Jump to content

Probleme intalnite Passat B7


cat_ioan
 Share

Postare recomandată

Pai usa soferului se misca foarte greu....senzatia era ca usa era foaaarte grea, adica trebuia aplicata multa forta ca sa se inchida si inchida. Nu scartaia si incercasem sa o ung cu 100 de chestii. Au incercat si ei sa o unga la revizie, degeaba. Comparativ, sa ca inchid celelalte usi trebuia sa le fac vant nitel cu 2 degete :)

 

Nu cred ca au dat fata de usa jos: pe factura scria ca au dat toata usa jos. Oricum, sunt de fapt 2 balamale (sus + jos) si trebuie vopsite la culoarea masinii. Nu pot decat sa mai zic inca o data: 

 

 

Inca o data, garantia extinsa rulz!  :D  M-ar fi costat 208 EUR daca ar fi trebuit sa platesc din buzunar.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa 2 ani jumate capacul de la cotiera nu mai sta in poziziile intermediare, coboara pana jos. Subscriu si eu la "garantia extinsa rulz!", pacat ca nu se poate face pe mai mult de 120.000 km in Romania. Limita asta o voi atinge in curand si incep sa ma gandesc la un upgrade, in analiza si variante non-VAG...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In DE garantia extinsa se poate extinde si ea, inca un an :D

 

De data asta e practic voirba de o asigurare speciala, care nu acopera toate piesele masinii, ci doar pe cele "principale". Se face mai intai o inspectie detaliata a masinii, si in functie de asta si de km efectuati, se calculeaza cat costa aceasta asigurare. O voi face-o si eu in curand, o sa va tin la curent, poate mai intereseaza pe cineva....

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci nu planuiesti sa te desparti de B7 prea curand :D Exista limita de km la extensia extensiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nuu....am luat masina ca sa o calaresc pana nu se mai poate, nu sa o vand, altfel pierd bani. Trebuie sa fie o limita si de km, ca la orice, nu e nimic nelimitat. Chiar si garantia extinsa e aici in DE pana la 200k km (daca e tunata de firma aia la lor, atunci 100k km parca).

 

Problema e ca am un feeling ca Passatul asta nu o sa mai apuce sa faca 200k km, nici la mine si nici la altul :(

Modificat de Geisterfahrer
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea!

 

Am citit forumul asta in lung si lat. Am aflat foarte multe lucruri despre passat B7 si majoritatea au fost foarte utile. 

 

Am o intrebare si eu si sper ca ma poate ajuta cineva cu un raspuns. Am un passat b7 si as dori sa stiu cum pot dezactiva inchiderea automata a usilor cand plec de pe loc. Cand am cumparat masina nu avea activata aceasta chestie. De vreo doua zile insa fara sa umblu in computerul de bord sau ceva a inceput sa se blocheze usile cand plec de pe loc. poate am apasat din greseala pe vreun buton sau ceva si dasta sa se fi activat nu stiu. Daca a mai patit cineva asa ceva il rog sa imi dea si mie un raspuns. 

 

Va multumesc anticipat!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezactiveaza din BC de la convenince auto lock.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la B7 din 2011.

 

De cand a venit vremea rece am inceput sa simt si eu frigul in masina.

Daca mergeam in oras, in 7km/30 min, ajungea si apa pe la 60-70 de grade. Am intrebat in sanga si in dreapta si lumea spune ca se incalzeste mai greu, asa ca nu am dat mare atentie, noroc cu incalzirea in scaune :)

Apoi am trecut pe naveta, povestea se intristeaza. Cum ieseam din Bucuresti, pana la Ploiesti pe autostrada (mers regulamentar 120-130) acul de la apa ajungea jos si eu inghetam.

La intoarcere am stat cu VCDS-ul conectat si am urmarit temperaturile citite: T motor, T apa radiator.

Clar era termostatul, temperatura apei in motor varia concomitent cu cea a apei din radiator.

Am mers la service si evident ca am inlocuit termostatul de la apa. A doua zi, dis de dimineata am plecat. Haos, frig, de parca mergeam cu geamul deschis. M-am reintors la service, clar nici termostatul asta nu era bun, trebuia inlocuit.

Dupa ce l-au inlocuit nu am mai plecat din service pana nu am facut o tura: problema a ramas. In ETKA nu am gasit alt termostat, dar urmarind conductele, mecanicii au gasit un al doilea termostat care duce la un schimbator in placi la cutie. Ala era cu capu'

 

Daca patiti asa ceva, e bine sa verificati care dintre ele e blocat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

 

De ceva vreme, la Passat-ul meu nu se mai ridica complet si rapid portbagajul atunci cand este acţionat manual (sau de pe telecomanda sau din interior (de la butonul de pe uşă).

