Jump to content

BORA 1.6 FSI 110 CP MOTOR BAD


dory_co
 Share

Postare recomandată

daca pui contactul de cateva ori inainte sa ii dai la automat,tot la fel face?Poate se dezamorseaza sist de alimentare cu combustibil.

daca pui contactul de cateva ori inainte sa ii dai la automat,tot la fel face?Poate se dezamorseaza sist de alimentare cu combustibil.

Zebrocksky o sa incerc si asa mentionez ca problema imi apare la prima pornire dimineata

Modificat de Al3xje09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am rezolvat problema pornirii la a doua cheie schimband bujiile -am pus Bosch BFQ...cum  recomanda autodata si senzorul G2/62-original,identic cu cel dat jos de pe masina.E drept,cand temperatura scade sub 5 grade nu mai sta turata la 1000rot/min ceva timp dupa prima pornire dar porneste la prima ,fara efort.Sustin ca asta a fost rezolvarea deoarece asta e a patra toamna/iarna fara probleme la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de care zici e ala de temperatura de pe motor sau cel din comphnerea ansamblului termostat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Si eu am schimbat bujiile si tot la fel face. Ramane sa schimb si senzorul ala. App de asta. Cat ai dat pe el?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionutz daca te referi la cel de pe motor nu stiu exact, in jur de 100 de lei dar celalat care vine cu termostatul e cam 420. Am mai citit ceva astazi si am vazut simtomele unui motor cu probleme la regulatorul de presiune si imi pareau ca se aseamana cu ce am eu ce e drept nu in totalitate, ma refer mai mult la partea cu pornirea

Modificat de Al3xje09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Ms de info. Sper sa rezolv si aceasta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am avut aceasta problema-eroare aprindere cilindrul 3.tipul cu testerul mi-a schimbat bobinele de pe 3 si 4 intre ele si mi s-a mutat si eroarea.pot fi si bujiile cu probleme dar in orica caz baga benzina de la 98 in sus

tot asa am avut si eu,eroare pe cilindrul doi,am schimbat bobinele intre ele si s-a mutat eroarea, asa ca am schimbat bobina si s-a rezolvat, bobina nu mai lucra si mergea în 3 pistoane!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al3xje09
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 2003
  • Motorizarea:1.6 FSI 110 cp

Sent 24.10.2014 @ 15:57

Spune-mi te rog supapa de control presiune combustibil care ai zis ca o sa o schimbi vine cumva in stanga sus langa vasul de antigel?
ionutz_jilaveanu
  • default_large.png
  • Oraş:Câmpina
  • Maşina:vw
  • Model:golf 4
  • Motorizarea:1.6 fsi 110 CP

Sent 24.10.2014 @ 22:17

Da. Aceea este.
Al3xje09
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 2003
  • Motorizarea:1.6 FSI 110 cp

Sent Yesterday, 11:33

ms. azi a venit si am montat-o chiar eu, masina functioneaza altfel, sa vad maine dimineata daca se schimba ceva cu pornirea, defapt chiar azi cand am pornit-o prima data era deja montata piesa si a luat-o la prima, fara oscilati de relanti dar si inainte mai pornea la prima dar oricum maine dim. vad verdictul final

p.s. am mers cu masina si se simpte altfel deja la turatii mici am putere si vad ca pot schimba vitezele mai devreme fara sa mai simpt ca este subturata

ionutz_jilaveanu
  • default_large.png
  • Oraş:Câmpina
  • Maşina:vw
  • Model:golf 4
  • Motorizarea:1.6 fsi 110 CP

Sent Yesterday, 11:50

Ma bucur sa aud asta. Vedem dimineata ce se intampla. Sa inteleg ca ai schimbat regulatorul cu totul sau doar garniturile? Poti sa imi dai si mie codul piesei( ca sa nu mai o scot pe a mea). Si la ce pret ai gasit?
Al3xje09
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 2003
  • Motorizarea:1.6 FSI 110 cp

Sent Yesterday, 13:06

http://www.epiesa.ro...9/subcat-10370/    de aici am luat piesa cea de 77 le lei 102 lei in total cu curierat. Am schibat exact ce vezi in poza de pe site-ul lor, vine impreuna cu acele „orinuguri” garnituri. Nu cred ca este suficinet sa dai piesa jos sa schimbi doar garniturile ca de exemplu mie nu imi dadea deloc pe benzina pe acolo, dealtfel piesa in sine era stricata prin faptu ca prin acel „stuț” daca ma intelegi nu are voie sa curga benzina ceea ce mie imi curgea in momentul in care am dat acel dop de cauciuc jos.

Al3xje09
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 2003
  • Motorizarea:1.6 FSI 110 cp

Sent Yesterday, 13:17

http://www.e-automob...ne-benzina.html uite de aici am citit cate ceva care mi-a fost de folos sa inteleg daca merita sa cumpar piesa sau nu (ce e drept la motorul nostru nu se aplica in totalitate parte in care se refera ca comunica cu tubul de aspiratie „cu aerul” se pare ca la noi nu exista. La noi e cam asa conform schemei din link: 1 din rampa , 2 retur rezervor si 3 nu e cazul, 4 cu pompa de inalta) am verificat in special daca acea supapa de control presiune combustibil in cazul daca e defecta ce simptome are masina si de acolo am regasit cam pe toate la mine mai putin partea cu fum negru pe esapament.

