Jump to content

BORA 1.6 FSI 110 CP MOTOR BAD


dory_co
 Share

Postare recomandată

ionutz_jilaveanu

Pompa de ulei sa nu mai bage presiune destula. Ce fel de ulei ai? 5w sau 10w? De cand ai facut schimbul de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am un Golf IV 1.6 FSI din 2003. Cand pornesc motorul aud un zgomot ciudat ca si cum as da prin blender plastic. Daca turez motorul zgomotul e mai intens. Stie cineva care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Zgomotul se aude doar la pornire sau tot timpul in mers? Daca este doar la pornire sunetul acela de diesel se aude la multa lume si este datorita tachetilor hidraulici ( pana ajunge uleiul la ei). Daca se aude tot timpul ma gandesc la rola de la cureaua de alternator sau fulia motorului. Are joc si bate in mers

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de ulei sa nu mai bage presiune destula. Ce fel de ulei ai? 5w sau 10w? De cand ai facut schimbul de ulei?

Presiunea a fost masurata si e buna. Uleiul a fost schimbat acum 2 saptamani (Aral 10W40). Ma gandeam sa-i pun un ulei cu vascozitate mai mare la cald.(10w60? )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in cazul asta tot fierbinte sta motorul? Ziceai ca inainte de a schimba primul termostat statea in 106-108 grade. Daca nu mai sta asa incins si tot aceeasi avertizare apare in bord, te-ai gandit sa schimbi sonda de presiune ulei? Presiunea masurata zici ca-i buna. Deci ce mai ramane?

Modificat de dany19940
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. M-am plans in urma cu cateva zile in legatura cu pornirea la a 2-a cheie. Am pus ieri benzina mai buna (petrom 99) si vorba unui coleg de pe forum, "numai cand i-am aratat cheia" a pornit. In concluzie, nu mai alimentati cu 95.  A luat-o bine dimineata. Voi schimba totusi bujiile sa fiu sigur ca e totul OK. O zi faina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul se aude tot timpul si in mers si la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Salutare tuturor. M-am plans in urma cu cateva zile in legatura cu pornirea la a 2-a cheie. Am pus ieri benzina mai buna (petrom 99) si vorba unui coleg de pe forum, "numai cand i-am aratat cheia" a pornit. In concluzie, nu mai alimentati cu 95. A luat-o bine dimineata. Voi schimba totusi bujiile sa fiu sigur ca e totul OK. O zi faina!

eu bag de 1 an jumatate numai de 100 de la omv si la frig tot asa face insa vad ca vreo 3 zile a pornit bine indiferent de vreme. Eu nu mai inteleg masina asta :)

Zgomotul se aude tot timpul si in mers si la pornire.

verifica fulia sau rola. Am patit asa la alte masini. La una fulia facea ca toate alea iar la alta rola :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tine cont ca in ultimele 3 zile a fost mai cald..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in cazul asta tot fierbinte sta motorul? Ziceai ca inainte de a schimba primul termostat statea in 106-108 grade. Daca nu mai sta asa incins si tot aceeasi avertizare apare in bord, te-ai gandit sa schimbi sonda de presiune ulei? Presiunea masurata zici ca-i buna. Deci ce mai ramane?

Dupa ce am schimbat termostatul sta la 106-108 grade. Tot e prea cald motorul? Termostatul deschide complet la 109 grade cred. Inainte de a schimba termostatul ajungea pe la 112-115 grade. Sonda a fost schimbata acum cateva luni cand mi-a aparut prima data problema si tot degeaba. Dupa parerea mea si ventilatoarele imi pornesc cam tarziu: 104-106 grade. Cine da comanda de pornire a ventilatoarelor la o anumita temperatura?

Modificat de IccyBoy9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Asa e sorynick. Dar si la 4 grade a pornit bine acum. Sa ii tina Dumnezeu obiceiul si la -35 de grade :)))))

Modificat de ionutz_jilaveanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nici a mea nu a mai pornit la prima cheie de cand a venit frigul.dar azi a luat-o imediat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat iti arata in bord sau citesti in VCDS in grupurile de masura din motor? Ventilatoarele sunt comandate de sonda de pe radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in bord 90 constant. in VCDS 106-108 grade. Am tinut-o accelerata la 2500rpm pe liber vreo 10 min ca sa vad daca-mi stocheaza eroarea cu uleiul si daca pornesc ventilatoarele. Ventilatoarele pornesc destul de tarziu, zic eu, la 102-106 grade(am vazut pe un site ca ar trebui sa porneasca intre 92-97 grade). Totusi cred ca temperatura de functionare a motorului e normala , daca termostatul deschide abia la 109 grade. Ideea e ca eroarea cu uleiul imi apare pe bord intre 1500 si 2000 de rpm cand motorul nu e in sarcina sau in treapta 1 si 2 cu motorul cald. Daca accelerez dispare, daca o las la relanti dispare. Daca opresc motorul cand imi apare eroarea, il las 5 min, iar apoi il pornesc iar se aude pt 2-3 secunde un zgomot de diesel, care probabil e din cauza ca nu se amorseaza tachetii. Cu motorul rece nu am niciun simptom descris anterior. Nici nu mai stiu ce sa-i fac. O sa schimb luni sonda de pe radiator si uleiul. Poate se rezolva.

