Jump to content

BORA 1.6 FSI 110 CP MOTOR BAD


dory_co
 Share

Postare recomandată

Care este pompa de vacumm? Eu nu am auzit de asa ceva la fsi , poate vrei sa zici pompa de presiune ptr injectoare de vine sus prinsa de chiulasa

Da aia este, la mine tija aceea era rupta

 

Care este pompa de vacumm? Eu nu am auzit de asa ceva la fsi , poate vrei sa zici pompa de presiune ptr injectoare de vine sus prinsa de chiulasa

Da aia este, la mine tija aceea era rupta

 

aici gasesti imagine cu pompa

http://workshop-manuals.com/skoda/octavia-mk2/drive_unit/1.6/85_kw_fsi_engine/mixture_preparation_system_electronic_inj.gas/fuel_injection_system/removing_and_installing_fuel_distributor_%28bottom_part_of_intake_manifold%29/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Aveti putina grija cand folositi quote baieti...

 

15. Butoanele Reply si Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil. Folosirea nejustificata a quote/citatului, va fi sanctionata cu avertisment verbal, iar in cazul repetarii cu warning;

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ai pus tu acolo in special poza cu pompa este pompa de inalte dupa motoarele FSI de golf 5 , si la ce te referi tu legat de vacumm este supapa care regleaza clapetele de la galeria intermediara,

 

PS: motoarele FSI de pe golf 4 si bora sunt de 81 KW

Modificat de flo_victor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu mai gasesc discutia, parca era pe undeva...

EGR-ul la acest motor se afla langa clapeta de acceleratie? Aveti vreo imagine reala sau din ETKA a ambelor? Care e procedura corecta de scoatere si curatare a lor, la BAD?

Au trecut cam 2 ani de cand le-a curatat mecanicul, de data asta vreau sa o fac singur. Nu simt nevoia, doar de mentenanta.

Multumesc.

Revin cu intrebarea.

Exista vreun DIY cu curatarea/adaptarea clapetei si EGR-ului la BAD? Daca nu, macar o fotografie sa vad cum sunt pozitionate (EGR-ul in special) si un sfat de scoatere/curatare/adaptare al lor, in etape. S-a mai incalzit si vreau sa imi caut de treaba. :-)

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Nu mai gasesc discutia, parca era pe undeva...

EGR-ul la acest motor se afla langa clapeta de acceleratie? Aveti vreo imagine reala sau din ETKA a ambelor? Care e procedura corecta de scoatere si curatare a lor, la BAD?

Au trecut cam 2 ani de cand le-a curatat mecanicul, de data asta vreau sa o fac singur. Nu simt nevoia, doar de mentenanta.

Multumesc.

Revin cu intrebarea.

Exista vreun DIY cu curatarea/adaptarea clapetei si EGR-ului la BAD? Daca nu, macar o fotografie sa vad cum sunt pozitionate (EGR-ul in special) si un sfat de scoatere/curatare/adaptare al lor, in etape. S-a mai incalzit si vreau sa imi caut de treaba. :-)

Multumesc.

 

Egr-ul la FSI se situeaza fix sub capleta de acceleratie, conducta la el vine de la primul cilindru printre termostat si pompa de inalte, dar iti va trebuii o cheie (surubelnita)  M10 (spline tool)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Din februarie am un Golf 4, 1.6 FSI,cod motor BAD,81Kw! Masina mergea foarte bine, i-am schimbat distributia completa, cureaua si rolele de la accesorii, absolut toate filtrele! De cand am cumparat masina, aveam check engine aprins; ea mergea impecabil, pornire, relanti, turatii si sarcina foarte bune!

Am zis sa curat admisia, sa dispara eroarea din bord.

 

Eroarea pe VCDS 17439 - Intake Manifold Tuning Valve (N316) - P1031 - 35-00 - Setpoint Not Reached; am citit cele 2 topic-uri probleme la fsi; am fost la un service mai in mintile lui si am curatat, clapeta acceleratie, corp EGR, si astazi si cele doua galerii de admisie. Tin sa mentionez ca erau destul de murdare si cu depuneri piesele. Piciorul supapei este intreg; capsula functioneaza si tine vacuum cand trag cu gura pe furtunul cel mic. Voletii curatati si suflati cu aer comprimat, se miscau foarte usor. 

 

S-a montat tot la loc, pornesc motorul si scade turatia dupa ce isi face socul treaba la 650-700 rot; iar motorul merge extrem de urat la relanti; piciorul capsulei vacuumatice, pare blocata, ca si cum axul cu voleti ar fi blocat. Am incalzit-o cateva minute pe drum, iar cand am lasat-o iar la relanti turatia motorului variaza singura intre 650-1300 de rotatii. Dau cu spray pe la galerie, si tinde sa se tureze... banuiesc ca trage aer fals pe la garniturile celor doua galerii.

 

O alta problema, am gasit racordul de la EGR pe partea flexibila spart, se tura cand dadeam cu spray, dat jos si sudat. Acum nu mai trage pe acolo aer fals. Unul nou e 650 de RON, sa caut pe la dezmembrari, poate ma lipesc de unul; asta nu stiu cat o sa tina, dat fiind faptul a fost sudat, se va dilata diferit; sper sa tina pana iau altul.

 

Intrebare: La montarea inapoi a galeriei cu voleti, ei trebuie sa se miste liberi nu? Cum sa o montez pe masina si sa verific asta dupa ce ii strang suruburile? O potrivesc si sa incerc sa trag aer din capsula vacuumatica? Cred ca pozitia lor nu e ok, si raman blocati inca de la montaj! O alta chestie, am comandat cele doua garnituri de la galerii sa fie noi; sper sa etanseze si sa mearga ok motorul; daca eroarea ramane, asa o las;motorul sa mearga!

