Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

Daca are vre-un semn de piatra probabil nu o vor inlocui/repara pe garantie. Oricum, nu se poate sa o lipesti singur la loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca are vre-un semn de piatra probabil nu o vor inlocui/repara pe garantie. Oricum, nu se poate sa o lipesti singur la loc?

nu se poate fiindca ii deformata folia aia de crom nu are lovitura de piata, are lovituri de la insecte si probabil de aia au spus ei..oricum baga tot felul de motive ca sa nu-ti faca pe garantie nimic...asta-i Romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alexarad: insista, daca nu are lovituri ar trebui inlocuit. Nu vreau sa vorbesc pe nimeni de rau, insa am vazut comportamente ciudate (sa nu zic altfel) la cei care se ocupa de garantii in vestul tarii. Cand am fost la ei prima si ultima data mai era un om care acuza vibratii la Passatul lui nou si oamenii de la service mai ca ii spuneau ca nu stie sa conduca, ca merge subturat, ca nu asa trebuie condus Passatu', vezi Doamne o fi o alta specie de masina supercotata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am pus o poza care indica piesele cu probleme care au fost inlocuite - http://vwforum.ro/gallery/image/4240-b7-probleme/

 

Am deja 3000 km dupa inlocuire si problema nu a mai revenit. Imbinarea pieselor este fixa, nu mai joaca in toate directiile daca misc cu mana de ele. Fata de alte masini solutia alea de VW aici imi aduce putin aminte de Dacia...Am mai facut si un software update la ultima revizie, si dupa update, nu am sesizat nici o diferenta fata de versiunea avuta anterior (noua versiune de soft adresa o problema de trepidatii la urcarea dealurilor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Trepidatii la urcarea dealurilor? Ai DSG sau la ce trepidatii te referi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dcpavelescu

Pe interiorul plasticului de la CB mi-au aparut de ceva "floricele" (mucegai sau condens, arata ca niste gheata depusa pe geam). Ideea e ca mi-au aparut de ceva vreme si am tot sperat sa se duca, lucru care nu s-a intamplat. Cum imi recomandati sa rezolv problema? A mai patit cineva? a fost la service? s-a rezolvat?

Modificat de dcpavelescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

E probabil praf foarte fin. Am citit pe niste forumuri germane despre asta. Oamenii s-au dus fie la service, fie si-au scos geamul ala si l-au curatat singuri. Atentie daca te decizi sa-l scoti singur, se zgarie usor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat ! Si de zgariat se zgarie si daca dai cu un servetel apai sa mai umbli la el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dinu_s: in descrierea sw update-ului zicea de trepidatii si usoare intreruperi ale motorului date de un avans al injectiei incorect pentru situatia respectiva. Eu am sesizat asta o data pentru 2-3 secunde urcand niste dealuri  in treapta a 4 pe la 60-65 km/h. Nu am dsg.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E a 2a oara cand masina creaza probleme temporare, acum  la 27000 km.

In una din zile  pornesc masina si merg prin aglomeratie cam 100m cu 10 km/h si mi s-a aprins permanent in bord spirala galbena, bujii, sau probleme motor. masina functiona in regim simplu tdi, fara turbo, se accelera in timp.

La un semafor de 40 sec am oprit motorul, crezand ca o resetez sau ca pierde eroarea, dar l-a fel a fost , in primii 100m s-a aprins becul galben si mergea sdi.

Ajung acasa suparat opresc masina, ma plang sotiei si dupa 5 min obsedat de problema masinii de 27 000 Eur, pornesc  si masina nu mai prezenta sintomul prezentat.

Am mai patit asa cu masina, mergea in sdi, fara vlaga, se tura in timp, la 15000km, dar fara becuri aprinse in bord. Atunci m-am oprit la repr. VW ,am oprit masina, le-am povestit sintomul, au venit la masina f fff draguti  sa vada problema in 5-10 min, am reporit-o(5/10 min) ,  dar masina mergea perfect, s-au oprit direct la calc. l-au montat ptr. diagnoza dar nu a aratat nici o eroare.

Unul din ei s-a scapat si a zis ca a mai patit asta cu un client care la revizia de 15000 a luat masina a plecat acasa , dar s-a intors in 5 min ca nu trage masina. A oprit , au venit meseriasii sa verifice problema prezentata,  dar masina nu mai prezenta acel sintom, nici eroare de tester nu a dat ca la min prima data.

Oare ce o fi.....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut.

 

Am o problema la ornamentele cromate de sub toate geamurile.

 

de cateva zile mi s-au patat foarte tare. au incercat astia de la spalatorie sa dea cu diverse solutii pentru crom pe ele, dar nu se ia cu nimic. zici ca-i ceva var pe ele.

 

cineva de la un service de detailing mi-a spus ca ala e plastic cromat si s-a patat de la spuma activa pe care o folosesc astia la spalatorii.

 

a mai intalnit cineva problema asta? ce e de facut?

post-113819-0-21130600-1369339434_thumb.

post-113819-0-85350000-1369339434_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulianb2007

Da asa e, depinde de ce folosesc aia in spalatorie. Inclusiv ceara care o dau se pune pe geam, n-o mai scoti decat cu decontaminant. Aia folosesc niste jeguri de produse in spalatorii. De patat toate se pateaza, dar nu atat de tare in mod normal (si atat de repede). Rezolvarea cred ca ar fi ori polish pentru ornamente cromate ceva de genul asta ori inlocuirea pe garantie (desi in Romania cred ca asta cam greu).

