Jump to content

1.8 T vs. 1.9 TDi


luks3094
 Share

Postare recomandată

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • hangyouridols

    23

  • ionut_mdln1

    14

  • Sergiu_D

    11

  • redlife

    5

Poate si din cauza nr. de Km (159000)?

Oricum, toti trei se lauda ca intretinerea a fost facuta la reprezentate. Asta inseamna ca poti verifica masinile dupa VIN (la cererea proprietarilor).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Uita de asta:masina are un grad de uzura ridicat a interior pt km ei,plus o multime de minciuni in descrierea ei:nu are tempomat,nu are xenon(cel putin OEM,poate AM),diferentialul nu e blocabil(asta chiar a fost tare),nu are BC.

Si apropo,un benzinar quattro consuma cam mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma gandeam eu ca era dubios pretul si nr de km. Uzura am vazut si eu pe la ceva butoane. Sa inteleg ca asa nu se uzeaza butoanele decat dupa sute de mii bune de km? pe scaune nu mi se pare asa mare - sau nu stiu eu cum ar trebui sa arate :icon_redface: .

Scuze daca par intrebarile stupide, dar de unde stii ca nu are computer de bord (eu vad ecranul acela negru, din cate stiu, afisajul pe el se poate inchide)? De unde iti dai seama de lipsa diferentialului blocabil?

Intreb, ca sa stiu pe viitor, nu sunt "fixat" sa cumpar masina asta.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Nici o intrebare nu e o stupida atat timp cat nu esti in cunostinta de cauza si suntem aici sa ne ajutam ;)

Din nefericire,butoanele la A4 B6 sunt acoperite de vopsea cauciucata care se exfolieaza in timp,dar nu la km astia,asta in caz daca propietarii nu si-au taiat unghiile sau au inele de degete;oricum,asta denota neingrijire in ambele cazuri si crede-ma,butoanele alea exfoliate are urat si-ti vor sari in ochi tot timpul.

Masina mea am cumparat-o cu 200k km si interiorul era(si este) aproape impecabil.

Parerea mea,e ca scaunele si volanul au fost luate de pe o masina S line si nu sunt ale ei,de altfel,masina aia nu are nimic din varianta S line sau Sport,decat cele mentionate si suspensia,care si aia poate fi pusa ulterior,dar asta nu este un minus in final.

Faptul ca are ecran in bord nu inseamna ca are BC,ci iti arata nr de km care poti sa-i faci cu combustibilul din rezervor;cele care au BC,au un butonas sub maneta de stergatoare parbriz din care intri in meniu,stergi,etc.

Diferentialul la quattro torsen nu este blocabil,ci permanent 50-50 fata spate si in functie de cum pierzi tractiunea pe una din punti,se transfera pana la inca 25% cuplu(75% in total) pe puntea care are aderenta.

Inca un lucru,in ceea ce priveste consumul cu quattro,ca sa-ti dai seama daca vrei asa ceva sau nu,o sa-ti fac o comparatie intre 1,9tdi quattro dus la 200cp(masina mea) si un 1,8t quattro 163cp stock(masina unui coleg de pe alt forum):

-1,9tdi consum oras cu un plin fac 500-550km

-1,8t consum oras cu un face 250-300km

-1,9tdi pe autostrada mers 150-170km/h fac 700-750km

-1,8t pe autostrada la acelasi mers face 500-550km

La ambele motoare,fara quattro,mai adaugi intre 100 si 150km in plus la plin.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, nu te supara dar 400 de km in oras cu un plin sunt povesti, si eu am 1.8t fara quattro dus la 200cp si credema ca fac mai mult de 400 km numai in oras.

