Jump to content

Motorul ramane turat la 1000 ture/min, in ralanti, motor cald


sandurv
 Share

Postare recomandată

Salut,

 

O situatie asemanatoare apare si la mine.

Am observat ca atunci cand este frig afara, sub 4 grade, si cu clima pornita (fara a/c) sta turat motorul la ~1000.

Daca opresc clima, revine la normal. Cand incepe sa creasca turatia se aud in bord niste relee cum tacane..

Cand motorul ajunge la 90, isi revine. 

Daca temperatura exterioara este mai mare de 4 grade, merge normal..

Am verificat pe tester si nu apare nicio eroare, nimic.

Tind sa cred ca asa este normal sa faca.. nu cred ca ar avea ceva clima..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi cald fiind in Galati , 6-7 grade , masina nu s-a mai turat niciodata la relanti , deci turatia apare doar la vreme rece ! O seara frumoasa !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut dragi colegi.Am o problema cu turatia si am zis ca e din instalatia de racire...nu ajungea apa la 90 , am rezolvat o tot cu ajutorul vostru pt ca nu stiam ca masina DSG este echipata cu doua termostate....si totusi masina are temperatura de 90 grade si motorul imi sta turat la 1000 , daca o opresc si o repornesc sta in 850 ,in acelasi timp daca o accelerez scurt revine la 1000 si sta acolo cateodata se reduce cum e normal dar in majoritatea timpului imi sta in 1000.Va multumesc!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai e simplu.cand e frig afara si dai drumul la caldura in scaune,luneta,si aer cald in masina este normal ca turatia sa creasca pana apa aj la 90 grade.consumul este un picut mai mare si de asta.o alta varianta daca apa este deja la 90 de grade si vedeti ca turatia se ridica la 1000 se face regenerarea filtrului de particole.nu va mai speriati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regenerare zi de zi?????? Mi e greu sa pot crede asa ceva.... Am avut un golf plus din 2009 dar nu facea asa sa stea turat non stop .....Eu merg zilnic 60 de km si merg cu cutia pe manual si schimb in 2200 -- 2500 asa ca excludem regenerare DPF ;)

Regenerare zi de zi?????Mi e greu sa cred, am avut inainte un golf plus tot motor CR tot 2.0 litri si nu mi facea asa ceva sa stea turata, si unde mai pui eu merg zilnic 60 de km su cutia o tin pe manual sa schimb numai in 2200-2500 rot/ min

Regenerare zi de zi?????Mi e greu sa cred, am avut inainte un golf plus tot motor CR tot 2.0 litri si nu mi facea asa ceva sa stea turata, si unde mai pui eu merg zilnic 60 de km su cutia o tin pe manual sa schimb numai in 2200-2500 rot/ min.....

Regenerare zi de zi?????Mi e greu sa cred, am avut inainte un golf plus tot motor CR tot 2.0 litri si nu mi facea asa ceva sa stea turata, si unde mai pui eu merg zilnic 60 de km su cutia o tin pe manual sa schimb numai in 2200-2500 rot/ min.....

Scz

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MariusPD

Nu e mereu regenerare (verificat cu VCDS), aceeasi problema o am si eu cam la orice temperatura a motorului sta la 1000 (+ ventilatorul din fata de la radiator), dar din toamna de cand e frig nu mai am acest simptom, trag concluzia ca ar fi termostatu sau un senzor raporteaza aiurea; nu am mai apucat sa verific temepraturile pt ca a scazut temperatura afara sub 10 grade si a disparut problema.

Modificat de playonlcd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut dragi colegi.Am o problema cu turatia si am zis ca e din instalatia de racire...nu ajungea apa la 90 , am rezolvat o tot cu ajutorul vostru pt ca nu stiam ca masina DSG este echipata cu doua termostate....si totusi masina are temperatura de 90 grade si motorul imi sta turat la 1000 , daca o opresc si o repornesc sta in 850 ,in acelasi timp daca o accelerez scurt revine la 1000 si sta acolo cateodata se reduce cum e normal dar in majoritatea timpului imi sta in 1000.Va multumesc!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Load management il dezactivez cu vagul cred, probl e pe ce modul trebuie intrat???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, in primul rand vezi daca este activ, atunci ai o problema cu incarcarea... trebuie vazut unde este problema si remediat.

 

dezactivarea/activarea functiei - se poate face pe 09-Centrala electrica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Load management il dezactivez cu vagul cred, probl e pe ce modul trebuie intrat???

EU nu inteleg de ce lumea vreasa dezactiveze o functie care , tine de incarcarea bateriei si implicit de durata de viata a acesteia.

Cu ce va deranjeaza acea turatie de 1000?

e mai bine sa schimbi bateria mai repede ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Dacie statea acul fixat acolo (pt cei ce aveau turometru) iar daca la passat fluctueaza.... e o defectiune. si tot romanul vrea sa repare. am mai zis-o ... aia de la VW, niste AGEAMII. se plictiseau si au inventat tot felul de module si sisteme ca sa traga la kg, implicit la pret....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gaborvad.

E asta cu plictiseala nu am m ai auzit o !!! Cum a spus si Al Bundy e f.ok si NU merita dezactivata.

Spui ca au inventat atatea sisteme dar..cum te ai descurca fara abs/servodirectie/servofrana/etc(si astea sunt cele mai simple), toate isi au rostul lor.

Cand mergi sa ti configurezi o masina vrei multe lucruri proiectate de oameni plictisiti, la lucruri care nu cred ca o sa renunti.

Scuze de off topic.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine se tureaza in 1000...cum dau drumu la vrun consumator,de exemplu incalzire in scaune,sau altceva imediat se tureaza la 1000..zilnic face asa..e o chestie enervanta la maxim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AL BUNDY ai perfecta dreptate si sincer am studiat probl si nu dezactivez nimic..... De obicei sunt tipul ce aduna informatii si trage concluzii ,intradevar e o functie eficienta ce sustine bateria....Sincer nu ma deranjeaza decat ca am gandit ca ar fi o problema!!!Va multumesc!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut, am si eu o problema..

In fiecare dimineata dupa ce pornesc masina, sta turata la 1000 si scoate fum aproximativ 1km dupa care nu mai scoate.. dar turatia ramane pana ajunge apa la 90 de grade. In tot acest timp cand stau pe loc are si un tremurat.. si in mers parca ma franeaza..

EGR-ul este schimbat nou de 2 saptamani

cineva mi.a spus ca ar fi senzorul de temperatura G42..

???

ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil. Fa o scanare sa vezi exact valorile raportate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare! 

Am si eu o intrebare pt voi cei care ati avut aceasta dilema cu turatia crescuta la 1000rpm la relanti. Cand se tura motorul singur porneau ventilatoarele sau nu? La mine se tureaza cateodata la 1035 rpm si pornesc ventilatoarele si nu stiu din ce cauza, am observat ca face asa indiferent daca motorul e rece sau cald.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

  Salutare !  

Ma deranjaza si pe mine turatia crescuta  ( B6 motor CBD ) .

Foarte putin merge la relanti , apoi un pic peste 1000 ture , ventilator radiator pornit , nervi , etc .

Dpf -ul este ok , in urma testarii , doar o "mica eroare "

01598  Drive Battery Voltage  000

Tensiunea este 13,8 V

Am incercat sa dezactivez  "load management "  , Bit 02 , debifat casuta 3 .

Nu se vede nici o schimbare si am activat la loc .

Va rog , ceva sugestii .

Multumesc anticipat !

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi care este starea bateriei - nu debifa functia, ci remediaza problema.

 apoi un pic peste 1000 ture , ventilator radiator pornit -  daca temperatura motorului este ok, daca AC-ul este oprit - si tot ai ventilatoarele pornite si turatie - pare ca este o incercare de regenerare - am vazut ca zici ca e totul ok... dar aceste lucruri sa le verifici - baterie, incarcare si regenerarea - cand e ultima facuta, starea, etc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Multumesc Domnul Florin  !

Regenerarea a fost facuta im mers cu vagcom-ul si este ok .

Sa o excludem .

Ramane incarcarea , in casuta 016 , imi arata aproximativ  29 % solicitare alternator .

Avand doar ventilatorul de la radiator pornit ( cel mare , cel mic lipseste dar nu au fost probleme de la el )

Si bineinteles eroarea   01598  Drive battery Voltage - 000.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! 

@Bingo -  Ai mai rezolvat ceva? Si eu am exact aceeasi problema si ma scoate din minti, exact acelasi motor si aceeasi problema: turatie 1000rpm majoritatea timpului si ventilatoare pornite + consum marit.... Erori nu stiu sa fi avut dar zilele astea o sa ii fac iarasi un test ca nu am mai avut timp sa ma ocup de ea.  Nu se gaseste nimeni care sa stie de problema asta?  Daca ar fi o problema de incarcare de ce trebuie sa mearga ventilatoarele daca motorul e mai turat pt a ajuta bateria? Cat consuma ventilatoarele abia compenseaza cu turatia marita si nu vad logica. Senzorii de temperatura pareau sa fie in regula, dar eu am problema asta si cand motorul e rece. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Salutare de la Marea Neagra .. si de la mine .

Imi este rusine sa spun dar s-a rezolvat prin inlocuirea bateriei .

Incarcarea nu trecea de 13,97 v , acum sare lejer de 14,5 v .

Multumesc celor care au fost pe aici .

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare , stimati colegi !

Revin din nou cu probleme , nu cu bere .

Defectul in cauza a revenit . Chiar imi era dor sa pun testerul pe masina .

Acelasi cod de eroare pe alternator . Incarcare 13,97 v , ventilatorul care functioneaza dupa 1 min de la pornire ,

nervii mei care functioneaza la maxim . etc .

Concluzia  ; Nu se rezolva cu schimbarea bateriei .

O sa desfac alternatorul si vad ce defect are . Chiar stiu cu ce se mananca .

Va tin la curent ( 14,4 V ) .

Bere rece , va doresc de la Constanta !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Ce baterie ai?Cati Ah/A?

Chestia asta a mai patit-o un prieten cand a pus o baterie mai mare(77Ah/780A),iar dupa ce a schimbat-o cu alta(74Ah/750A) nu s-a mai turat motorul la 1000 RPM(masina:Seat Leon 1.9).

Desigur eroarea era aceasi cu a ta.

 

Numai bine!

Modificat de Dominic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Nu cred ca o baterie in stare buna influienteaza mersul masinii .

Am avut o Varta Black de 74 A . Ulterior am pus Varta Silver 74 A .

Prima stiam ca este mai obosita dar Silverul este Ok .

O sa desfac alternatorul si va spun daca avea ceva .

Suspectez colectorul sau periile .

Numai Bine va doresc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!