Jump to content

Autostrada Bucuresti - Nadlac (A1 - coridorul IV pan-european)


fuscobal
 Share

Postare recomandată

of ...si tu te orientzi dupa ce spune buhaita aia cu hamti damti de bok :lol: ?Mai e o combinatie de care sunt sigur..traseul si lucrarile am mai deviat din cand in cand in anumite zone in care anumiti ...si-au cumparat recent pamanturi.Frate eu nu inteleg o chestie...De ce jegul asta de stat roman nu a infintat un departament special care sa se ocupe numai cu lucrari de autostrazi?Cum erau pe vremea lui culaee ;antrepriza de constructii..n..f.Trebuia sa fie un singur executant de lucrari in toata tara si sa fie de stat,bani cacalau,locuri de munca...etc.Noi trebuie sa chemam italieni,americani etc..trebuie sa dam licitatii lui parvenitul de cocosi si domnisoarei avocat udrea.Inteleg ca e economie de piata si libera..dar toata libertatea asta plimba banii din buzunarele noastre in buzunarele lor...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma orientez dupa nimeni, stiu bine ce se intimpla la o licitatie, cit dureaza selectia, atribuirea lucrarii, ce e un FIDIC....

nu inteleg ce nu intelegi din chestia ca banii ce vin din UE trebuie sa se intoarca tot acolo....

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragos, in primul rand discursul lui Boc a fost strict de gura presei si ca sa vada tara ca el taie si spanzura. Daca citesti pe forumul SSC, o sa vezi parerea oamenilor care lucreaza in proiectare si executie de autostrazi. Ei spun ca pe Arad-Timisoara se lucreaza exemplar si orice incercare de a grabi lucrurile mai mult de atat ar duce la un rezultat final de calitate mai slaba. Nu ti se pare ciudat ca se Boc si Boagiu se duc lunar tocmai la Arad in schimb pe Buc-Ploiesti unde lucreaza ai nostri (si care sunt cu muuuult mai intarziati decat cei de acolo) nu trec decat ocazional ? Acum o luna Boagiu zicea ca e foarte multumita de ritmul lucrarilor iar acum subit sunt nemultumiti dar daca te uiti pe filmele facute din avion (se face cate un film lunar de catre primarul Aradului) vezi ca s-au facut progrese serioase. Sunt totusi niste etape tehnologice care trebuie respectate daca vrei ca treaba sa iasa bine. De asemenea, dau cu astia de pamant dupa bunul plac dar ei nu sunt in stare sa mute rahatul ala de cladire a Directiei Santitare de mai bine de un an. De asemenea, e o bucata de vreo cateva zeci de metri pentru care inca nu s-a primit acordul aeroportului. Astea 2 lucruri sunt de o mie de ori mai usor de facut decat autostrada in sine. Cum dracu sa inaugureze autostrada in decembrie cand cladirea aia sta in picioare inca ??? Ca sa castige timp, constructorul a ridicat pila de pod la 2m de cladire folosind o metoda mult mai scumpa (pe cheltuiala lui) astfel incat in momentul in care se da ordinul ei sa darame cladirea instantaneu si sa se apuce de podul ala. Chiar si asa, mai au 2 luni sa termine bucata aia si nu stiu daca vor reusi. Pot in schimb sa bag mana in foc ca si daca cu 2 zile inaintea inaugurarii primesc unda verde sa darame cladirea, Boc tot are pretentii sa termine podul in alea2 zile ramase chiar daca e imposibil, doar asa ca sa dea el bine in fata poporului si sa arate ca taie si spanzura !

In ce priveste inceputul lucrarilor iarna, nu-ti fa griji ca au ce face si chiar e cel mai bine asa !!! Pana la primavara isi pot face linistiti organizarea de santier si pot decapa terenul astfel ca atunci cand vine vremea buna sa intre in forta la turnari de betoane la pile de poduri podete, grinzi...

Modificat de fuscobal
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de inaugurat vor inaugura doar bucata AR-TM, fara centura AR :D

la iarna doar vor hiberna, avind OS-urile gata facute :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar oare cand au semnat contractele, firmele castigatoare nu aveau la dispozitie specialisti care sa le lumineze mintea referitor la tehnologia/timpii de construire a unei autostrazi!? Cand semnezi un contract iti asumi atat beneficiile cat si potentialele pierderi rezultate din neandeplinirea unor termeni contractuali.

Cat timp intarzierile sunt din cauza constructorului, acesta trebuie penalizat(daca se poate). Din pacate se pare ca in contractele semnate de statul roman lipsesc capitolele referitoare la penalitati. Sau sunt clasificate "top secret" si vor fi desecretizate de "urmasii urmasilor nostri"...

