Jump to content

T4 - probleme cutie viteze


claudiudragos
 Share

Postare recomandată

Tocmai mi-a picat cutia de viteze la un T4, puteti sa imi ziceti pe unde gasesc una sh?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor colegilor ! La acest moment , adica sfirsit de decembrie, sunt nevoit sa incep expunerea cu urarile de LA MULTI ANI  si ginduri de bine pentru voi si familiile voastre si nu numai...

 Am achizitionat de curind, un multivan syncro cu defectiune la cutie.Cu ceva ani in urma, am avut tot un multivan , dar acela era disel-ul de 2,4 clasic. Am demontat cutia de transfer 4x4 care are pinioane si dinti sparti si rupti. Nu gasesc cutia de transfer sau cu totul adica intreaga cutie pentru motorizarea mea, de 2,5 benzina.Ma poate ajuta careva dintre colegii ? Sunt dispus sa renunt la tractiunea integrala, si sa merg pe clasic, daca e asa dificil de gasit... As pune un motor de 1,9 td cu tot cu cutie pe ea, dar nu stiu la cit ma poate duce cheltuiala ! Astept sfaturi din partea voastra si ajutor nemijlocit !Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

frumoasa tare configuratia de masina si foarta rara pe la noi , e cu diferential spate blocabil sau modelul clasic ?

 

banuiesc ca s-a stricat cutia care vine in locul planetarei intermediare , daca e aceea vezi ca ai un cod pe piese (te intereseaza sa pastrezi demultiplicarea corecta) s-ar putea sa se potriveasca si de la alte motorizari

in caz ca nu gasesti poti pune planetara intermediara sus si sa il faci clasic pana gasesti piesele necesare sa il repari

 

mare pacat sa il convertesti la dizel , cu atat mai mult la un motor de 1.9

 

 

ai p.m

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

"lir", pentru cutie si motor de 1,9 te pot ajuta eu, le am pe masina, am achizitionat-o in toamna, kit distributie, toate cele, facut test compresie 32,34,34,32, injectoare ok,(am tichet de la service de la test) acum o saptamana i-am inlocuit 2 bujii arse, porneste la sfert, etc

eu urmeaza sa pun un motor mai puternic pe ea, de fapt, de asta am si cumparat masina, pentru ceva transformari, daca te intereseaza vorbim in privat ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va salut.Am o problema cu un T4 din 1994 motor 2,4D AAB cutie CRN merge totul ok 1,2,3,4,5, dar cind reduc din a 5-a in a 4 merge dar din 4 in a 3-a si din a 3-a in a 2 nu vrea,daca reduc viteza intra mai greu cu dublu ambreiaj si putin acelerat..Daca o suspend masina pe orcare parte intra toate si inainte si inapoi cu motorul pornit e bizar rau.Nu se aude zgomot la cutie ,bucsele sint bune ,una am schimbato cea dedesupt nr 25 parca cea ovala (din poza) dar nimic.Merci anticipat pnt sfaturi 

post-71059-0-28552900-1393321354_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica suportii de la motor sa nu fie unul rupt,cel mai bine urcata pe un elevator la un service,singur nu poti constata acest lucru.Este posibil sa ma insel, dar parerea mea ca problema pe care o ai este din cauza unui suport rupt, si de aici dificultatea de a intra in viteza.

Trimis de pe al meu LG-E460 folosind Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns,sar putea sa ai dreptate ,maine dimineata ma duc cu ea la un atelier sa vedem ce zice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal,am aduso azi de la garaj si nimic nici o schimbare.Ia schimbat bucsele 41,42,43 si nr 15 de la schimbator dar degeaba.Tot aceleasi simptome intra in toate dar cind sa revin din 4 in 3 si a 2 nu vrea, cu dublul ambreiaj si putin calcata aceleratia (la viteza mica) intra mai greu.El zice ca ar fi cutia nu stiu ce sa mai zic ?Daca a patit cineva aceleasi simtome si poate da un sfat,merci anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

scuzati ca ma bag si yo,pt colegul cu ajt doka la 3000 125 km si eu fac usor 160(am pus cativa caluti)un prieten avea problemele sus mentionate de colegi pe un acv la noi a fost timoneria dereglata indoita.rezolvare destul de simpla am verificat toate bucsele am descatat timoneria de cutie si am bagat cu mana toate vitezele pe rand ca sa eliminam cutia am indreptat tijele si am reglat maneta la mijloc.sper sa te ajute.(la ajt trebuie apasat pe maneta in masarier si la acv se duce la a 6 a)

 

Modificat de Ciprian130
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare colegilor!Am un T4 din 97,motor 1,9 TD tip ABL, si am o mare problema la cutia de viteze.Incepand din treapta 1 pana la a 5-a imi vajaie rau de tot.Asta se intampla numai cand o accelerez.De exemplu cand sunt intr-o vale intr-a 5-a sau in oricare alta treapta si nu o accelerez nu se mai aude nimic.La inceput cand am luat-o se auzea numai in treapta 3,acum se aude in toate treptele.Ce naiba poate sa fie?Dati-mi un sfat si o informatie va rog!Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Mar1uss: Nu ma pot gandi decat la 2 lucruri: fie rulmentul e presiune sa fie dus, sau sa nu mai ai ulei in cutie.

