Jump to content

T4 - probleme cutie viteze


claudiudragos
 Share

Postare recomandată

caseta directie nu are nimic de-a face cu cutia de viteze respectiv a 5-a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit...se numeste...bucsa levier schimbare viteze sau schimbator depinde de site :icon_thumleft: preturile sunt cuprinse intre 8lei si 20lei in functie de firma si tip. am zis sa scriu ca poate va fi folositor si celorlalti colegi care doamne fereste vor avea nevoie :beer:

cabina sau nelu?? am omis sa te intreb ceva, se potriveste cod de la piesa de mai sus?? cu ceea ce imi trebuie mie? avand in vedere ca eu am 1.9td din 1996?astept un raspuns ! :icon_bounce: stie cineva?

Modificat de untar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. scriu acest post ca raspuns la mesajul primit de la "untar".

problema mea se regasea la piesa nr. 41 si am rezolvat-o prin schimbarea ei.

problema ta cu viteza a 5-a cred ca tind sa cred ca ar fi de la cealalta bucsa, si anume piesa nr 42*(la mine era problema cu viteza 1si 2)

oricum. acum stii unde se afla, te uiti pe acest print screen, deschizi capota si cu o cheie desfaci cele 2 suruburi, si incerci sa scoti bila, sau macar sa verifici acolo pe loc care din ele este tocita...si stii apoi pe care sa o schimbi.

la magazin te duci cu codul piesei din aceasta imagine.

stima. sa ne spui cum ai rezolvat.

post-82630-0-98187100-1321810183_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu din pacate nu am programul ETKA desi mi l-as dori. Claudiudragos poti sa-mi spui de unde-l pot avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc frumos pentru raspuns..eram nedumerit fiind mai multe feluri si coduri...am cautat si am gasit le voie schimba pe amandoua si piesa nr.41 si 42 ...una este 8 lei si alta 9 lei...de pus ma descurc singur :pirat: sa auzim numai de bine!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi verifica si nivelul uleiului in cutie. Eu cand am cumparat masina caraia in masarier si a l-a si am adaugat 1 litru ulei apoi nu am avut probleme. pentru 150 lei investitie ai putea schimba tot uleiul. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat cele 2 piese...mi-au venit...uleiul din cutie este ok are 3 luni de cand a fost verificat/schimbat si nu imi curge ulei pe nicaieri asta ca sa fie lipsa si sa fie aia cauza :icon_bounce: deocamdata nu m-am apucat de treaba...trebuie sa dau scutul jos ca sa schimb cele 2 bucse...as avea in plan sa o fac maine...dar o sa vad cum stau cu timpul ! oricum dabea astept sa le schimb sper sa fie bine dupa :icon_redface:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

este 100% si este sigur :rulmentul interior sau cel exterior:D nasol dar asta e eu din cauza la aia am schimbat cutia cu totul pt ca e mai bine asa adica tot acolo ajungi daca incerci sa schimbi doar piesele si de regula mnecanicul te sfatuieste sa schimbi si pinion si furca si sincron adica tot ansamblul de la a5a si credema ca mai bine iti iei una la mana a2a 400euro adusa din germaniaRO%20flag.gif

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu 300 -350 gasesti si aici. Eu stiu una dar e de 2.4D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna intrebarea dar nu am vazut scris codul pe capac. sa ma uit altundeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,nu pe cutie,dai jos capacu de la sigurante si in stanga pe caroserie e un sticker mare alb,si pe el sunt niste date printre care codu cutiei,codul e mai mare un pic scris

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deobicei pentru o piesa defecta nu merita schimbata toata cutia , si normal ca mecanici recomanda schimbat tot pentru ca le este mult mai comod si au motiv sa ceara banu , noroc in schimb ca la T4 nu cade nici pinionul nici sincronul majoritatea problemelor se trag de la griparea tachetului selector in furca iar de acolo in loc sa culiseze pur si simplu se roade de inelul selector , singurul caz mai graz e atunci cand se sparge este ca , cade direct pe pinion rezultan ciobirea vreunui dinte

pe mine la T4 m-a lasat cutia la 450mii km prima data a 5 a apoi 1 si 2 , la orice mecanic am fost toti au recomandat schimarea cutie , data jos desfacuta si reparata acasa m-au costat 38ron bucata la tachetul selector iar din dezmembrari 100ron ansamblul de a 5 a

