Jump to content

BORA 1.6 FSI 110 CP MOTOR BAD


dory_co
 Share

Postare recomandată

Sunteți careva colegi de prin Tg. Mureș și sau cunoașteți pe cineva care știți că se pricepe la motorizarea noastră?

Modificat de Al3xje09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu o mica, mare problema, azi cind am vrut sa intru intr-o curte am agatat masina pe dedesupt/ dupa ce am ridicato pe cric, am gasit senzorul nox rupt de pe sasiul masinii si iesite cele doua mue de la el. intrebarea e ce se poate intampla daca merg cu masina 100km fara el (ca nu am posibilitate sa il prind azi) si care ar fi urmarile daca nu il mai pun.

masina merge dar nu am putut face niste teste, am mutato intr-o alta curte, inca ns daca consuma mai mult sau altelel\

 

 

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, am si eu o mica, mare problema, azi cind am vrut sa intru intr-o curte am agatat masina pe dedesupt/ dupa ce am ridicato pe cric, am gasit senzorul nox rupt de pe sasiul masinii si iesite cele doua mue de la el. intrebarea e ce se poate intampla daca merg cu masina 100km fara el (ca nu am posibilitate sa il prind azi) si care ar fi urmarile daca nu il mai pun.

masina merge dar nu am putut face niste teste, am mutato intr-o alta curte, inca ns daca consuma mai mult sau altelel\

 

 

multumesc

Nu se intampla nimic, o sa apara eroarea de nox ce trebuie stearsa, eu l-am anulat senzorul ca oricum era dus de la benzina "buna". Nu mai am checkul aprins de juma de an azi maine :) Sunt multumit!

 

Ps. Pentru doritori am facut si grup pe facebook special pentru posesorii de FSI cod BAD: https://www.facebook.com/groups/381789115345959/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

 

Ps. Pentru doritori am facut si grup pe facebook special pentru posesorii de FSI cod BAD: https://www.facebook.com/groups/381789115345959/

 

 

felicitari! :)  am dat join!

Am scris si eu de Mol Evo. Practic, in afara de pret, e numarul 1.

Dar doar cu asta merg. Imi place cum se aude, cum "trage" masina, cum raspunde la comenzi. Insa e OK cu orice benzina >98. Am testat cam tot ce se gaseste pe la noi.

 

si eu sunt multumit de mol evo ; de asta folosesc de fel, dar zilele trecute am bagat cam de 100 ron tempo 95 de la mol si observ niste fluctuatii la relanti, ca un fel de ...mici smucituri, daca pot spune asa. astept sa apara pe afisaj bitte tanken sa pun iar mol evo :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare baieti, Cat de curand mi-am adus un Golf4 1.6 Fsi cod Bad si a inceput sa imi faca probleme, gen:

-Dimineata porneste greu (a 4a cheie cel putin)

-Merge in 3, 2

- La relanti oschileaza (imi da rateuri)

-Cand accelerez nu are forta

Am schimbat bobinele, bujiile, distributia

Am facut dest de compresie si aveam 18,19

Iar pe unele testere imi dadea eroare pe toti cilindri (rateuri) iar pe altele decat pe cilindru 1 si 4 (misfire)

 

Incep sa cad nervos si am nevoie de ajutor, la majoritatea mecanicilor care merg nu fac decat sa ma bage pe tester cu ea si dupa ma trimit de colo colo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Serban Danut, eu iti pot recomanda un mecanic bun,la care ma duc mereu si de fiecare data mi-a rezolvat problema, numai ca noi suntem din Ploiesti. Daca te hotarasti te pun in contact cu el.

Numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Eu sunt din campina. Unde este mecanicul asta Larves? Poate ajung si eu pe la el cu opritul motorului in mers. Mai nou nou vb pe facebook in grupul golf 4 fsi. Ne gasesti acolo ptr mai multe detalii

Eu sunt din campina. Unde este mecanicul asta Larves? Poate ajung si eu pe la el cu opritul motorului in mers. Mai nou nou vb pe facebook in grupul golf 4 fsi. Ne gasesti acolo ptr mai multe detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt din campina. Unde este mecanicul asta Larves? Poate ajung si eu pe la el cu opritul motorului in mers. Mai nou nou vb pe facebook in grupul golf 4 fsi. Ne gasesti acolo ptr mai multe detalii

Eu sunt din campina. Unde este mecanicul asta Larves? Poate ajung si eu pe la el cu opritul motorului in mers. Mai nou nou vb pe facebook in grupul golf 4 fsi. Ne gasesti acolo ptr mai multe detalii

 

Salut Ionut,

Mecanicul se afla langa Rafinaria PetroBrazi(colonia Brazi) pe curba (stanga-intr-o curte), il cheama Laurentiu Pintea.

