Jump to content

BORA 1.6 FSI 110 CP MOTOR BAD


dory_co
 Share

Postare recomandată

Indiferent daca-i "dupa" Bora sau "dupa" Golf,motoarele sunt aceleasi...Nu exista mmai multe tipuri de tija!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DUPA CATE O SA VEZI SI IN POZA SUNT DIFERITE PANA SI LA MODALITATEA DE PRINDERE LA BORA SE PRINDE IN 4 SURUBURI LA GOLF 2

 

post-159744-0-42387300-1445519206_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbesti serios?!? :tuktuk: ...Atata vreme cat sunt aceleasi motoare,au acelasi cod Motor,au aceleasi componente,nu vad cum ar trebui sa fie diferite?!...uita-te la codul piesei si fa-le cate o poza s-o vedem si noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codurile sunt aceleasi din cate am inteles eu le-am primit de la cineva din tara care le are la vanare asa ca nu am cum sa postez alte poze cu ele si mi-a zis ca la una lungimea la tija e de 6 cm si la alta de 8.50 cm, cea mica prezinta si un canal din cate vad eu fata de cealanta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema  cu un golf 4 1.6 fsi , de cand am cumparat-o bag bani in ea mai rau ca intr-o femeie , acul de la turometru oscileaza numai cand motorul ajunge la temperatura optima + tremurat neregulat al motorului in sincron cu fluctuatiile , de asemenea si luminile din bord fluctueaza , am schimbat bujii,bobine,verificat injectoare , schimbat supapa admisie ( era rupta ) aceleasi simptome , astazi a inceput sa se agraveze tremuratul cu oscilatiile plus ca pentru cateva secunde mi s-a aprins martorul probleme la motor si admisie , dar dupa s-a stins ... Care ar fi vinovatul ? benzina proasta cu apa ? alternator ? punte diode ? banuiesc ca este o problema electrica pe undeva ... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceleasi probleme le-am avut si eu si s-au rezolvat abia dupa ce am schimbat 2 injectoare, trebuie sa pui tester-ul pe ea si sa te uiti daca ai missfire in mers. Te uiti la engine-meas.blocks-canalele 14,15,16

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, ai gasitacea valva de vacum? La ce pret ai gasit-o?


Am si eu posibila problema la masina. Zilel astea am mers prin bucuresti si dupa ceva mers bara la bara , la un semafor am observat ca imi iese un abur prin lateralele capotei de la motor, nu era fum, ca ala persista. Era un abur asa cu um miros intepator dar nu am reusit sa depistez de unde venea. Am observat ca mai piere antigel dar ampussolutie din aceea de ajunge in radiator sa astupe gaurile si nu a mai pierdut antigel, decat putin. Este posibil ca acel abur sa fie creat de antigel? Si daca DA, pe unde poate iesi , de iese acel abur de sub capota ,prin laterale? Am observat treaba asta si iarna. Ce este de facut?


Eu probleme cuea nu am avut decat cuacea valva de vacuum si cuobobina de inductie arsa si atat,in rest sunt foarte multumit de masina, inclusiv consum si cum merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

sal.

motor 1.6 fsi bad

eroare de misfire pe toti cilindri multiple.P0300,P0301,P0302,P0303,P0304

schimbat buji,2 bobine, nici o diferenta 

relantiu 680-720,pierderi de putere in sarcina

are cineva vreo idee.

ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regulatorul de presiune, injectoarele sau cel mai rau pompa de inalte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

sau tachetul spart de la pompa de inalta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am cumparat de curand  o bora 1.6 fsi cod motor bad.merge perfect,porneste si la rece si la cald,uneori la pornire se aude ca un diesel timp de 1-2 secunde.alimentez cu benzina 99.check-ul este aprins,l-am stins de 2 ori dar apare din nou dupa vreo100 km.la o scanare apar urmatoarele erori:

-bank1-sonda2-P0139-35-00-variatie prea lenta

-senzor nox-G295-semnal neplauzibil

-bank1-sonda1 P0134-35-00-nu este variatie

-senzor de presiune servofrana-G294-semnal neplauzibil

-contact pedala ambreiaj -F36-semnal neplauzibil.

 

Masina trage foarte bine,nu are oscilatii,etc,mi se pare ca consuma cam multisor(ma gandesc ca este iarna)

  -sincer nu as vrea sa schimb piesele(foarte scumpe) care ar trebui dupa scanare,poate sa afecteze pe viitor.merge si asa?

  • 0
Modificat de salull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Aceeasi problema cu sonda cu signal too low am avut-o si eu si apare intamplator. In ultimul timp am alimentat numai mol 100 si se simte o diferenta considerabila de putere fata de petrom 95.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine sta martorul motor aprins la bord,l-am sters de 2 ori dar se aprinde iar.folosesc benzina 99 de la MOL.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ptr cei care au martorul check engine aprins in bord... curatati foarte bine clapeta de acceleratie, EGR, si galeria de admisie cu axul cu voleti; (curatati cu spray, racait usor cu ceva toata funinginea si calamina; axul trebuie sa se miste foarte usor in corpul galeriei; capsula vacuumatica sa fie intreaga si functionala; inainte de montarea la loc; piciorul capsulei are gaura tehnologica ptr pozitia clapetilor, inserati un bolt acolo; dupa montaj se scoate); eu dupa ce am facut aceste operatii tot aprins a ramas chiar daca am sters eroarea de 3x consecutiv; apoi am alimentat full cu mol evo 99+ si m-am dus acasa. A doua zi de dimi, s-a stins martorul din bord, si asa merg de aproape un an cu el! Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut ,

