Jump to content

Consiliere achiziție (Tiguan facelift - 5N2)


nexus
 Share

Postare recomandată

Ii sta bine culoarea. Sa o stapanesti sanatos si sa faci cati mai multi kilometri fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 275
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • optzeci

    61

  • nexus

    57

  • scoalaveche

    20

  • dexim

    17

Top Posters In This Topic

Posted Images

FFF frumoasa

Sa o stapinesti sanatos

Si sa nu fii prea ''traznit''' cu ea......adica sa te grabesti incet pe sosea :icon_confused:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_traznitul

Multumesc la toata lumea,

Cum vi s-au parut bridgestone-urile cu care vine ? Sunt ok ca si calitate ?

In weekend ce o scot putin prin oras.

Multumesc,

Victor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Eu am si acum anvelopele originale Bridgestone cu care a venit acum 4 ani masina mea, si cred ca o sa le incalt si anul asta (ultimul). Uzura este destul de mica, nu am avut probleme decat o pana acum vreo 2 ani, iar confortul la rulare mi se pare foarte bun. Anvelopele mele sunt pe 215/65/16.

Modificat de Andy_B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut Bridgestone pe fosta masina si am fost multumit de ele. Ce-i drept am facut doar vreo 11000 de km cu ele :)

Poate mai postezi si alte poze, eventual si cu interiorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Andrei - daca nu-ti plac si vrei sa le schimbi, le cumpar eu :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_traznitul

@Vlad, Nu vreau sa le vand, doar eram curios de performantele lor.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Wow super frumos albastrul asta... Sa o stap sanatos si poate facem o intalnire a tiggy-urilor primavara asta ;)

Pana acum albe, maro, albastre, negre. Jantele sunt f. Frumoase

---

- Tapatalk 4 iPad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frumoasa culoare...Bridge. le-am schimbat la 70000 km fara sa am probleme cu ele . Jantele costa o avere (1800 ron bucata !)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand masina e spalata, arata foarte bine. Din pacate, in Bucuresti, acest efect tine doar 1 zi. Fiind o culoare destul de inchisa, praful se vede aproape imediat. Va spun din experienta, am exact aceeasi culoare. Nu mai vorbesc de zgarieturile fine lasate de portierele altor masini. E o culoare frumoasa dar foarte pretentioasa. :icon_cry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitari pentru masina.Ma pregatesc sa comand si eu Tiguanul.Si totodata ma pregatesc pentru asteptare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu o spal la 2 saptamani, are fix culoarea prafului :)

Am ascultat sfaturile prietenilor, am unul care a facut contract cu spalatoria si o spala la doua zile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma faceti sa-mi fie rusine ... eu nu am spalat-o de aprox 1 luna :) se vede jegu pe alb de moare lumea .. e gri acum! :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andrei : frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos. Spune-mi te rog, o mai incalti de iarna sau mergi cu ea asa de acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei_traznitul

Salut,

Nu am mai incaltat-o de iarna ca e cam tarziu, dar daca a fost frig sau ceata nu am luat-o.

M-am uitat la bridgestone pe site si anvelopele cu care vine - Dueler H/P Sport - nu au fost testate deloc pe zapada.

O hiba care am observat-o este luminozitatea proasta si unghiul prost al rcd500 atunci cand activezi camera din spate. Spun asta fiindca atunci cand dai cu spatele nu vezi nimic in ecran, iar daca batele soarele din fata si mai rau. Din punctul meu de vedere e o problema de design.

In rest, toate bune, astept sa o scot la drum lung, sper ca nu am nevoie de rovingneta pentru perioada cu numere rosii.

Voi mai adauga poze.

Mersi.

Modificat de andrei_traznitul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

nu, sunt pe cale sa... :) inca mai scriu la el am zis sa adun macar 3000km

am ajuns la 1200 deja

Nexus ai facut review-ul? Sunt chiar curios sa-l citesc. Poate am ocazia asta inainte de a da comanda :) Ce spui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 19500 km cu masina, daca vrei sa stiti ceva in mod special, doar intrebati....... :icon_bounce:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Tigu2011

Vreo problema cu DSG-ul pana acum sau vreun zgomot ciudat scos de DSG? Stiu ca DSG-ul de pe Tiguan difera fata de cel de pe Golf, Leon, A3, etc. dar pentru ca stiu ca acel DSG are o problema de care se plang multi, am zis sa intreb.

