Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

Am ajuns la 25.000 km, nu mai scoate zgomote ciudate, trage mai bine, consuma mai putin. Dar cu toate astea are o problema..e atat de plictisitoare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut, poate face cineva un update al tuturor problemelor esentiale / importante? nu prostioare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Prima "problema" si cea mai generala e ca .. trosneste plasticul la dilatare/contractare termica sau mecanica. Eu am mers numai pe drumuri bune cu ea si se manifesta mai putin zgomotos dar am vazut recent una a unui agent de vanzari.. Macar de ar fi femeie si ar scartai silicoanele as mai intelege. Apoi ar mai fi problema spirei de la volan care caraie dar n-am citit nicaieri sa duca la defectare (se schimba sau se unge). Ar mai fi ceva zgomot mai rar la cutia de viteze dar se pare ca se rezolva prin inlocuirea uleiului. In rest, aceeasi problema ca la restul grupului VAG: lipsa pregatirii celor din reprezentante, vii cu ceva mai serios s-a terminat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am dus dricul la PBV1, dl. Postelnicu nu m-a dezamagit, (referitor la aceasta experienta voi posta un comentariu in rubrica dedicata cand se va inchide comanda). Am avut la indemana un alt Alltrack cu 2.0 si 140 CP pt a face o comparatie; masina apartine PBV si n-am iesit cu ea din service, dar a fost suficient pt mine.

Asadar, punctual la fiecare aspect indicat de mine:

1. Oglinda din dreapta s-a comportat normal, motorasul functiona normal. Acum 3 zile am vajait-o putin in garaj, cu geamul din dreapta coborat... inca facea figuri, oglinda se misca intermitent, motorasul functiona intermitent.

Raspuns: Probabil a fost mizerie in carcasa si a luat-o razna pt o perioada. Solutie: demontat oglinda, curatat si gresat pe banii mei... nu, multumesc, poate daca se repeta.

2. Pocnete in semnalizare la rotirea volanului: Se confirma, dar ramane ca atare... pe principiul "asa fac toate", n-avem ce-i face. Se aude cand trece peste acel "ceva" care sa opreasca semnalizarea la revenirea volanului. Constatarea celor de la reprezentanta din Pitesti se confirma (era de asteptat... remarcasem si eu momentul), dar tot nu stiu de ce se aude. La Alltrack-ul lor zgomotul era mult mai puternic decat la mine, se manifesta in permanenta, la fiecare rotire, mai puternic si pe o durata ceva mai mare. Nu stiu ce rulaj avea masina aia, nu mi-a trecut prin cap sa ma uit.

3. Paravanul portbagajului l-au demontat, n-au descoperit nimic dubios in constructia lui, dar se confirma pozitia nefireasca. Rezultat: facut poze, dat mai departe, vedem ce facem, ma vor suna. La Alltrack-ul lor, nici o problema in aceasta privinta, dar ma indoiesc sa fi fost demontat vreodata... masina avea plasa despartitoare pt portbagaj.

4. Zgomotul plasticului din jurul RCD-ului nu se mai auzea... masina scoasa la o tura de proba pe autostrada. Dupa ce am ridicat-o din service, am fost si eu pe A1 (cu treburi) si da, nu se mai auzea. Explicatie: probabil la rece, plasticele s-au deformat si a aparut zgomotul, odata cu imbunatatirea vremii, la temperaturi mai prietenoase, nu se mai manifesta. Posibil... nu-mi trebuie multa lupta de convingere... stiu ce inseamna deformarea termica, in schimb nu-mi explic de ce se manifesta la o astfel de masina, "cu pretentii" (asa spun pliantele si unii posesori, nu eu, vechi utilizator de Passat in toate circumstantele posibile).

5. Intratul greoi in treapta intai. Se confirma, dar "asa fac toate". Evident, odata cu incalzirea vremii, nu mai este la fel de pronuntata ca-n iarna, dar este acolo. Mi s-a confirmat ca se manifesta la rece, estompandu-se odata cu incalzirea uleiului din cutie, se pare ca la mine mai curand (dupa aproximativ 5-10 km) decat in general, probabil pt ca tin masina in garaj (neincalzit, dar deh... tot e mai bine decat s-o tin in camp). Raspunsul primit coincide cu banuiala mea, fara sa-mi fi dat cu parerea in prealabil in fata celor din Service. Cutia de pe Alltrack-ul lor trecea prin trepte la fel ca si in cazul masinii mele, se simteau acele mici "sincope" in treptele 1 si 2. Oricum, e bine ca acest aspect apare oficial in istoricul masinii, pt cazul in care se va complica ulterior... in cazul aparitiei unor defecte, sa nu-mi fie servit textul cu "utilizarea defectuoasa" sau "neglijarea unor semne de uzura".