De dus, nu m-am dus inca la el sa vad de ce se opreste motorul, dar am intentia sa ma duc sa puna tester-ul pe ea. E un mecanic bun si corect, mai scump ce-i drept decat ce e pe piata dar face treaba buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Daca rezolva problema atunci cand altii nu stiau ce are nu prea mai conteaza ca este mai scump

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Eu sunt din campina. Unde este mecanicul asta Larves? Poate ajung si eu pe la el cu opritul motorului in mers. Mai nou nou vb pe facebook in grupul golf 4 fsi. Ne gasesti acolo ptr mai multe detalii

Eu sunt din campina. Unde este mecanicul asta Larves? Poate ajung si eu pe la el cu opritul motorului in mers. Mai nou nou vb pe facebook in grupul golf 4 fsi. Ne gasesti acolo ptr mai multe detalii

 

Salut Ionut,

Mecanicul se afla langa Rafinaria PetroBrazi(colonia Brazi) pe curba (stanga-intr-o curte), il cheama Laurentiu Pintea.

De dus, nu m-am dus inca la el sa vad de ce se opreste motorul, dar am intentia sa ma duc sa puna tester-ul pe ea. E un mecanic bun si corect, mai scump ce-i drept decat ce e pe piata dar face treaba buna.

 

 

Eu am fost ieri la el, a pus testerul si a si gasit acel switch de ambreiaj, care nu mai functiona si daia se oprea motorul cand apasai si ambreiaj si frana . Am avut noroc ca a mai avut un swich in plus si toata treaba s-a rezolvat pe loc cu 100 Ron.

Daca vrei nr de tel ma contactezi pe privat.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare baietii, m-am uitat pe forum , o gramada de informatii , Insa am si eu o problema..  am dus masina la reprezentanta.. imi da misfire pe toti cilindri.. mi-a zis sa ai schimb bobinele si bujiile, le-am schimbat  si tot asa.. am luat compresia o aveam 18-19 , iar de injectoare mi-au zis ca lucreaza.. am observat ca din pompa de inalta iese un furtun care la mine e crapat..ai vad unteriorul "metalic"  . Habar nu am ce sa mai verific...  deci masina in relanti ajung si la consum de  0.05 tinand cont ca el trebuie sa fie 0.08  ..cand accelerez brusc masina parca mi-o ineaca.. nu trage nu are forta.. ei bine cand o accelerez incet merge mai binisor..

Modificat de SerbanDanut
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

habalaubogdan

Salutare am inteles ca fluctuatii relanti mici si lipsa de putere la prima pedala mai pot aparea de la senzorul MAP ce poate fi imbacsit. Pentru cei care cunoasteti, unde se gaseste senzorul MAP? As vrea sa-l curat. Nu am nici o eroare pe masina. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Se numeste MAF sensor. Este debitmetrul de aer, imediat dupa filtrul de aer ai o mufa. In general nu e imbacsit pentru ca prin el trece aerul iesit imediat din filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

