Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

nu am, nu stiu cu ce se mananca acei senzori de presiune, dar in conditiile in care masinile ajung la noi in tara sa ruleze preponderent cu anvelope semiuzate sau chiar noi dar cu vechime de cel putin 4 ani, eu cred ca 2.8 e cam mult chiar si pentru inginerii germani. e o parere personala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista 2 feluri de "senzori". Unii dedicati, care masoara efectiv presiunea de la fiecare roata. Sunt optionali pe B7. Mai exista niste senzori de presiune "virtuali" care cred ca sunt serie la toate B7 parca. Sunt virtuali pentru ca de fapt se baezaza pe viteza de rotatie a rotii masurata de senzorii de ABS. ECU-ul de ABS compara cele 4 valori. Daca o roata se invarte mai repede ca celelalte, inseamna ca are diametrul mai mic, adica e desumflata. Simplu, ieftin dar imprecis. Mi se pare ca din 2015 sau 2016 toate masinile vandure in EU trebuie sa fie echipate cu senzori de presiune, virtuali sau dedicati.

 

Eu am 2.7 pe fata si 2.8 pe spate (Variant). Cu toate astea mi se pare ca ar mai merge ceva presiune, rotile au aspect cam dezumflat :D. E drept ca merg 40 din cei 50 km zilnici pe autostrada, dar sincer simt cand trec la rotile de iarna ca sunt ceva mai moi decat cele de vara. La service cand imi schimba rotile imi pun 2.7 la toate rotile, iar la Corolla 2.2 la toate rotile (La Toyota trebuie sapat prin manual ca sa afli cat trebui e umflate rotile, si valoarea corecta este 2.6 pe fata si 2.7 pe spate).

 

In general merg la viteze mari si cumpar numai anvelope premium, separat de vara si de iarna pentru ambele masini. Presiunea o verific cam o data la 3 luni, tin mult la asta ca rotile sunt singurul punct de contact al masinii cu asfaltul. In caz de accident, daca anvelopele sunt uzate, vechi sau umflate incorect, se prea poate ca asigurarea sa nu accepte sa plateasca. De aceea in general lumea pe aici nu risca, chiar daca e vorba de catave zgarieturi simple, se poate lasa cu facturi de mii de eur, lejer. 

 

Despre suspensia Passatului? Sincer mi-ar fi placut o idee mai dura, poate efectul se poate realiza si din jante de 17-18. E drept, pentru drumurile din Romania....Passat Alltrack, ridicat, roti de 16 :D Insa le-as umfla oricum corect, nu vreau sa am pe nimeni pe constiinta.


nu am, nu stiu cu ce se mananca acei senzori de presiune, dar in conditiile in care masinile ajung la noi in tara sa ruleze preponderent cu anvelope semiuzate sau chiar noi dar cu vechime de cel putin 4 ani, eu cred ca 2.8 e cam mult chiar si pentru inginerii germani. e o parere personala.

Mda, multi isi iau Passat ca sa moara de ciuda vecinii  si dusmanii, dar nu-si mai permit sa cumpere anvelope noi, sau sa le duca la service. Prefera sa piarda garantia, si sa iti faca inspectiile si schimburile de ulei la vreo spalatoarie auto. Imi aduce aninte de un filmulet pe youtube, cu un tip cu un Ferrari galben in Bucuresti....opreste la fantani pe Splai, se da jos cu o galeata, ia apa si isi spala masina acolo :D:D:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu prea imi vine sa cred dar..totul este posibil. ..poate cine știe omul a facut o aroganta si a vrut ca lumea sa îi admire masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia cu presiunea in roti este destul de discutabila. Parerea mea ca undeva pe la 2.4 2.5 este ok. Am senzori pe fiecare geanta. Asta vara, dimineata aveam 2.3 la amiaza pe 30-35 grade la viteza 100-120 km/h afisa 2.6 2.7

Mai mult , foarte putine vulcanizari/benzinarii isi metrologizeaza anual barometrele si chiar daca o fac, dupa 2,3 cazaturi pe beton nu mai indica foarte exacet

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am urmatoarea problema pe un 2.0 TDI, 140 cp, DSG

La pornirea cu motorul rece vreo 10 mins in deplasare se intampla urmatoarele:

Accelerare lenta... nu-mi schimba viteza ca in mod normal si se tureaza foarte mult fenomen insotit si de vibratii, resimtite de toti pasagerii

La fel cand trece la urmatoarea treapta se comporta ca si cum s-ar ineca.