 

Repet: inca imi place masina, chiar daca "...e atat de plictisitoare..." (iulianb2007), departe intentia mea de a face antireclama acestui model. Nu sunt dezamagit de ea pt ca ma asteptam la astfel de "accese de personalitate" si dpdv functional se descurca bine, este suficient de silentioasa, de stabila, de confortabila, de agila (cat poate sa fie un hipopotam) si mai mult decat incapatoare... doar ca nu vad aceasta evolutie tehnologica din ultimii 15 ani. Inca nu vad cu ce este mai bun Passatul B7 fata de B5.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cea mai plictisitoare masina pe care am condus-o in viata mea. Pana si Skoda O2 era mai ok. Treaba cu pocnetul semnalizarii..hahaha ...da toate fac asa, Passat, Jetta, Golf, Superb...N-am vazut una sa nu trosneasca ce-i drept unele fac mai discret aproape insesizabil

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Astea sa fie problemele...;) Drumuri bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am descoperit o noua problema la mufa din burduful dintre usa si stalp. Banuiesc ca este vreun fir intrerupt deoarece de fiecare data cand o deschid si ascult muzica pe partea soferului se opresc boxele, pur si simplu nu mai merge deloc, iar in  momentul in care misc de burduf isi revine.am incercat sa desfac burduful si am reusit sa ii rup clema aia care il tine de stalp. as vrea sa stiu daca se poate inlocui acea mufa si burduful deoarece imi intra praf si mizeria acolo.unde as putea gasi sau cum as putea sa rezolv problema cu mufa. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se pot schimba.

 

piesele necesare se comanda - reprezentanta sau magazin cu piese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miercuri, pe 5 Martie, mi-a fost inlocuit paravanul portbagajului la PBV1. Acum functioneaza normal, chiar daca n-am avut curiozitatea s-l vad cum se comporta dupa ce il dau jos si-l pozitionez la loc.

@alexarad: Poti incerca sa gasesti burduful respectiv la dezmembrari, poate exista si se potriveste asa ceva de pe Passat-ul B6 (mai usor de gasit decat un B7) si sa folosesti spray de contacte pt mufa daca ai acces facil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am avut prin februarie un drum la service pentru o mica problema si i-am rugat sa se uite si la ornamentul cromat de pe bord pentru ca vibreaza destul de tare la colturi. 

Desi am primit ca raspuns ca vibratie e normala (nici nu ma asteptam la altceva) se vedea totusi ca ornamentul a fost strans mai tare (era mai apropiat de partea de jos a bordului). 

Problema e ca pe la o saptamana dupa ce am luat masina au aparut 2 noi zgomote inauntrul bordului.

Primul zgomot este la apasarea butonului de pe maneta dsg-ului si al doilea la ridicarea piciorului de pe frana in modul P (atunci cand apare indicatorul de apasare a franei).

 

A mai intalnit cineva aceste probleme la dsg? 

Incep sa cred ca mai bine nu ziceam nimic despre greierii masinii (oricum nu au rezolvat nimic).

 

Thanks.

Modificat de d00ku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O chestie similara cu ornamentele am avut si eu dupa primii 3k km. Am primit acelasi raspuns si ca daca vreau sa se repare trebuie sa las masina o zi sa desfara bordul, sa mearga in nu stiu cate probe de drum etc. Am refuzat oferta. Cauza era de fapt o problema de montaj a ornamentului, acesta s-a desfacut si s-a montant corect. Toata treaba (diagnoza si reparatie) a durat nici 10 min, desfasurata la VW Austria...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mircea Lianca

Zgomote=greieri are masina, in special pe drumurile mai rele: ba la port ochelari, ba in stalpul central, ba la sertarul de sub volan, ba la plasticele ornament ale bordului. Oare exista un "spray" magic care sa mai unga si sa diminueze din zgomote. Sincer nu mi se pare prea normal avand in vedere cat a costat masina

In plus la rece DSG-ul mi se pare ca schimba relativ greoi (si asta cu uleiul schimbat conform manualului si doar la reprezentanta), comparabil cu DSG-ul (7 trepte) de pe POLO-ul sotiei - e drept ca B7 are 200000km iar POLO 25000km si e si benzinar.