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu au cum sa'ti schimbe pe garantie atata timp cat tu ai dat cu o prostie de solutie sau ai folosit niste acizi pe niste piese cromate ! 

Si da am patit.o si eu , dar norocul meu a fost ca doar la un singur ornament. si l'am inlocuit vezi ca nu este decat 250 lei bucata ! deci e trist ce ai patit . sigur ti'au dat cu acid pentru jante sau ceva de acest gen ... :( . o optiune ar mai fi sa pui ceva folie peste ele si sa dea alt efect. eu asta intentionez slava domnului ca sunt intacte inca. la mine voi pune transparenta, la tine sa pui ceva fumurie, sau sa le colaantezi cu alta culoare, ori sa le vopsesti. la starea initiala nu le mai scoti ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vesnica problema la spalatorii...10 lei exterior sau chiar 5 lei (prin rahova, ferentari). Folosesc cele mai bune solutii... soda caustica si nu stiu ce solutie de face spuma...in rest jet puternic sa ia si lacu` de pe tabla!!! 

incearca sa freci cu o bucata de lana dupa ce pui polish (eu pun vs platinum) si nu am probleme. Dar nici nu au fost ornamentele cum sunt ale tale!

 

Bafta multa!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crede-ma ca n-am spalat-o decat la spalatoria de la plazza. care pare ok. si unde spalatul este 30-40 lei.

si-a mai spalat-o o data la baneasa, la spalatorie d-aia automata, unde costa 50 de lei.

 

chiar n-am facut economie.

 

o sa incerc cu niste solutii sa vad ce fac... daca mai are cineva idei sa imi spuneti va rog.

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulianb2007

Bai tata e absurd sa pui colant/folie pe niste ornamente de plastic fie ele si cromate..da-le naibii ca nici bijuteriile de aur sau ceasul de mii de lei/euro nu le colantezi. Eu la urma urmei daca nu iese cu nimic as incerca intr-un colt cu CIF cu riscul de a se duce naibii toata vopseaua. (si apoi le-as da foc .. nu dati cu bata.. :) ) Apropo, la mine trosneste/scartaie plasticul ala de pe mijlocul bordului de la ventilatie la denivelari. Cu ce sa-l dau sa taca ? Inainte sa dau muzica ceva mai tare. :)

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bai tata e absurd sa pui colant/folie pe niste ornamente de plastic fie ele si cromate..da-le naibii ca nici bijuteriile de aur sau ceasul de mii de lei/euro nu le colantezi. Eu la urma urmei daca nu iese cu nimic as incerca intr-un colt cu CIF cu riscul de a se duce naibii toata vopseaua. (si apoi le-as da foc .. nu dati cu bata.. :) ) Apropo, la mine trosneste/scartaie plasticul ala de pe mijlocul bordului de la ventilatie la denivelari. Cu ce sa-l dau sa taca ? Inainte sa dau muzica ceva mai tare. :)

 

pai tu ai Octavia :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ai octavia ! nici nu ati vazut crom vreodata ! abia la asta noua care are influente 80 % vw la design ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulianb2007

Am si un B7 2012. Vorbesc in cunostinta de cauza. Relax. Eu te tolerez cu Jetta la semnatura, te rog sa o faci si tu. :) Stii vorba aia cu prima masina nu se uita niciodata.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mda... dar sa stii cand te gandesti ca un singur crom este 250 lei /bucata (bagheta), iti zic eu ca ii pui folie si nici nu vei sti ca a fost acolo, in loc sa'ti plangi de mila apoi ca s'au facut ca dreacu, ca la urma urmei este vorba de estetica, nu de altceva !nu am zis sa.ti infoliezi toata masina, si sa ti'o bagi in casa ca pe un bibelou.  stima ! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geisterfahrer

Oh, stai linistit, sunt unii care au infoliat tot B7-le  :screwy:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la un Passat B7 (model 2013) cauzata (banuiesc) tot de baietii inteligenti de la spalatorii. Cum clapeta care protejeaza capacul rezervorului e din plastic si se deschide prin apasare, cred ca baietii de la spalatorie au dat cu apa cu presiune pe ea pana i-a sarit ceva de la mecanismul care o tine inchisa cand masina este descuiata.

Sistemul de apasare merge, nu pare nimic rupt, cand clapeta este inchisa e blocata la inchiderea masinii, dar daca masina e deschisa ea se deschide prin tragere (sau cand bate vantul). Problema este ca daca ea nu este pusa (cu mana) pe pozitie tija de metal care ar trebui sa o blocheze va trece prin spatele ei si deci va ramane deschisa. 

 

Are cineva vreo schita, imagine, idee despre mecanismul ce tine clapeta de la rezervor inchisa cand masina este descuiata? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate te ajuta schitele din topicul asta: http://vwforum.ro/topic/100943-cum-se-demonteaza-usa-de-la-rezervor/

 

Nu stiu daca se deschide prin apasare, cel putin la B6 tragi de butonul de pe usa si sare in afara incat o poti apuca cu degetele. De inchis se inchide prin apasare.

Modificat de EWS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulianb2007

B7 nu are buton pe usa sofer. Se deschide la fel cum se inchide. Ma indoiesc sa fi avut jet atat de puternic incat sa sara ceva de pe acolo, daca vrei iti pun mai incolo o poza cum arata la mine.

Modificat de iulianb2007
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, nu stiam ca s-a schimbat treaba la B7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!