Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

Asa arata la tiguanul meu. Si la tine la passat este la fel mecanismul

post-108665-13699203062488_thumb.jpg

post-108665-13699203182919_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am observat 3 mici indoituri pe capota, in partea de mijloc,  dupa ultima ploaie cu grindina din Bucuresti..

Inteleg ca e dintr-o tabla subtire si maleabila pentru a se face evantai la un eventual impact frontal, dar nici chiar asa  :grrrrrr:

M-am uitat la celelalte masini din parcare si niciuna nu are.

Trebuie sa le fac o vizita celor de la Metalotehnica...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru informatii! Pare ca nu e nimic in plus (chiar daca la tiguan e finisat mai cu bun simt) si totusi ceva trebuie sa tina clapeta. Butonul cu retinere este sub urechea clapetei si nu pare sa aiba decat rolul sa o impinga afara ca sa poata fi apucata cu degetul.

Am facut si eu niste poze pentru a le compara. In ultima se vede cum ramane clapeta in momentul in care e deschisa de un curent de aer.

post-121839-0-76268600-1369939216_thumb.

post-121839-0-35578400-1369939254_thumb.

post-121839-0-19524400-1369939306_thumb.

post-121839-0-20731200-1369939363_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am la fel ca la Tiguan ! dar la tine se pare ca ai pe acel pistonas un burduf de guma ! esti sigur ca nu impiedica ceva acolo ? pune si verifica-l. du-te la reprezentanta si spune-le ca nu e ok ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

catta 83, si eu am de la o grindina vreo 5 denivelari. Masini comerciale....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Duminica cand m-am urcat in masina am observat ca mi-a crapat parbrizul. Crapatura destul de mare (40-50 cm lungime) a fost probabil produsa de o lovitura. Interesant e ca lovitura nu era acolo cand am parcat masina, si inca si mai interesant, crapatura aparuta indica ceva tensiuni in parbriz, din moment ce masina practic a stat nemiscata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fata de ce am citit pana acum tin sa precizez ca dupa 2950 km, avand masina de 20 de zile luata la 24320 km bord nu am intalnit nicio problema 

Consumul mixt este sub 5, nu scartie volanul, nici semnalizatorul, greieri nu sunt.

Intrebare! exista setare sa nu-mi mai arate electronic in bord viteza in mph? as vrea sa arate suplimentar tot in kmph

Masina a costat 18350 tva inclus, pret f bun si pentru asta multumesc la cei care m-au facut sa mai caut pentru ca era cat pe ce sa cumpar o masina exact la fel (culoare, dotari, km) cu 21500 inclus tva.

Pana acum in concluzie:

pro: stabilitate in curbe, consum, fiabilitate

contra: suspensia prea moale (exista setari ceva?) mi se pare ca sare prea tare si cand intra in gropi la viteza de 40-50 mi se pare ca trosneste cam tare roata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E setat pe unitati imperiale din BC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. din cate vad ai o chestie lipsa (este de vorba de o bucata de plastic/metal care agata clapeta si o tine inchisa) . iti sugerez sa cauti la dezmembrari :icon_thumright:  :icon_thumright:  :icon_thumright:  :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Fata de ce am citit pana acum tin sa precizez ca dupa 2950 km, avand masina de 20 de zile luata la 24320 km bord nu am intalnit nicio problema 

Consumul mixt este sub 5, nu scartie volanul, nici semnalizatorul, greieri nu sunt.

Intrebare! exista setare sa nu-mi mai arate electronic in bord viteza in mph? as vrea sa arate suplimentar tot in kmph

Masina a costat 18350 tva inclus, pret f bun si pentru asta multumesc la cei care m-au facut sa mai caut pentru ca era cat pe ce sa cumpar o masina exact la fel (culoare, dotari, km) cu 21500 inclus tva.

Pana acum in concluzie:

pro: stabilitate in curbe, consum, fiabilitate

contra: suspensia prea moale (exista setari ceva?) mi se pare ca sare prea tare si cand intra in gropi la viteza de 40-50 mi se pare ca trosneste cam tare roata.