In rest o masina foarte ok, motorul merge super ok, iar intretinerea nu mi se pare mai scumpa ca la vechea masina un Golf V 2.0 TDI din 2004

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Hahahahha....200k km in trei ani? Pai si te plangi de greieri? Eu as zice sa te bucuri de ea asa cum e, eu nu cred ca un B7 trece de 300k km....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut, la mine, la relanti, cand motorul este rece, ma uit la motor si il vad cum se misca anormal, zici ca se zgaltaie, fapt care il simt si in masina...in tot acest timp nu isi schimba turatia, nu se aude ca si cum s-ar ineca..nici un sunet dubios. merge rotund perfect..doar ca are un dans...aveti idee ce poate fi ?
 

Modificat de andreigeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uita-ti aici cum face. la final se misca telefonul aiurea pe masina...de sus se vede exact cum face..mentionez ca suportul dreapta l-am schimbat, si nu era curs. iar miscare nu a disparut...l-am schimbat pt ca era moale de tot...

IMG_0292.MOV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau asa dimineata, repet, face doar cat e rece
Nu are loc filmul...il pun mai tarziu;)

Video.MOV

Modificat de andreigeo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei.

Verifica valoarea injectoarelor imediat dupa ce pornesti,mai sunt bujiile care nu functioneaza si o camera(cilindru)este mai rece,etc.

Zi frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hahahahha....200k km in trei ani? Pai si te plangi de greieri? Eu as zice sa te bucuri de ea asa cum e, eu nu cred ca un B7 trece de 300k km....

... si de ce nu ar trece un B7 de 300k ?...

 

Uite un exemplu de masina, care se vinde la noi, pe la tarcurile cu masini cu 100+ mii km pe bord... : http://www.mobile.de/ro/marc%C4%83/vw/model/passat/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:mileage,sro:desc,mke:vw,mdl:passat,frn:2011-01,mln:150000/pg:vipcar/189070919.html E drept ca nu are 300 mii de km, dar nici mult pana acolo si pretul pe care il cer aia, ar trebui sa ne puna pe ganduri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Nu stiu daca a mai avut cineva probleme cu EGR-ul, dar din aceasta problema se pare ca s-au mai generat cateva:

 

- mi-a aparut o eroare de motor, am fost la service au desfacut EGR-ul au curatat si dupa 2 saptamani iar mi-a reaparut eroarea; am mers dinnou la service si mi-au spus ca EGR-ul mai are o parte sub masina ce trebuie curatata la fel ca partea superioara ....

- dupa ce am terminat cu EGR-ul am observat ca atunci cand am peste 80km/h si "ii dau in gura" scartzaie ceva.... se pare ca patineaza cureaua de transmisie si ca trebuie schimbata si aceasta

- concomitent am vazut ca imi curge si apa, si ca trebuie sa completez cu apa odata la 2 saptamani

- colac peste pupaza nici clima nu mai fucntioneaza....

 

....ori e foarte proasta masina ori mecanicii de la service-ul meu sunt praf.... precizez ca am mai avut un Golf 4, Golf 5 si Audi A6, cu nici o masina nu am avut atatea "surprize placute"; masina are 150 mii km, stare fff buna, fara accidente sau alte antecedente;

 

V-ati confruntat cu probleme asemanatoare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

 

Hahahahha....200k km in trei ani? Pai si te plangi de greieri? Eu as zice sa te bucuri de ea asa cum e, eu nu cred ca un B7 trece de 300k km....

... si de ce nu ar trece un B7 de 300k ?...

 

Nu stiu de ce, dar ceva imi zice ca masina asta nu e facuta sa sara de 300k km. Bine, acum fiecare cu norocul lui...dar eu nici nu visez ca rezista atata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

@filaov: 

- EGR - daca are racire cu apa, vezi sa nu iti fi lasat mecanicii ceva desfacut si sa pierzi apa... Oricum, ar trebui investigat unde dispare apa...