 

 

 

 

ionutz_jilaveanu
  • default_large.png
  • Oraş:Câmpina
  • Maşina:vw
  • Model:golf 4
  • Motorizarea:1.6 fsi 110 CP

Sent Yesterday, 13:40

Fumull negru banuieac ca este de la faptul ca atunci cand regulatorul baga prea multa benzina ( la noi prea putina) aceasta este nearsa si de acolo fumul negru. Eu am toba neagra dar este toba sport si nu mai retine gazele ca la cea originala. A sa ma uit si eu peste link-urile astea sa vad si eu ce este pe acolo
ionutz_jilaveanu
  • default_large.png
  • Oraş:Câmpina
  • Maşina:vw
  • Model:golf 4
  • Motorizarea:1.6 fsi 110 CP

Sent Yesterday, 13:48

La mine este o problema: eu am 2 tevi de iesire plus cea cu dopul de cauciuc si nu 1 cum arata in poza de pe piese.ro. de aici confuzia mea referitoare la piesa :(. Luni o sa ajung la doctor cu ea si poate aflu de ce la mine este asa. Ms de info
Al3xje09
  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 2003
  • Motorizarea:1.6 FSI 110 cp

Sent Yesterday, 16:47

tu te referi ca fata de cum apare in poza ala al tau mai are 2 tevi in plus pe lateral nu  ?!

 

ionutz_jilaveanu
  • default_large.png
  • Oraş:Câmpina
  • Maşina:vw
  • Model:golf 4
  • Motorizarea:1.6 fsi 110 CP

Sent Yesterday, 17:49

Da. Una ptr un furtun si alta care are dopul ala de cauciuc

Al3xje09

  • Oraş:Târgu Mureş
  • Maşina:Volkswagen
  • Model:Golf 4 2003
  • Motorizarea:1.6 FSI 110 cp

Sent A minute ago

Concluzia e ca functioneaza, am pornit masina azi la 1 grad si minune a plecat fara nici-o problema, dealtfel am zis si ieri masina merge altfel in turati mici si consuma mai putin cu vreo 2 la 100. Multumesc pentru ca mi-ai deschis ochii si m-ai pus pe directie.

 

!!! PENTRU CEI CU PROBLEMA CU PORNIREA LA A 2-A CHEIE !!!!

 

 

 

Modificat de Al3xje09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Am un golf 4 din 2002 1.6 FSI 110 CP.  Am si eu problema cu pornirea la prima cheie, am schimbat regulatorul de presiune cu totul si tot la fel imi face, nu porneste la prima cheie. Bateria e buna, invarte, de bujii inca nu stiu nimic. Sa fie oare de la bujii?

Modificat de George_Florin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai vreo eroare stocata?

Ce as face eu:

1. Daca nu stii situatia bujiilor, schimba-le. Ai mai multe variante, Autodata da doar Bosch, eu am NGK, dar pe masina am gasit Denso. Gasesti modelele exacte pe aici;

2. Daca nu stii situatia filtrului de benzina, schimba-l. E ieftin, eu il inlocuiesc la 2 schimburi de ulei;

3. BENZINA! Da, eu am toate consumabilele schimbate. Pun doar EVO de la Mol. Excelenta. Acum de cand a dat frigul, am avut de facut un drum mai lung si nu aveam Mol in cale, am pus 95 de la primul Petrom, in ideea sa fac ceva economie. Dimineata a pornit la a doua cheie. In doua dimineti la fel. M-am gandit repede la supapa regulatoare de presiune si la G2/62. Uitasem de benzina din rezervor. Neavand eroare pe VAG COM, am terminat 95-ul si am pus inapoi 99. Dimineata porneste numai daca ii arat cheia  :D. Eu pun Mol ca e in drumul meu, dar am testat si Ecto Sport de la Lukoil, MaxxMotion 100 de la OMV si Petrom 99. Fara probleme cu niciuna. Din intamplare, de cand am masina nu am pus niciodata de la Rompetrol, Socar sau altele decat cele mentionate. Sunt curios cum sunt combustibilii lor de top.

Imi place reactia la apasarea pedalei, atunci cand merg incet, in treapta 1 si apas brusc pedala. Chiar daca e un motor aspirat, fuge de sub fund! Plus ca in trafic, benzina buna ajuta mult in depasiri, viteza de top, etc. Are alta reactie! Da, e mai scumpa, dar daca tot consuma ceva mai putin decat MPI, tot acolo ajungi financiar. 

Sa ne spui cum ai rezolvat, ca sa stim toti "fâsâitii" problemele ce pot aparea.

Stima.