Bun!

 

Totusi, cateva observatii refritor la pro/con-urile tale:

- Passatul e arhi-cunoscut ca supravireaza, consumul e ok, fiabiliate nu prea cred ca are, sincer. Nu din ce am patit eu, dar din ce vad ca scriu posesorii pe diverse forumuri romanesti si germane.

- multi se plang ca suspensia ar fi de fapt prea tare, mie personal mi-ar placea mai tare decat este.

 

Deocamdata ai facut doar 3k km cu ea, mai vorbim cand ai de 10 ori atata. Nu sunt ironic, sper din suflet sa-ti mentii parerea! ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parbrizul e mult prea tensionat din fabrica. Dupa ce il vei schimba va fi mult mai bine. Am auzit si de 500 de km . Zi mersi ca nu stai in Romania, stiu pe cineva care a schimbat doua asta iarna. Eu nu renunt la Casco pana nu il schimb. Probabil iarna asta va ceda.

 

L.E. : @chryssti B7-le e oricum numai monument de liniste nu e. Cand moare un greier lasa in urma un pui mai mic. Personal imi place cum sta pe sosea in intervalul 100-160 km/h. Pentru asta am luat-o si nu ma dezamageste. Este exact cum mi-am dorit: interiorul e spatios, e lata, scaunele sunt foarte comode, habitaclul e bine antifonat, cu suficienta rezerva de putere pentru dimensiunea ei, rapoartele cutiei mi se par ok, cu a 4-a si a 5-a rezolvi cam tot, e mult peste ce am condus pana acum si daca ar fi sa aleg din nou tot asta as alege. Sper ca "problemele" sa ramana la nivel de greieri si alte zgomote rezultate in urma procesului tehnologic, cum sunt definite de producator. :)

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu daca va vine sa credeti, la mine nu se aude niciun zgomot din bord, scaune, portiere si ce mai este pe inauntru...

climatronicul functioneaza perfect pe auto, am auzit unle problema la unii la fel si afisarea schimbarii vitezei este ceruta exact cand trebuie.



In schimb antifonarea mi se pare putin inferioara masinii anterioare, range rover, in sensul ca mi se pare poate, se aude trenul de rulare spate ca la o masina scurta gen hatchback si suspensia barca...voiam un iaht!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Am fost azi la un service recomandat de asigurare ca sa-mi comande noul parbriz. Seful service-ului mi-a zis ca crapatura nu e de la tensionare, cica parbrizurile tensionate se crapa de la sine (fara ajutorul pietrelor), si ca din experienta lui poate doar un parbriz din 10 sa fie tensionat din fabrica. La mine a fost clar o lovitura de piatra...care ma va costa 150 EUR. Taare-s curios insa cat costa toata factura, cu garnituri, lipici de parbriz, si munca. La Corolla a fost vreo 600 EUR in toamna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dinu_s: la B6-le meu am primit o piatra sub stergatoare, in zona aceea neagra si n-am vazut nimic. Parbrizul s-a crapat a doua zi, cand masina parcata la soare s-a incalzit si s-a tensionat probabil un pic parbrizul, mai ales ca era parcata si stramb. Pretul parbrizului, cu manopera, lipici, garnituri etc, a fost de vreo 600 de lei si ceva maruntis. Evident, nu la reprezentanta, ci la Pilkington. Pana acum n-am vazut vreo problema, baietii au lucrat foarte curat, parbrizul in schimb nu este colorat, e doar cu parasolar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Salut. Mda, la mine e colorat, cu senzor de ploaie. L-au comandat la Wolfsburg ieri, am programare luni sa-l schimbe. Am insistat sa fie piese OEM, au zis ca nici nu lucreaza cu altceva. Tare-s curios cat costa ;) O sa fie clar mai mult ca la tine, ma astept pe la 6-700 eur.

