Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

masina e B7-le din semnatura ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu ceva topic-uri in urma spuneam ca am un scartait la roata stanga spate.

problema s a rezolvat astazi:

- desfacut roata, culise, etrier, placute si cleme alama otelita placute.

- curatat port etrier in zona de reazem a clemelor

- curatat cleme

- uns cu vaselina de la nigrin (-60 gr pana la +120 gr) clemele ce tin placutele ( dupa curatare - strat fin de vaselina asas, abia sterse nu din abundenta)

- uns fin ( nu din abundenta ) zona port etrier de reazem a clemelor.

- completat vaselina in burduf culisa inferioara )

- montat la loc etrierul( nu necesita actionare asupra motorasului de frana intr ucat nu se schimba placutele )

- verificat scartaieli si eficienta frana roata = OK !

- urmaresc in timp comportamentul opertatiei - daca rezista in timp, o sa fac aceleasi operatii preventiv si ptr roata spate dreapta - momentan nu am umblat acolo ca nu s probleme.

 

sper sa fie de ajutor si altora.

numai de bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ca problema nu era de la cleme, ci altceva. Oricum, prin desfacere s-a rezolvat. Nu te mai juca cu vaselina sau uleiuri pe la frane. Vaselina aia nu va sta acolo, pentru ca franale se incing rau si vaslina se topeste si curge. Daca ai pus foarte putina e poate ok, dar clemele alea nu se ung.

 

Cum ai verificat eficienta franei spate? Daca nu  ai urcat-o pe bancul de masura si doar ai pus tu frane pe strada, in mod garantat nici nu vei ramarca nici macar daca roata nu franeaza deloc! :D Asta pentru ca  practic franele din spate sunt controlate de un distribuitor care depinde de incarcare (si de multe altele). Adica: cu masina goala si franat pe asfalt, in linie dreapta franele de pe rotile din spate nici nu prea sunt actionate, masina e oprita de franele din fata.

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite cum am verificat:

- am pus contact, actionat frana, miscat de etrier si ....nu se mai misca deloc etrierul

- inainte, cu frana pusa, etrierul se misca putin pe placute si scartaia totodata.

am incercat sa invart roata montata si frana actionata, si nu se clintea deloc ( masina era inca suspendata pe cric ).

cand decuplez frana, roata se misca ok.

crezi ca trebuie sa ma duc pe stand sa o verific?

 

stiu ca nu s verificari profesionale dar cam atat se poate face ....  in curte :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai daca inainte se misca etrierul, inseamna ca a fost slabit. Cand l-ai pus la loc l-ai strans cum trebuie si atunci problema a disparut.

 

Oricum, cu masina pe cric si frana actionata degeaba incerci sa clintesti roata ca nu se va misca. :D Asta nu inseamna ca la o franare normala frana merge ok (fortele sunt MUULT mai mari decat poti tu simula invartind cu mana de roata!).

 

Nu, nu cred ca tre sa mergi sa verifici franele, din ce scrii cred ca intelegi cam ce-ai facut si te pricepi suficient sa nu faci greseli imense. Asta nu inseamna insa ca oricare e destul de priceput sa umble la frane. De aia si scrie prin manualele masinii sa nu te joci pe acolo...:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

;) multumesc de aprecieri.

am cat de cat notiuni de mecanica ....chiar auto ( la vechea masina, Golf v, am dezasamblat toata partea fata

pana la lonjeroane inclusiv radiatoarele, in urma unui impact cu un CATEL de cca 80 kg :)), si am pus-o la loc.... singur ).

ma gandesc sa-mi achizitionez o interfata VCDS, ma poti ajuta in vre un fel?

vroiam sa te-ntreb o chestie: suruburile care tin etrierii, se prind in niste bolturi culisante cu filet interior la capatul dispre etrier si care sunt tinute cat de cat pe pozitie de niste burdufuri de cauciuc

.... corect?