Pana acum se ridica perfect. Acum doar se ridica 5 cm.

 

 

  Stiti cumva ce cauzeaza aceasta problema?  Sa fie de la cele 2 pistoane? 

Ce ar trebui sa ii fac?

 

Multumesc :)

Salutare, aceeasi problema si la mine. pana asta vara a functionat perfect de cand a venit frigul nu se deschide mai mult de 2cm. Am crezut ca s-a slabit arcul sau ceva dar cand colo este pe pistoane cu gaz.

post-65974-0-27147800-1421527369_thumb.p

Nu cred ca exista vreo solutie rapida fara sa implice costuri prea mari decat sa asteptam vara :) desi am vazut un passat caruia ii functiona foarte bine deschiderea si la -5 grade  :unsure:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred sa fie o problema generala aceasta cu portbagajul..am prieten si nu are probleme decat bineinteles cand are zapada deasupra :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ungeti balamalele, face minuni ;) Sigur, se prea poate sa fie ruginite ca ale mele de la usa soferului, si atunci nu mai ajuta decat inlocuirea lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred că este o problemă generală la Passat B7..Și eu am aceeași problemă la Passat ul meu de nou...Iarna la frig portbagajul nu se mai ridică așa Cum face vara...problema o constituie pistoanele care atunci când este frig nu își mai fac treaba. ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine nu face...am Variant deci si unsa portbagajului e grea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti. De ieri sunt si eu posesor de B7, 2.0 bluemotion. O singura intrebare am, deocamdata: unde trebuie sa stea acul de la temperatura? La 90 grade sau mai jos? La mine sta mai jos, temperatura uleiului pe BC e intre 80 - 90'C. Asta la drum intins. La 90'C a ajuns doar cand am forjat-o putin. Am testat-o inainte la autoworld in cluj, ziceau ca nu apare nicio eroare. Sa fie termostatul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine sta fix la 90 cand e cald. Daca e forjat, urca la 99

Modificat de newlu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Newlu ce vrei sa spui cu quote asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este raspunsul la intrebarea colegului ( cea despre temperatura )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema la B7 din 2011.

 

De cand a venit vremea rece am inceput sa simt si eu frigul in masina.

Daca mergeam in oras, in 7km/30 min, ajungea si apa pe la 60-70 de grade. Am intrebat in sanga si in dreapta si lumea spune ca se incalzeste mai greu, asa ca nu am dat mare atentie, noroc cu incalzirea in scaune :)

Apoi am trecut pe naveta, povestea se intristeaza. Cum ieseam din Bucuresti, pana la Ploiesti pe autostrada (mers regulamentar 120-130) acul de la apa ajungea jos si eu inghetam.

La intoarcere am stat cu VCDS-ul conectat si am urmarit temperaturile citite: T motor, T apa radiator.

Clar era termostatul, temperatura apei in motor varia concomitent cu cea a apei din radiator.

Am mers la service si evident ca am inlocuit termostatul de la apa. A doua zi, dis de dimineata am plecat. Haos, frig, de parca mergeam cu geamul deschis. M-am reintors la service, clar nici termostatul asta nu era bun, trebuia inlocuit.

Dupa ce l-au inlocuit nu am mai plecat din service pana nu am facut o tura: problema a ramas. In ETKA nu am gasit alt termostat, dar urmarind conductele, mecanicii au gasit un al doilea termostat care duce la un schimbator in placi la cutie. Ala era cu capu'

 

Daca patiti asa ceva, e bine sa verificati care dintre ele e blocat 

Se poate verifica care dintre termostate este defect sau le ei prin eliminare?

Cat au costat termostatele si cat ti-a luat manopera?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filaov,

 da mi te rog o adresa de email sa ti trimit cartea in ro pe format pdf,

daca masina ta este passat B7 2.0 tdi cr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haha...! Balamaua mea de la usa soferului (cea praspat inlocuita!) a inceput acuma sa scartaie...Am uns-o cu vaselina spray, ca sa intre bine peste tot, dar degeaba...Cand ma mai eliberez ma duc iarasi peste ei, asa ceva e inadmisibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare .

Am achizitionat sh un Passat B7 2.0 140 fabricatie 10.2011 si am cateva probleme pentru care as aprecia ceva idei/sfaturi .

