Jump to content

BORA 1.6 FSI 110 CP MOTOR BAD


dory_co
 Share

Postare recomandată

cine ma poate ajuta cu un cod de injector original 1.6 fsi ? bora?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

0 261 500 005 (vine numai pe bosch)

585 lei la autokarma, daca gasesti mai ieftin te rog sa anunti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

036 906 036 pe original dar iti recomand 03c 906 036a de pe golf 5(nu e necesar nou) ca sa nu il schimbi din nou in 10 ani :))

Modificat de sorynick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms mult baieti


cu un program functional ma puteti ajuta de auto? care ma ajuta mai usor sa localizez o anumita piesa si sa imi dea codul? pe net gasesc porcarii


Un program de localizare piese?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, si eu am probleme cu un Golf 4, 1.6 FSI. S-a aprins martorul Check Engine imediat dupa ce am luat masina. Singura problema care o am este ca dupa ce pornesc scade turatia, uneori se opreste daca nu o ajut cu acceleratia. Nu scade treptat, scade in secunda urmatoare.

 

Alte probleme nu sunt deloc, nu oscileaza la relanti, nu se opreste, nu oscileaza nici cand e motorul cald nici rece. Doar la pornire, si daca o pornesc dupa o saptamana si daca o pornesc de 5 ori pe zi. Pornesc, se aude zgomottul acela de FSI 2-3 secunde, iar turatia e slaba si da sa moara motorul.

 

La fiecare mecanic am auzit lucruri diferite - sonda lambda, senzor nox, senzor ax cu came. Cum pot sti ce sa fac, ce sa schimb?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

In primul rand du-te la un tester ca sa vezi ce erori iti apar. Apoi in functie de ele schimbi ce este de schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 mecanici diferiti au pus tester si au zis: unul EGR, unul sonda lambda, unul senzor NOX

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Nu ai cumva si codurile de eroare? Poate pot sa te ajut :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti am si eu o problema...am o pornire greoaie la masina acuma...indiferent ca motorul e cald sau rece...si clipeste si martorul cu motorasul in bord aveti idee de la ce ea? daca ai dau in blana merge motorul f bine nu are treaba trage, fuge etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,si eu am tot golf 4 fsi de 1.6,mie nu mi se aprinde nici un martor in bord ,dar la pornire la prima cheie nu porneste,invarte dar nu o ia,alte ori când porneste la fel da sa moara daca nu ajut cu acceleratia,la a doua cheie porneste fara probleme,eu mai am si un  tremurat la relantii,dar nu face continuu ci doar pe reprize scurte,la tester am avut eroare la sonda lambda,prima sonda nu a doua,deci e probabil ca si la tine sa fie tot de acolo,nu stiu sigur!Pana merge si nu mi se aprinde nimic in bord eu nu o schimb,an gasit sonda si la 400 ron de la Bosch,dar uni au si preturi mai mari!

Modificat de bebe_yo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegu, la mine indiferent de temperatura motorului tot greu porneste...o ajut din acceleratie si dupa sta la relantiu..dar daca accelerez asa putintel pana in 1500 se simte ca se accelereaza puturos...distribubtia e pusa la punct....zilele astea doar....sa fie de la distributie?se pune cu un aparat anume? si am boservat cum am zis...se apride becul cu motorasul si clipeste iar dupa aia ramane aprins...inca nu am pus-o pe test..poate fi ceva grav? asi da-o pt ca nu ma descruc dar nua m cui....am nevoie de bani ca vreau sa plec si nu mai pot baga bani arata impecabil dar na are chichita asta


bebe noi cred ca am vb acum mult timp si la tel daca nu ma insel am cumparat un corp de termostat de la tine cred! porneste greoi....de tras trage masina fuge...dar asa are pornire greoiaie...sa fie ceva grav oarE? de la distributie? de la pompa de inalta? oare?

 

Baltita , mi-a luat ceva timp sa fac curatenie dupa tine

Am rugamintea sa folosesti functia search si sa ai foarte mare grija unde postezi...