Ca sa nu mai vorbim ca o masina diesel in oras o omori si daca iti pica turbina s-a cam dus pe apa sambetei diferenta aia de 1 sau 2 litri la suta de km. Am si golf 4 diesel ALH si sub 8% in oras nu scade daca mergi cu ea corect fara sa omori turbina. Legat de interior si de uzura interiorului pot sa iti spun ca in compania in care lucrez avem masini cu acelasi numar de km la care interioarele difera de la cer la pamant, totul depinde de cum ai grija de masina ta. Sunt oameni la care le transpira mainile tare iar butoanele din interioarele VW-Audi sunt pretentioase la acidul din transpiratie de aici si exfolierea acelui cauciuc pe butonul de la ESP sau acea exfoliere se mai poate datora si curgerii din bradutul mirositor de la oglinda. Uzura unui scaun este direct proportionala cu greutatea celui care foloseste masina.(un scaun se uzeaza diferit daca il foloseste o persoana de 70-80 kg sau de o persoana de 110 kg); ca masina nu are optiuni din cele enumerate de proprietar e alta discutie . Concluzia e ca nu poti sa cataloghezi o masina din 3 poze pana nu o vezi live (precizez ca nu am nici cea mai mica legatura cu proprietarul masinii din anunt).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Eu nu ma supar,pt ca benzinarul cu pricina este exact un B7 ca al tau si nu sunt povesti,ci realitati:) .Povestile sunt alea consum de benzinar echivalent cu unul de diesel;in conditiile in care un 1,8t 150cp consuma in oras intre 11-13%,in functie de trafic,temp ext si distanta parcursa,si nu vb de mers noaptea sau intr-un oras fantoma :) .Explica-i colegului cat consuma masina ta.

Cat priveste interiorul,perfect de acord ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, masina in regim de condus normal consuma intre 11 si 12,5% in oras iar daca o tin in 6000-6500 de ture sare consumul undeva la 15-16. In exterior mers normal pana in 120 cu familia undeva intr 6,5-si 7 dar recunosc ca am avut si 10% cand am mers singur si am mers foarte turat.

Daca faci un calcul la ce ai spus adica in oras colegul tau face cca 300 km cu un plin ar reiesi un consum de 21,6% ceea ce mi se pare enorm.

Uite un A4 frumusel dar trebuie verificat http://www.autovit.ro/audi-a4-C23402798.html

Modificat de redlife
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@redlife & mcornel intr-adevar acel consum mi se pare si mie exagerat, insa cine stie in ce ritm conduce masina. Rezervoarele sunt la fel la ambele masini? Din cate stiu, la Diesel rezervoarele sunt putin mai mari.

@redlife e frumoasa, am vazut-o si eu pe site.

Cat despre consumul de 10% in exterior, pot sa iti spun ca eu, cu actuala masina am scos la un drum de Oradea-Arieseni (vreo 250 km dus-intors): 12%. :dry: In conditiile in care era cod galben de zapada, si am mers foarte mult cu a 3-a si a 4-a.

As vrea sa stiu, in concluzie: un diesel (ma refer mai mult, si nu numai, la cel de 131 CP- AVF- din cate am vazut e cel mai fiabil si elastic) poate sa ajunga sau chiar sa depaseasca la consum un 1.8T? daca da, in ce conditii?

Inca o intrebare: intervalele de intretinere (ulei, filtre, etc) se fac mai des ca la 1.8T (ma refer la nr de Km)?

Multumesc mult pentru informatii!

Modificat de Sergiu_D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RazvanBlade

sustin ce zice redlife, la mers batraneste cu un diesel de 90 cai da, scoti sub 7-5,8% in oras, dar la unul de 131-140 cai, mers normal ca sa nu omori turbina, garantat ai aproape de 10% consum.

Sergiu ti-am dat exemplu masina mea, 1.8T de 150 cp, mers normal am 9.2% in oras, pe 600 km. in bucuresti probabil ar fi 11-12%, dar Oradea totusi nu e asa aglomerata:) si tine contu ca un 1.8T are aprox acelasi cuplu cu un diesel de 110 cp, deci suficient zic eu.

informativ, ce consum aveti redlife si mcornel?

Modificat de RazvanBlade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Salut, masina in regim de condus normal consuma intre 11 si 12,5% in oras iar daca o tin in 6000-6500 de ture sare consumul undeva la 15-16. In exterior mers normal pana in 120 cu familia undeva intr 6,5-si 7 dar recunosc ca am avut si 10% cand am mers singur si am mers foarte turat.

Daca faci un calcul la ce ai spus adica in oras colegul tau face cca 300 km cu un plin ar reiesi un consum de 21,6% ceea ce mi se pare enorm.