Modificat de IccyBoy9
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionutz_jilaveanu

Inca o posibila cauza la presiunea scazuta poate sa fie si datorita sorbului din baia de ulei care este infundat si nu mai trage destul incat sa faca presiunea necesara. Sau poate sa fie senzorul de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in bord sta la 90, atunci e bine. Scala bordului e putin atipica la indicatie, o temperatura reala intre vreo 78 si 105 grade (cred - nu stiu exact limitele) e afisata in bord ca 90. Cred ca Florin sau Turbochip pot da mai multe detalii despre asta. Schimba sonda de pe radiator si sonda de ulei si, daca tot asa face, banuiesc ca poti suspecta sorbul pompei de ulei, chestie patita de mine pe Arosa. Doar ca am fost un pic mai fricos sa zic si am schimbat si pompa de ulei cand am curatat sorbul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voi ce fel de garnitura aveti la conducta de EGR? acolo unde iese din blocul motor. mie mi se pare ca la mine este garnitura oarba fara gaura

 

post-139365-0-11065500-1415734011_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

veste buna, de cand am alimentat cu benzina MOL 95 masina nu ma scoate acel zgomot specific FSI la pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La FSI exista termocupla pe radiator, cea cu 3 pini? Eu pe radiator am gasit doar asta 1707603.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor, nu are cum sa fie flansa oarba, e doar o garnitura metalica. Gaura din ea e calibrata pentru un anume flow, calculat de producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor, nu are cum sa fie flansa oarba, e doar o garnitura metalica. Gaura din ea e calibrata pentru un anume flow, calculat de producator.

Eu asa am crezut deoarce mi se parea prea groasa garnitura

Merci

La FSI exista termocupla pe radiator, cea cu 3 pini? Eu pe radiator am gasit doar asta 1707603.JPG

Eu vreau sa schimb radiatorul si sa stii ca acelasi senzor (cu 2 pini) l-am gasit si eu montat pe el
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce schema am eu, nu are sonda triunghiulara pe radiator. Indiferent ce tip de ECU are masina, ventilatoarele sunt comandate de un modul de control care primeste informatia de la ECU, care la randul lui ia informatia de la senzorul combinat G2/G62. Deci daca in grupurile de masura la ECU citesti valoarea corecta si e aceeasi cu cea citita cu testerul in instrumente, atunci senzorul combinat lucreaza bine, treaba mai departe fiind facuta de ECU si acel modul de control.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. O mare problema am avut cu acest motor blestemat. Am zis ca am scapat de asta dar vad ca nu. Mi-a dat in nas intr-o intersectie in seara asta si nu a vrut sa mai porneasca. Ca si cum nu ii venea benzina. Lamuriti-ma si pe mine de la ce poate fi aceasta problema ca nu stiu ce sa mai fac. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. O mare problema am avut cu acest motor blestemat. Am zis ca am scapat de asta dar vad ca nu. Mi-a dat in nas intr-o intersectie in seara asta si nu a vrut sa mai porneasca. Ca si cum nu ii venea benzina. Lamuriti-ma si pe mine de la ce poate fi aceasta problema ca nu stiu ce sa mai fac.

Cea mai mare problema pe care motorul acesta o are sunt injectoarele, problema cu intreruptul in mers am rezolvato schimband injectorul dupa cilindrul 2 care mereu imi dadea misfire si clipea check engine cand acceleram, tot de la injectoare mai am probleme cu tremuratul la relantii si asta de la injectorul dupa cilindrul 3 care da rateuri da nu asa grav cat se intrerupa (precizez ca benzina ii pun numai 98 si 99 rompetrol si petrom, iar bujiile si bobinele au fost inlocuite in prima luna de cand am cumparat masina)
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

veste buna, de cand am alimentat cu benzina MOL 95 masina nu ma scoate acel zgomot specific FSI la pornire

se pare ca s-a intamplat doar o zi..

 

legat de injectoare, recomand sa le inlocuiti cu cele de pe golf 5 cod 03C 906 036 A. Eu le-am schimbat pe toate de ceva timp si nu am probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Laurentiu_LWR pinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!