Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

Geisterfahrer

Eu din motivul asta nu mai raschetez niciun geam iarna. Folosec numai spray, altfel se umple te zgarieturi in cel mai scurt timp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sper sa nu fiu off topic ... :) .... am varsat vopsea pe portiera !!!!! aveti idee cu ce o pot curata ?

din fericire (daca pot spune asa .... este culoarea masinii :)) , insa tot se vede urat )

multumesc anticipat pentru eventualele recomandarii 

apropos: - fuge rau de spate in viraje .... ceva idei de cauze ?

               - vibratie in pod pedalier accentuat la viteze de peste 100 km/h ... suspectez ca in partea dreapta insa nu pot spne cu certitudine

posibil rulment partea stanga ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Pai se stie ca Passatul B7 sufera puternic de oversteer, Nu ai ce sa ii faci e o masina lunga cu tractiune fata. Poti avea mai multa grija cu viteza in viraje, cand e ud sau nisip sau denivelat asfaltul. Sau sa ai incredere in ESP, ca isi face treaba. Pe zapada/gheata la viraje masina e foarte instabila chiar la viteze mici, Din fericire, ESP reuseste sa corecteze, insa nu e o senzatie prea placuta.

 

Cel mai bine e sa mergi la un curs de conducere in siguranta (nu stiu cum se cheama in romana). Eu am facut acum 2 ani, si ma duc din nou peste cateva zile sa re-innoiesc. Uite aici ce-am filmat data trecuta: https://www.youtube.com/playlist?list=PLd1pZCMks503SG29neLDCJpMrUXYdCnPa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos pentru recomandari.

am inteles partea cu supravirarea, insa ce spuneam eu, este ca, ce simt eu este ceva de gen;

balansarea puternica a caroseriei pe puntea spate, fara alunecarea rotilor pe drum intr-o parte sau alta - doar impresia ... ( exemplu: ai zice ca, la virare, rotile din fata merg spre dreapta

iar cele din spate merg inainte, fara a intra in derapaj ca sa intre ESP-ul ) - sper sa fi fost cat de cat explicit .

a observat problema si un mecanic de la vw cand facea test cu masina ptr depistarea unui eventual defect la rulmenti - si la 80 km/h se simte.

am verificat presiunea in pneuri si aveam 2.6 atm. am redus la 2.4 atm. si se pare ca si a mai imbunatatit cat de cat tinuta de drum - sau e Placebo :)

 

cat despre cursurile acelea, ar fi excelente insa nu am habar unde s ar tine in RO.

siguranta ar trebui sa primeze intotdeuna la volan.


cat despre problema cu rulmentul - acum 2 saptamani am facut un drum de Bucuresti - Freiburg.

pe autobanda in Germania, la 180-200 km/h, simteam trepidatii in pod pedalier zona central-dreapta ( zic eu )

intrat in Porsche Salzburg la intoarcere ( in Germania n am avut timp ) si diagnostic a fost " rument stg fata la inceput de duca" )
cu recomandarea ca merge linistit pana in Ro si schimbat acasa. Luat rulment, mers sa l schimb si ... surpriza

nu vor sa l schimbe pe motiv ca nu are nimic rulmentul.

 

teste in RO: urcat masina pe elevator , pornita acolo, ridicata in turatii pe elevator, oprit motor si ascultat rulmentii amandoi pe fata, 

inclusiv cu STETOSCOPUL; rezultat = NU AU ABSOLUT NIMIC si nu necesita schimbare...

 eu ce sa mai cred? sa merg totusi pe mana austriecilor? sincer, eu asa inclin .....

mi ar prinde bine o recomandare....

cu multumiri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Deci sa inteleg ca tie ti se clatina caroseria la viraje? Cum iti dai tu seama ca se clatina mai mult ca la alte masini? Verifica amortizoarele si arcurile spate.