Uite un A4 frumusel dar trebuie verificat http://www.autovit.r...-C23402798.html

Tie cat iti intra in rezervor de ti-a iesit calculul 21,6%?Pt ca mie,in momentul in care mi s-a aprins becul pe rosu in bord,alimentez cu 55-56l motorina,in condintiile in care producatorul spune ca am rezervorul de 64l(la quattro datorita cardanului are rezervorul mai mic decat la FWD).

Brasovul e un oras cu strazi bunicele si trafic destul de lejer,unde se poate scoate consumuri decente,

Audi-ul aratat de tine e destul de chel,inafara de BC,trapa si senzori parcare spate...nimic :) ;si inca ceva,daca colegul nostru merge preponderent in oras,pt ce ai trebuie quattro?

@redlife & mcornel intr-adevar acel consum mi se pare si mie exagerat, insa cine stie in ce ritm conduce masina. Rezervoarele sunt la fel la ambele masini? Din cate stiu, la Diesel rezervoarele sunt putin mai mari.

@redlife e frumoasa, am vazut-o si eu pe site.

Cat despre consumul de 10% in exterior, pot sa iti spun ca eu, cu actuala masina am scos la un drum de Oradea-Arieseni (vreo 250 km dus-intors): 12%. :dry: In conditiile in care era cod galben de zapada, si am mers foarte mult cu a 3-a si a 4-a.

As vrea sa stiu, in concluzie: un diesel (ma refer mai mult, si nu numai, la cel de 131 CP- AVF- din cate am vazut e cel mai fiabil si elastic) poate sa ajunga sau chiar sa depaseasca la consum un 1.8T? daca da, in ce conditii?

Inca o intrebare: intervalele de intretinere (ulei, filtre, etc) se fac mai des ca la 1.8T (ma refer la nr de Km)?

Multumesc mult pentru informatii!

Dupa cum am spus anterior,rezervorul meu are 64l si cand se aprinde becul pe rosu sa alimentez,imi intra 55-56l;specific ca INTOTDEAUNA,cum s-a aprins becul opresc direct in peco sa alimentez pt a evita eventualele probleme cu pompa de motorina(cunascatorii stiu de ce).

Am avut un TT de 210cp quattro(haldex) pe mana o zi,care recunosc ca l-am alergat destul de tare,consum final cam 19l/100km,mama ce mai sugea benzina :)

Un AVF nu are cum in nici o circumstanta sa consume mai mult decat un 1,8t,diferenta intre ele fiind de la 1,5l pana la 3l maxim consum.

Atat la benzinar,cat si la diesel,daca tii la masina,la 10k km se fac schimbul de ulei si filtre.

Iti mai repet o data,daca crezi ca mergi mai mult in oras si faci 10-15k km pe an,ia benzinar,lasa dieselu`;si in locul tau asi cauta o masina cat mai dotata,ca degeaba e audi daca e cheala si sigur ulterior iti vei dori tot felul de optiuni si tractiune fata.

sustin ce zice redlife, la mers batraneste cu un diesel de 90 cai da, scoti sub 7-5,8% in oras, dar la unul de 131-140 cai, mers normal ca sa nu omori turbina, garantat ai aproape de 10% consum.

Sergiu ti-am dat exemplu masina mea, 1.8T de 150 cp, mers normal am 9.2% in oras, pe 600 km. in bucuresti probabil ar fi 11-12%, dar Oradea totusi nu e asa aglomerata:) si tine contu ca un 1.8T are aprox acelasi cuplu cu un diesel de 110 cp, deci suficient zic eu.

informativ, ce consum aveti redlife si mcornel?

Hai sa nu mai discutam despre ALH,ca nu face obiectul discutiei topicului ;)

Deci,in ce ma priveste:

-consum oras trafic normal 9% si 11,5% trafic aglomerat,dar nu ca in Bucuresti;per total,pe unde merg eu am o medie de 9,5%

-la 80-90km/h in treapta 6 consum 4-4,2%

-la 100km/h in treapta 6 consum 5%

-la 130km/h pe autostrada consum 6,5%

-la 150-160km/h pe autostrada consum 7,5%

-la 180km/h pe autostrada consum 9,5%

Spre exemplu,Piatra Neamt-Timisoara scot 7,5% mers sportiv(recunosc ca merg destul de tare),in conditiile in care masina cantareste 1640kg,e quattro,dusa pe la 200cp,plus sofer de 100kg,sotia mai usoara cu vreo 42kg si portbagajul full de bagaje(ati vazut femeie sa nu care dupa ea o multime de lucruri de care nu are nevoie? :) )

Am fost cat s-a putut de onest,sper ca ajuta.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana acuma foarte bun consumul tau.