Modificat de EL-GABRY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru sfaturi. Cum rezolv problema voi posta rezolvarea. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Eu schimbat si bateria si bujiile. Pe tester nu da nici o eroare. Sa fie oare o eroare de soft? A facut cineva update la soft-ul masinii? Nu stiu ce sa ii mai fac :( si eu tot benzina de la omv de 100 ii bag de cand am luat-o. In rest cu masina nu am nici o problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca nu cumva sunt ude de ulei bobinele sau bujiile,de obicei se cam arde garnitura de silicon

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am si eu un bora  de curand si porneste greu dimineata si dupa  ce  porneste  are  intreruperi.
am fost cu ea la  un  mecanic si  mi-a  zis  ca este supapa de vacum.oare sa fie de la acea supapa.

Modificat de stelica.86
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la supapa vacum care se afla in stanga sus la motor si are o tija!? Urmareste tija daca e rupta si daca e ea se poate afla in 2 poziti deschisa 100 % sau 50% probabil daca e rupta e posibil sa fie nevoie ca la pornire sa fie deschisa 100% si ea sa se afle la 50% ceea ce inseamna ca primeste mai putin aer. Dar tind sa cred din propria experienta ca nu aia e problema la masina ta cu pornirea. Am avut tija acea rupta dar din ce imi aduc aminte cand o miscam pozitia tijei adica o treceam intr-una din poziti fie ea si la 50% nu era probleme la pornire

Modificat de Al3xje09
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte probabil problema cu pornirea la a doua cheie este senzorul de temperatura g62(montat in termostat)

 

Din ce am vazut eu inca il am pe cel negru...

 

17664/P1256 - Engine Coolant Temperature Circuit (G62): Open / Short to B+ Possible Symptoms

  • Difficulties with starting a cold engine.
    • Diesel: an indication is extreme long time burning time of the glow indication light.
  • Starting the engine when engine is warmish or warm, idle rpm immediately is 1200 - 3000 rpm.
  • RPM at idle is irregular.
  • With all engine temperatures seldom idle rpm will vary between 900 - 1000 rpm.
  • With engine warm (90 °C) the engine temperature suddenly drops (70 °C) and slowly comes back to 90 °C.
  • Bad acceleration during warming up.

Possible Causes

  • Wiring and/or connections faulty
  • Engine Coolant Temperature Sensor (G62) faulty

Possible Solutions

  • Check wiring and connections
  • Check / Replace Engine Coolant Temperature Sensor (G62)

Special Notes

  • In MY 1995-2002 (?) in Europe at VW-cars the G2/G62 had the bad reputation of breaking down often. The default G2/G62 is black and all replacements are green.
Modificat de sorynick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Asa o fi dar la mine nu da nici o eroare. Si asta in situatia in care am pus testerul in fiecare zi dupa pornire timp de o saptamana. :( atunci care ar putea fi cauza ???????? Plus de asta mie nu imi fluctueaza nici turatia si nici temperatura motorului

Modificat de ionutz_jilaveanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buns ziua,sunt posesor de golf 4 1.6 fsi si il am in service de vreo 2 luni si nu ii da nimeni de cap. In monentul cand o pun in sarcina bâlbâie motorul si da în nas. Majoritatea spun ca e pompa de inalte sau calculatorul. Ma intereseaza daca stie cineva unde pot gasi un calculator pt acest model cod 036906013 D. Imi cer scuze daca nuvam postat bine. Sunt din Bacau. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@katanyo.

Incearca si ia legatura cu, colegul nostru Excalade(e din Bacau).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Sau poti lua unul din dezmembrari. Obserc ca apar din ce in ce mai multe fsi-uri pe net.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ katanyo, poti incerca sa scoti mufa care apare la profil la mine.

 

Tocmai am schimbat senzorul g2/g62 si se pare ca cel de pe masina tot verde era.

Revin cu noutati luni, daca porneste la prima cheie sau nu. 

Din ce am mai citit cica e din cauza benzinei de iarna...incercati si alte benzinarii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am un VW Bora 2005 cu motor 1.9 diesel. Acum 3 saptamani s-a oprit in mers si nu a mai pornit.

Dai la cheie, invarte, vine motorina si nimic.

Am  bagat-o in 3 service-uri (cate o saptamana la fiecare) si nimeni nu stie ce are masina.

Ati mai auzit de situatii ca aceasta? Cunoasteti un service bun in Bucuresti?

 

O zi buna,

Gicaru

 
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gicaru

ai postat in topicul gresit .roaga un moderator sa-ti mute postarea intr-un alt topic ,desi fara un scan sau alte detalii i-mi pare dificil sa-ti poata raspunde cineva .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Acum cateva luni am avut o problema cu presiunea la ulei si imi aparea pe BC "STOP. Oil Pressure Low". Mecanicul a schimbat termostatul si eroarea a disparut. Dupa spusele sale, motorul se supraincalzea, iar uleiul isi pierdea din proprietati la cald. Acum, dupa aproximativ 3 luni, a revenit eroarea. Am schimbat iar termostatul, dar eroarea continua sa apara, doar cand motorul este cald si intre 1500-2000rpm. Nu am nicio eroare pe VCDS, motorul sta in 106-108°c constant. Any ideas? Thanks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!