habalaubogdan

Se pare ca nu m-am facut inteles... stiu ce inseamna senzor MAF si unde se afla, eu ma refeream la senzorul MAP (manifold absolute presure) se afla cumva in partea stanga de jos langa capacul de distributie? Am inteles ca se curata si el dupa curatare clapeta acceleratie si egr. Le-am curatat pe cele doua din urma dar MAP nu. Daca stie careva unde se afla? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul MAP il gasesti pe galeria de admisie jos pe partea cu distributia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.am si eu un golf 1.6 fsi.. problema e in felu urmator..acum cateva zile am dat sa pornesc masina si nu mi'a reusit decat de la a 3a incercare cu ajutorul acceleratiei.toate bune frumoase,a mers,urmatoarea zi a pornit mai greoi,dar din prima..asa a facut vreo 4 zile pana cand dupa ce am pornit'o mi s'a aprins checkul.dupa tester eroarea e 17439.mi s'a spus ca e un senzor la galeria de admisie si ca solutia ar fi curatarea clapetei de acceleratie dar ca nu garanteaza ca va merge si ca e posibil sa schimb clapeta cu una noua. Acum,dupa ce m'am documentat pe forumuri inclusiv cele americane am obs ca asta e prima solutie de rezolvare doar ca mai apoi eroarea reapare.intrebarea mea e, ce e de facut in cazul meu? Si daca nu cumva trb sa schimb doar acel senzor de la galerie si nu e nevoie de curatarea clapetei.am inteles din forumuri ca e vba de o tija ceva de genu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Poate ma ajuta cineva cu un sfat , la un golf 1.6 fsi cod motor BAD  dupa ce se incalzeste motorul merge in 3 pistoane , se aprinde check-ul si nu mai trage.

Cat este rece pare sa se auda bine...dar cand ajunge apa la 60 de grade merge in 3.

Pe Vag-Com imi da eroarea rateu la cilindrul 3 mereu.

Acum sa incep cu tot ce am facut la el:  -schimbat bujii si fise 

                                                               -schimbat bobinele

                                                               -schimbat injectorul nr,3

                                                               -schimbat garnitura de chiulasa , facut planul la chiulasa, schimbat ghidurile la supape , segmentat motorul

                                                               -schimbat calculatorul masinii

                                                               - verificat pistoanele si blocul motor, nu au urme de uzura (crapaturi, etc)

 

         Am inlocuit injectoarele intre ele, fise, bujii, bobine etc.  mereu imi da aceeasi eroare: cylinder 3 mistfire

 

Am fost la 2 mecanici  dar si acestia au ramas in pana de idei,pur si simplu nu mai stiu ce sa ii faca. S-a mai intalnit cineva cu problema asta? Motorul arata ca nou, are 139000 de km . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ianis , injectorul l-ai luat nou sau la mana a doua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablajul injectorului a fost verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

injectorul e cumparat nou.....cablajul a fost verificat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor. Știu că am mai discutat despre asta cu unul din colegii, dar aș vrea să pun iar problema asta pentru a afla părerea mai multor colegi. Și anume e vorba de injectoarele de pe cod.BAD, am înțeles, precum am zis că am mai purtat discuții cu un coleg despre asta, că s-ar potrivi codul 03c906036a de pe G5.

Motiv:- sunt mai ieftine

- mai ușor de găsit

- mai fiabile

Vă rog, cei în cunoștință de cauză să îmi confirme sau să-mi infirme, după caz.

P.S. Când selectez pe site-uri de profil motorizarea cu cod bad îmi prezintă un singur tip de injectoare cu un cod asemănător cu cel de G5

Modificat de Al3xje09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut, am si eu un vw bora combi 1.6 fsi si am si eu problema de o  perioada de timp cand este frig cu pornirea, porneste la a 3-4 cheie de anul acesta pana acuma nu am avut probleme (o am de 3 ani), am masurat bateria si toti mi-a zis ca e ok, martorul de la baterie si de la epc stau aprinsi pana cand porneste iar apoi se sting. ma gandesc ca ar putea fi de la buji pt ca imi dadea si mie in nas si mergea in 3, am puso pe tester si mi-a zis ca pe cilindru 2 si 3 da erori si se aprinde intermitent martorul check engine, mentionez ca si  la mine e aprins din cauza acelei tije de la supapa care este rupta. Este posibil ca toate simtomele sa i se traga de la aceea supapa? cu toate ca merg cu ea de vreo 2 ani jumate si nu am avut probleme.Are idee cineva ce lungime ar avea tija aia de la supapa pt ca am gasit sh si are 2 buc si nu stiu pe care sa o comand?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pozitia 17,cod 036129061A

post-17538-0-95953700-1445497189_thumb.p

Modificat de stevee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

STIU CARE E SI CODUL DAR NUMAI CA PERSOANA LA CARE LE-AM GASIT ARE 2 BUCATI DAR UNA ESTE CU TIJA MAI LUNGA SI ALTA E CU TIJA MAI SCURTA, NU MAI STIE NICI EL CARE ESTE DATA DUPA O BORA SI CARE DUPA UN GOLF

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!