 

Referitor la rulment: schimba-l si vezi daca mai face. Cum nu ai alte variante sau candidati la sursa de vibratii, nu inteleg de ce eziti. La orice service (asutria sau germania sau romania) se face exact la fel: se schimba (pe bani tai) piesa suspecta, apoi daca problema persista se vor inlocui alte piese. Tot pe banii tai. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine e sa mergi la un curs de conducere in siguranta (nu stiu cum se cheama in romana). Eu am facut acum 2 ani, si ma duc din nou peste cateva zile sa re-innoiesc. Uite aici ce-am filmat data trecuta: https://www.youtube.com/playlist?list=PLd1pZCMks503SG29neLDCJpMrUXYdCnPa

E interesant ce ai filmat, dar nu se intelege mai nimic avand in vedere pasareasca aia care se aude.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

E germana, limba materna a presedintelui  tau :D Asculta fara sunet, nu are importanta ce se aude....omul ne dadea instructiuni, atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E germana, limba materna a presedintelui tau :D Asculta fara sunet, nu are importanta ce se aude....omul ne dadea instructiuni, atat.

Offtopic

Bravo.... subtil :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos pentru recomandari.

am inteles partea cu supravirarea, insa ce spuneam eu, este ca, ce simt eu este ceva de gen;

balansarea puternica a caroseriei pe puntea spate, fara alunecarea rotilor pe drum intr-o parte sau alta - doar impresia ... ( exemplu: ai zice ca, la virare, rotile din fata merg spre dreapta

iar cele din spate merg inainte, fara a intra in derapaj ca sa intre ESP-ul ) - sper sa fi fost cat de cat explicit .

a observat problema si un mecanic de la vw cand facea test cu masina ptr depistarea unui eventual defect la rulmenti - si la 80 km/h se simte.

am verificat presiunea in pneuri si aveam 2.6 atm. am redus la 2.4 atm. si se pare ca si a mai imbunatatit cat de cat tinuta de drum - sau e Placebo :)

cat despre cursurile acelea, ar fi excelente insa nu am habar unde s ar tine in RO.

siguranta ar trebui sa primeze intotdeuna la volan.

cat despre problema cu rulmentul - acum 2 saptamani am facut un drum de Bucuresti - Freiburg.

pe autobanda in Germania, la 180-200 km/h, simteam trepidatii in pod pedalier zona central-dreapta ( zic eu )

intrat in Porsche Salzburg la intoarcere ( in Germania n am avut timp ) si diagnostic a fost " rument stg fata la inceput de duca" )

cu recomandarea ca merge linistit pana in Ro si schimbat acasa. Luat rulment, mers sa l schimb si ... surpriza

nu vor sa l schimbe pe motiv ca nu are nimic rulmentul.

teste in RO: urcat masina pe elevator , pornita acolo, ridicata in turatii pe elevator, oprit motor si ascultat rulmentii amandoi pe fata,

inclusiv cu STETOSCOPUL; rezultat = NU AU ABSOLUT NIMIC si nu necesita schimbare...

eu ce sa mai cred? sa merg totusi pe mana austriecilor? sincer, eu asa inclin .....

mi ar prinde bine o recomandare....

cu multumiri

In caz ca te intereseaza cursuri siguranta auto, poti incerca aici: http://vpds.ro/
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc - adi81

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BUNA ZIUA!

 

STIE cineva cum se demonteaza Plansa Bord la VW B7 - doresc sa schimb cauciucul de scurgere da la furtunul de drenare de la trapa. Acesta are un capat sub capota si unul probabil in bord.

Furtunul de cauciuc e probabil fisurat si cand ploua ff tare, stalpul din dr. fata pe jumatea de jos si jos la picioarele pasagerului din dr. e ud.

A mai patit cineva asa ceva - probleme cu trapa, nevoie schimburi furtune de drenaj, etc....

MULTUMESC!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma unui eveniment neplacut(dat cu spatele intr-o teava) a trebuit sa dau bara jos sa o vopsesc.... Cand am scos mufa de pe bara, butonul carligului electric a inceput sa clipeasca. Dupa ce am montat tot, acel buton face la fel si carligul nu vrea sa mai coboare. In bord imi apare mesajul "Check trailer hitch".  Aveti idee ce s-a intamplat? De unde sa incep verificarile? Mufa este bagata bine, senzorii de parcare functioneaza in parametrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ce eroare ai. Posibil peparte de conectivitate. Curata mufa cu un spray de contacte. E normal sa se aprinda martorul daca ai decuplat carligul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre timp a mai aparut ceva.... :((  spalatoarele de faruri,un bec de la numar nu mai merg nici astea. Senzorii de parcare functioneaza ok.