 

La mine mi-am dat seama ca tot asa, de la temperatura se lungeste crapatura, nu de la vibratii. Cam in fiecare zi cand ma urc in masina dupa ce a stat in parcare, se vede ca crapatura s-a mai lungit cu cativa cm.

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2800 lei la reprezentanta in Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam acelasi pret mi l-au avansat si mie, cred ca 2400 nu 2800, dar probabil era doar parbrizul. Si al meu e tot cu senzor de ploaie si n-am observat vreo diferenta intre functionarea senzorului de ploaie inainte si dupa schimbarea parbrizului. Probabil ca senzorul de ploaie fiind la noul parbriz pozitionat in zona colorata a parasolarului, se comporta la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat parbrizul (Pilkington) anul trecut cu vreo 3-400 lei, manopera inclusa. Este colorat usor si are partea aia pentru senzor de ploaie si lumina

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care au optiunea de parbriz incalzit pretul in reprezentanta este in jur de 2800 ron, iar daca aveti numai senzor ploaie si lumina atunci parbrizul e ceva mai ieftin ( in jur de 1500 ron)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Locuiesc in Germania, deci preturile din reprezentanta Romania n-au pentru mine decat caracter pur informativ. Indiferent cat va costa parbrizul OEM aici, eu voi plati numai 150 EUR, restul e acoperit de asigurarea masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B7 luat pe 07.02.2013, ora 12 PBN, la ora 17 prima piata la iesire din Bucuresti, sub stergator , fara amprenta, lungime propagata pana a doua zi , aprox 40cm.

A doua zi , o piatra pe stg, in drum spre Iasi, alti 20 cm, a treia zi , alta piatra, alti 20 cm in drum spre Tg.Mures.

FOARTE BUN PARBRIZUL OEM, 3 lovituri usoare in 2 zile, pe drumuri de RO.

Pana la schimbare in luna mai , s-au propagat din stalp A dr in stalp A stg.!!!

Schimbat pe bani, pentru ca am franciza mare ( 300 euro- eveniment).

Pilkington, colorat, senzor ploaie: 150 euro cu montaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Mda, ai avut ghinion, asa ceva n-am mai auzit. Sau poate ai umblat numai pe drumuri unde aruncasera criblura si conduci prea aproape de camioane, altfel nu pot sa explic. Cum nu pot sa inteleg de ce ai asteptat asa mult pana ai schimbat parbrizul...

 

LE: Pilkington este OEM-ul de la Corolla mea. Dupa ca 130k km n-am mai suportat si am schimbat parbrizul, pe asigurare bineinteles. Avea miliarde (!) de ciupituri si zgarieturi in toate directiile (si lamele de stergatoare Bosch AeroTwin il zgarie!), asa ca nu se mai putea vedea mare lucru prin el. Evident, am facut schimbarea la Toyota, deci tot Pilkington am primit :P

 

LE2: Corolla n-a vazut Romania nici in poze, numai Germania si inca vreo 3-4 tari "vestice";)

Modificat de dinu_s
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ghinion mai mult ca sigur. Tot asa am avut si eu, ca mergeam potolit, 95-100km/h, vine unul viteaz cu un Agila din spate, se baga la limita intre ala din fata mea si subsemnatul, si poc! o piatra-n parbriz, fix sub stergatoare. A doua zi, dupa stat la soare, ditamai crapatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la calitatea slaba Pilkington. Am schimbat la CC OEM-ul vechi de aproape trei ani, dupa ce in cele din urma i-a venit de hac o piatra in margine. In cateva luni de Pilkington pana cand am returnat masina, ajunsese parbrizul la fel ca celalalt dupa o gramada de km facuti prin tara: plin de mici puncte si ceva zgarieturi.Urat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu intra cd ul in touchscreen-ul din bord? Si daca are vreo magazie de cd uri pe undeva! Pe media cd imi arata 6 cd uri, dar nu am gasit magazia. Iar in bord cd ul nu vrea sa intre. Ce smecherie e asta?

Noroc cu SD-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!