Din filmuletul urmator iti vei da seama la ce zgomot ma refer. Din ce am inteles se aude asa tare pe drumuri proaste. Pe net gasesti multe detalii daca dai search dupa DSG rattle noise.

De asemenea ma intereseaza ce te-a nemultumit pana acum la masina. A inceput sa aiba greierasi, troncane ceva? In general pe mine zgomotele nefiresti ma enerveaza cand conduc.

http://www.youtube.com/watch?v=r5F0H8JWu38

Modificat de optzeci
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce pot reprosa cutiei pana acum este faptul ca are tendinta de subturare in modul D. Atat si nimic altceva. Se comporta admirabil pe orice suprafata si orice fel de drum.

Modul D este pentru cei extrem de relaxati, modul S pentru cei care se grabesc iar modul M pentru cei care vor control maxim asupra schimbarii treptelor de viteza si un pic de distractie... Pentru mine eu un deliciu acest mod M, il folosesc 90% la drumurile in afara orasului. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce pot reprosa cutiei pana acum este faptul ca are tendinta de subturare in modul D. Atat si nimic altceva. Se comporta admirabil pe orice suprafata si orice fel de drum.

Modul D este pentru cei extrem de relaxati, modul S pentru cei care se grabesc iar modul M pentru cei care vor control maxim asupra schimbarii treptelor de viteza si un pic de distractie... Pentru mine eu un deliciu acest mod M, il folosesc 90% la drumurile in afara orasului. :icon_thumleft:

Am doua intrebari deocamdata:

De exemplu esti in D si mergi cu aprox 80 la ora. Astepti in spatele unui TIR pentru o portita de depasire. Pentru a face depasirea doar apesi tare acceleratia sau comuti in S si accelerezi sau treci in M si alegi o treapta inferioara si accelerezi?

La un drum pe autostrada la viteza de aprox 130 - 140 km/h ce consum mediu iti iese? Dar la 150 - 160 km/h?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o intrebare:

In oras am inteles ca DSG-ul tinde sa treca in a 5-a sau a 6-a chiar la viteze mici. E posibil sa treci in mod M - manual si sa selectezi o alta treapta de viteza, a 4-a de exemplu, pastrand astfel o turatie putin mai mare si evitand subturarea? Apoi mergand la aprox aceiasi viteza cutia pastreaza viteza a 4-a sau trece in a 5-a dupa un anumit timp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De exemplu esti in D si mergi cu aprox 80 la ora. Astepti in spatele unui TIR pentru o portita de depasire. Pentru a face depasirea doar apesi tare acceleratia sau comuti in S si accelerezi sau treci in M si alegi o treapta inferioara si accelerezi?

In modul D la 80 km/h esti in tr 7. Daca vrei o depasire in scurt sigur trebuie retrogradat pana in tr 4. Daca ai vizibilitate mare si spatiu suficient merge si cu tr 5 sau chiar 6. Ideea e sa te pregatesti de depasire din timp si sa nu astepti sa vezi ca nu iti vine nimic din fata apoi sa incepi sa retrogradezi trepte de viteza, eu cel putin, asa fac. In modul D, exista un lag de aproape 2 sec as aprecia eu, pana cand masina incepe sa traga efectiv. Poti trece si in S unde raspunsul cutiei este mult mai prompt (pana intr-o 1 secunda) sau M unde te joci cum vrei. Din acest motiv am spus ca eu afara folosesc aproape exclusiv modul M. Cand apas pedala, cutia este deja in treapta corecta si masina pleaca, nu mai sta pe ganduri. Ar mai fi un lucru de spus, in modul D chiar daca ai apasat pedala rapid, cutia schimba in jos si masina pleaca, exista tendinta de a schimba destul de repede in treapta superioara. Numai daca apesi pedala la fund se activeaza acel kickdown si cutia schimba aproape de zona rosie. In modul S, cutia schimba in sus numai la 3000 sau un pic peste, suficient pentru majoritatea depasirilor dar si aici e valabila manevra cu kickdown daca apare ceva neprevazut si ai nevoie de putere.