 

Address 09: Cent. Elect. (J519)       Labels: 3AA-937-087.clb
   Part No SW: 3AA 937 087 B    HW: 3AA 937 087 B
   Component: BCM PQ47 H+   413 0452  
   Revision: BC413001    
   Coding: 000000000000000000180080540029F463D50088626D8760E480C7240041
   Shop #: WSC 05311 000 00000
   VCID: 39729A8EB08E84D688B
 
   Subsystem 1 - Part No SW: 3AB 955 419     HW: 3AB 955 419 
   Component: Wischer 09041  10  0603 
   Coding: 00B795
 
   Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AH
   Component: RLS 280411 05  54  0403 
   Coding: 033028
 
3 Faults Found 
00059 - Terminal 30 for Interior Lighting 
            011 - Open Circuit - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101011
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 70
                    Mileage: 156526 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2108.14.01
                    Time: 13:16:17
 
             Freeze Frame:
                        Term 15 Off
                    Voltage: 12.60 V
                        OFF
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF
 
00924 - Relay for Headlamp Cleaning System (J39) 
            009 - Open or Short to Ground - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101001
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 70
                    Mileage: 156526 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2108.14.01
                    Time: 13:16:51
 
             Freeze Frame:
                        Term 15 Off
                    Voltage: 12.55 V
                        OFF
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF
 
01504 - Bulb for License-Plate Light (X) 
            010 - Open or Short to Plus - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00101010
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 6
                    Reset counter: 74
                    Mileage: 156529 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2108.14.01
                    Time: 13:41:31
 
             Freeze Frame:
                        Term 15 Off
                    Voltage: 12.95 V
                        OFF
                        ON
                        OFF
                        OFF
                        OFF
 
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 10: Park/Steer Assist (J446)       Labels: None
   Part No SW: 3AE 919 475     HW: 7N0 919 475 
   Component: PARKHILFE 8K  H04 0009  
   Revision: --------    Serial number: 77631110802065
   Coding: 118102
   Shop #: WSC 99999 1023 2097151
   ASAM Dataset: EV_EPHVA18VW47X0000 001003
   ROD: EV_EPHVA18VW4280000.rod
   VCID: FCFCC39A773CF1FE53D
 
1 Fault Found 
1080083 - Rear Parking Aid Sensor(s) 
          B107B 13 [008] - Open Circuit
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 69
                    Mileage: 156497 km
                    Date: 2043.14.31
                    Time: 16:20:56
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

A mai mai patit cineva sa i se dea volumul de la sistemul audio singur la minim incontinuu sau sa oscileze continuu intre doua valori? 

Daca la inceput pateam de 2 ori pe an, in ultima luna mi s-a intamplat de 4-5 ori cred, de fiecare data timp de 10-15 minute, imediat ce plec cu masina.

Banuiala mea ar fi spira de la volan (am comenzi pe volan), pentru ca am observat ca dispare uneori daca iau de volan stanga sau dreapta maxim si revin ( se aseaza altfel spira sau ceva de genul).

O sa fac o programare in service oricum, dar intreb in ideea de a le sugera deja si rezolvarea ca sa nu ma lungesc..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit eu o data sa sara volumul la maxim si nu e fun deloc. La service nu s-a gasit nici o eroare. S-a trimis si un log la VW, nici un raspuns.

 

O alta "problema" aparuta: garantia extinsa la 4 ani nu e valabila decat in Romania. Eu am aflat recent dupa o inlocuire "pe garantie" a cotierei la o reprezentata din Austria, care m-au sunat dupa vreo 2 luni sa imi comunice ca VW Austria nu a preluat costurile si treaba trebuie rutata in Romania. Intre ei nu se fac regularizari. Are cineva alte experiente similare? Fara garantia extinsa nu cred ca as mai cumpara nici un VW in veci, iar limitarea asta nu imi place deloc, dar na...asta e deal-ul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Evident. Daca citeai contractul, vedeai ca acolo scrie ca garantia extinsa (adica tot ce urmeaza dupa primii 2 ani de la data primei inmatriculari) e valabila NUMAI pe teritoriul Romaniei. Poti extinde garantia intr-o alta tara iar aia e valabila international.

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stati linistiti ca si garantia extinsa pe teritoriul Romaniei este doar atunci cand semnezi contractul ..... ca atunci cand vrei sa beneficiezi de ea o pierzi. (primesti tot felul de explicatii ca nu acopera problema ta garantia oferita de ei.)

spre exemplu: cu un an in urma seara pe la 7-8 vreau sa plec la servici, lucrand de noapte si ghici ce....se aprind toate becurile in bord....si cand zic toate, erau chiar toate. Am pus mana pe telefon l-am sunat pe omul de la reprezentanta care imi este si prieten,  care bineinteles ca nu m-a crezut. Dupa ce i-am trimis fotografii cu bordul mai ceva ca pomul de iarna mi-a spus sa merg a doua zi la service.

