Jump to content

T4 - probleme cutie viteze


claudiudragos
 Share

Postare recomandată

La mine urmatoarele,placa,ruliment si disc,uzura mare a placii si a rulimentului;la tine colegu cred ca e ceva din cutie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

colegule fii atent cum s/a intamplat toata treaba.mi/a cedat bucsa in care se sprijina axul de la bendix pe cutie.. mi/a sarit pinionul de la bendix pe coroana si mi/a rupt trei dinti.. interesant ca se oprea in acelasi loc si trebuia sa bag in viteza sa imping un pic apoi sa/idau la cheie am dat jos cutia si am schimbat coroana cu aceasta ocazie am schimbat si discul de ambreiaj de atunci au inceput toata tarasenia...

am fost la un mecanic (specialist) din suceava si mi/a spus acelasi lucru ca si tine .. o fi asa nu zic nu dar.. o intrebare:ce a patit cutia in jumatate de zi? cum iti explici ca prelungind cuiul de pe pompa de ambreiaj treaba s/a mai ameliorat?Iam pus un cui mai lung cu vo 15mm.de la mare la mic e problema ultima data cand am dat jos cutia avea urme volant se pare ca nu debreiaza bine dearece erau urme de frecare pe anumite portiuni.

Vasiuca scrie te rog corect ca ma oboseste pe scrisul asta al tau.Multumesc

Modificat de flotouran95
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine acum,a montat tot si la probe a cedat furca de debreiere,nu stiu ce sa mai zic;cei care navigati si pe forumuri externe ati vazut si la ei probleme de genu asta,adica dintr-una in alta,cel putin pe partea ambreiajului;inca mai cred ca totusi factoru uman are o mare implicare;e posibil si la tine sa fie furca aia,ca din cilindru se duce in furca,cand apesi pedala;iti mai amintesti cum arata cand ai demontat?furca ma refer

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie mi-a perforat tija de la pistonul servo, furca de debreiere deoarece nu avea acele capete de plastic. Am sudat o bucata de tabla sanatoasa pe furca si gata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat colegule si furca si rulmentul, nici nu discutam de treburile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

La Caravelle 2.4d am spart carcasa de la volant. Am fost la mecanic turc. Am schimbat cutia de viteze la recomandarea lui am pus o cutie de la un transporter cu motor de 1.9. Cutia merge foarte bine dar nu trage. Nu are forta deloc. Ca si viteza de croaziera merge mai repede decat cutia originala. Eu pun greutate mare pe masina si am probleme mari. Nu trage deloc. In consecinta daca doreste cineva cutia de viteze o dau. Este montata pe masina si se poate face probe fara probleme. Am platit pe cutie 11 milioane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal baieti am si eu o problema cu T4 meu .Cand bag in 1-a imi bate ceva in cutie .

Nu stiu ce poate fii .Sa fi ramas fara ulei????Si daca da cat ulei trebuie sa bag in cutia de viteze la T4 1.9 Td????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca trebuie sa schimbi cumva cutia de viteze , am eu cutie. Merge foarte bine. Este montata pe masina si poti sa faci probe. Nu are raport bun cu motoru meu de 2.4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacity

2.5 litres ,Specification Gear oil G50 SAE 75W90 (synthetic oil)

asta am gasit pe net ca recomandare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-as bucura sa nu trebuiasca sa schimb cutia ca m-am uitat pe net si sunt destul de scumpe.Ar putea cineva sa-mi de-a raspuns la ce am scris mai sus va rog ca stau cu morcovu in dos pana aflu ce poate sa fie

deci mi-ar trebui 2.5 litri de G50 SAE 75W90 syntetic oil??? pentru cutie.mersi mult.Si de cloncaneala aia nu stii sa-mi spui nimic???Oare sa fie de la ambreiaj????si daca da nu stiti cat costa un ambreiaj hidraulic ca din ala imi trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiaju doar ce-am schimbat,disc,ruliment,placa de presiune si tija,era fisurata si s-a rupt la ambreiaju nou,570 kitul luk,tija 120