Ma gandesc ca poate s-a mai lovit cineva de urmatoarele probleme : Detin modelul renumit pentru probleme existentiale 1.6 fsi bad , inafara de problemele uzuale cu tremuratul la relanti cand termperatura ajunge la 90 de grade , in aceasta dimineata am plecat cu masina in 2 pistoane sau asa am avut eu impresia , s-a aprins martorul probleme la motor si admisie , puterea masinii a scazut sa zic cu 25 % plus tremurat serios in trepte inferioare , in special in treapta intai la plecatul de pe loc , mentionez ca martorul palpaie o perioada si dupa ramane aprins . Are cineva idee care ar fi vinovatul ? egr , sonde , pompa de benzina ? multumesc anticipat ! :(

- nu este prima data cand patesc asa , s-a mai intamplat de 2 ori de cand am achizitionat masina dar si-a revenit singura , nu imi pot da seama ce provoaca aceasta problema , recunosc astazi am plecat cu ea fara sa o las 1-2 minute sa se incalzeasca si I-am dat forja pana la primul semafor cand mi s-a taiat puterea la motor si s-a aprins martorul .

Modificat de andrei532x
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bobinele nu sunt , tocmai ce le-am schimbat , banuiesc egr infundat ? din cate am citit pe net cam astea ar fi simptomele : tremurat la relanti la cald , putere redusa a motorului , mers dubios al motorului , voi programa o curatare de egr , in cel mai rau caz il schimb cu totul 350 de ron nu sunt o avere si voi reveni cu un update .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am erori pe masina injectoare schimbate, egr + clapeta acceleratie curate isi fac treaba dar am aceleasi simptome. Raman recunoscator daca ii dai de cap problemei!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un update : problema mentionata anterior cu martorul " probleme la motor si admisie " dupa cum spuneam s-a remediat singur , a ramas aprins 2 zile dupa care s-a stins singur , motorul a inceput sa functioneze "normal" adica tot cu acelasi tremurat infect dar una peste alta merge momentan , urmeaza sa ajung cu ea in service , mi se pare dubios sa I se aprinda martori in bord , sa I se taie puterea motorului si dupa sa se repare singura , incep sa cred ca de vina e benzina sau pompa de benzina sau mizerie in rezervor , oricare ar fi rezultatul nu cred ca exista o solutionare la vesnica problema cu tremuratul la relanti .  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor,

A incercat cineva sa lipeasaca aceea tija rupta , de la capsula de vacum ?

 

 

okoko.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

pentru acest tip de motor; ce recomandati ca ulei? Variantele ar fi:

1: Castrol Edge full sintetic 5W30 + Duralube (vreau sa-i pun un aditiv de genul)

2: Polytron full sintetic 5W30 fara duralube (nu ar mai fi cazul)

Si la castrol si la polytron spun ca sunt aditivate si etc pentru pastrarea vascozitatii la temperaturi ridicate si pastrarea filmului ore in sir; insa ca pret polytron este mai scump cu 50 de lei/4L decat castrol.  O alta chestie; ar strica sa pun Duralube in castrol? In sensul ca ar putea intra in reactie duralube cu aditivii din ulei? sa spumeze sau ceva de genul?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Later edit: 

Ce norma de ulei au motoarele BAD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 24.06.2014 at 2:30 PM, Baltita said:

cariala asta o am mai de mult am observat de cateva luni dar am fost plecat si masina a stat nu a circulat nimeni cu ea. Mergeam mergeam cativa km cum se incalzea parca un pic incepea a cariiii cum slabeam acceleratia si o tineam constant doar f putin accelerat nu se auzea cariala daca o scoteam pe liber la fel nu se auzea cariala chiar daca o acceleram in cap...daca mergeam cu a 3 a de ex sa urc undeva si era turat 3000 cam asa mama mam ce caria urat de tot...si uneori am obs ca cand incepea cariala de ex asearta cand a inceputn gata motoru nu mai tragea nici cu 1 a turat nu nimic caria si atat si am oprit-o si nu a mai vrut sa porneasca ...am reusit putin si f greu sa pornesc si motoru se zgatia de numa numa si batea

 

dar dupa tine ce zici e ceva grav ma refer legat de pistoane sa fie vr-o unu rupt sau chesti de genu ?

 

:(

Salut! Ai rezolvat problema cu caraiala? Aceeași problemă o am și eu și nu știu ce să îi mai fac,nu am nici un martor aprins și nici o eroare pe vag. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Revin cu update : de cand am postat ultima oara iar am avut probleme , am dat masina unui tovaras sa conduca si el 20 de metri , i-a murit motorul , cand sa ii dau cheie , "poof" iar mers in 3 pistoane , martorul check engine aprins , trecem peste ajung acasa si am zis sa verific bobinele , am avut noroc si si-a revenit schimband una din bobine, ieri a trebuit sa schimb o pozitie si am dat bateria jos , dupa ce am rezolvat cand sa pornesc masina iar mers in 3 pistoane, de data asta am verificat bobinele/bujii , degeaba mi s-a terminat norocul  .... sa fie problema de la calculator ? sa fie dat peste cap sa nu mai citeasca sau sa transmita valorile cum trebuie ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!