Jump to content

BORA 1.6 FSI 110 CP MOTOR BAD


dory_co
 Share

Postare recomandată

Nu mai ai probleme cu tremuratul la relanti?

da ai idee cu ce difera cele de golf 5 fata de golf 4?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Salutare. O mare problema am avut cu acest motor blestemat. Am zis ca am scapat de asta dar vad ca nu. Mi-a dat in nas intr-o intersectie in seara asta si nu a vrut sa mai porneasca. Ca si cum nu ii venea benzina. Lamuriti-ma si pe mine de la ce poate fi aceasta problema ca nu stiu ce sa mai fac.

mie mi s-a oprit motorul fara sa imi dea in nas. Si dupa mai multe service-uri si multi electricieni (inclusiv la reprezentanta ) si 2 ecu am rezolvat problema foarte simplu. Un electrician a scos mufa de la calculatorul senzorului nox ( cel de sub masina) si masina a pornit. De atunci asa merg cu ea. Sta martorul aprins dar macar merge masina. Poate ai aceeasi problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica intai sigurantele de pe baterie(inclusiv cele plate din metal) si vezi daca nu s-a ars cea care actioneaza pompa de benzina si siguranta 28 din panou. Si mie mi s-a intamplat la fel sa imi dea in nas si sa nu mai porneasca ca si cum nu mai avea benzina si a fost doar o siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai ai probleme cu tremuratul la relanti?

da ai idee cu ce difera cele de golf 5 fata de golf 4?

nu mai am tremurici :) . Acel tremurici e cauzat in cea mai mare parte de injectoare care pot avea uzuri diferite intre ele(acea garnitura care se taseaza in timp...), deci cantitati diferite de benzina intra in cilindru...

cele de golf 5 nu pica sau pica foarte rar, sunt facute mai bine; Nu am auzit oameni cu golf 5 sa se planga de injectoare

La exterior nu difera cu nimic, decat codul :). In interior e alta treaba.

Modificat de sorynick
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A schimbat careva suportul de motor cel de pe partea soferului? e cumva identic cu cel de pe partea pasagerului? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt la fel. La nici-o masina nu sunt identice.

Modificat de dany19940
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat, dar problema era la ambreiaj...

gasesti doar pe original sau sh(pret original >300 ron)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

un link extern ptr cei care se lovesc de problema lipsei de putere, consum mare si martor check aprins din cauza senzorului de pe rampa de inalte (g247) . o cauza des intalnita poate fi acest defect prezent in link:

http://vwts.ru/forum/190694.html

Modificat de kosmyn_aurel89
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu se potriveste si la noi, merge doar golf 5 unde pompa de inalte e diferita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare am mai multe probleme sunetul de diesel 2 secunde cand pornesc masina dupa ce a stat 1 zi sau 0.5 sau 1 ora nepornita, pornire la a 2-a cheie dimineata, nu tot timpul si dat in nas cand o accelerez dintr-o data, cand las pedala la 80% parca atunci pleaca. Am observat cand am alimentat cu petrom 99+ la relanti avea ceva mici intreruperi la toba de esapament, usoare oscilatii a acului turometru si parca un tremurat al masinii in interior, in mers cu viteza constanta intre 50-60 km/h observ un mers neregulat ca si cum nu se alimenteaza masina cum ar trebui (mers in hopuri). Am interfata VAG si in measuring blocks canal 15 si 16 pe cilindrul 1 si 3 imi apar ceva rateuri, mai mult pe 1. Am schimbat bujii si bobine intre ele, tot numara. Baterie noua, bujii noi, bobine inductie schimbate 2 bucati si schimbat corp termostat cu tot cu senzori Behr aftermarket ce face originalul. Nu am nici o eroare pe masina. Am schimbat benzina de la petrom cu cea de la rompetrol efix-s 98 si trepidatii in interior nu se mai simt, intreruperi la esapament nu mai sesizez, dar tot da in nas la apasarea pedalei de acceleratie si o ia cand las pedala la 80%, usoare oscilatii a acului de la turometru si mers neregulat la viteza constanta. In VAG nu se mai vad missfire pe cilindrii. Concluzia: 1.Facut test de compresie motor, 2. Schimbat injectoare 1 si 3. Daca stie cineva cu VAG daca se pot verifica injectoarele in mers, sunt novice in acest sens si as fi recunoscator sa-mi explice cineva cum as reusi. As dori un raspuns pe sunetul diesel 2 secunde, in prezent folosesc castrol 5W 30, daca as folosi 5W 40 credeti ca as scapa de acest sunet, pornire la a 2-a cheie are legatura cu injectoarele si mersul neregulat prezentat in textul de mai sus. Va multumec tare mult! 

Modificat de habalaubogdan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am si eu o problema la un golf 4 tot fsi(nu am stiut unde sa postez) cu switch din usa soferului cred. Problema se manifesta in felul urmator: masina incuiata, apas o data pe telecomanda si se deschide numai usa pasager(am doua usi), mai apas o data si se deschide si usa soferului. Daca le deschid manual, cu cheia in yala se deschid ambele din prima. Nu imi da nici o eroare pe vag(selective lock/unlock e dezactivat). Aveti vreo idee sau vreun sfat?? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,ati aflat ce este acest senzor,am si eu o problema,nu imi pornesc ventilatoarele,sa fie din cauza acestui senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul care da comanda ventilatoarelor este cel de pe radiator. Incearca sa lasi contactul pus si sa incalzesti senzorul cu un feon. Daca nu iti pornesc ventilatoarele , e de vina senzorul. Daca iti pornesc ventilatoarele, poate fi de vina termostatul , care vine si el impreuna cu un senzor de temperatura. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voua cam cat va mananca din ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deloc sau insesizabil de la schimb la schimb. Folosesc Valvoline 10w60. Nu-mi manca nici inainte cu Motul 5w40 sau Castrol 10w40. Am trecut la 10w60 deoarece mi se subtia uleiul din cauza caldurii la drumuri lungi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Eu tot castrol 10 w 40 folosesc si nu imi consuma deloc. Si am 200 k km. Sa fie la fel si in continuare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am pus aral high tronic 5w40 si la 8000 de km mi-a papat cam 0,5L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am nevoie de un pic de ajutor.am cumparat un golf 4 fsi cu motor BAD si am problema ca nu trage motorul,daca stiti cumva un service bun la Oradea va rog sa ma contactati!multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai probabil ai presiune scazuta pe circuitul de "inalta presiune", problema era oring-ul de la regulatorul de presiune (cel de inalta...)., gasesti in topicul asta mai multe detalii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ..am si eu o problema.Cu, cateva luni in urma am incercat sa urc pe Transfagarasan dar cand a-m ajuns sus mi-a murit ambreiaju, pedala pur si simplu a picat si nu putea sa mai schimb.,DUpa o chinuiala mare a-m coborat si si-a revenit ambreiajuDupa o vizita la un Service mi s-a spus ca e de la lichidu de frana, l-am schimbat.Ieri hai sus pe Ranca, acceasi problema.Ma poate ajuta si pe mine cineva !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cilindrul de ambreiaj si pompa de ambreiaj folosesc lichid de frana

la mine pierdea lichid pe la cilindrul de ambreiaj si cand scadea nivelul lichidului de frana din vas, nu mai puteam sa schimb vitezele

trebuie sa vezi pe unde pierde, sunt si garnituri p-acolo si poate scapi ieftin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestia e k nu pierde deloc lichid de frana.. e intact.. o sa schimb pompa de ambreiaj !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!