Comportamentul se intampla in toate treptele de viteza 1-6. Vibratiile apar si pe acceleratie lenta sau brusca.

Este a 3-a iarna si prima oara cand a facut figure, un eveniment mai important care ar putea influenta ar fi schimbul de ulei din cutia de viteze.

Intre timp am facut si o programare (inca in garantie) dar as vrea sa-mi fac temele ca sa nu ajungem la o cauza data de vremea ploioasa sau de frigul de + 5 C :)

Pls ajutor cu posibile cause. Multumesc mult.

Modificat de dcpavelescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

 

Pe un TDI 2.0 177 CP, cutie manuala am urmatoare problema, sau nu stiu daca e problema

 

De o saptamana am sesizat cresterea consumului pe oras pana pe 12-14 cu motorul rece si cu motorul cald in jur de 10. Eu zic ca este foarte mult. Am sesizat ca la ralanti am o turatie de 1000 rpm in unele cazuri, in altele cazuri 800 rpm. Nu mi se pare prea normal pentru ca se manifesta aleatoriu, respectiv cu motorul cald, la 75 grade, cand e 1000 cand 800. Nu oscileaza . Astazi de exemplu temperatura uleiului era 71 grade si aveam 800 rpm. L-am oprit si dupa 5 minute pornit turatia a crescut la 1000 si a ramas asa minute bune de mers pe ralanti.

 

Inca o chestie ciudata, dimineata cu motorul rece, pana ajung la servici , max 10 minute, abia ca reuseste sa se incalzeasca la 90 grade, insa cand il opresc, ventilatoarele de racire se invart nebune. Asta pe temperaturi de -2 , +4 grade

 

Am vorbit cu cei de la VW si mi-au spus ca e normala turatia de 1000 pana se incalzeste. Mie mi se pare ca se manifesta aleatoriu, ca si cum ar fi un consumator/scurt pe undeva.  In bord nu am nici o eroare. Asta iarna pana la firma cu motorul rece scoteam 7, 7.5 , acum minim 10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerare filtru de particule - cel mai probabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, mai mult ca sigur nu sunt ventilatoarele de racire, este vorba de arderea reziduurilor din DPF... Cand imi face asa, pentru mine inseamna ca trebuie scoasa de urgenta la un drum mai lung, preferabil autostrada, macar o ora dus intors.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut . Am si eu vw passat 2.0 TDI 170cp DSG 4motion, referitor la consum pot sa ti spun ca la mine este in oras 9.7 si nu merg distante foarte lungi prin oras , ventilatoarele se aud si la mine dupa oprirea motorului tot din cand in cand . Din cate stiu, cand sunt probleme cu filtrul de particule masina scoate fum si se aprinde un bec de atentionare in bord .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand se aprinde becul ala din bord, cam se cere schimbat DPF-ul...:D

 

Da, ventilatoarele se aud cand isi face regenerarea, e normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine a parut o problema minora, nu mai functioneaza senzorul de la centura, astfel ca nu mai bipaie nimic si frana se elibereaza la plecare fara a fi pusa centura. Sper sa nu ma obisnuiesc sa nu o mai folosesc! Dar ce ar trebui sa fac sa remediez problema? Poate stie cineva!

In rest nicio problema, 93000 km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, trebuie inlocuit tot suportul in care se prinde centura.

 

ai verificat sa nu fie mufa de pe cablajul de sub scaun sau in podea - deconectata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am urmatoarea problema pe un 2.0 TDI, 140 cp, DSG

La pornirea cu motorul rece vreo 10 mins in deplasare se intampla urmatoarele:

Accelerare lenta... nu-mi schimba viteza ca in mod normal si se tureaza foarte mult fenomen insotit si de vibratii, resimtite de toti pasagerii

La fel cand trece la urmatoarea treapta se comporta ca si cum s-ar ineca.

Comportamentul se intampla in toate treptele de viteza 1-6. Vibratiile apar si pe acceleratie lenta sau brusca.

Este a 3-a iarna si prima oara cand a facut figure, un eveniment mai important care ar putea influenta ar fi schimbul de ulei din cutia de viteze.

Intre timp am facut si o programare (inca in garantie) dar as vrea sa-mi fac temele ca sa nu ajungem la o cauza data de vremea ploioasa sau de frigul de + 5 C :)

Pls ajutor cu posibile cause. Multumesc mult.