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie schimbata si placa de presiune cand schimbi discul de ambreiaj?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In functie de uzura,dar mergi pe principiu ca daca tot umblii acolo sa schimbi si aia;acum daca ea e in stare buna nu o schimba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi baieti de informatii.Eu l-am cumparat recent si e cam paradit si trebuie sa il pun la punct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare! am si eu o problema la cutia de viteze,la un t4 Caravelle 2,5 ACV 102 cai, imi sare din viteza a4a cand incerc sa o turez nu imi sare toto timpul.am schimbat de curand pinioanele la a5a si de atunci imi face probleme.La timonerie mecanicul imi zice ca totul este in regula.Ceva pareri ce ar putea avea?Multumesc anticipat

Modificat de claudiu1084
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi ca are 3 nituri pe exterior pe langa locul unde intra cautatoru in cutie sa nu fii sarit vreo unu alea au rol de blocare a furcilor sa nu sara !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut razvan!imi poti explica un pic cum are trebui sa fac k sincer m am saturat sa ma tot duc la service.nu imi gaseau nimic aia de la service in legatura ca imi sare din viteza a4 a. dupa cum vad nu cred ca e ceva complicat merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sati explic .... ce tiam zis si sus si nici nu exista posibilitatea sa fac niste poze ca e intro pozitie destul de incomoda ....

dupa cum spuneam furcile au niste bile cu arc pentru zavorare ( sa nu sara din viteze ) piesa aia cu bila cu arc se poate vedea de pe exterior ( pe acolo se baga ) arata aprent ca niste nituri de 1-2 cm diamtru 1-2 cm inaltime si sunt grupate 2 sau 3 in functie de anul cutiei ( inaite de 99 cu 2 si dupa 99 cu 3 ) sunt pozitionate undeva in jurul piesei care intra in cutie pentru selectarea treptelor si daca e sarit vreo unu sau a cazut bila din capat la demontare iti sare din viteze ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Razvane renunta te rog la .... Am mai avut noi o discutie pe tema asta. Multumesc

Sent from my iPhone 4 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite ca am reusit sa gasesc o poza cu ,cutia de t4 asta e cea cu 2 ,,nituri ,, si al treilea e tija din chenar iar la modelel dupa 99 sunt 3 ,,nituri,, in loc de 2 si tija

post-22605-0-36173400-1338992777_thumb.j

Modificat de vw-raz-van
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are idee cineva cat ar costa o cutie de viteze ptr. T5 la noi in Ro? mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, as vrea sa stiu daca pe 1.9 1x se potriveste cutia de pe 2.4 aab la prinderi primul e din 91 si al doilea din 93, si daca se potriveste galeria cu turbo de pe motorul de golf 1.9 AAZ 75cp. Si de pe ce model merg discuri pe fata ventilate pentru 1.9 1x, sau daca merg la prinderi etrierii de pe 2.5 tdi, fiindca am in vedere transformarea acestuia in tdi hibrid hho. Si in spate am niste sine, dar nu sunt exact pe mijloc, sunt un pic inspre partea dreapta a masinii, pot afla ce model este? nu mai are eticheta de langa cutia de sigurante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut tuturor,

am cumparat un vw caravelle 2.5 tdi 102 cai, cutie automata, cu o problema la eletromotor, intr-un final a stricat si coroana de pe convertizor,

si am optat sa i schimb cutia de viteze in cutie manuala la un nene pe sos chitila la nea gigi

problema pe care o am acum este: am impresia ca, mi a montat o cutie necorespunzatoare la 2900 rpm am 100km,

imi poate da cineva un cod exact pentru cutia potrivita

apropo cine are nevoie de cutie automata pentru caravelle in stare foarte buna sa ma contacteze

mi a fost frica sa trag o platforma cu cutie automata pe distante lungi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

razvan4motion85

Salut

Am o mare problema la cutia de viteze de la T4 motor 1.9 td .Imi curge mai tot uleiul din cutie prin partea dreapta a cutiei. Precizez ca nu este de la semeting ci curge prin burduful de planetara din partea dreapta(burduful dinspre cutie). Ma gandesc sa aiba o gaura arborele planetar care vine din diferential? Nu am desfacut inca sa vad despre ce este vorba. daca ati mai intalnit asa ceva ..?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

are un dop de cauciu-plastic acolo si s-ar putea sa fi iesit. Asa am patit si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!