practic, acel etrier atunci cand nu este calcata /actionata frana, se misca atat cat ai permit cele 2 bolturi culisante .... oricat de bine ai strange cele 2 suruburi .... deci cand o sa prinda joc mai mare, vor trebui schimbati suportii port etrier.... :)

crezi ca ar fi trebuit sa dau cu pasta blocatoare la cele 2 mici suruburi pe care le-am descaut ptr a scoate etrierul?

am vazut ca avea ceva dat pe acolo, albastra la culoare ... eu nu i am dat cu nimic, doar le-am strans cu simt de raspundere ....nic f tare sa nu stric filetele  :))

stima si .... zi cu spor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

de ceva zile mi-a aparut un zgomot fata - stanga cand rulez cu o viteza mai mare de 60km/h. Zgomotul poate fi descris ca un harsait metalic foarte discret si discontinuu, insa vibratia se poate simti si in masina, cel putin de pe scaunul soferului. Masina e cu DSG. 

 

Poate sa ma ajute cineva cu idei ce ar putea fi? Cu siguranta ma voi duce si la service cat de curand, dar as vrea sa stiu inainte cam care ar putea fi cauzele. 

 

Multumesc frumos. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am manuala. si am si eu o vibratie in rulaj mie imi pare ca e pe partea dr fata si eu o simt

si in zona pedalelor. cu 2 luni in urma, am fost prin Austria. am fost la porshe Salzburg sa verifice sursa, 

 mi au zis ca ar fi rulment stg fata.

 L am schimbat si ... nimic, zgomot/vibratie, e tot acolo.

asa ca, am procedat prin al ignora. decat sa schimb piese originare de pe masina asa....aiurea, mai bine cand o cadea, vad ce a cazut si schimb atunci.

succe


succes, scuze, in depistare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut la B6 un sunet la virarea maxima stanga, la o anumita viteza. Am inlocuit uleiul in cutie si s-a rezolvat problema. Am citit pe forumurile din afara, ca la mai multi s-au rezolvat probleme de genul asta prin inlocuirea uleiului in cutie. Uleiul la cutia manuala. Din cate stiu si producatorul da inlocuirea uleiului in cutia manuala la x km.

Din experienta, cu un ford focus 2, rulmentul huruie la viteze mai mari si in linie dreapta, foarte usor misti de volan stanga/dreapta si dispare/apare acel huruit, atunci e rulmentul.

Cascadoru - la tine ar fi bine sa verifici si articulatia planetarei, burduf, veselina din burduf. Stiu ca si acolo mai sunt mici probleme. Este kit: burduf + tub vaselina. De deface articulatia, se spala bine si pune burduf nou , care se umple cu vaselina noua.

Modificat de humerg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine zgomotul apare la 60km/h in linice dreapta si atunci cand virez la dreapta, zgomotul apare chiar si la 30-40km/h. La automata uleiul in cutie se schimba la 60K km, eu acum am 32K km.

In cazul in care este rulmentul, care sunt repercursiunile daca nu il schimb la timp? Si inainte de a ma adresa la service, stie cineva daca acest rulment se schimba pe garantie?

Va multumesc pentru raspunsuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat burdufe planetare = ok

eu suspectez si grupul de la cutie

o sa ii schimb uleiul mai la vara, in cazul in care mai face problem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa incuiere, apasa pe descuiat dupa care tine un pic apasat pana coboara unde vrei tu. Dupa aceea, apasa scurt pe incuiat - si va ramane incuiata cu geamurile coborate cat vrei tu. 

 

nu merge asa si la CC ? la restul sigur da.

 

Gata, am reusit. Este exact cum spui tu doar ca atunci cand inchizi ultima oara trebuie sa apesi de doua pe inchis.

Multumesc pt ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristibuliga

BUNA ZIUA!

 

Doresc sa schimb cauciucul de scurgere da la furtunul de drenare de la trapa - vezi FOTO. (Acesta are un capat sub capota si unul probabil in bord.)

STIE cineva cum se demonteaza Plansa Bord la VW B7?

Exista alta cale de schimbare - mi se pare absurd ca pt. un furtun sa dai jos bordul.

CAUZE:

Furtunul de cauciuc e probabil fisurat si cand ploua ff tare, stalpul din dr. fata pe jumatea de jos si jos la picioarele pasagerului din dr. e ud.

