ganduri mari cu R-ul in primavara/vara asta :)

spor la treaba :icon_cheesygrin:

Propun in vara o intalnire intre R-uri. Gen "Cars & Coffee" cum fac americanii. Iesim la o terasa, impartasim opinii...

Link către comentariu

oho - se pare ca toata lumea si-a pus ganduri mari cu R-ul in primavara/vara asta :)

spor la treaba :icon_cheesygrin:

Merci. Planuri sunt bani sa fie >:D

Propun in vara o intalnire intre R-uri. Gen "Cars & Coffee" cum fac americanii. Iesim la o terasa, impartasim opinii...

Foarte buna ideea

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!