Jump to content

Motorul ramane turat la 1000 ture/min, in ralanti, motor cald


sandurv
 Share

Postare recomandată

Doar daca are cutie DSG are doua termostate, la manuala are doar unul dupa cam am zis mai sus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Constantincatalin

Am cutie manuala ! Am cautat de pe serie sasiu si nu imi da decat un singur termostat ! Adrian001 s ar putea sa ai dreptate !! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 12/8/2020 at 10:19 AM, AndreiZi said:

@Constantincatalin asa fac toate de generatie euro 5+/6 cand a stat in frig toata noaptea... dupa ce trece temperatura la apa de 80C turatia scade, atentie algoritmul ia in calcul si temperatura uleiului care este diferita la multe masini chiar cu acelasi tip de motor pentru ca unele au ''eficient dinamics'' active air grille si altele nu... unele se incalzesc in 5-10 min si altele in 20 min (cat de sarakie a venit in echipare). Daca se observa ca odata cu turatia ridicata functioneza si electroventilatorul de la radiator recomandat este sa mergi cu turatie constanta pe un interval de 6-10km pentru ca regenerarea DPF sa fie completa. asta se intampla la fiecare 240-450km in functie de stilul de mers si calitatea motorinei.

Salut,

Cumva acum am sesizat si eu aceasta situatie, de 1 saptamana. 1,6 dsg 7 Passat B8.

Dupa ce pornesc masina e sub 800 ture, dar imediat urca la 1000. Ideea este ca pana acum nu am vazut acest comportament. Singurele elemente noi au fost ca am inlocuit busonul de umplere ulei motor (scapa vapori cel original, si era murdar in jurul lui) si al doilea lucru este ca am avut un gps track in slotul de obd si l-am scos.

Dupa ce se incalzeste scade iar sub 800, dar inainte nu facea asa.

Mentionez ca si bateria e cam dusa, SOC in bord nu afiseaza nimic.

Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oprește clima....o sa  revina la 800. E de la management incarcare, asa fac cand e frig 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si miscarea asta dar nu a scazut.

Sau cel putin nu in urmatoarele 30 sec.

Acum 1 luna nu-mi aduc aminte sa fi facut asa :(

Asta cu capacul de ulei nu are cum sa influenteze, nu?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa scada, aceelereaza scurt si dupa aia o sa vezi ca revine la 800rpm, dupa ce anterior ai oprit consumatorii 

Nu, nu are nicio treaba capacul de la ulei..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, Mcornell said:

Passat B8.

Chiar B8..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verific azi, si va confirm. Intrebarea totusi ramane, de ce a inceput sa faca asa? Clima sta pe auto mereu. Nu am schimbat nimic. 

Poate faza iai cu reset la cutie, Cu acceleratia apasata si contactul pus? 🤔😇

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mcornell, in situatia data, asa este normal sa faca, nu sa nu faca.

Masina se comporta normal.

Este vorba si de starea acumulatorului, daca este in garaj incalzit sau nu.

Insa, in momentul cand sunt porniti consumatori, asa este normal (setata) sa faca.

Vrei sa vezi doua masini care fac acc lucru, trage o fuga pana la mine, si ti arat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mirarea mea easte de ce pana acum nu a facut asa. Eu stiu ca la motor rece relantiul este mai sus. Ciudat ca si-a schimbat comportamentul :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca e suficient.

E un subiect care a mai fost discutat pe forum.

Discutia despre Passat B8 in Passat B6 este offtopic. Este totuși alta generatie de motoare. Si totusi subiectul e discutat chiar si la B7.

Tind sa cred ca asa se manifesta si inainte dar abia acum ai dat importanta.

Ideea e ca managementul incarcarii isi face treaba.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat ar fi turatia normala la relanti la 2.0 TDI BMP din 2007? Uneori sta pe la 850-900 rpm dar scade pana la 650-700. Motorul merge rotund, nu am erori in bord, dar se urneste un pic cam greu.

 

Am luat masina recent si am schimbat foarte multe piese (distributie, pompa tandem, pompa de motorina din portbagaj, am reparat pompa de ulei) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In teorie in jurul la 900rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi indica gresit in bord. Am pus testerul pe masina si are 830-840 rpm cand pe bord imi arata 650-700. Probabil au obosit un pic ceasurile :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm....cam mare diferenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

Eu am scos din can gateway battery regulator 61 si am dezactivat din 09-centrala acea functie de load management, dar tot creste turatia uneori cand pornesc clima pe High, regenerare nu isi dadea in acel moment, am verificat cu vcds.

Touran cfhc 2.0 tdi Cr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar pt ce ai face asta, cand asa trebuie sa lucreze?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 2 months later...

Salut, astazi am observat si eu aceeasi problema discutata in acest topic. Ca idee, am un Passat B6 2.0FSI 150CP (cod motor BLR), si din am observat, la rece totoul e ok, insa la cald, turatia scade rapid pana la 1000 rpm, sta constant la 1000rpm cam 5-10secunde, dupa care scade la normal (800rpm) si sta constant. Sa fie o problema sau este normal acest comportament. Ca idee, afara erau cam 13-15grade. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, am “rasfoit” prin acest topic dar nu am gasit ceva exact. 
De cateva saptamani cand accelerez masina peste 90-100km/h se taie toata puterea masinii si palpaie martorul de bujii, daca o repornesc isi revine la normal. Pe langa aceasta problema, de cateva zile masina sta turata la relanti putin peste 1000 ture cu motorul cald.


2.0tdi bkp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si posteaza rezultatul ei aici, sa te putem ajuta mai departe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!