Nu mai posta peste tot...daca postezi o problema intr-un topic o dezbati acolo...nu mai intrebi si pe alte topic-uri aceasi problema

Multumesc

Modificat de Laurentiu_LWR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rugamintea ca in acest topic sa dezbateti doar problemele legate de motorul mentionat in titlu

Discutiile pe langa subiect vor fi sterse si userii sanctionati fara nici o atentionare...

Daca ai aceasta motorizare nu inseamna ca poti dezbate probleme precum: imi merge o roata infranata...ce service-uri sunt mai bune in Bucuresti...nu mi se aprinde un  bec sau orice altceva va trece prin minte...

Orice alta problema inafara de cele specifice  motorizarii...despre care se vorbeste in acest topic...se vor trata in topicurile dedicate...

Va rog sa folositi functia search pentru ca au mai fost altii inaintea vostra care au avut aceeasi problema...nu sunteti singurii din pacate

Multumesc pentru intelegere 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am revenit cu o noua problema, s-a oprit motorul in mers.

Am pus-o pe tester si au aparut urmatoarele probleme: - valva egr low signal

                                                                                       - sensor de turatie motor cu eroare

                                                                                       - si vechia poveste nox senzor.. lala... (care nu e ceva nou)

In afara de ultima eroare celelalte erori sunt noi si mai exact odata cu aceasta oprire a mototrului. Si manifestarile au fost in felul urmator: dupa un drum sibiu- tg mures= ok, in aceasi zi pe seara in parcare o pornesc fara nici o problema si dupa aproximativ 2 min de mers la relanti (eu prin jurul masini) nu mai aud motorul, reincerc pornirea imediat si nimic, invarte dar nu porneste de loc. In fine, imediat il chem pe electircian, cu care am lucrat mereu, ii pune testerul apar astea 2 erori noi, iar dupa ce incearca sa dea si el la automat porblema persita, apoi se hotaraste sa miste undeva deasupra pedalei de accelerati ceva cabluri pe acolo si dupa aceea proneste, ii sterge erorile si dupa o alta pornire merge, dar reapar acele erori imediat. Atunci am hotarat sa o verifice mai amplu ca nu cumva sa raman cu ea pe drum, eventual sa ii curete egr-ul si sa verifice partea de cablaj in acea zona a pedalei de acceleratie.

   A doua zi dimineata ii da sa pornesca si s-a comportat ca la mine in parcare (invarte dar nu porneste) a miscat din nou in acea zona a pedalei ca si cu o zi inainte si nimic, tot nu a pornit.

 P.S. mentionez ca masina e inca la electrician nu a avut timp sa se ocupe, dar as vrea SA MA INFORMATI daca a intampinat careva problema si CARE A FOST REZOLVAREA

Mutumesc anticipat !

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai probabil senzorul de turatie e problema, eu am avut problema asta la un logan tot pe benzina,

Iar dupa inlocuiere pornea fara probleme

Modificat de flo_victor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Care senzor de turatie? Cel de aza cu came sau cel dupa volant? Daca este cel dupa axa cu came nu are nici o treaba: porneste si fara el. Daca este cel de pe volant scoate cablul de la unitatea de nox ( calculatorul senzorului nox) si ar trebui sa mearga. Aceleasi simptome le-am avut si eu si problema la mine a fost unitatea nox in care a intrat apa. Am schimbat-o si acum

nu mai am nici eroare pe senzorul nox. Sper ca te-am

ajutat cu ceva Al3xje09. Drumuri buna fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Am revenit. Astazi am luat masina si din fericire se pare ca nu a fost nici un senzor defect, ci doar EGR-ul infundat, acoperea senzorul care masura gazele, iar cealalta eroare nu a mai aparut dupa ce a curatat EGR-ul. Problema e ca a rupt unu din prezoane si unul ii este tocit capul de prindere pe cheie. In fine a montat asa in 3 prezoane.