Ramane sa vedem ce zice si redlife.

De asta ce ziceti?http://www.autovit.r...-C22497365.html E de la firma de Leasing.

Imi poate explica si mie cineva, de ce un benzinar turbo e ok pentru mers mai mult in oras (sa zicem un 70% oras, 30% afara), si un diesel nu? :blink: . Ma mai gandesc si la faptul ca totusi Oradea e un oras in care apuci sa mergi si cu a 5-a :icon_cheesygrin:

Un raspuns concret, nu am gasit pe nici un forum.

Modificat de Sergiu_D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Nici masina aia nu-mi place per total,e cheala,are numai o navigatie mica inutilizabila in RO,dar vine cu BC color,de altfel,vad ca e singura dotare care o are,pt ca incalzire in scaune din poza f prost calitativ observ ca nu are.

Iti explic eu cum sta faza cu dieselu` in oras:in urma combustiei motorinei,rezulta si o cantitate de cenusa care creste cu atat mai mult in urma mersului subturat,specific traficului urban;aceasta cenusa in timp se va depune pe lagarele turbinei,iti va bloca EGR-ul, va face depuneri in galeria de admisie si catalizator.Dieselul se incalzeste mai greu,iar daca nu e tinut la cuplu optim,se va incalzi si mai greu,iar un motor care nu functioneaza la temp optima se va uza mai repede.

Benzinarul nu are aceasta problema,combustia fiind una mult mai eficienta,DAR,avand turbina,este bine sa fie pusa sa lucreze din cand in cand ;),plus ca se incalzeste mai repede,ajungand la temp optima mai usor,ceea ce in timp se traduce cu o uzura mai mica.

Cred ca asta e esentialul,daca mai exista completari,va rog ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, rezervorul meu are 70 de litri, consumul ce l-am calculat a fost la 65l adica foarte simplu imparte acei sa zicem 60 de litri bagati in rezervor la 300 de km cat zici ca face colegul in oras si iti da un consum de 20% (cam mult zic eu ). Am scris si mai sus la 1.8T consumul e direct proportional cu cat de tare apesi pe pedala adica in oras mers normal schimbat corect scot intre 10-13 in functie de cat de aglomerat este iar in afara masina 1550 kg eu aprox86 kg sotia 55 +copil+bagaje intre 6,5-si 8%. Din ce spui dieselul tau are un consum de aproximativ 10-11 % in oras deci sa zicem cu 1-2 l in minus fata de 1.8T iar in afara undeva la 7-7,5 deci nu stiu cat de mare este diferenta de consum intre 1.8T si dieselul tau. Iar daca dieselul este si folosit mai mult in oras apar si problemele si doamne fereste sa te apuci sa schimbi turbo si EGR. Costulrile de intretinere la diesel sunt mai mari ca la benzina ma refer la distributie,piese de schimb etc si posibilitatea de a pica ceva este mai mare ca la benzina (consumurile de obicei le fac din plin in plin si nu prea ma iau dupa ce scrie pe BC).

Legat de masina din link eu zic ca este o masina corecta la un pret corect. Daca vrea optiuni poate sa le monteze ulterior pe masina si sti bine ca avem 2 colegi pe forumul dedicat Audi care au avut masini destul de "chele" si au facut lucruri frumoase din ele totul depinde cat de mult iti doresti acele optiuni. Intradevar este frumos sa ai RNS-E dar nu este o necesitate la fel cum este si cu sistemul de sunet Bosse. Imi place sa ascult muzica si imi place sa se auda bine dar sincer nu stiu cat de mult isi merita acei bani (acestea sunt 2 exemple de optiuni de confort). Parerea mea este ca decat sa iei o masina dotata bine si daramata dpdv tehnic mai bine iei una mai simpla si ok dpdv tehnic; eu cred ca ar conta mai mult sa nu bagi bani in piese la motor etc decat sa ma bucur ca am nu stiu ce optiune.