Astazi am fost la service. Nimic suspect in log-uri :) no surprise. Simptomele foarte o asemanatoare cu o nota primita de la producator. Nota spune ca un update al software-ului de motor rezolva. De asemenea ziceau ei ca daca in timp ce se manifesta problema dau o repornire la masina isi revine :) Pentru moment mi-au facut update la soft (pe gratis fiind in garantie) ramane de vazut daca a rezolvat si problema. Din pacate nu pot sa zic daca s-a rezolvat deoarece chiar daca mi-a facut figura vreo 9 zile cu 2 zile inainte de programarea la service si-a revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerare filtru de particule - cel mai probabil.

Becul nu se aprindea. Probl s-a rezolvat integral dupa primii 30-40 km de autostrada

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat problema cu centura apropate singura. Am tras scaunul am pus mana pe cablu l-am tras un pic, am vazut ca e cam frig afara, am zis ca altadata, dar...si-a revenit!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil contact imperfect in conectori - curata cu un spray de contacte, verifica sa fie puse ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Luni ma duc sa imi schimbe balamaua de la usa soferului. Cica deja au comandat-o si au vopsit-o in culoarea masinii. Mi se pare inadmisibil ca o balama sa nu mai functioneze bine dupa 60k km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, calitatea a scazut mult.... comparativ cu masinile fabricate pana in perioada 2005...

 

de la solutiile ieftine alese de constructor, la calitatea materialelor... rugina... etc... sunt lucruri care se intalnesc din ce in ce mai des, la masinile fabricate in ultima perioada. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E doar inceputul. Pentru o masina lucreza din ce in ce mai multi oameni, pentru ca are din ce in ce mai multe functii si sisteme. Oamenii aia trebuie platiti, deci costul de productie al masinii respective creste si el. Problema e ca pretul de vanzare nu poate sa creasca prea mult, asa ca trebuie "taiate" costuri pe unde se mai poate....E valabil pentru orice marca si orice model.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, usa soferului rezolvata. Balamale noi (sus+jos), vopsite in culoarea masinii. Se inchide acum perfect.

 

Inca o data, garantia extinsa rulz! :D  M-ar fi costat 208 EUR daca ar fi trebuit sa platesc din buzunar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! Sunt nou pe acest forum si as dori sa achizitionez un Passat B7 (2012). Cam ce probleme are aceasta masina?. Ce motor imi recomandati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai....eu iti recomand sa petreci ceva timo citind threadul asta :D

 

In rezumat, nu sunt probleme mari, in general tin de calitatea asamblarii si materialelor folosite. Multi se plang de greieri (daca circula pe drumurile patriei, daca nu e ok). Multora le scoate spira din volan zgomote ciudate. Cativa au avut probleme cu zgomote ciudate din cutia de viteze manuala (se rezolva schimband uleiul din cutie). Mie in plus mi-a decedat incuietoarea de la portbagaj (am Variant) si recent a trebuit inlocuita balamaua usii soferului. Costurile de intretinere si reparatii sunt relativ mari, neaparat trebuie extinsa garantia de fabrica...In rest o masina bine facuta.

 

Ca motor, nu as lua nimic sub cei 140 de cai (diesel) pe care ii am. Am mai condus 1.6 Diesel sau pe un B6 un 1.6 benzinar si se cam chinuie cu masina asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai....eu iti recomand sa petreci ceva timo citind threadul asta :D

In rezumat, nu sunt probleme mari, in general tin de calitatea asamblarii si materialelor folosite. Multi se plang de greieri (daca circula pe drumurile patriei, daca nu e ok). Multora le scoate spira din volan zgomote ciudate. Cativa au avut probleme cu zgomote ciudate din cutia de viteze manuala (se rezolva schimband uleiul din cutie). Mie in plus mi-a decedat incuietoarea de la portbagaj (am Variant) si recent a trebuit inlocuita balamaua usii soferului. Costurile de intretinere si reparatii sunt relativ mari, neaparat trebuie extinsa garantia de fabrica...In rest o masina bine facuta.

Ca motor, nu as lua nimic sub cei 140 de cai (diesel) pe care ii am. Am mai condus 1.6 Diesel sau pe un B6 un 1.6 benzinar si se cam chinuie cu masina asta...

Ms frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer, ce simptome a avut balamaua de a trebuit sa o schimbi?

a trebuit data jos si fata de usa pentru schimbarea balamalelor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!