  Ca fapt divers, cei care au mai curatat egr-ul, cat i-a costa manopera? (la mine a fost 150)

Modificat de Al3xje09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai gasesc discutia, parca era pe undeva...

EGR-ul la acest motor se afla langa clapeta de acceleratie? Aveti vreo imagine reala sau din ETKA a ambelor? Care e procedura corecta de scoatere si curatare a lor, la BAD?

Au trecut cam 2 ani de cand le-a curatat mecanicul, de data asta vreau sa o fac singur. Nu simt nevoia, doar de mentenanta.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Am revenit. Astazi am luat masina si din fericire se pare ca nu a fost nici un senzor defect, ci doar EGR-ul infundat, acoperea senzorul care masura gazele, iar cealalta eroare nu a mai aparut dupa ce a curatat EGR-ul. Problema e ca a rupt unu din prezoane si unul ii este tocit capul de prindere pe cheie. In fine a montat asa in 3 prezoane.

  Ca fapt divers, cei care au mai curatat egr-ul, cat i-a costa manopera? (la mine a fost 150)

ce senzor la egr? eu stiu doar ca e doar conducta din blocul motor de la primul cilindru care se duce sub corpul clapetei de acceleratie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu iti pot raspunde unde este acel senzor, nu am am fost de fata cand a lucrat la ea.


Ca sa revin la o problema mai veche, s-a gasit o rezolvare viabila la acel tremurat la relanti? Am ca eroare acel senzor de nox pe ea si nimic altceva, ala sa fie vinovatul acestei probleme?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu iti pot raspunde unde este acel senzor, nu am am fost de fata cand a lucrat la ea.

Ca sa revin la o problema mai veche, s-a gasit o rezolvare viabila la acel tremurat la relanti? Am ca eroare acel senzor de nox pe ea si nimic altceva, ala sa fie vinovatul acestei probleme?!

verifica daca ai missfire pe vreun cilindru, eu aveam missfire pe cilindrii 2 si 3 si am rezolvat prin schimbarea injectoarelor , (le-am luat noi la 511 lei dupa epiesa.ro) acum merge ca noua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am missfire pe nici un cilindru, am avut in trecut, dar s-a dovedit a fi fost de vina bobinele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al3xje09 daca nu ai schimbat injectoarele, sigur au uzura(de aici si tremuratul) si o sa pice in curand.

In plus la motoarele cu injectie directa se creeaza depuneri pe supape, si asta poate duce la tremurat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, si eu am probleme cu un Golf 4, 1.6 FSI. S-a aprins martorul Check Engine imediat dupa ce am luat masina. Singura problema care o am este ca dupa ce pornesc scade turatia, uneori se opreste daca nu o ajut cu acceleratia. Nu scade treptat, scade in secunda urmatoare.

 

Alte probleme nu sunt deloc, nu oscileaza la relanti, nu se opreste, nu oscileaza nici cand e motorul cald nici rece. Doar la pornire, si daca o pornesc dupa o saptamana si daca o pornesc de 5 ori pe zi. Pornesc, se aude zgomottul acela de FSI 2-3 secunde, iar turatia e slaba si da sa moara motorul.

 

La fiecare mecanic am auzit lucruri diferite - sonda lambda, senzor nox, senzor ax cu came. Cum pot sti ce sa fac, ce sa schimb?

Salut,aceiasi probema am avut si eu, prima oara asa mi-a zis si mie ca e nu stiu ce sonda, si cand colo a vost pompa de vacuum,i s-a rupt bratul ca este din plastic, ii dai capacul jos de la motor si te uiti sa vezi daca inca mai are bratul, tragi si tu de el sau il hatani sa vezi daca se tine sau este rupt. Am scris un topic mai inainte. pompa noua , ca doar asa o gasesti pe original costa 1800 RON .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care este pompa de vacumm? Eu nu am auzit de asa ceva la fsi , poate vrei sa zici pompa de presiune ptr injectoare de vine sus prinsa de chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!