Eu am si padele la volan dar apreciez raspunsul cutiei o idee mai lent decat la maneta cutiei dar ai avantajul ca ai ambele maini pe volan, implicit un control mai bun asupra directiei. Un lucru foarte misto si interesant legat de padele este ca desi esti in modul D, daca apesi pdalele cutia se comporta ca in modul M, revenind automat in D dupa o perioada de rulaj constatnta.

Ca se rezum, e chestie de obisnuita cu modul de lucru al cutiei. Dupa ce te-ai obisnuit si ai trecut prin toate modurile, vei sti exact ce mod sa alegi pentru stilul de condus propriu.

In oras am inteles ca DSG-ul tinde sa treca in a 5-a sau a 6-a chiar la viteze mici. E posibil sa treci in mod M - manual si sa selectezi o alta treapta de viteza, a 4-a de exemplu, pastrand astfel o turatie putin mai mare si evitand subturarea? Apoi mergand la aprox aceiasi viteza cutia pastreaza viteza a 4-a sau trece in a 5-a dupa un anumit timp?

Raspunsul este DA, poti face cum spui tu cu urmatoarea precizare... Cand ai trecut in M, cutia acolo sta, nu mai schimba in sus decat daca ajungi aproape de rosu. Sau retrogradeaza automat daca viteza de deplasare scade suficient de mult pentru tr a 3 de exemplu. In schimb, daca ramai in D si folosesti padelele pentru retrogradare din tr 6 pana in a 4 de exemplu, dupa o perioada relativ constanta de rulaj in treapta 4, cutia va reveni automat in D si implicit va schimba in tr superioara revenind in cele din urma tot in treapta 6.

Sper ca te-am lamurit cat de cat cu modul de lucru al cutiei.

La un drum pe autostrada la viteza de aprox 130 - 140 km/h ce consum mediu iti iese? Dar la 150 - 160 km/h?

La viteza respectiva consumul se invarte pe la 7,5 daca mergi cat de cat constant si fara accelerari bruste. Daca mai bagi si sprinturi pana la 160-170 ajungi la 8 sau chiar peste. Din pacate coeficientul aerodinamic nu e grozav si cu cat creste viteza de deplasare cu atat rezistenta la inaintare va fi mai mare si implicit consumul. Asa cum am mai spus, nu e o masina de viteza, nu poti sa mergi asa cum ai merge cu un pasat de exemplu si sa ai pretentia la acelasi consum.

Pana acum, cel mai mic consum obtiunut (pe CB) a fost de 6,3 la un drum de la Predeal la Bucuresti destul de lejer si fara niciun motiv de graba. Cred ca am mers cu 60-70 in localitati si maxim 110-120 afara dar cel mai important cred ca a fost faptul ca nu am avut accelerari bruste, depasiri in scurt. Ideea e ca poti merge si la consum daca te intereseaza foarte mult acest aspect. Poti sa-ti spun media pe ultimii 3500km si anume 8,3. Cam 2000 sunt pe afara restul in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

INTERESANT

Multumim pentru detalii

Atentie

Am vazut un documentar la TV unde au aratat de ce avem consumuri diferite

Motorina atunci cind o pui in rezervor face spuma

Din cauza acestei spume, daca nu ai rabdare, poti avea si 5-6 litri in minus la un rezervor

Deci trebuie sa astepti putin si apoi sa umpli la final rezervorul

Evident ca in acest caz vom avea consumuri diferite pentru cei care spun ca il calculeaza plin pe plin.....

Modificat de dexim
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noi intrebari.

Când schimbi vitezele din padele trebuie sa ridici piciorul de pe acceleratie sau sa nu mai accelerezi (sa păstrezi presiunea pe acceleratie relativ constanta)?

Dacă folosești modul sport, la 80 km/h tot in treapta a 7-a sta? Timpul de reacție al cutiei când folosești padelele este mai rapid in mod sport?

Multumiri anticipate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Andrei_72 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!