ca fapt divers toate cutiile de pe 2.4 sunt cu 34 de dinti pe a 5 a deci nu difera raportul final iar cele de pe sincro sunt cu 33 de dinti deci usor mai scurte

am si eu o intrebare daca stie cineva vreo cutie de 2.5 la dezmembrari la preturi omenesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da cutie de 2.5 tdi 88 sau 102 cai , ideal ar fi de 102 (asta in cazul in care impart coduri diferite)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vreau sa fac un transfer de piese din cutia de diesel in cutia mea pentru a avea o viteza de croaziera decenta la turatie mai mica decat am acum eventual in prima instanta doar a 4 a si a 5 a , iar cutia completa nu o pot monta pentru ca nu se potriveste carcasa si nu vine la suportii de pe caroserie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu problema celor doua bucse !!! am cumparat cele 2 piesa nr 41 si 42......am desfacut acolo...piesa nr.1 se potriveste insa nu intra in marsarier, iar piesa 42 nu se potriveste deloc diametrul interior fiind mai mic !!! ajutor !! claudiudragos- tind sa cred ca acolo alea erau piese pentru anul 1994,iar avand 1996 cred ca sunt alte coduri,alte piese adica :dry: astept raspunsuri ...problema nu ar fi asa mare pentru ca bucsele au costat 13lei amandoua,dar nu am rezolvat problema in sine care este destul de enervanta !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da piesa 41 e foarte bine ca ai schimbat-o pentru ca este cea de la selectorul de pe cutie , piesa 42 ai cumparat-i degeaba pentru ca este pentru masinile cu timonerie demontabila , tu banuiesc ca ai bucsa cu splint de fixare in ea model la care nu se uzeaza/sparge bucsa ci cealalta bucsa care intra in urechea de pe cutie si pivoteaza timoneria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ideea este ca piese 41 se potriveste,dar nu imi intra in marsarier......exact piesa cealalta are un sthift de fixare....le-am pus inapoi pe cele vechi...acum ce trebuie sa fac??? de ce piesa 41 se potriveste ,dar nu intra in marsarier??? iar a-5a imi intra greu si trebuie schimbata bucsa de care spui tu andrei_c123..aceea corespunde cu viteza a-5-a?? un cod pentru ea??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand am schimbat la mine,s-a bagat un baiat sub masina si mi-a spus ca teava aia care pleaca de la maneta catre cutie,e reglabila,adica in mai multe pozitii,i-am facut semne si am pus-o cum era;acum poate la tine e si putin decalat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

reglajul nu are treaba , oricat de dereglata ar fi ori nu intra in marsarier ori nu intra in a 5 a , amandoua simultan sa nu intre nu are cum , exact piesa cealalta in care intra bucsa cu splint e bucsa de sprijin pentru miscarea de oscilare a timoneriei , ce cod exact are nu stiu pentru ca eu am mers cu ele in mana si le-am aratat exact ce am nevoie si le-am gasit la un magazin de piese auto pe stoc

tie iti trebuie bucsa cu numarul 14 schimbata , cod pentru ea nu stiu sa iti spun eventual cineva care are etka si poate identifica codul piesei

post-60352-0-76331300-1323099394_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

idea este ca am dat bucsele 41 si 42 jos...le-am pus pe cele de pe etka poza de pe pagina 2....dupa care le-am pus pe cele vechi...dand jos si piesa 41 si 42...cand am pus pe cele vechi...acum nu imi mai intra deloc in viteza a-5-a....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiudragos as dori daca poti sa imi scoti si mie codul pentru piesa indicata de andrei_c123.....din cate am observat eu andrei acolo bucsa aia nu exista si are un joc foarte mare.....iar de faza cu tija nu am facut semne...problema e ca de ce inainte intra mai greu a-5-a dar intra...acum nu.......imi dau seama ca am gresit si eu..punand pe altcineva sa desfaca...si nu a dat semne...deci probabil trebuie facut si un reglaj....urmatoarea intrebare ar fi....cum se face reglajul??? va multumesc pentru raspunsuri...chiar mi-as dorii tare mult sa rezolv problema...asa ca astept un cod pentru piesa si alte indicatii de reglare a tijei si asa mai departe...o seara buna :beer:

as avea o mare rugaminte andrei...imi scanezi si mie manualul acela te rog??? cred ca m-ar ajuta mult cu problema asta...cel putin minim de indicatii !! :icon_bounce: multumesc !!!!

Modificat de untar
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!