Pentru siguranta verifica si nivelul uleiului in cutie, sa nu cumva sa ai pinioanele lasate fara ungere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Mar1uss, dupa ce faci cutia, pot sa asculte sfatul si cei care nu au probleme cu ea, faceti nivelul cu ulei, dupa care pe o panta, cu fata ridicata mai bagati 1 l ulei, nu vor mai probleme cu cutia, mai ales cu 5-a cara in mod normal nu are destul ulei.

Cele bune !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa verifici nivelul uleiului e de bun simt. Dar sa pui cu un litru peste nivelul normal e ori o gluma ori o mare tampenie. Si ca sa ce ?? Sa fie de rezerva daca ai scurgeri de ulei ?? Sau ca nu se unge pinionul de a 5-a ?? Adica toate masinile trebuiau sa aiba cutia praf pana acum ca neamtul a gresit cand a stabilit cantitatea de ulei necesara?? Urmatoarea idiotenie va fi sa punem si in motor cu 5 litri mai mult ulei, asa, ca sa nu se piarda pe undeva....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot ce se pune peste, va fi aruncat sau va curge pe.undeva, semn ca fabricantul a luat in calcul si asemenea idei :-)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna! am o problema si nu-i dau de cap; am un t4 2,5 tdi motor AJT din 2001 si bate in marsarier de de zici ca se rupe toata. In fata merge foarte bine nu se aude nici un zgomot dar cand dau in marsarier troncane puternic. ce poate fi ? ma poate ajuta cineva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

dap aceeasi problema dar dopu...nu il am si nu stie nimeni sa il comande


Buna! am o problema si nu-i dau de cap; am un t4 2,5 tdi motor AJT din 2001 si bate in marsarier de de zici ca se rupe toata. In fata merge foarte bine nu se aude nici un zgomot dar cand dau in marsarier troncane puternic. ce poate fi ? ma poate ajuta cineva ?

pana de curand am avut si eu un ajt eu la mers in spate vibra nu batea si din spusele colegilor am ainteles ca se datoreaza ambreajului clasic(aveam montat valeeo.si nu recomand)am pus nou si tot asa facea

Modificat de Ciprian130
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut.In primul rand multumesc celor care au gandit acest site.

Sunt un proaspat detinator de vw transporter 2.4d 1992. motorul trage foarte bine insa nu alearga pentru ca am cutie de tractiune. Am gasit o masina tot cu 2.4 d clasic dar alt tip de cutie . Am mers cu ea si spre deosebire de a mea intr-a 5a la 2000 si ceva de ture aveam 80. iau cutia si o inlocuiesc pe masina mea si surpriza masina merge la fel. nu gasesc nici o explicatie . daca s-a mai confruntat cineva cu asa ceva va rog tare mult sa ma luminati. multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva ce problema poate sa aiba de sare din viteza a 2-ua ( cand merg in curba, dar cu piciorul pe ambreiaj, si mai rad dar si in sarcina ) si din a 1-ia ? :( T4, 1.9 td cod motor ABL . Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Sincroanele. :)

 

1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă Salut am și eu o problemă cu ambreiajul la un t4 2,5 acv am schimbat kitul de ambreiaj din valeo în sachs menționez ca este masa simpla iar după 1500 km sa dus rulmentul de presiune a frecat cred discul pe el, se auzea un zgomot metalic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Marian Multumesc frumos !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Stie cineva cati dinti are un diferential de 2.5 tdi 88 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu stiu daca e chiar locul perfect sa intreb, daar : " stie cineva ce cutie, de pe ce masina/seria cutiei, se potriveste pe un t4 1.9 ABL..Multumesc mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

am si eu o intrebare pentru cei cu 2.5 tdi de 88 cai , in treapta a 5 a care este turatia motorului la 100 si 120 km/h ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Are cineva idee cat costa sau ce cod are nuca schimbatorului de viteze ? A mea e uzata si la dezmembrari nu gasesc 

Modificat de sasalucy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!