Vorbeam de ALH deoarece stiu ca este cel mai fiabil si cel mai econom TDI. Sunt perfect de acord cu descrierea legata de exploatarea unui benzinar si a unui diesel in oras.

Modificat de redlife
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Esti sigur ca rezervorul tau este de 70l?Cat ai alimentat cel mai mult?

In ce priveste consumul vad ca ai citit numai ce ti-a convenit,daca tu mergi in ritmul care merg eu,diferenta este mai mare cu inca 1-2l la ce ai specificat.

Piese mai scumpe?Distributie mai scumpa?da-mi niste exemple de preturi sa vedem ca asa este.

Intr-adevar,starea tehnica este primordiala,dar un audi chel e ca o gagica frumoasa,dar fara tate si cur :) ,iar retrofiturile nu sunt chiar ieftine;si pt ca ai mentionat de cei 2colegi,cati bani au bagat dupa?,lejer 4000euro.Chiar si eu am bagat 2500 in optiuni si mai urmeaza vreo mie sa-mi fac si alte mofturi :)

Oricum,ne lungim,asa ca,opinia mea:

-faci km,ia diesel,nu,ia benzina

-cauta o masina cat mai dotata,cu istoric verificabil si stare tehnica buna ;)

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, rezervorul meu are 70L asa scrie in talon si in cartea masinii(am bagat aproximativ 63L cel mai mult fara rezerva), credema ca merg sportiv cu masina nu sunt vreun mos care schimba la 2000 am un prieten cu B6 tot 1.8Tde 163cp care scoate cu 1,5L mai putin ca mine . Cand vorbesc de distributie ma refer la tot nu doar la kit (la Golf TDI m-a costat distributia mai mult ca la Audi si am folosit aceleasi piese ca si marca). Consumul este cel dat de tine cand ai facut comparatia cu 1.8T al colegului tau. Daca in 10.000 de km diferenta este de 2l/100km reiese ca ai un avantaj de 200 de l adica cam 3 plinuri traduse in bani aproximativ 250 euro adica in 30000 de km facuti 750 euro cam cat o turbina in caz ca pica. In topicul mainii tale cand ai cumparat masina nu aveai nici tu RNS-E scaune incalzite si toate optiunile ce le ai acum pe masina desi puteai sa iti iei o masina cu ele gata montate dar ai cumparat-o pe asta pentru ca ti-a placut. Un audi bun cu optiuni chiar si B6 nu cred ca gaseste sub 8500-9000 euro. Am si diesel si nu sunt contra lui imi place dar se justifica doar daca faci multi km pe an.

Modificat de redlife
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Bine,am inteles:la diesel cade turbina(la benzinara nu cade,e nemuritoare?) si are costuri de intretinere mai mari ca la benzina :) ;de aia am plecat dupa 10ani de condus benzinare la ultimii 5ani de diesel :)

De fapt masina mea standart era f dotata,eu am adaugat doar rns-e,tapiterie custom piele si alcantara,cruise control si kit exterior S line;restul ca:xenon,paket sport,oglinzi electrice,incalzite,antiorbire si retractabile electric,navigatia mica(inutilizabila) cu BC color,duze parbriz incalzite,pachet lumini,geamuri electrice fata-spate,etc;deci numai cheala nu era :)

In schimb,sunt perfect de acord ca un B6 bun,intretinut si optiuni nu gaseste sub 8500-9000euro;si iar sunt de acord ca daca nu faci km,nu se justifica diesel ;)

In fine,o dam in discutii de dragul chat-ului :)

Si ca incheiere,finul meu a vrut tot un B6,dar la banii care dispunea anul trecut,adica 6500euro,i-am spus ca nu gaseste o masina buna si cu un minim de dotari,asa ca si-a luat o octavia1 2002 varianta laureant&klement,cu f multe dotari,140k km,masina achizitionata din RO si servisata numai la reprezentanta, 1,8t 150cp,o bijuterie de masina si dupa negocieri a dat 6300euro.

Revenind,decat un audi obosit,sau chel,sau nu sunt sificienti bani,mai bine o surata mai putin premium,dar cu de toate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am zis ca masina ta era standard cand ai cumarat-o dar in fine nu are rost sa mai dezvoltam acest subiect. De exemplu eu mai mult pun accent pe tinuta de drum, calitatea fabricatiei, a materialelor dintr-un Audi A4 decat pe optiunile unei Skoda Octavia dar fiecare cu ale lui. Consider ca daca ai geamuri electrice, oglinzi electrice si incalzite, scaune incalzite, xenon, climatronic sunt mai mult decat suficiente pentru confort in orice masina nu doar in Audi.

