Jump to content

Problema ciudata motor ALZ 1.6 benzina


Recommended Posts

trebuie rezolvata

21 hours ago, adriandornea said:

 Am sa revin la problema mea, care inca nu a fost rezolvata....  la pornire cu motorul rece (in special dimineata) nu intra destul combustibil in camera de ardere 

trebuie rezolvata problema amestecului sarac,intra mai mult aer decat citeste debitmetrul,trebuie verificate furtunasele de vacuum,tubulatura aer,egr-ul daca inchide complet,...

Link to post
Share on other sites
  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • cosminel93

    43

  • floro_st205

    22

  • memesito

    15

  • CrackerX

    11

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Daca citeai atent, vedeai ca i-am spus sa faca/verifice pe diagnoza VAG senzorul....eu vorbesc din propia experienta pentru ca eu m-am lovit de aceste probleme. Restul i-am dat colegului pret, cod p

Va salut cu respect! Am sa revin la problema mea, care inca nu a fost rezolvata.... dupa cautari de mecanici care au habar de motoare, am gasit un domn, care se pare ca mi-a dat o solutie functionala.

Posted Images

în urmă cu 22 ore, adriandornea a scris:

Va salut cu respect! Am sa revin la problema mea, care inca nu a fost rezolvata.... dupa cautari de mecanici care au habar de motoare, am gasit un domn, care se pare ca mi-a dat o solutie functionala.... a dat cu spray inainte de pornire, (nu ma intrebati unde ca habar nu am, a scos un furtun subtire si a bagat spray apoi a pus furtunul la loc)... la prima cheie a si pornit. Mi-a facut aceasta improvizatie sa o pot folosi din masina, sa nu tot deschid capota.... costul total a fost de 80 lei.... Mi-a spus ca in Satu Mare mai este un passat identic cu aceeasi problema ..... si tot asa a rezolvat.... acuma intrebarea mea este... oare nu poate identifica piesa vinovata? la pornire cu motorul rece (in special dimineata) nu intra destul combustibil in camera de ardere iar sprayul compenseaza aceasta lipsa..... in rest motorul merge perfect.... am facut in concediu cam 1800 de KM si nu am avut nici o problema.... ciudat.....

Da, problema motorului tau este senzorul de temperatura lichid de racire, este defect...verifica-l pe VCDS dimineata la pornire.
Vei vedea ca el sesizeaza ca ai motorul cald dinineata (ex. 70 de grade si afara sunt 25) si pulverizeaza putin combustibil, insuficient pentru pornrnire...de aceea cu spray de discuri dat pe furtunele de admisie porneste bine ca isi ia lipsa de combustibil.
Schimba-l numai pe original cod OEM 059 919 501A.

Cel mai bun pret il gasesti aici.
Spor la treba si multa bafta!

https://www.autokarma.ro/piese-auto-vw-passat-variant-3b6-2000-2005-1-6-75-kw/formare-amestec-auto-senzor-sonda/senzor-temperatura-lichid-racire-059919501a-volkswagen?name_filter=Senzor temperatura lichid racire&grupa_produse=VW PASSAT Variant (3B6) (10.2000 - 08.2005) 1.6%2C 75 KW&grupa_order=1

în urmă cu 22 ore, adriandornea a scris:

Va salut cu respect! Am sa revin la problema mea, care inca nu a fost rezolvata.... dupa cautari de mecanici care au habar de motoare, am gasit un domn, care se pare ca mi-a dat o solutie functionala.... a dat cu spray inainte de pornire, (nu ma intrebati unde ca habar nu am, a scos un furtun subtire si a bagat spray apoi a pus furtunul la loc)... la prima cheie a si pornit. Mi-a facut aceasta improvizatie sa o pot folosi din masina, sa nu tot deschid capota.... costul total a fost de 80 lei.... Mi-a spus ca in Satu Mare mai este un passat identic cu aceeasi problema ..... si tot asa a rezolvat.... acuma intrebarea mea este... oare nu poate identifica piesa vinovata? la pornire cu motorul rece (in special dimineata) nu intra destul combustibil in camera de ardere iar sprayul compenseaza aceasta lipsa..... in rest motorul merge perfect.... am facut in concediu cam 1800 de KM si nu am avut nici o problema.... ciudat.....

Da, problema motorului tau este senzorul de temperatura lichid de racire, este defect...verifica-l pe VCDS dimineata la pornire.
Vei vedea ca el sesizeaza ca ai motorul cald dinineata (ex. 70 de grade si afara sunt 25) si pulverizeaza putin combustibil, insuficient pentru pornrnire...de aceea cu spray de discuri dat pe furtunele de admisie porneste bine ca isi ia lipsa de combustibil.
Schimba-l numai pe original cod OEM 059 919 501A.

Cel mai bun pret il gasesti aici.
Spor la treba si multa bafta!

https://www.autokarma.ro/piese-auto-vw-passat-variant-3b6-2000-2005-1-6-75-kw/formare-amestec-auto-senzor-sonda/senzor-temperatura-lichid-racire-059919501a-volkswagen?name_filter=Senzor temperatura lichid racire&grupa_produse=VW PASSAT Variant (3B6) (10.2000 - 08.2005) 1.6%2C 75 KW&grupa_order=1

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...
robertstamate

Salutare! Pana la urma a rezolvat cineva problema cu fumul când ajunge la 90 grade? 1.6 alz .ma confrunt cu aceeași problema acum..

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri