Jump to content

Problema ciudata motor ALZ 1.6 benzina


memesito
 Share

Postare recomandată

trebuie rezolvata

21 hours ago, adriandornea said:

 Am sa revin la problema mea, care inca nu a fost rezolvata....  la pornire cu motorul rece (in special dimineata) nu intra destul combustibil in camera de ardere 

trebuie rezolvata problema amestecului sarac,intra mai mult aer decat citeste debitmetrul,trebuie verificate furtunasele de vacuum,tubulatura aer,egr-ul daca inchide complet,...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 22 ore, adriandornea a scris:

Va salut cu respect! Am sa revin la problema mea, care inca nu a fost rezolvata.... dupa cautari de mecanici care au habar de motoare, am gasit un domn, care se pare ca mi-a dat o solutie functionala.... a dat cu spray inainte de pornire, (nu ma intrebati unde ca habar nu am, a scos un furtun subtire si a bagat spray apoi a pus furtunul la loc)... la prima cheie a si pornit. Mi-a facut aceasta improvizatie sa o pot folosi din masina, sa nu tot deschid capota.... costul total a fost de 80 lei.... Mi-a spus ca in Satu Mare mai este un passat identic cu aceeasi problema ..... si tot asa a rezolvat.... acuma intrebarea mea este... oare nu poate identifica piesa vinovata? la pornire cu motorul rece (in special dimineata) nu intra destul combustibil in camera de ardere iar sprayul compenseaza aceasta lipsa..... in rest motorul merge perfect.... am facut in concediu cam 1800 de KM si nu am avut nici o problema.... ciudat.....

Da, problema motorului tau este senzorul de temperatura lichid de racire, este defect...verifica-l pe VCDS dimineata la pornire.
Vei vedea ca el sesizeaza ca ai motorul cald dinineata (ex. 70 de grade si afara sunt 25) si pulverizeaza putin combustibil, insuficient pentru pornrnire...de aceea cu spray de discuri dat pe furtunele de admisie porneste bine ca isi ia lipsa de combustibil.
Schimba-l numai pe original cod OEM 059 919 501A.

Cel mai bun pret il gasesti aici.
Spor la treba si multa bafta!

https://www.autokarma.ro/piese-auto-vw-passat-variant-3b6-2000-2005-1-6-75-kw/formare-amestec-auto-senzor-sonda/senzor-temperatura-lichid-racire-059919501a-volkswagen?name_filter=Senzor temperatura lichid racire&grupa_produse=VW PASSAT Variant (3B6) (10.2000 - 08.2005) 1.6%2C 75 KW&grupa_order=1

în urmă cu 22 ore, adriandornea a scris:

Va salut cu respect! Am sa revin la problema mea, care inca nu a fost rezolvata.... dupa cautari de mecanici care au habar de motoare, am gasit un domn, care se pare ca mi-a dat o solutie functionala.... a dat cu spray inainte de pornire, (nu ma intrebati unde ca habar nu am, a scos un furtun subtire si a bagat spray apoi a pus furtunul la loc)... la prima cheie a si pornit. Mi-a facut aceasta improvizatie sa o pot folosi din masina, sa nu tot deschid capota.... costul total a fost de 80 lei.... Mi-a spus ca in Satu Mare mai este un passat identic cu aceeasi problema ..... si tot asa a rezolvat.... acuma intrebarea mea este... oare nu poate identifica piesa vinovata? la pornire cu motorul rece (in special dimineata) nu intra destul combustibil in camera de ardere iar sprayul compenseaza aceasta lipsa..... in rest motorul merge perfect.... am facut in concediu cam 1800 de KM si nu am avut nici o problema.... ciudat.....

Da, problema motorului tau este senzorul de temperatura lichid de racire, este defect...verifica-l pe VCDS dimineata la pornire.
Vei vedea ca el sesizeaza ca ai motorul cald dinineata (ex. 70 de grade si afara sunt 25) si pulverizeaza putin combustibil, insuficient pentru pornrnire...de aceea cu spray de discuri dat pe furtunele de admisie porneste bine ca isi ia lipsa de combustibil.
Schimba-l numai pe original cod OEM 059 919 501A.

Cel mai bun pret il gasesti aici.
Spor la treba si multa bafta!

https://www.autokarma.ro/piese-auto-vw-passat-variant-3b6-2000-2005-1-6-75-kw/formare-amestec-auto-senzor-sonda/senzor-temperatura-lichid-racire-059919501a-volkswagen?name_filter=Senzor temperatura lichid racire&grupa_produse=VW PASSAT Variant (3B6) (10.2000 - 08.2005) 1.6%2C 75 KW&grupa_order=1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare! Pana la urma a rezolvat cineva problema cu fumul când ajunge la 90 grade? 1.6 alz .ma confrunt cu aceeași problema acum..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!