Revenind la subiect daca vrei placere in condus motor turat satisfactie dar si un consum un pic mai mare ia cu incredere 1.8T (vorbesc de masini stok) nu vei regreta. Daca vrei consum mic, cuplu mare sunet specific TDI mergi pe diesel. Succes in alegere.

Modificat de redlife
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
ionut_mdln1

Salut, cam pe la sfarsitul lunii august doresc sa ma duc in germania dupa un A4 din 2002-2003. Aceiasi dilema o am si eu : 1.9 TDI vs, 1.8T, aici ma refer la consum si nu la intretinere. Majoritatea timpului petrecut la volan il fac in oras, un oras foarte mic si cu distante scurte parcurse (scurte dar dese). Cineva imi zicea sa iau benzinarul de 1.8T si sa pun o instalatie buna de GPL( ma gandesc la GPL mai mult pentru vacante unde nu imi convine sa dau in plus un 150lei pentru aproximativ 1000km.)

Voi ce parere aveti?

...

Faptul ca are ecran in bord nu inseamna ca are BC,ci iti arata nr de km care poti sa-i faci cu combustibilul din rezervor;cele care au BC,au un butonas sub maneta de stergatoare parbriz din care intri in meniu,stergi,etc.

....

Explicati-mi si mie va rog care este treaba cu BC, cum imi dau seama daca exista sau nu?care este diferenta intre ecranul din borb cu BC si fara BC? (un pic mai detaliat va rog si daca se poate atasa si o poza ceva, tinand cont ca eu acum am un golf IV fara prea multe dotari si nu m-am intanlit de BC sau cel putin ecran in bord),

Care este problema cu butonul de la ESP pe care tot il vad decojit la majoritatea masinilor din afara? ce sa intamplat cu el? care este motivul sa il apese mereu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Benzinar la stilul tau de mers all the way,dieselul il vei distruge si pe urma vei zice cat de proaste sunt :)

Cu BC-ul ai un buton sub maneta stergatoar parbriz in care intri in meniu,iti da range 1,range 2 si in fiecare din acestea ai submeniu ca si consum instant,consum mediu,viteza medie si cat mai poti circula cu combustibilul ramas in rezervor,temp ext.;ai acel buton,are BC,nu,nu :)

Butonul ESP este acoperit de o vopsea cauciucata care se umfla si decojeste in timp din cauza caldarii;se poate inlocui,nu e scump.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut_mdln1

daca ai pe masina BC ai putea sa ma ajuti cu o poza te rog? nu e acela din lateral la maneta de stergatoare?

si cu GPL pe 1.8T ce parere aveti? bineinteles o instalatie de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Uita-te la poze in topicul meu de prezentare a masinii;si da,acolo e butonul de BC,dar sub maneta,nu in capatul ei,ala fiind pt stergatoare.

Si da,se poate pune GPL,dar vezi daca renteaza comparativ cu cati km faci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms frumos de raspunsuri, am sa ma uit in topicul tau sa vad pozele.

Cred ca se renteaza la GPL tinand cont ca e aproape la jumatate de pret si fac aproximativ 20k km p an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GPL se renteaza fara doar si poate daca vrei cost/km mic, nu are ce sa faca rau motorului, ba din contra, dar sa stii ca o instalatie de calitate te va costa in jur de 3-4000 lei.

Astfel incat daca nu vei tine pt mult timp masina nu se prea renteaza investitia.

Plus ca si reviziile vor fi mai scumpe ( la gpl se fac mai des si presupun inlocuirea mai multor elemente care cele de calitate nu sunt asa de ieftine).

Mai multe raspunsuri despre gpl afli in aria dedicata si cei de acolo te pot lamuri mult mai bine ce presupune costul intretinerii unei instalatii gpl de calitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Hmmm,initial ai spus ca faci drumuri scurte,ca apoi ca faci cca 20k pe an;pai astea is drumuri scurte :) ?La km astia,ia in calcul si diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!