1. La relanti , in habitaclu , cu climatronicul oprit se aude un huruit , parca ar fi un rulmet ceva. Daca pornesc clima nu se mai aude acel huruit , parca s-ar auzi ceva apa scurgandu-se prin calorifer . Am incercat sa inregistrez acel zgomot , dar trebuie ureche foarte fina :

 

 

Masina mai are un an garantie (pana in decembrie 2015 ). Am mers la Porsche Timisoara(aici a avut toate reviziile de noua) si mi-au zis ca nu pot localiza problema ...mi se pare inadmisibil  (a stat masina 5 zile la ei) - ar banui ca e compresorul sau rulmentul , dar sub capota nu se aude acel huruit.

S-a mai confruntat cineva cu acest zgomot/ huruit ?

 

2. La viteze de peste 120 trage puternic dreapta . Am fost la un service pentru geometrie roti si dupa reglare face la fel. Am schimbat rotile din fata intre ele , parca nu mai trage dreapta , parca ar trage putin stanga. Am pus rotile din spate pe fata si la fel , trage dreapta . Raspunsul celor de la service : ca e din cauza cauciucurilor de iarna , Michelin fabricatie 11.2009 , desi ele par foarte ok . Platind practic degeaba unghiul de fuga , mi-au zis sa schimb anvelopele si sa vad apoi daca la fel o sa traga dreapta la viteze mari..in rest masina e foarte ok , cu multe dotari.

 

Inainte am avut un Logan cumparat de nou din 2010 si nici o problema la el ... 

 

 

Daca nu am postat corect , rog un moderator sa ma indrume . 

Va multumesc anticipat pentru eventualele raspunsur.i

Modificat de carcotashu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare .

Am achizitionat un Passat B7 2.0 140 fabricatie 10.2011 si am cateva probleme pentru care as aprecia ceva idei/sfaturi .

1. La relanti , in habitaclu , cu climatronicul oprit se aude un huruit , parca ar fi un rulmet ceva. Daca pornesc clima nu se mai aude acel huruit , parca s-ar auzi ceva apa scurgandu-se prin calorifer . Am incercat sa inregistrez acel zgomot , dar trebuie ureche foarte fina :

 

 

Masina mai are un an garantie (pana in decembrie 2015 ). Am mers la Porsche Timisoara(aici a avut toate reviziile de noua) si mi-au zis ca nu pot localiza problema ...mi se pare inadmisibil  (a stat masina 5 zile la ei) - ar banui ca e compresorul sau rulmentul , dar sub capota nu se aude acel huruit.

S-a mai confruntat cineva cu acest zgomot/ huruit ?

 

2. La viteze de peste 120 trage puternic dreapta . Am fost la un service pentru geometrie roti si dupa reglare face la fel. Am schimbat rotile din fata intre ele , parca nu mai trage dreapta , parca ar trage putin stanga. Am pus rotile din spate pe fata si la fel , trage dreapta . Raspunsul celor de la service : ca e din cauza cauciucurilor de iarna , Michelin fabricatie 11.2009 , desi ele par foarte ok . Plating practic degeaba unghiul de fuga , mi-au zis sa schimb anvelopele si sa vad apoi daca la fel o sa traga dreapta la viteze mari..in rest masina e foarte ok , cu multe dotari.

 

Inainte am avut un Logan cumparat de nou din 2010 si nici o problema la el ... 

 

 

Daca nu am postat corect , rog un moderator sa ma indrume . 

Va multumesc anticipat pentru eventualele raspunsuri

 

Referitor la problema numarul 1, am un Passat din 2012 car tot asa face :) deci nu esti singurul la care asa suna, e destul de enervant mai ales vara, cand e frig afara nu se aude nimic, imediat cum se incalzeste vremea zgomotul revine. Am fost si eu cu aceasta problema la reprezentanta din Cluj si n-am reusit sa schimb compresorul pe garantie, compresorul face.... mai mult ca sigur un rulment in compresor. Au facut tot felul de teste si au zis ca intra in parametrii si n-au justificare de ce sa-l schimbe...la noi garantia e relativa. Inca n-am reusit sa rezolv aceasta problema.

 

O sa vezi ca costurile de intretinere nu se compara cu ale Loganului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carcotashu Masina trage dreapa din cauza anvelopelor uzate neuniform. Nu te chinui sa le masori,inlocuieste-le.Am patit asta cu anvelope noi dupa ce au fost rulate 10 mii km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!