 A doua zi dupa lungi verificari mi-au spus ca a intrat noroi la senzorul de abs de la roata spate si ca nu asta ar fi fost problema ci ca in noroi erau si bucatele de metal care au facut nu stiu ce masa cu senzorul care este magnetic.

 Morala este ca... mi-au spus ca ar trebui sa platesc demontatul rotii, curatatul noroiul ca nu acopera garantia problema mea iar eu prin deducere logica am ajuns la concluzia ca masina mea are garantie daca o tin in sufragerie, in spatiu ventilat si cel mai important ....fara noroi, ca vorba aia e masina nemteasca si nemtii nu au auzit de noroi.

 

in speranta ca nu v-am plicitsit prea mult... va doresc o seara buna! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

weblifemaster

Vin cu o problema interesanta, climatronicul pana acum baga caldura in masina ca lesinam, de astazi baga caldura numai de la 26 de grade si pe high, sub 26 de grade la nici unul dintre fante, picioare sau spre parbriz nu baga cald, numai rece. Apa sta stabil la 90 de grade. Ce poate sa fie?

 

Ce am gasit ultima oara cu VCDS:

 

Address 08: Auto HVAC (J255)       Labels: 5K0-907-044.clb
   Part No SW: 3AA 907 044 AG    HW: 3AA 907 044 AG
   Component: Climatronic   H03 0303  
   Revision: 00001K02    
   Coding: 0014004803
   Shop #: WSC 00015 115 00000
   ASAM Dataset: EV_Climatronic A01010
   ROD: EV_ClimaAutoBasis_VW36.rod
   VCID: 75E1F174D4D397894D6-8020
 
3 Faults Found:
9473393 - Motor for Right Temperature Flap 
          B108D 71 [008] - Actuator stuck
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 238
                    Mileage: 54251 km
                    Date: 2015.02.16
                    Time: 09:31:15
 
9474417 - Motor for Front Air Distribution Flap 
          B1091 71 [008] - Actuator stuck
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 238
                    Mileage: 54251 km
                    Date: 2015.02.16
                    Time: 09:31:15
 
9484401 - Motor for Indirect Ventilation Flap 
          B10B8 71 [008] - Actuator stuck
          Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00000001
                    Fault Priority: 2
                    Fault Frequency: 2
                    Reset counter: 240
                    Mileage: 54241 km
                    Date: 2015.02.12
                    Time: 10:18:19
Modificat de weblifemaster
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.

Asa cum am mentionat in topicul "mesaje ce apar pe computerul de bord" respectiv aparitia martorului "spirala" si a celui motor insotite de lipsa puterii motorului imi retrag cuvintele referitore la garantia extinsa exprimate mai sus. Cei de la midocar nici nu au comentat, au inlocuit racitorul de gaze de la egr imediat. Din cate am inteles reparatia costa mai mult decat extinderea mea de grantie de vreo 400 de euro (anul 2011 cand era optionala). 

Piesa a crapat pe la vreo 47 000 km si se pare ca a fost un defect de fabricatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

micuzzu_marius

Se pare ca nici EGR ul de la 2.0 TDI nu e ferit de probleme cum e la 1.6 TDI, oricum e aceeasi cod de piesa pe ambele motoare din cate am inteles. Mare noroc cu garantia extinsa :icon_thumleft:

Modificat de micuzzu_marius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,de ieri mi.a aparaut cand virez pe loc niste pocnituri in zona volanului dar si in mers,uneori face alteori nu se aude absolut nimic,aveti careva vre.o idee!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Probabil cand nu se aude nimic, nu semnalizezi virajul!

Testeaza si daca e asa foloseste doar semnalizarea scurta sau intai ia putin virajul, apoi apasa semnalizarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara sa semnalizez se aude,ieri am pornit masina am vrut sa o intorc si cand virez de volan au inceput pocniturile ca sa le zic asa,detin masina de 6 luni si nu am auzit asa ceva niciodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spira. Se schimba pe garantie, daca mai ai.

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!