- Despre patinat cureaua de transmisie, legat de faptul ca nu mai iti merge clima - se poate sa fie compresorul de A/C... boala veche VAG... e vorba de sistemul de actionare al compresorului care, cuplat permanent, a devenit consumabil (compresorul)... si in plus, ca sa fie treaba buna, la schimbare de compresor, trebuie curatata instalatia cu azot de span si inlocuit filtrul dezumidificator, care, de obicei se schimba cu tot cu radiator (condensor);

 

@Geisterfahrer - Passat B7 cu peste 300 mii km va exista pe soselele noastre, in maxim 3-4 ani...ma refer la mai toate masinile sh de import, vechi de 2-3 ani, care au in jur de 150-200 mii km reali, majoritatea cu k'metrajul dat inapoi vreo suta de mii...  Avem amandoi acelasi motor si aceleasi dotari... timpul ne va lamuri... Si mie, mi se pare calitativ un pas inapoi fata de B6, dar, asta e valabil cam la toate marcile din ziua de azi...

Modificat de srulz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Ui, sper sa nu ajungem sa vedem la cati km nu mai merita masina asta reparata...;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc de raspunsuri, revin cu "distractii"

 

Problema EGR: dupa curatzarea EGR-ului ce se afla sub motor, problema s-a rezolvat, functioneaza totul ok si sper sa nu mai apara

 

Problema cu curs apa: era de la pompa de apa de pe cureaua de distributie, deci am schimpat distributia la 159.000 km .... nu stiu de ce se zice ca distributia se schimba la 210.000 din moment ce pompa de apa se distruge la 160.000 km.... era o posibilitate sa schimb doar pompa dar plateam manopera de 2 ori deci am schimbat distributia;

 

Problema cu clima: era mort compresorul, deci am schimbat si compresorul

 

Problema cu scartzait: am schimbat transmisia: curea, role, intinzator totul nou (totul de la VW pe original aduse din germania) si masina tot scartzaie in momentul in care motorul trage si este in fortza....adica la peste 60-70km/h cand ii dau in gura sa intru in depasire se aude un scartzait ca de curea.... problema este ca am dat jos cureaua de transmisie si am facut test si tot scartzaie.... o armata de mecanici si cu mine "specialistul" am stat o seara intreaga si ne-am mirat la masina ...

Masina trage ff bine, nu are nici o eroare pe teste, dar cand trag putin de ea intr- depasire sau in demaraj, scartzaie/freaca ceva ce seamana cu scartzait de curea... nu stiu ce sa ii mai fac ...

 

Precizez ca masina este ff intretinuta si km sunt reali, am verificat prin toate metodele posibile si pana la 140.000 a mers pe drumuri de Germania si in 20.000 la noi se pare ca a luat-o razna ... Sunt foarte dezamagit de VW, dupa ce am avut 2 Golf si un Audi fara nici o problema, ma asteptam de la Passat sa fie ceve de capul lui, dar ....

 

Daca aveti vreo sugestie va rog postati si o sa mai incerc; pentru o masina de 2 ani nu accept sa "scartzai" de fiecare data cand intru intr-o depasire :) ...

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Nici eu nu as accepta asta de la o masina de 2 ani care a fost folosita in parametrii normali (FYI, in Germania o masina face in medie 15 mii km pe an!). Nu uita ca masina ta nu prea a stat, a facut insa 80 k km pe an! As zice ca la kilometrajul ei astea-s probleme normale... ;)

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@filaov ... la cum se manifesta scartaitul ar putea fi si de la rulmentul de presiune ambreiaj... problema e ca ar trebui ascultat mai cu atentie, ca sa nu dai jos degeaba cutia de viteze... in rest, tot ce ai schimbat tu la a ta, am schimbat si eu la a mea la 149.000 km. Distributia la 210.000 km e o chestie de marketing, atat timp cat, la 210.000 km masina nu mai este in garantie, si se rupe cureaua, sa zicem pe la 180.000 km... cine plateste reparatia ?... 

 

@chryssti ... la motorina de la noi, parerea mea e sa schimbi filtrul ala de motorina o data in plus intre doua revizii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!