E curios cum unii gasesc justificari cu nemiluita cand e vorba de respectarea termenilor contractuali.

Ori sunt contracte "facute pe genunchi", ca tot e la moda termenul, ori autoritatile romanesti sunt vinovate de intarzieri.

In ambele cazuri, singurii care trag ponoasele suntem noi, potentialii utilizatori.

PS; in constiinta subalternului roman apare mai rar ideea de a-l contrazice pe sefu' , cel putin la vedere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din cate stiu statul face contract cu o firma de consultanta..si acceasta face studii de fezabilitate si diferite constatari.Din cate cunosc firmele respective sunt tot...ale baietilor destepti din politica autohtona,si incaseaza zeci de milioane de euro...pt niste nimicuri.Poate sa aprofundeze un coleg ideea mea daca cunoaste mai bine fenomenul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tilu, bineinteles ca se fac niste calcule si de aia statul are angajata firma de consultanta. Problemele apar atunci cand statul vrea sa spanzure in carne vie dar tot el e ala care intarzie cu :

1) exproprieri

2) descarcari arheologice

3) autorizatie constructie si diferite avize necesare

4) plati catre constructor

Te asigur ca firmele cu renume mondial ce lucreaza la autostrazile de pe C IV au tot interesul sa lucreze cat mai repede pentru ca ei vor sa ia banii si sa treaca la lucrarea urmatoare, nu sa blocheze resurse umane si materiale aiurea. Daca aia au intarziat, bag mana in foc ca nu e din cauza lor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cind se plimba hirtiile intre executant-consultanta-beneficiar de citeva ori ca sa nu plateasca ca nu au bani...

sau cind organizezi licitatie si ai pretentie ca toate listele de cantitati sa fie scrise adlabam ce naiba sa mai zici ?!?!?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Romania, te iubesc!": Avem cele mai scumpe autostrazi din lume, dar drumurile exista doar pe hartie

http://stirileprotv.ro/emisiuni/romania-te-iubesc/romania-te-iubesc-avem-cele-mai-scumpe-autostrazi-din-lume-dar-drumurile-exista-doar-pe-hartie.html

"Romania, te iubesc!": Greseala care a marit pretul autostrazii Transilvania cu 80 milioane de euro

http://stirileprotv.ro/emisiuni/romania-te-iubesc/romania-te-iubesc-greseala-care-a-marit-pretul-autostrazii-transilvania-cu-80-milioane-de-euro.html

Romania, te iubesc: Autostrada Transilvania, cel mai mare esec din ultimii ani. Cat a platit statul

http://stirileprotv.ro/emisiuni/romania-te-iubesc/romania-te-iubesc-autostrada-transilvania-cel-mai-mare-esec-din-ultimii-ani-cat-a-platit-statul.html

"Romania, te iubesc!": Legea tacerii - niciun vinovat pentru lipsa autostrazilor sau banii pierduti

http://stirileprotv.ro/emisiuni/romania-te-iubesc/romania-te-iubesc-legea-tacerii-niciun-vinovat-pentru-lipsa-autostrazilor-sau-banii-pierduti.html

Am vazut toata emisiunea,absolut superba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si eu urmaresc emisiunea respectiva cu foarte mare interes.Consider echipa de acolo impreuna cu Moise Guran...NR 1 din mass media romaneasca.Daca echipa pro facea emisiuni de genul asta in Rusia..cred ca se inveleau de mult timp cu pamant.Totusi ma mira faptul ca nu a facut nimeni presiuni asupra lor..mai ales cand se stie ca pro..sa dat mereu dupa cum a batut vantul(nu sorin schiopul)..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Deci": voila update: cam putinic pana in 2013. Pe principiul "cox-stop-cox-stop-cox-stop-coooooooooooox" Click.

Modificat de Vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bwwlan..mai trebuia o singura linie care era ceea mai groasa si ceea mai neintrerupta,eventual culoarea portocaliu...LINIA DE SPAGA. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astăzi, pe Coridorul IV Paneuropean au fost deschise şantierele pe patru loturi diferite. Este vorba despre Autostrada Nădlac – Arad, cu cele douăsecţiuni ale sale, de lotul patru al Autostrăzii Sibiu – Orăştie, dar şi de lotul Timişoara – Lugoj.

La ora 11, Anca Boagiu, ministrul Transporturilor, împreunăcu Emil Boc, premierul Româiei au ajuns la kilometrul zero al Autostrăzii Nădlac – Arad. Practic, în acel loc autostrada din România se va lega de M3, autostrada din Ungaria. La eveniment au participat şi reprezentanţi ai instituţiilor locale, iar oficialii au fost întâmpinaţi cu pâine şi sare.

Autostrada Arad – Nădlac are 38 de kilometri şi contractele au fost semnate în luna iunie. Termenul de finalizare este primăvara anului 2013. Autostrda va avea 4 ani de garanţie, constructorii aleşI în urma licitaţiei publice fiind SC Romstrade, care construieşte lotul 1 şi SC Alpine, constructorul de pe lotul 2(nod rutier cu centura Aradului). Traseul autostrăzii a fost deja conturat şi decopertat. în acest moment se lucreazăla descărcarea siturilor arheologice. Pe lotul doi al Autostrăzi Nădlac – Arad, din şapte situri, trei au fost deja închise iar constructorul va putea folosi tot terenul într-o lunăde zile. De la Arad, oficialii s-au îndreptat către Timişoara pentru deschiderea tronsonului de 10 kilometri. Pe lotul 1 al autostrăzii care va lega oraşul din vestul ţării de Lugoj au fost descărcate deja cele douăsituri arheologice. Constructorul, ales în urma licitaţiei publice din vară, este UMB Spedition.

Ultimul tronson inaugurat azi este cel de pe Autostrada Oraştie – Sibiu. Îl lungime de 17 kilometri, tronsonul care pleacădin Sibiu şi ajunge în Săliştea poate intra în construcţie propriu-zisă, în maxim o lunăfiind gata descărcarile arheologice. Lotul patru de pe Autostrada Sibiu – Orăştie este construit de Astaldi – Euroconstruct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand vor termina cel putin Sibiu-Orastie-Deva...chiar va usura traficul enorm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pot face si pana in 2013 daca vor ca nu e prea mare deranj pentru ei. 23km pot fi executati intr-un an si jumatate daca se trage tare dar probabil sunt inca neincrezatori ca noi vom termina la timp si de aia nu au de ce sa se grabeasca !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Viitoarea autostradă Târgu Mureş – Iaşi a fost inclusă de Comisia Europeană în Reţeaua de Transport Transeuropeană(TEN-T) ceea ce o face prioritară pentru Bruxelles iar România va primi din 2014 fonduri nerambursabile pentru a o construi. Potrivit unui document elaborat de Comisie, contribuţia UE la construcţia unei autostrăzi incluse în TEN-T este de 20%, bani care nu trebuie returnaţi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, o veste buna dar 20% e destul de putin si e posibil sa nu se streseze prea tare ai nostri pentru doar atat :(

Programul actual de constructie autostrazi > http://www.mt.ro/nou/_img/documente/pp/proiecte_prioritare_MTI_RUTIER.pdf . Toate segmentele cu galben ar trebui sa fie gata in 2013 iar cele cu rosu in 2015 !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Lasa fusco ca nici noi nu suntem mai departe de ei,au ajuns astia sa puna borduri ,,videanu,,si pe podurile si viaductele de pe autostrazi.Daca dai cu roata in ele...sari direct peste parapeti :lol: .Cat despre rusi ..astia sunt ambitiosi de fire dar ma intreb ce faceau daca asfaltau aia cu un strat de 50 centimetri de kkt. :lol: .Oricum stiti ca trebuie refacut un mare tronson de autostrada din vest,sa surpat pamantul...belea tata...romania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi s-a inaugurat Arad -Timisoara (32km) si bypass Arad in half profile. Au ramas mici lucrari de executat sub trafic iar receptia finala se va face in primavara ! Gabi, daca te referi la lotul 1 din Arad-Nadlac, ce s-a scris in ziare sunt niste baliverne. Raspunsul oficial este aici > http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Precizare%20nadlac%20arad.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut si eu marea inaugurare cu buhaita si piticul... repetentul de la invatamant si toate geniile pripasite pe la conducere.Se merge pe o singura banda..si aia vai mama ei.Am senzatia ca sa ajuns lai hairupismul caracteristic epocii de aur,in care se raporta,,plan indeplinit,productie record la hectar,exporturi colosale,si productia depasita la pescuit oceanic,,.Sincer daca ma duc la service cu masina,si pe factura imi apar bujii schimbate si constat ca ele nu au fost schimbate...si ei imi spun;pai le schimbam data viitoare cand veniti la noi.Exact cum a fost si portiunea spre mare,ocolitoarea Constantei...se mergea mai mult pe o banda...cu linie continua..nu puteai depasii pe nimeni pt ca militia era sus in deal si te linistea de carnet imediat.Pai aia e autostrada data in folosinta.??Raspunsul oficial ...nu face 2 bani,pt la conducerea aceestei companii sunt oameni lor,cum iti suna;trebuie sa refacem o mare portiune de autostrada ca nu sa tasat pamantul bine initial,ceea ce duce la costuri suplimentare din banii luati din taxele voastre..prostilor ce sunteti..... :blah:

Priviti cu ce frenezie se lucra pe data de 15 decembrie. :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!