 

Vorba romaneasca; daca merge ceva, nu umbla sa-l strici! (Singura chestie pentru care am umblat acolo, a fost sa fiu sigur ca e curata calea de admisie; iar daca apare alta eroare sa pot vedea in bord).

 

Multumesc anticipat!

 

Iulian

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu up-date...

Azi am montat garniturile cele noi, intradevar, la montajul de ieri, nu a tinut nimeni cont de pozitia voletilor si blocarea supapei vacuumatice cu stift; acum lucreaza corespunzator tot ansamblul; eroarea inca este; si suspectez cel mai probabil senzorul de pozitie! Voi pe unde l-ati gasit? Si in ce banuti?

Si racordul flexibil din poza doi, pe unde, ce si cum se face rost? 6 mil jumate nu dau pe el! :|

Uite si poza cu eroarea!

 

IMG_1785_1.jpg

 

IMG_1780_1.jpg
 

Merci.

Modificat de Iuli-Voshod
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare,

a mai avut cineva problema p-1443 care sa se rezolve prin curatarea valvei egr?

post-139365-0-90450700-1427476228_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

pentru cei interesati de itp, noxele ies ok  si cu calculatorul de noxe(cel de sub masina) decuplat....

mentionez ca s-au folosit injectoare de golf5 si benzina petrom99...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Aceeasi eroare o am si eu ,Setpoint Not Reached,am schimbat si senzorul n316 cu unul original,din dezmembrari dar degeaba... cand am incercat sa dau jos galeria de admisie nu s-a desprins deloc si mi-a fost frica sa nu rup injectoarele.... am vrut sa fac acelasi luru curatat voletii,si galeria,cu toate ca nu aveau cine stie ce depuneri,dar in anumite puncte la mine se simte ca agata cand tinde sa ajunga in sfarsit de cursa .... ceva sugestii?? plus problema oscilatiilor aproape insesizabile la relanti si acele rateuri care se aud pe teava de esapament...Ma gandeam sa bag niste aditivi pt curatat injectoare in concentratie mai mare un tub la jumatate de rezervor si apoi ceva alergare mai turata spre 4000-5000 ture

Modificat de VASYLE21
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

De ceva vreme la prima pornire dimineață, cu valori de temperatura intre 5-12 C°, se întâmplă următorul fenomen. Pornește dar nu se stabilizează, cade imediat relantiul, cam la a 2-3 cheie o ia. Cele menționate sunt relative, se mai întâmplă să meargă câte-odata din prima.

Ce am încercat sa fac sa rezolv problema:

- buji verificate

- senzori temperatura verificați

- pompa este acționata la deschiderea ușii șoferului

Din diagnosticare a rezultat următoarele:

- senzor nox

- miss fire aleatorii

Modificat de Al3xje09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ptr missfire aleatorii poate fi de vina pompa de inalte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iuli-Voshod

@ Vasile - galeria se scoate, chiar daca simti ca nu merge, incearca cu miscari oscilante repetitive; va iesi de pe injectoare. Curata bine cu spray de frane, daca agata nu e bine si eroarea va ramane! Atentie la montare, vezi ca piciorusul capsulei pneumatice la montare se blocheaza in sus, pe deschis, cu un stift (are gaura tehnologica); recomand si schimmbarea garniturilor ambelor galerii.

 

@ Al3xje - poate senzoru nox nu are treaba (am inteles ca ala se afla pe partea de evacuare-catalizator); acele missfire sunt problema de nu sta la relanti motorul! Verifica sa nu traga cumva si ceva aer fals, cu un spray curatitor de frane, daca se tureaza, ai gasit problema! Verifica pe langa galerie, conducta EGR, in principiu pe la toate imbinarile admisiei!

 

Bafta la surubareala!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa procedez cu acel spray, unde să-l pulverizat?

Modificat de Al3xje09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iuli-Voshod

pe langa conducta egr, egr, clapeta admisire si la imbinarea galeriilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi Iuli-Voshod

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iuli-Voshod

Cu placere; merita incercat orice metoda pana la inlocuirea de piese, costul lor e destul de mare la fsi! Bafta!

 

p.s. Vad ca nu am mai scris aici; dupa ce am luat-o din service cu toata admisia curatata; eroarea se mentinea si dupa stergere cu VCDS; am alimentat cu rompetrol 98; iar a doua zi, dupa pornirea motorului err s-a stins! Acum merg pe mol evo; mi se paree mai buna; motorul se aude ceva mai rotund! La mers e la fel!

Modificat de Iuli-Voshod
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, deja simt ca începe să-mi ajungă la cat am tras în 2 ani și multe lucruri au fost datorită meseriașilor, care erau pe afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scris si eu de Mol Evo. Practic, in afara de pret, e numarul 1.

Dar doar cu asta merg. Imi place cum se aude, cum "trage" masina, cum raspunde la comenzi. Insa e OK cu orice benzina >98. Am testat cam tot ce se gaseste pe la noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua... revin si eu cu, cateva erori ...

1 Fault Found:
17441 - Sensor for NOx (G295) 
            P1033 - 35-00 - Signal too Low
Readiness: 1110 0001
 
1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 
            37-10 - Faulty - Intermittent
 
       
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Ma poate ajuta si pe mine cineva unde gasesc senzorul G62 ? 

  O poza daca se poate .. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut sorinik -poti spune ce cod au injectoarele de golf 5 probate de tine?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă sunteți colegii pe forum care au montat pe cod motor BAD injectoare de golf V fsi sau Audi fsi va rog sa îmi lăsați un mesaj pentru a discuta puțin pe tema asta. Vă mulțumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

03C 906 036 A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi sorynick. Din ce motiv ai schimbat injectoarele, ce probleme ai avut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!