A mai patit cineva asa ceva ?

MULTUMESC!!!!

 

 

post-140122-0-35229900-1430672275_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca trebuie sa scoti bordul. Furtunul respectiv ar trebuie sa treaca prin stalp, prin interior. Din cate stiu se intampla ca curga pe langa daca e infundat cu ceva frunze sau alte balarii. Incearca cu un sarpe/soparla de instalator de la trapa in jos. Cu trapa deschisa o sa vezi furtunele respective, sus arata ca o palnie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

parbrizul e cel original sau e schimbat ? vezi sa fie bine lipit.

 

da jos torpedoul si toana apa pe masina cu un furtun - cu lanterna vezi de unde vine apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare .Revin cu o problema ce nu reusesc sa o rezolv .Tot trage dreapta..in special la accelerare.Scurt istoric la ce am facut:

1. Geometrie roti-service consacrat in Timisoara...dupa vreo 3 reglari masina facea la fel..am plecat cum am venit cu explicatia -cauciucuri defecte, ...Am cumparat cauciucuri Bridgestone noi, masina la fel trage dreapta

2. Am mers la Porsche , cea mai mare reprezentanta...le zic ca am facut geometria si la fel trage..nu, ca nu era aparatu bun..platesc 300 ron:\ , o iau in probe ..la fel.Imi zic sa-mi schimbe rotile cu ale altui Passat, zic ok..masina tragea la fel.Ma cheama iar sa_mi calibreze din caseta ,de fiecare data imi resetau senzorul G85 parca, de ESP....nimic masina trage la fel.Saptamana viitoare ma duc iar , au reusit sa-mi faca sa stea si volanul stramb.

Nu stiu ce sa mai fac, imi zic ca masina sigur a fost lovita, dar nu are nimic deteriorat sub ea.Masina a fost pe leasing cu Casco la ei..si a avut interventii usoare- far si bara. Sa mai dau bani aiurea pe geometrii la alte service-uri ? Sunt satul de explicatii torque wheel, asfalt in clinat..e deranjant la drum lung , trebuie sa-i tin corectie stanga:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarca Adrian

Salut,

Am avut o Skoda Ocativa II 2.0 TDI 170 CP cu aceeasi problema. Dupa multa munca timp si bani cheltuiti am gasiti un mecanic mai destept care mi-a spus ca este din diferential sau ceva de genul. Acolo unde se distribuie puterea intre rotile din fata. Si din pacate nu prea are ce sa ii faca decat sa schimbi acel diferential. Problema asta nu o am la Passat b7 2.0 TDI 170 DSG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Adrian, sa inteleg ca ai schimbat acel diferential la Skoda si problema a disparut? Cam cat a costat, ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am bagat benzina in rezervor cca 1/3 din capacitate (23 Litri) si am venit din ungaria cca 700 km pana in Bucuresti. 

am scos tot amestecul am pus din nouy motorina rezervorul plin ochi, in prezent masina functioneaza la fel de bine ca inainte

sa ma astept la ceva probleme in viitoul apropiat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Whaat? E o gluma sau cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai mers cu amestec benzina si motorina 700 de km ? Nu prea am inteles .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iarca Adrian

Nu, nu l-am schimbat pentru ca nu ma deranja exagerat de tare plus ca urma sa schimb masina. Asa ca nu avea rost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

am bagat benzina in rezervor cca 1/3 din capacitate (23 Litri) si am venit din ungaria cca 700 km pana in Bucuresti. 

am scos tot amestecul am pus din nouy motorina rezervorul plin ochi, in prezent masina functioneaza la fel de bine ca inainte

sa ma astept la ceva probleme in viitoul apropiat?

 

din pacate iti poate afecta pompa de inalte... si mai departe - injectoarele, etc.

 

acum, faptul este consumat - sa inlocuiesti filtrul si vezi cum se comporta.

 

cand se alimenteaza cu benzina la CR-uri, trebuie golit rezervorul si sistemul de injectie - fara sa mai mergi cu masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!